EQUI vs. Break

Reactiescore
973
Jullie zijn het in elk geval niet geworden, zoveel weet ik wel. En natuurlijk gaan binnenkort de eerste critici lopen schreeuwen dat de overwinning van Break eigenlijk niks waard is etc.

Wat is het dan precies waard? Wat is winnen met een standaard overmacht tegenover verliezen met een minderheid, wat is kwantiteit tegenover kwaliteit, wat is winnen tegenover reputatie. Na een tijdje is de wereld weg, en wat er overblijft is de naam die het meest bijblijft. Mag jij je bedenken welke naam dat is.

Dus vertel me is, wat heeft Break nu precies gewonnen? Op wat PA na weet ik eigenlijk niks op te noemen.

Feit blijft; vs. Phalanx hield break stand ondanks vele front deletes en accs die we kwijtraakten (Tendentieus, Iron-law (die fantastisch terugsloeg), naamloos, conquerking, marcberend, wexzo ga zo maar door.

Juh, ondanks de standaard 2 tot 4 dubbele overmacht gedurende de gehele oorlog heeft grotendeels elk frontaccount van Break tegen |p|halanx wel verlies geleden of is weg gerent. Fijn om te zien dat je er trots op bent en het zo vol pit probeert te brengen als een heldhaftig verhaal! De realiteit is minder mooi als je de situatie wat beter schetst niet?

Vs. EQUI is er totaal gedomineerd, tijdens een oorlogsperiode van nu 111 dagen heeft Break op 90 dagen winst geboekt op equi. Verder is de totale stand nu 3955 - 1146.

Och, die oorlog schaam ik me bijna nog voor. De helft van de tijd elkaar uit maken voor backstabbers en achteraf komen er ook nog echt een hoop vuile zaken naar boven. Niet bepaald om trots op te zijn, menig ekte |P|er heeft in elk geval flink staan lachen om die oorlog na een paar posten op het AF te hebben gelezen.

Het zijn vooral de vijanden van Break geweest die het hazenpad kozen, met Phalanx als grote voorbeeld. Ook Equi heeft, ondanks toch redelijke prestaties gezien stamomstandigheden, nooit het voortouw kunnen nemen.

Je kan gerust jezelf ook als voorbeeld nemen, is zelfs nog een beter voorbeeld. |P| viel na maanden lang tegen een overmacht gevecht te hebben. Persoonlijk vind ik dat bewonderenswaardiger dan backstabbend en vluchtend naar de vijand toe te gaan omdat je daar niet zoveel front zou krijgen. Wie heeft nu werkelijk het hazenpad genomen Rashani? Dat jij hier over spreekt is wel erg hypocriet en typische.

Vind het sowieso redelijk apart dat menig speler het |P| kwalijk neemt voor de massadelete, terwijl bijna de hele wereld zich verenigde om |P| weg te werken. Was te verwachten, geen enkele stam kan zich staande houden tegen zo'n een overmacht. En ja ik weet het hoor, |P| was een stukje arroganter en hield van propaganda. Desondanks maakte dat de wereld ook een stuk interessanter.


En in het algemeen, geen jaloezie is dit voor de standaard tegenreactie. Ben zelfs nog steeds blij dat |P| stopte en zou persoonlijk weer de keuze maken mocht ik in die situatie staan. En voor degene die denkt dat ik een hekel aan break of Equi heb, fout. Enkel een paar spelers van beide stammen kan ik niet uitstaan, de rest wens ik het beste toe.
 

DeletedUser65368

Guest
Wat is het dan precies waard? Wat is winnen met een standaard overmacht tegenover verliezen met een minderheid, wat is kwantiteit tegenover kwaliteit, wat is winnen tegenover reputatie. Na een tijdje is de wereld weg, en wat er overblijft is de naam die het meest bijblijft. Mag jij je bedenken welke naam dat is.

Dus vertel me is, wat heeft Break nu precies gewonnen? Op wat PA na weet ik eigenlijk niks op te noemen.



