EQUI vs. Break

Reactiescore
973
Krepox was het inderdaad, maar toevallig zat hij wel als |P| zijnde aanvallend en denigrerend te doen richting Divine, wat ook door één persoon al genoeg kan zijn om er strontziek van te worden. Iedereen weet dat Krepox best invloed had op het AF met z'n P&P style. Zeker omdat Divine jullie nog wel uit de brand had geholpen toen der tijd met die vv's. Het is geen smoes voor de 'fusie' met Divine. Echter was er trouwens nooit iets concreets geweest behalve dat Divine er akkoord mee ging.

Goh dat was 1 keer tijdens de bg, en zoals je zelfs zegt geen smoes voor de fusie. Het was concreet vanuit Divine door al akkoord te zijn, Break praat ik niet over. Het akkoord gaan van Divine was reden voor ons genoeg om te beseffen dat Divine ons verraden had en dus geen reden tot aanhouding van de bg was. Dat Divine achteraf gaat zeuren omdat de fusie met Break niet door ging was hun eigen fout.

En wie waren dan die andere volgens jouw?

Wij hier in Break hadden het toen der tijd uiteindelijk toch afgeblazen oa. voor EQUI. Dus er werd wel degelijk nagedacht toen in Break om iets niet te verzieken voor de wereld.

Je beseft wel dat de fusie juist positief zou zijn voor |P|? Divine was gevallen en Break dreigde Divine op te nemen. Hoe zou Equi reageren? Inderdaad, met oorlog als ze enig principe naleven. Is dat negatief voor |P|, zou daardoor de wereld minder saai worden? Nee juist niet, zou het een 1 vs 1 vs 1 battle worden, dat stukken interessanter geweest zou zijn mocht Equi en Break dat aandurven.

Dus wat heeft Break nu precies gered? Zijn eigen hachje om niet nog een 2de front erbij te krijgen? Of hadden jullie die situatie niet eens opgemerkt en keken jullie enkel en alleen maar naar het inactiviteitsprobleem binnen Break om dat op te lossen dmv rekruuts?

En mij is op het AF altijd vertelt dat de fusie niet is doorgegaan door de backstab van TJ, apart dat de reden nu opeens anders is. Blijkbaar ook een smoesje? ;)

En makkelijke winsten? Niet op Break in ieder geval. En ja op dat moment was |P| sterk dus dan is het verleidelijk om het zo te gaan spelen. Het is aan jezelf of je het goedkeurt of niet.

Voor Break zich ermee ging bemoeiend, toen er dus een NAP was. Waar zie je staan dat |P| dikke winsten toen maakte op Break? Break staat volgens mij niet in het opsommingslijstje van de 3 stammen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Krepox was het inderdaad, maar toevallig zat hij wel als |P| zijnde aanvallend en denigrerend te doen richting Divine, wat ook door één persoon al genoeg kan zijn om er strontziek van te worden. Iedereen weet dat Krepox best invloed had op het AF met z'n P&P style. Zeker omdat Divine jullie nog wel uit de brand had geholpen toen der tijd met die vv's. Het is geen smoes voor de 'fusie' met Divine. Echter was er trouwens nooit iets concreets geweest behalve dat Divine er akkoord mee ging. Wij hier in Break hadden het toen der tijd uiteindelijk toch afgeblazen oa. voor EQUI. Dus er werd wel degelijk nagedacht toen in Break om iets niet te verzieken voor de wereld.

Wat een onzin. Het was al heel concreet, enkel werden jullie toen zwaar geownd door |P|, en de backstab van Tribaljosh was het ideale excuus om het af te blazen en zo de BG met Equi te kunnen behouden. Daarna besloten jullie alsnog accounts aan te nemen uit Divine met de intentie de BG met Equi te verbreken Echter durfden jullie dat beiden niet en kwamen jullie vervolgens tot een overeenkomst.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet inderdaad niet het fijne van de 'stabs'. En eerlijk gezegd wil ik dat zo houden ook. Ik kan er niet over oordelen, nee. Wat ik enkel wel wist, is dat EQUI degene was die met dit hele gedoe is begonnen. Uiteindelijk heeft iedereen het verziekt voor elkaar. Het had zoveel leuker kunnen aflopen, imo.

