EQUI vs. Break

DeletedUser65368

Guest
Hij heeft anders wel een punt.
Maar blijkbaar weet je daar zelf ook geen zinnige reden voor, vandaar dat je van Ringo's reputatie gebruik maakt om je er met een k*tsmoes onderuit te lullen...
Daarbij is dit forum voor iedereen, dus dat geeft ook iedereen het recht om zich in een discussie te mogen mengen.

Ik geloof er namelijk geen zak van dat hij en jabe op del staan. Jij zei zelf dat ze nog een groen bolletje hebben bovendien is ringo mijn gebied niet.
 

DeletedUser

Guest
Ziet er eerder uit als kinderlijk gefrustreerd gedrag. Je hebt altijd een betere kant laten zien in EQUI.
 

DeletedUser53416

Guest
Ziet er eerder uit als kinderlijk gefrustreerd gedrag. Je hebt altijd een betere kant laten zien in EQUI.

Tuurlijk dat. Ik ben vriendelijk en behulpzaam. Sta gereed om elk stamlid te helpen. Bij discussies hou ik het beleefd etc. Maak me nooit kwaad ;)

Maar als je eens wist wat ze allemaal vertellen achter iemand zijn rug, zou je je nog verbazen. :confused:

De ene denkt veel te weten en de andere is een meelopertje die hier komt 'om te discussiëren' maar niet verder geraakt dan ' duh'

Geen van beide is ofwel slim genoeg om hun IG te onthouden ofwel beschaamd om hun prestaties.

En jij, waar heb jij gespeeld?
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik weet niet wat er allemaal is gebeurd binnen EQUI de afgelopen weken. Ik heb een tijdje op The 4Th Espada gespeeld, van december tot de val van |P|. Daarvoor op Kasperix.
 

DeletedUser53416

Guest
Tja, ik weet niet wat er allemaal is gebeurd binnen EQUI de afgelopen weken. Ik heb een tijdje op The 4Th Espada gespeeld, van december tot de val van |P|. Daarvoor op Kasperix.

Dat houdt dan ook in dat je me niet goed genoeg kent :)
 

DeletedUser

Guest
wellekker rustig zo, nu iedereen me negeert kan ik lekker spammen hier en me voorbereiden op mijn nieuwe account die ik binnen 2 dagen bezit
 

DeletedUser37978

Guest
Als iedereen nu wijselijk zijn of haar mond houdt en niet op de geruchten ingaat dan zou dat voor een stuk meer rust zorgen. Bvd.

Hier op het AF is er nog niemand geweest die zich wijselijk ging stilhouden. Nu zijn er een paar Ex EQUI leden die zich wat uitlaten hier op het forum. Maar er zijn hen al velen voor geweest. Ook van Break. Dus waarom zouden hun dan nu wel ineens stil moeten zijn?

Dit is puur en alleen omdat Break het niet leuk vind. En hun beginnen te twijfelen of er misschien toch waarheden in hun verhalen zitten. Dus conquerking, ik denk niet dat deze woorden van jou zullen gaan bijdragen in het stoppen van de verhalen. Of je het nu leuk vind of niet. Dus als jullie binnen Break gaan lopen twijfelen of het dan ook daadwerkelijk gaat gebeuren wat hier geschreven word, dat zegt meer over jullie dan over hen. Want dat zou betekenen dat je toch twijfels hebt in de spelers die binnen Break zitten.
 
Bovenaan