Juh, ondanks de standaard 2 tot 4 dubbele overmacht gedurende de gehele oorlog heeft grotendeels elk frontaccount van Break tegen |p|halanx wel verlies geleden of is weg gerent. Fijn om te zien dat je er trots op bent en het zo vol pit probeert te brengen als een heldhaftig verhaal! De realiteit is minder mooi als je de situatie wat beter schetst niet?



Och, die oorlog schaam ik me bijna nog voor. De helft van de tijd elkaar uit maken voor backstabbers en achteraf komen er ook nog echt een hoop vuile zaken naar boven. Niet bepaald om trots op te zijn, menig ekte |P|er heeft in elk geval flink staan lachen om die oorlog na een paar posten op het AF te hebben gelezen.



Je kan gerust jezelf ook als voorbeeld nemen, is zelfs nog een beter voorbeeld. |P| viel na maanden lang tegen een overmacht gevecht te hebben. Persoonlijk vind ik dat bewonderenswaardiger dan backstabbend en vluchtend naar de vijand toe te gaan omdat je daar niet zoveel front zou krijgen. Wie heeft nu werkelijk het hazenpad genomen Rashani? Dat jij hier over spreekt is wel erg hypocriet en typische.

Vind het sowieso redelijk apart dat menig speler het |P| kwalijk neemt voor de massadelete, terwijl bijna de hele wereld zich verenigde om |P| weg te werken. Was te verwachten, geen enkele stam kan zich staande houden tegen zo'n een overmacht. En ja ik weet het hoor, |P| was een stukje arroganter en hield van propaganda. Desondanks maakte dat de wereld ook een stuk interessanter.


En in het algemeen, geen jaloezie is dit voor de standaard tegenreactie. Ben zelfs nog steeds blij dat |P| stopte en zou persoonlijk weer de keuze maken mocht ik in die situatie staan. En voor degene die denkt dat ik een hekel aan break of Equi heb, fout. Enkel een paar spelers van beide stammen kan ik niet uitstaan, de rest wens ik het beste toe.

Dit lezende met 'Heart of Courage - Two steps from hell' op de achtergrond maakt het dramatisch zeg.
 
Reactiescore
973
Dit lezende met 'Heart of Courage - Two steps from hell' op de achtergrond maakt het dramatisch zeg.

En ik moest het dan doen met regen, onweer en muggengezoem. :D
 

DeletedUser

Guest
Wat is het dan precies waard? Wat is winnen met een standaard overmacht tegenover verliezen met een minderheid, wat is kwantiteit tegenover kwaliteit, wat is winnen tegenover reputatie. Na een tijdje is de wereld weg, en wat er overblijft is de naam die het meest bijblijft. Mag jij je bedenken welke naam dat is.

Dus vertel me is, wat heeft Break nu precies gewonnen? Op wat PA na weet ik eigenlijk niks op te noemen.



Juh, ondanks de standaard 2 tot 4 dubbele overmacht gedurende de gehele oorlog heeft grotendeels elk frontaccount van Break tegen |p|halanx wel verlies geleden of is weg gerent. Fijn om te zien dat je er trots op bent en het zo vol pit probeert te brengen als een heldhaftig verhaal! De realiteit is minder mooi als je de situatie wat beter schetst niet?



Och, die oorlog schaam ik me bijna nog voor. De helft van de tijd elkaar uit maken voor backstabbers en achteraf komen er ook nog echt een hoop vuile zaken naar boven. Niet bepaald om trots op te zijn, menig ekte |P|er heeft in elk geval flink staan lachen om die oorlog na een paar posten op het AF te hebben gelezen.



Je kan gerust jezelf ook als voorbeeld nemen, is zelfs nog een beter voorbeeld. |P| viel na maanden lang tegen een overmacht gevecht te hebben. Persoonlijk vind ik dat bewonderenswaardiger dan backstabbend en vluchtend naar de vijand toe te gaan omdat je daar niet zoveel front zou krijgen. Wie heeft nu werkelijk het hazenpad genomen Rashani? Dat jij hier over spreekt is wel erg hypocriet en typische.