Ook dat ene wat je zegt te weten is niet waar.
 

DeletedUser

Guest
Jij verdient ook nog een compliment. Heb me nooit echt verdiept in EQUI en wie/wat echt actief waren, maar weet wel dat jij er al sinds jaar en dag zit, altijd correct en actief. Jammer dat het nu toch zover is gekomen dat W18 tot een eind gaat komen (alhoewel.. er hebben al wel vaker meerdere EQUI'ers delete gestaan, ik zou zeggen; verras ons! :D). Moet zeggen.. mn enige TW wereld, mn eerste TW wereld, en een geweldige tijd achter de rug. Ondanks al het gedoe met backstabs heeft dat meestal enkel tot een grotere inzet van spelers geleid om de tegenstander te slopen, ik spreek voor Break als ik zeg dat de vervelende delete van emiel door onbekend persoon (acc is gehacked geweest, zal waarschijnlijk onbekend blijven wie erachter zat) ons enkel alleen maar meer motiveerde. Ik denk niet dat er veel stammen op .NL zijn die zoveel veerkracht hebben getoond als Break & EQUI, en die niet (zoals Phalanx) delete gingen toen men geen uitweg meer zag. Sinds mijn toetreden in Break heeft er welgeteld 10x een topic op ons forum gestaan met de kwestie 'kappen we ermee', telkens gingen we er weer voor. Ik weet vrijwel zeker dat hetzelfde voor EQUI geld.

Wauw, een post waar ik het voor 110% mee eens ben!
Ik ben inderdaad de speler die account Nakur vanaf dag 1 helemaal opgebouwd heeft. Nooit weggeweest, altijd blijven strijden. Daarnaast heb ik EQUI voor, ik denk, een kleine 3 jaar geleid. Het klinkt misschien arrogant of egoistisch, maar vaak was ik het die EQUI overal verbaal doorheen sleepte. Natuurlijk waren er vele vv'ers die accounts uit het slop trokken (Ringo, Agonoize en anderen), maar alle ruzie's, conflicten en andere zaken wel ongeveer allemaal door mij opgelost. Deletes voorkomen, motiverende stammails geschreven (Even gechecked, ik heb 70 'EQUI nieuwsbrieven' geschreven) en altijd met zoveel mogelijk mensen in contact gestaan.
Ik ben nooit een speler geweest die de beste op een wereld is, ik ben nooit een uitblinker geweest. Maar op basis van inzet en communicatie met spelers, heb ik (volgens mij) het nodige respect afgedwongen binnen EQUI. Ook binnen |P| en Break heb ik met mensen zeer goede gesprekken gehad. Met enkele oud-|P|'ers heb ik zelfs nog contact, evenals met EQUI spelers die al maaaaaanden gestopt zijn. De gesprekken gingen ook lang niet altijd alleen maar over TW, ook het leven daarbuiten is belangrijk. Sterker nog: Dat is belangrijker!
Ook voor mij (en dat is misschien moeilijk voor te stellen...) is dit mijn eerste serieuze wereld. Als iemand me vooraf verteld had dat ik zo ver zou komen, had ik hem voor gek verklaard. En kijk waar ik nu sta, gewoon toptien, terwijl mijn dorpenuitbouw lager is dan anderen.
EQUI heeft wel 100x gestopt, maar telkens heb ik, uiteraard met behulp van anderen, de stam er weer uit kunnen trekken. Een tijdje terug heb ik me teruggetrokken als leider en vrij snel daarna was de stam niet meer te redden. Natuurlijk ligt dit bij lange na niet alleen aan mij. Sommige lekken zijn gewoon niet te dichten.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet inderdaad niet het fijne van de 'stabs'. En eerlijk gezegd wil ik dat zo houden ook. Ik kan er niet over oordelen, nee. Wat ik enkel wel wist, is dat EQUI degene was die met dit hele gedoe is begonnen. Uiteindelijk heeft iedereen het verziekt voor elkaar. Het had zoveel leuker kunnen aflopen, imo.

Uit je antwoord blijkt wel duidelijk dat je sinds de val van P niet meer alles gevolgd hebt

Break en equi waren Bg zoals je weet
en als de belangrijkste vijand er dan mee stopt (P) en je als stam (break) op het punt hebt gestaan de strijd op te geven maar door equi hebt kunnen overleven gaat een ieder ervanuit dat er dan rustig welbedacht over een eindstrijd gesproken gaat worden

1e voorstellen waren om eerst te kijken naar de BB zee die door P veroorzaakt was en dan rustig na te denken over hoe de eindstrijd aan te gaan
Break kwam echter totaal uit het niets met belachelijke eisen en het recruten van thefchesser die in equi gebied lag

Daarna kwam men bepaalde onderdelen van hun opgelegde eisen/afspraken om snel te beginnen met de eindstrijd etc en ruil van bepaalde dorpen niet na zoals dorpen van krepox-emielineter en nog een acount waarvan ik de naam kwijt ben maar die hebben ze toen op delete gezet

daarna haalde ze een rotte naaistreek uit door het acount 1kl5 te backstabben oftewel email en w.w. wijzigen en dorpen leeg zetten voor bloemkool en consorten

daarna kregen ze in break onenigheid met de speler op wexzo die men verdacht van spionage dus zetten er 2 andere spelers erop

op enige moment vertrouwde men toch de speler weer dus mocht die weer op wexzo maar dat pikte blijkbaar die 2 nieuwe spelers niet of iron law zelf heeft zijn acount van wexzo verziekt zoals hij in pm al gedreigd had naar wexzo

iron law had ook het w.w. van emielineter want die heeft de laatste speler van emielineter van zijn account gegooid

nu is het break die equi beschuldigd van een tegen backstabactie omdat break vanaf dag 1 dat p weg was het spel niet meer eerlijk wild spelen

maar al zou dit laatste waar zijn dan nog zou het break zijn eigen schuld zijn omdat zij diverse kutstreken hebben uitgehaald en daarmee een grotere backstamstam is die op heel tw te vinden is
 

DeletedUser65368

Guest
Wauw, een post waar ik het voor 110% mee eens ben!
Ik ben inderdaad de speler die account Nakur vanaf dag 1 helemaal opgebouwd heeft. Nooit weggeweest, altijd blijven strijden. Daarnaast heb ik EQUI voor, ik denk, een kleine 3 jaar geleid. Het klinkt misschien arrogant of egoistisch, maar vaak was ik het die EQUI overal verbaal doorheen sleepte. Natuurlijk waren er vele vv'ers die accounts uit het slop trokken (Ringo, Agonoize en anderen), maar alle ruzie's, conflicten en andere zaken wel ongeveer allemaal door mij opgelost. Deletes voorkomen, motiverende stammails geschreven (Even gechecked, ik heb 70 'EQUI nieuwsbrieven' geschreven) en altijd met zoveel mogelijk mensen in contact gestaan.
Ik ben nooit een speler geweest die de beste op een wereld is, ik ben nooit een uitblinker geweest. Maar op basis van inzet en communicatie met spelers, heb ik (volgens mij) het nodige respect afgedwongen binnen EQUI. Ook binnen |P| en Break heb ik met mensen zeer goede gesprekken gehad. Met enkele oud-|P|'ers heb ik zelfs nog contact, evenals met EQUI spelers die al maaaaaanden gestopt zijn. De gesprekken gingen ook lang niet altijd alleen maar over TW, ook het leven daarbuiten is belangrijk. Sterker nog: Dat is belangrijker!
Ook voor mij (en dat is misschien moeilijk voor te stellen...) is dit mijn eerste serieuze wereld. Als iemand me vooraf verteld had dat ik zo ver zou komen, had ik hem voor gek verklaard. En kijk waar ik nu sta, gewoon toptien, terwijl mijn dorpenuitbouw lager is dan anderen.
EQUI heeft wel 100x gestopt, maar telkens heb ik, uiteraard met behulp van anderen, de stam er weer uit kunnen trekken. Een tijdje terug heb ik me teruggetrokken als leider en vrij snel daarna was de stam niet meer te redden. Natuurlijk ligt dit bij lange na niet alleen aan mij. Sommige lekken zijn gewoon niet te dichten.