Vind het sowieso redelijk apart dat menig speler het |P| kwalijk neemt voor de massadelete, terwijl bijna de hele wereld zich verenigde om |P| weg te werken. Was te verwachten, geen enkele stam kan zich staande houden tegen zo'n een overmacht. En ja ik weet het hoor, |P| was een stukje arroganter en hield van propaganda. Desondanks maakte dat de wereld ook een stuk interessanter.


En in het algemeen, geen jaloezie is dit voor de standaard tegenreactie. Ben zelfs nog steeds blij dat |P| stopte en zou persoonlijk weer de keuze maken mocht ik in die situatie staan. En voor degene die denkt dat ik een hekel aan break of Equi heb, fout. Enkel een paar spelers van beide stammen kan ik niet uitstaan, de rest wens ik het beste toe.

Goed, ik pak er maar een paar puntjes uit. Geen zin om er meer tijd aan te besteden. Je 1e punt; wat heeft Break nu precies gewonnen? Je stelt dat reputatie vrijwel alles is. Nu vraag ik je; reputatie op een online spel, hecht je daar werkelijk waarde aan? Ik namelijk absoluut niet. Break bewijst de beste van W18 te zijn. Claims als 'Phalanx was sterker' zijn nu achteraf van geen waarde; had het dan bewezen. Phalanx rende weg van W18. Phalanx lachte ons uit, vele spelers van P stuurden berichten rond als 'veel plezier in deze verpestte wereld, de groeten' en 'zoek het maar lekker uit zonder ons'. P dacht de wereld even goed om zeep te hebben geholpen en zelf er met de reputatie vandoor te gaan. Het tegengestelde bewezen EQUI en Break; ondanks de giga barbarenzee, de ruzies en de betreurenswaardige backstabs (die overigens gigantisch zijn opgeblazen) zijn beide stammen er nog steeds en is bijna het volledige gebied waar Phalanx ooit lag in minder dan 200 dagen opgeëdeld.

Je tweede punt, met doel de overwinning van Break te ontkrachten en te stellen dat Phalanx wel degelijk de betere was. Achteraf heb je natuurlijk makkelijk praten, wij gaan er met de winst vandoor. Ten tijde van de oorlog Break vs. Phalanx is er door beide zijde verlies geleden. Ondanks een groot aantal deletes aan break kant (ja, er waren er ook aan P kant) hield break vol. Xinram Ocmer, ASOG, Malicious, Empraz, Emperor Constantine, allemaal leden ze dikke verliezen aan de kant van Phalanx. Phalanx brak Iron-law & Bananass, edelde die accs vrijwel helemaal op. Maar WAT een comeback hebben die accs gemaakt. Iron.. ontiegelijke winsten vs. Phalanx destijds. Zelfde gold voor Bananass, die pakte P gewoon terug zelfs na verliezen. Nope, Break deed NIET onder voor Phalanx. Anders stond hier namelijk een andere winnaar. Immers, als Phalanx vs. Break beter zou hebben gedraaid zou er echt niet zo snel voor een stamdelete zijn gekozen.

Goed, dan noem je me weer een wegrenner. Bwah, Phalanx liet Divine in de steek, had prioriteiten bij Break liggen. En dat terwijl er in de onderhandelingen een afspraak lag die inhield dat Phalanx wel degelijk zou meedoen vs. EQUI. . Divine draaide massaal vv in Phalanx, Zaletio kan dit beamen. Er heersde zelfs even de moraal dat zonder Divine, Phalanx al eerder zou zijn gevallen. Toen viel Divine, en bood Phalanx geen realistisch alternatief voor leden van Divien die wel door wilden, evt. in Phalanx. Nu zal je het argument naarbovenbrengen dat Divine P in de steek liet (ivm gesprekken met Break). Tja, ik kon het goed vinden met CbC, en we overlegde vorig jaar voor de zomervakantie over mogelijke fusie. Niks concreets, enkel eens kijken. Na de vakantie beindigde P de BG met Phalanx, stabte het acc deegees nog even na (bedankt krepox), en ging toen lopen huilen toen ik naar Break ging. Break bood alternatief, Phalanx kwam niet met een plan om een overstap naar jullie haalbaar te maken.