EQUI kon alleen vallen door zichzelf en niet door de vijand om een of andere reden dat is eigenlijk gewoon de conclusie van alles.
 

DeletedUser

Guest
EQUI kon alleen vallen door zichzelf en niet door de vijand om een of andere reden dat is eigenlijk gewoon de conclusie van alles.

En dat is ook hetgeen ik al minstens 2 jaar zei ;) Verbazing nummer twee vandaag, ook met jou ben ik het nu volledig eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65368

Guest
En dat is ook hetgeen ik al minstens 2 jaar zei ;) Verbazing nummer twee vandaag, ook met jou ben ik het nu volledig eens.

Het was eigenlijk zo. Ik heb dus 10 maanden in EQUI gezeten en dat was volgens mij wel het eerste wat ik leerde.. Zjon die naar de kloten was en netjes werd opgebouwd, primo victoria, Divine die ons aanviel eigenlijk is EQUI daardoor nooit gevallen en er altijd bovenop gekomen alleen die interne ruzies waren altijd veel en veel erger dan enorme aanvallen. Alleen dat maakte jullie/ons weer sterker.
 

DeletedUser

Guest
En dat is ook hetgeen ik al minstens 2 jaar zei ;) Verbazing nummer twee vandaag, ook met jou ben ik het nu volledig eens.

Nu niet alle eer bij jezelf houden aub

vroeger was je een goede leider maar zeg nu zelf eens eerlijk

hoe actief was de leiding in equi de laatste maanden (ook voor je vertrek)
ik heb menige maal om actievere leiding geroepen die de kar moeten trekken en plannen opzetten

alleen de naam leider is niet voldoende om leiding te geven

en ja we snappen dat rl hier een groot argument geweest is maar geef dan niet de stam de schuld en praat niet steeds de leiding schoon

Lord sith die vroeger 1 van de beste v.v. mensen was had al maanden geen tijd meer voor tw
lordlenaers die eens in de maand online komt en dan roept dat er actie komt en dan weer weg is
nakur die een eigen bedrijf heeft en daardoor geen tijd voor tw heeft behalve snachts na 12 uur
etc etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Derk is geen leidertype. Wel een goede teamspeler ( en actief). en hij houdt het moraal top in de stam!
 

DeletedUser65368

Guest
Nu niet alle eer bij jezelf houden aub

vroeger was je een goede leider maar zeg nu zelf eens eerlijk

hoe actief was de leiding in equi de laatste maanden (ook voor je vertrek)
ik heb menige maal om actievere leiding geroepen die de kar moeten trekken en plannen opzetten

alleen de naam leider is niet voldoende om leiding te geven

en ja we snappen dat rl hier een groot argument geweest is maar geef dan niet de stam de schuld en praat niet steeds de leiding schoon

Lord sith die vroeger 1 van de beste v.v. mensen was had al maanden geen tijd meer voor tw
lordlenaers die eens in de maand online komt en dan roept dat er actie komt en dan weer weg is
nakur die een eigen bedrijf heeft en daardoor geen tijd voor tw heeft behalve snachts na 12 uur
etc etc

Die eerste zin.. Wie is hier nu de gene die een lijstje maakt met 50% zijn eigen naam? Wat een zelfverheerlijking nu weer. De EQUI leiding was inderdaad niet actief geweest de afgelopen maanden maarja daar zijn wel redenen voor. Niet iedereen heeft zoals jij alle tijd en zin van de wereld om TW te spelen.
 

DeletedUser28445

Guest
Goh dat was 1 keer tijdens de bg, en zoals je zelfs zegt geen smoes voor de fusie. Het was concreet vanuit Divine door al akkoord te zijn, Break praat ik niet over. Het akkoord gaan van Divine was reden voor ons genoeg om te beseffen dat Divine ons verraden had en dus geen reden tot aanhouding van de bg was. Dat Divine achteraf gaat zeuren omdat de fusie met Break niet door ging was hun eigen fout.

Je beseft wel dat de fusie juist positief zou zijn voor |P|? Divine was gevallen en Break dreigde Divine op te nemen. Hoe zou Equi reageren? Inderdaad, met oorlog als ze enig principe naleven. Is dat negatief voor |P|, zou daardoor de wereld minder saai worden? Nee juist niet, zou het een 1 vs 1 vs 1 battle worden, dat stukken interessanter geweest zou zijn mocht Equi en Break dat aandurven.

Dus wat heeft Break nu precies gered? Zijn eigen hachje om niet nog een 2de front erbij te krijgen? Of hadden jullie die situatie niet eens opgemerkt en keken jullie enkel en alleen maar naar het inactiviteitsprobleem binnen Break om dat op te lossen dmv rekruuts?

En mij is op het AF altijd vertelt dat de fusie niet is doorgegaan door de backstab van TJ, apart dat de reden nu opeens anders is. Blijkbaar ook een smoesje? ;)

Voor Break zich ermee ging bemoeiend, toen er dus een NAP was. Waar zie je staan dat |P| dikke winsten toen maakte op Break? Break staat volgens mij niet in het opsommingslijstje van de 3 stammen.

Mwah, ik geloof dat Krepox wel vaker Divine aanviel, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker en om erachter te komen ligt dat ergens tussen 1600 berichten in Top/flopstammen hier. Het is ook verder totaal geen smoesje. Zoals ik zei was het Krepox inderdaad. Ik snap best dat jullie na het bekendmaken van voorstellen voor een 'fusie' meteen klaar waren met Divine. Echter zeg ik dat door het gedrag van bv. Krepox die ondankbaar deed na het vv werk van Divine voor |P| dat ik het vanuit Divine optiek ook wel kon begrijpen. Is verder niet goed te praten, maar als je niet bij Krepox in de stam had gezeten had je er misschien anders over nagedacht.

Ligt eraan hoe dat positief zou zijn voor |P|. De haat en zin naar het verslaan van |P| was zo groot toen dat EQUI wellicht zelfs zou willen teamen tegen |P| toen. Dus of het zo positief was voor |P| betwijfel ik dan ook maar weer. Dat het laf zou zijn kan je natuurlijk over speculeren, ja. Zoals ik zei is het puur de manier waarop jullie P&P voerde dat het nooit interessant kon worden, omdat iedereen graag |P| zag branden.

We hebben naar beide zaken gekeken toen der tijd. Alleen de inactiviteit was wel een issue, ja. Bovendien had TJ inderdaad smerige zaakjes gedaan waardoor Divine aannemen risico's met zich mee kon brengen waaronder ook of ze nog wel actief zouden blijven e.d.

Ja, er waren al twijfels voor die fusie, maar TJ gaf de doorslag om het af te blazen inderdaad. De rest is geen smoesje.

Wat een onzin. Het was al heel concreet, enkel werden jullie toen zwaar geownd door |P|, en de backstab van Tribaljosh was het ideale excuus om het af te blazen en zo de BG met Equi te kunnen behouden. Daarna besloten jullie alsnog accounts aan te nemen uit Divine met de intentie de BG met Equi te verbreken Echter durfden jullie dat beiden niet en kwamen jullie vervolgens tot een overeenkomst.