Begrijp me neit verkeerd; ik onderken de rol van Phalanx niet, en Phalanx zal ook wel de meeste reputatie van W18 hebben overgehouden. Maar dit clubje spelers dat break draaiende houd en de stam inmiddels al 10x heeft gered van een massale delete, dat zijn degene die de credits verdienen. Niet een aantal Phalanxers dat, door gefaalde diplomatie, de wereld tegen zich kreeg en delete ging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De serie gebeurtenissen die zich de afgelopen maanden hebben afgespeeld is de naam "oorlog" onwaardig.
 
Reactiescore
973
Goed, ik pak er maar een paar puntjes uit. Geen zin om er meer tijd aan te besteden. Je 1e punt; wat heeft Break nu precies gewonnen? Je stelt dat reputatie vrijwel alles is. Nu vraag ik je; reputatie op een online spel, hecht je daar werkelijk waarde aan? Ik namelijk absoluut niet.

Als je helemaal geen waarde hecht aan het spel, wat zit je dan te blaten over winnen, verliezen, het niet waard zijn? Spreekt elkaar nogal tegen zoals je wel meer doet.

Break bewijst de beste van W18 te zijn. Claims als 'Phalanx was sterker' zijn nu achteraf van geen waarde; had het dan bewezen. Phalanx rende weg van W18. Phalanx lachte ons uit, vele spelers van P stuurden berichten rond als 'veel plezier in deze verpestte wereld, de groeten' en 'zoek het maar lekker uit zonder ons'. P dacht de wereld even goed om zeep te hebben geholpen en zelf er met de reputatie vandoor te gaan. Het tegengestelde bewezen EQUI en Break; ondanks de giga barbarenzee, de ruzies en de betreurenswaardige backstabs (die overigens gigantisch zijn opgeblazen) zijn beide stammen er nog steeds en is bijna het volledige gebied waar Phalanx ooit lag in minder dan 200 dagen opgeëdeld.

Goh, een wereld winnen ben je inderdaad de beste? :confused: De beste stammen op .nl hebben (op de classic na) allemaal de wereld niet uitgespeeld. Dat jij winnen en het beste aan elkaar gelijk stelt op tw is toch wel echt een waanbeeld. Tevens incorrect gezien Break altijd met een overmacht stond door diplomatie verplaats is echt te bewijzen wat ze op eigen kracht kunnen.

Zal best dat sommige |p|ers dat zeiden, is naar mijn idee ook uitgekomen zover ik ben bijgepraat over w18 de laatste maanden. Ik persoonlijk zou het niet erg gevonden hebben als Equi en Break er nog een leuke eindoorlog van zouden maken. Is dat het geweest? Nee totaal niet.

Je tweede punt, met doel de overwinning van Break te ontkrachten en te stellen dat Phalanx wel degelijk de betere was. Achteraf heb je natuurlijk makkelijk praten, wij gaan er met de winst vandoor. Ten tijde van de oorlog Break vs. Phalanx is er door beide zijde verlies geleden. Ondanks een groot aantal deletes aan break kant (ja, er waren er ook aan P kant) hield break vol. Xinram Ocmer, ASOG, Malicious, Empraz, Emperor Constantine, allemaal leden ze dikke verliezen aan de kant van Phalanx. Phalanx brak Iron-law & Bananass, edelde die accs vrijwel helemaal op. Maar WAT een comeback hebben die accs gemaakt. Iron.. ontiegelijke winsten vs. Phalanx destijds. Zelfde gold voor Bananass, die pakte P gewoon terug zelfs na verliezen. Nope, Break deed NIET onder voor Phalanx. Anders stond hier namelijk een andere winnaar. Immers, als Phalanx vs. Break beter zou hebben gedraaid zou er echt niet zo snel voor een stamdelete zijn gekozen.

:eek:
Komische, niveautje TheHiddenPro. Vergelijking slaat op niks, want je schets natuurlijk weer je kortzichtige plaatje. Equi EN Break waren samen beter dan Phalanx op het eind, betekend niet dat Break beter was dan |P|. Verreweg, zelfs met minimaal aantal frontaccounts van Break zijn er zoveel verliezen geweest aan de Break kant. Jullie konden de fronten vele malen voller zetten dan menig |P| account kon, en toch slaagde Break erin om bijna te vallen.