Dat is erg makkelijk te zeggen hoor voor iemand die toen niet in de leidersgesprekken zat van Break, EQUI of Divine. Er waren plannen, maar vóór de actie van TJ waren de mensen in Break zelf al negatief over een komst van de Divine leden. Dit kan door elk Break lid van toen beaamd worden. Toen we daarna te horen kregen dat TJ dat had geflikt toen was dat de druppel om het niet te doen.

Het had het er niks mee te maken dat |P| winsten aan het boeken was. We hadden die spelers liever gehad voor activiteit, want dat was op dat moment meer nodig. Dus zou alleen maar raar zijn. Er zaten gewoon te veel risico's aan vast dat heb je zelf ook wel doorgehad ivm EQUI. Tenzij we zo gingen spelen dat EQUI en Break samen zouden werken tegen |P| en een overeenkomst maakte voor de leden van Divine. Zo ver is het ook niet gekomen, toch? Het werd enigsinds spannend gehouden nog, maar zoals ik zei tegen Howlin was de haat en zin om |P| te verslaan groot door jullie P&P hier op het forum dat er van alles mogelijk was.

Ook dat ene wat je zegt te weten is niet waar.

Ik doelde op de actie van Ago en King123456789.

Uit je antwoord blijkt wel duidelijk dat je sinds de val van P niet meer alles gevolgd hebt

Break en equi waren Bg zoals je weet
en als de belangrijkste vijand er dan mee stopt (P) en je als stam (break) op het punt hebt gestaan de strijd op te geven maar door equi hebt kunnen overleven gaat een ieder ervanuit dat er dan rustig welbedacht over een eindstrijd gesproken gaat worden

1e voorstellen waren om eerst te kijken naar de BB zee die door P veroorzaakt was en dan rustig na te denken over hoe de eindstrijd aan te gaan
Break kwam echter totaal uit het niets met belachelijke eisen en het recruten van thefchesser die in equi gebied lag

Daarna kwam men bepaalde onderdelen van hun opgelegde eisen/afspraken om snel te beginnen met de eindstrijd etc en ruil van bepaalde dorpen niet na zoals dorpen van krepox-emielineter en nog een acount waarvan ik de naam kwijt ben maar die hebben ze toen op delete gezet

daarna haalde ze een rotte naaistreek uit door het acount 1kl5 te backstabben oftewel email en w.w. wijzigen en dorpen leeg zetten voor bloemkool en consorten

daarna kregen ze in break onenigheid met de speler op wexzo die men verdacht van spionage dus zetten er 2 andere spelers erop

op enige moment vertrouwde men toch de speler weer dus mocht die weer op wexzo maar dat pikte blijkbaar die 2 nieuwe spelers niet of iron law zelf heeft zijn acount van wexzo verziekt zoals hij in pm al gedreigd had naar wexzo

iron law had ook het w.w. van emielineter want die heeft de laatste speler van emielineter van zijn account gegooid

nu is het break die equi beschuldigd van een tegen backstabactie omdat break vanaf dag 1 dat p weg was het spel niet meer eerlijk wild spelen

maar al zou dit laatste waar zijn dan nog zou het break zijn eigen schuld zijn omdat zij diverse kutstreken hebben uitgehaald en daarmee een grotere backstamstam is die op heel tw te vinden is

Bedankt voor de geschiedenis les. Ach ja, het stabben kon nooit meer ophouden sinds de streken van Ago en King123456789. Vanaf die tijd is het alleen maar ellende geweest hier.
 

DeletedUser

Guest
Nu niet alle eer bij jezelf houden aub

vroeger was je een goede leider maar zeg nu zelf eens eerlijk

hoe actief was de leiding in equi de laatste maanden (ook voor je vertrek)
ik heb menige maal om actievere leiding geroepen die de kar moeten trekken en plannen opzetten

alleen de naam leider is niet voldoende om leiding te geven

en ja we snappen dat rl hier een groot argument geweest is maar geef dan niet de stam de schuld en praat niet steeds de leiding schoon

Lord sith die vroeger 1 van de beste v.v. mensen was had al maanden geen tijd meer voor tw
lordlenaers die eens in de maand online komt en dan roept dat er actie komt en dan weer weg is
nakur die een eigen bedrijf heeft en daardoor geen tijd voor tw heeft behalve snachts na 12 uur
etc etc

Het was totaal niet mijn bedoeling om de leiding schoon te praten, want de val van EQUI is de schuld van de hele stam geweest. Ook van mij, ook van andere leiders.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de geschiedenis les. Ach ja, het stabben kon nooit meer ophouden sinds de streken van Ago en King123456789. Vanaf die tijd is het alleen maar ellende geweest hier.

Uhum. De allereerst stab op deze wereld was die van Xinram Ocmer in de eerste maand(en) van het spel, die een VV kreeg in vertrouwen en die leegzetten voor een vriend van'm. ;) Is nog in geuren en kleuren terug te vinden in een van de posts op het forum. King123456789 en ik zijn noch de eerste en noch de laatste geweest.
 

DeletedUser

Guest
Zeik toch niet over al die stabs.
Dit is de enige wereld die voor mij leuk genoeg is om TW te blijven spelen.
W18 is gewoon heerlijk, alles zit erin! :D
 

DeletedUser

Guest
Het had het er niks mee te maken dat |P| winsten aan het boeken was. We hadden die spelers liever gehad voor activiteit, want dat was op dat moment meer nodig. Dus zou alleen maar raar zijn. Er zaten gewoon te veel risico's aan vast dat heb je zelf ook wel doorgehad ivm EQUI. Tenzij we zo gingen spelen dat EQUI en Break samen zouden werken tegen |P| en een overeenkomst maakte voor de leden van Divine. Zo ver is het ook niet gekomen, toch? Het werd enigsinds spannend gehouden nog, maar zoals ik zei tegen Howlin was de haat en zin om |P| te verslaan groot door jullie P&P hier op het forum dat er van alles mogelijk was.

Dat is een leugen. Letterlijk iedereen was namelijk voor, en jullie gingen vervolgens tegen zowel Equi als |P| vechten. Daarna kwam tribaljosh, en massale winsten van |P| waardoor duidelijk werd dat jullie die ene oorlog al amper aankonden toen het 2v1 was, laat staan dat jullie er twee aan zouden kunnen als het 1v1v1 was.


En vervolgens:

Wij van de leiding, zijn echter van mening, dat de BG ons meer nadelen zal geven dan voordelen. Ik weet dat bij veel leden nu een dikke 'HUH' eruitkomt, maar ik zal dit uiteraard even verder toelichten.

Het verhaal begon al met de recruitering van Emie, Frumm0l en rashani. Wij als stam, zijn daar eindeloos over doorgegaan met de EQUI leiding. Rashani werd later toegelaten, nadat rashani in overleg is geweest met de leiding van EQUI en wij EQUI Polyphemus hebben laten recruiteren.

Tot zover ging alles nog goed. Een 1,5 week geleden, kwam ik erachter, dat frumm0l was gevraagd, om bij EQUI te komen. Dit roepte uiteraard vraagtekens bij mijzelf op. Want frumm0l mocht niet bij ons komen, omdat het "een of andere Divine rat" is. Hier de PM's, tussen frumm0l en nakur - diplomaat EQUI -.




Nadat ik EQUI hierop gewezen heb, werd ik meteen aangevallen door 5 EQUI'ers op het forum. Dit is geen recruitering, ze wilden enkel de spelers zelf hebben, of het was een grapje. Whatso-ever. Mijn vertrouwen zakte een beetje.

We zijn toch doorgegaan met de onderhandelingen. EQUI is een zeer grote stam, met veel leden. Dat weten we allemaal. Echter, wilt EQUI voor al deze leden, ook flink wat edelruimte bewaren. Op de eerste edelkaart die wij naar ons toe geschoven kregen, zou Mattijs welgeteld 10 dorpjes kunnen edelen totdat hij in edelgebied van EQUI zou zitten. Na 2 uur discussiëren, heb ik dit hooguit tot 40 dorpjes meer kunnen krijgen.