Nee Rashani, dat Break beter is dan |P| is totale kolder en dat weet je zelf ook. In het totaalplaatje heeft Phalanx verloren, maar dat maakt de rest nog niet apart gezien beter. Blijkbaar is deze logica hogere wiskunde voor je, misschien een lesje nemen bij Flos.


Goed, dan noem je me weer een wegrenner.

De waarheid mag gezegd worden niet, vooral als diegene een post maakt die zo hypocriet als wat is.


Bwah, Phalanx liet Divine in de steek, had prioriteiten bij Break liggen. En dat terwijl er in de onderhandelingen een afspraak lag die inhield dat Phalanx wel degelijk zou meedoen vs. EQUI. . Divine draaide massaal vv in Phalanx, Zaletio kan dit beamen. Er heersde zelfs even de moraal dat zonder Divine, Phalanx al eerder zou zijn gevallen. Toen viel Divine, en bood Phalanx geen realistisch alternatief voor leden van Divien die wel door wilden, evt. in Phalanx. Nu zal je het argument naarbovenbrengen dat Divine P in de steek liet (ivm gesprekken met Break). Tja, ik kon het goed vinden met CbC, en we overlegde vorig jaar voor de zomervakantie over mogelijke fusie. Niks concreets, enkel eens kijken. Na de vakantie beindigde P de BG met Phalanx, stabte het acc deegees nog even na (bedankt krepox), en ging toen lopen huilen toen ik naar Break ging. Break bood alternatief, Phalanx kwam niet met een plan om een overstap naar jullie haalbaar te maken.

:eek:
We wouden met Divine de wereld eindigen, verliezen of niet. Toen lekte er een forumpost uit van Break dat Divine en Break zouden fuseren. Menig Divine lid loog hierover dat ze van iets wisten, wat natuurlijk wel zo was. Tevens stond er dat Divine er al mee eens was en enkel Break nog moest accepteren. Tot zover jouw definitie van niks concreets..

Waarom zouden wij een bg houden die achter onze rug om naar de vijand wilt? Dat jij er nu weer om heen zit te praten en |P|halanx als boosdoener opschrijft is helemaal dikke kolder. Het was jullie keus om een mes in |P| zijn rug te steken, ga dan niet huilen als we vervolgens de bg daarom opzeggen. |P| heeft toen pure gehandeld op principes, want het verlies van Dvine als bg was voor ons ook nadelig. Dus nee, de val van Divine en al je zielige verhaaltjes erom heen mag je lekker voor je zelf houden, alweer is de realiteit anders.

En geef me één reden waarom we een alternatief naar Divine spelers moesten geven als we net te horen hadden gekregen dat ze naar Break wouden? Als zo'n speler in |P| zat en dat kwam naar boven, direct kick. Snap wel dat het lastig te begrijpen is als loyaliteit een totaal onbekend begrip voor je is.

Begrijp me neit verkeerd; ik onderken de rol van Phalanx niet, en Phalanx zal ook wel de meeste reputatie van W18 hebben overgehouden. Maar dit clubje spelers dat break draaiende houd en de stam inmiddels al 10x heeft gered van een massale delete, dat zijn degene die de credits verdienen. Niet een aantal Phalanxers dat, door gefaalde diplomatie, de wereld tegen zich kreeg en delete ging.

Tgoh, dat Break in zo een makkelijke situatie al 10 keer op rand stond van massa delete zegt toch genoeg. Niet mee eens, de stam die het meeste durft en het meest heeft gestreden verdient de meeste credits. Beter in een lastige situatie verloren dan in een makkelijke situatie gewonnen. Wereld 12 War! (mijn ex vijand) vind ik ook de meeste credits verdienen ongeacht dat ze flink verloren hebben, simpelweg omdat ze meer durfde en meer strijd hebben geleverd dan elke andere stam kon.

Ik snap echt niet dat jij het woordje winnen zo belangrijk vind, wel had ik niet veel anders verwacht anders was je ook niet weg gerent naar de vijand.