Dit is bij lange na niet het enige. EQUI is bereid vooral niks af te geven. Wij gebruiken het account Tribaljosh, als defbuffer voor rashani. Dat is bekend bij de meeste leden. Echter, daar zijn een paar EQUI leden het niet mee eens.




Wat er ook gebeurt. TribalJosh is en zal, of gekata'd worden, of geëdeld worden door EQUI. Dit zijn maar een paar posts, die betrekking hebben op het verhaal TribalJosh.

Mensen, mijn vertrouwen in EQUI is gewoonweg gezakt tot 0. Ik heb dit verschillende leiders besproken, en zoals jullie zien, is EQUI zich nu al aan het voorbereiden op een backstab op Break.

We gaan de BG niet doorzetten met EQUI. Tevens, omdat we waarschijnlijk voorspellen dat EQUI daarom de oorlog aan ons verklaart, zullen we Emienileter en frumm0l alsnog in de zeer nabije toekomst aannemen. Er komt een zware portie def vrij, hier zitten twee actieve teams op. Ik denk dat als we deze alsnog in Break zullen aannemen, hun motivatie zwaar zal stijgen.





Bedankt voor de geschiedenis les. Ach ja, het stabben kon nooit meer ophouden sinds de streken van Ago en King123456789. Vanaf die tijd is het alleen maar ellende geweest hier.

Anass en select :rolleyes:
 
Reactiescore
205
Omdat het niet bij TLS thuishoort, ben ik zo lief geweest om mijn berichten daar te verwijderen. Ik zal hier even verder gaan zodat Ringo hier op zijn complottheorien verder kan borduren. Aangezien die man toch niks beters te doen heeft. Dus bij deze:

Feit dat je hem al op skype hebt zegt me al genoeg

naatuurlijk faken julliue nu een skype bericht waarin hij ontkent maart in equi hadden we alle bewijzen al in de stam, waarom denk je anders dat hij gekickt is door de leiding van here comes the boom

en waarom denk je dat zijn maatjes op fascinated mijn de gesprekken tussen N en hun hebben gegeven waarin N duidelijk zegt dat ze moeten doen wat hij zegt en dat ze niet meer mogen deffen tegen break

en hij is als enige op de hoogte van dat w.w. want die heeft hij aan die spelers gegeven toen ze erop kwamen en hij naar here comes the boom ging

ip adressen kloppen dus is het N geweest

Proficiat ringo, erg leuk dat wij van deze boeiende informatie mee mogen genieten.
Verder heb ik wel meer mensen van EQUI/ex- EQUI op skype. Jaloers dat jij niet mijn skypemattie bent. He toch! goedjiegoedjie.
 

DeletedUser

Guest
als je een eerlijke speler was had jij of thefchesser wel bij iemand nagevraagd waarom jullie die v.v. kregen

feit dat jullie dat geen van twee gedaan hebben zegt genoeg punt uit daar krijg je geen speld tussen
N heeft al meerdere keren gezegd bezig te zijn met een deal met jou om equi een hak te zetten en om naar break te gaan
 
Reactiescore
205
Neuj, als wij vv krijgen van een originele speler, ga ik er vanuit dat hij mag doen met zijn account wat hij wil. Daar heb zowel jij, een speler die op delete beweerd te staan als zijn stam EQUI, een stam die valt en voor een groot deel op delete beweerd te staan, weinig over te beslissen. Dat dit later niet de speler bleek te zijn, is dan spijtig, maar kan ik verder weinig aan doen.

Jij mag beweren over N. en mij of alleen N. waar je maar zin in hebt, maar het trekt toch op niets. Na 1kl5 heb ik niets meer gedaan, waar jij over zou kunnen zeiken. Hoe graag je het ook doet. Dus ga nou maar eens van je leven genieten, oude man.
 
Bovenaan