De serie gebeurtenissen die zich de afgelopen maanden hebben afgespeeld is de naam "oorlog" onwaardig.

Precies mijn gedachte, de oorlog was dan ook niks voor niks binnen no time over.
 

DeletedUser

Guest
Precies mijn gedachte, de oorlog was dan ook niks voor niks binnen no time over.


en zo is het maar net

als men een leuke eindstrijd had willen hebben, dan had break leiding en dan met name iron law en rashani zich anders op moeten stellen, dan waren er niet zoveel mensen gestopt en had w18 nog leuk kunnen zijn tot het einde

Nu heeft vooral break w18 verpest en dat alles puur om de eindwinst maar binnen te slepen koste wat het kost:p
 

DeletedUser28445

Guest
en zo is het maar net

als men een leuke eindstrijd had willen hebben, dan had break leiding en dan met name iron law en rashani zich anders op moeten stellen, dan waren er niet zoveel mensen gestopt en had w18 nog leuk kunnen zijn tot het einde

Nu heeft vooral break w18 verpest en dat alles puur om de eindwinst maar binnen te slepen koste wat het kost:p

Pardon, vooral Break?

Ik denk dat EQUI er even hard, zo niet het hardst mee begonnen was met het verzieken van W18.

@ Howlin, ik denk dat |P| het nog altijd voor zichzelf heeft verziekt. Jullie voerde altijd felle P&P tegen Divine als het wat minder ging, in ieder geval een aantal |P| posters waaronder Krepox. Dan is het niet gek dat Divine anders ging kijken tegen de situatie.

De manier waarop jullie P&P voerde heeft gewoon gezorgd voor de ondergang. Break heeft in veel periodes last gehad van veel inactiviteit waardoor wij onze voordelen niet optimaal konden benutten tegen Phalanx. Daardoor werd het ons veel moeilijker gemaakt dan het had moeten zijn. Bovendien had Phalanx een veel betere bemanning op elk account, gezien de naamsbekendheid waardoor Break ook veel meer moeite had met het actief bemannen van frontaccounts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
973
@ Howlin, ik denk dat |P| het nog altijd voor zichzelf heeft verziekt. Jullie voerde altijd felle P&P tegen Divine als het wat minder ging, in ieder geval een aantal |P| posters waaronder Krepox. Dan is het niet gek dat Divine anders ging kijken tegen de situatie.

Dan moet je me toch even herinneren welke posten we tegen Divine hebben gemaakt als p&p tijdens de bg, op een vage herinnering van Krepox na kan ik me namelijk niemand anders voor me halen. Ik zie dat niet veel anders dan een smoes om de fusie met break goed te praten.

De manier waarop jullie P&P voerde heeft gewoon gezorgd voor de ondergang. Break heeft in veel periodes last gehad van veel inactiviteit waardoor wij onze voordelen niet optimaal konden benutten tegen Phalanx. Daardoor werd het ons veel moeilijker gemaakt dan het had moeten zijn. Bovendien had Phalanx een veel betere bemanning op elk account, gezien de naamsbekendheid waardoor Break ook veel meer moeite had met het actief bemannen van frontaccounts.

Eerder dat toen |P| al tegen Equi, Lef, Insane vocht Break zijn kans zag om op een makkelijke manier |P| te verslaan. Daarvoor maakte we dan ook grotendeels winsten en grotendeels van de p&p was dan ook daarop gericht en niet op Divine of Break.
 

DeletedUser

Guest
Pardon, vooral Break?

Ik denk dat EQUI er even hard, zo niet het hardst mee begonnen was met het verzieken van W18.

Ik weet niet wie jou heeft bijgepraat AoW, maar dat is complete onzin. Wat Ringo zegt is misschien niet volledig waar maar Break heeft zeker de hoofdrol gespeeld in het verpesten van wat een oorlog had kunnen zijn. Ik vind ook niet dat jij hierover fatsoenlijk kan oordelen omdat jij pas teruggekomen bent nadat de meest cruciale dingen zijn gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
rashani heeft in de meeste opzichten echter gelijk. zij het soms wat overdreven. Break en enkele uit equi verdienen op basis van inzet zeker credits.
 

DeletedUser

Guest
:)

Van de rest weet ik btw te weinig om er op in te gaan. Dat divine gedoe destijds.
 

DeletedUser28445

Guest
Dan moet je me toch even herinneren welke posten we tegen Divine hebben gemaakt als p&p tijdens de bg, op een vage herinnering van Krepox na kan ik me namelijk niemand anders voor me halen. Ik zie dat niet veel anders dan een smoes om de fusie met break goed te praten.

Eerder dat toen |P| al tegen Equi, Lef, Insane vocht Break zijn kans zag om op een makkelijke manier |P| te verslaan. Daarvoor maakte we dan ook grotendeels winsten en grotendeels van de p&p was dan ook daarop gericht en niet op Divine of Break.

Krepox was het inderdaad, maar toevallig zat hij wel als |P| zijnde aanvallend en denigrerend te doen richting Divine, wat ook door één persoon al genoeg kan zijn om er strontziek van te worden. Iedereen weet dat Krepox best invloed had op het AF met z'n P&P style. Zeker omdat Divine jullie nog wel uit de brand had geholpen toen der tijd met die vv's. Het is geen smoes voor de 'fusie' met Divine. Echter was er trouwens nooit iets concreets geweest behalve dat Divine er akkoord mee ging. Wij hier in Break hadden het toen der tijd uiteindelijk toch afgeblazen oa. voor EQUI. Dus er werd wel degelijk nagedacht toen in Break om iets niet te verzieken voor de wereld.

En makkelijke winsten? Niet op Break in ieder geval. En ja op dat moment was |P| sterk dus dan is het verleidelijk om het zo te gaan spelen. Het is aan jezelf of je het goedkeurt of niet.


Ik weet niet wie jou heeft bijgepraat AoW, maar dat is complete onzin. Wat Ringo zegt is misschien niet volledig waar maar Break heeft zeker de hoofdrol gespeeld in het verpesten van wat een oorlog had kunnen zijn. Ik vind ook niet dat jij hierover fatsoenlijk kan oordelen omdat jij pas teruggekomen bent nadat de meest cruciale dingen zijn gebeurd.

Ik weet inderdaad niet het fijne van de 'stabs'. En eerlijk gezegd wil ik dat zo houden ook. Ik kan er niet over oordelen, nee. Wat ik enkel wel wist, is dat EQUI degene was die met dit hele gedoe is begonnen. Uiteindelijk heeft iedereen het verziekt voor elkaar. Het had zoveel leuker kunnen aflopen, imo.
 

DeletedUser

Guest
Kan ik die credits inzetten om er een prijs mee te kopen?

Jij verdient ook nog een compliment. Heb me nooit echt verdiept in EQUI en wie/wat echt actief waren, maar weet wel dat jij er al sinds jaar en dag zit, altijd correct en actief. Jammer dat het nu toch zover is gekomen dat W18 tot een eind gaat komen (alhoewel.. er hebben al wel vaker meerdere EQUI'ers delete gestaan, ik zou zeggen; verras ons! :D). Moet zeggen.. mn enige TW wereld, mn eerste TW wereld, en een geweldige tijd achter de rug. Ondanks al het gedoe met backstabs heeft dat meestal enkel tot een grotere inzet van spelers geleid om de tegenstander te slopen, ik spreek voor Break als ik zeg dat de vervelende delete van emiel door onbekend persoon (acc is gehacked geweest, zal waarschijnlijk onbekend blijven wie erachter zat) ons enkel alleen maar meer motiveerde. Ik denk niet dat er veel stammen op .NL zijn die zoveel veerkracht hebben getoond als Break & EQUI, en die niet (zoals Phalanx) delete gingen toen men geen uitweg meer zag. Sinds mijn toetreden in Break heeft er welgeteld 10x een topic op ons forum gestaan met de kwestie 'kappen we ermee', telkens gingen we er weer voor. Ik weet vrijwel zeker dat hetzelfde voor EQUI geld.
 
Bovenaan