EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
user_image.php
vs.
user_image.php

Kaartje:
nl18
Phalanx is verslagen. Op 4 accounts na staat of is ieder account op delete. EQUI en Break zijn de winnaars van de oorlog. De sfeer binnen de groep overgeblevenen was goed. De leiding van EQUI en Break willen de wereld echter niet zomaar laten eindigen. Er wordt overlegd en uiteindelijk wordt er besloten W18 te besluiten met een laatste oorlog. De oorlog zal verlopen zonder stabs. Ook zal iedere grote beslissing met elkaar worden overlegd. We willen de oorlog zo eerlijk mogelijk maken.

Deze afspraak wordt bekendgemaakt op 4 maart. De afspraak was als volgt:
Tot een bepaalde tijd (ik noem deze niet voor het verloop van de oorlog) zal er een NAP tussen Break en EQUI bestaan. Skype chats blijven. De oorlog zou verlopen zonder CF'en, zonder sloopmassa's (niet betekenend dat er geen kata's aan te pas kwamen). De EQUI leiding heeft echter de fout gemaakt de rekruut van Thef1chesser van Break goed te keuren. Dit riep verontwaardiging op bij EQUI'ers. Op 5 maart betrad Thef1chesser Break. Thef1chesser ligt tegen EQUI aan, en edelde barbarendorpen in het gebied van EQUI. Dit maakte EQUI extra verontwaardigd. Ondanks dat er niet afgesproken was dat Thef1chesser geen barbarendorpen mocht edelen in dat gebied, werd het gezien als een respectloze actie naar EQUI toe. Naar mijn mening, volkomen terecht.

King Ringo heeft toen met de leiding besloten de drie overgebleven Phalanxers (antiroest, Sigvald en matie688) te rekruteren. Dit leek een duidelijk bericht naar Break: Toon respect naar Equinox, en je krijgt respect terug. Doe je dit niet, dan zijn er gevolgen. Break was, natuurlijk, niet blij om deze rekruten, maar het had ermee te dealen. Het was immers hypocriet om boos te worden om een daad die zijzelf hadden begonnen. Bij EQUI was het nog niet eens opgekomen om de drie aan Break grenzende ex-|P|'ers de rekruteren, maar de actie van Break maakte die keuze gemakkelijk.

King Ringo was echter nog niet klaar. King Ringo heeft contacten aangeknoopt met T.N.O. De vraag was of deze spelers O2 (en dus EQUI) wilden versterken in de strijd tegen Break. Zo werd een rekruut van 20 miljoen punten dus gecompenseerd met een rekruut van meer dan 150 miljoen punten. Break woedend. Ook hier, naar mijn mening, volkomen terecht.

Het ziet ernaar uit dat de afgesproken NAP voortijdig wordt beëindigd. Oorlog staat voor de deur. Een nieuwe oorlog, en de laatste oorlog die W18 gaat kennen.

De stats:
Zijde 1:
Stammen: EQUI, O²
Zijde 2:
Stammen: Break, Break²

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 67,307
Kant 2: 66,426
Verschil: 881

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 60
Kant 2: 18
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 595,763,471
Kant 2: 606,574,439
Verschil: 10,810,968

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 579,168
Kant 2: 175,693
Verschil: 403,475

chart
Nu nog nietszeggend, maar het geeft de beginsituatie van deze oorlog aan.
Bij deze kondig ik ook mijn stop aan op W18. Ik wil zowel EQUI als Break heel veel succes wensen tijdens deze oorlog en ik hoop oprecht dat het rekruteren van T.N.O. de laatste (op zijn zachts gezegd) discutabele actie is van deze oorlog. Ik weet echter niet of dat een reële wens is, maar goed. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Phalanx heeft gewonnen* EQUI en Break moeten vooral niet zo verontwaardigd doen naar elkaar, want vergeet niet dat jullie allemaal lafbekken zijn.

Succes met backstabben, kneusjes.
 

DeletedUser

Guest
helaas zijn dit niet alle feiten en slechts de halve waarheid en wie ben jij om dit topic te openen je bent geen speler van w18

zoals jezelf zegt ben je tijdje weg egweest dus kent niet alle feiten en dat blijkt uit je tekst
 

DeletedUser81928

Guest
ik mis een kaartje en flos opdonderen met je Phalanx heeft gewonnen das niet waar weet je ook wel, hoe hard je het ook roept :)
 

DeletedUser

Guest
Phalanx heeft gewonnen en je weet dat het waar is Tompeter. Maar goed ook, Break en EQUI zijn net iets te kneuzerig daarvoor.
 

DeletedUser

Guest
Kaartje toegevoegd. Ik wist dat ik iets vergeten was :p
 

DeletedUser81928

Guest
Ik weet dat P pleite is. Naja zo goed als. Leuk gespeeld goed gespeeld maar het vat was leeg klaar nu jammer voor jullie maar de komende tijd zal bepalen wie gewonnen heeft wie dat in elk geval niet heeft gedaan is P. Ik weet dus dat het niet waar is wat je daar zegt en ook dat kneuzige kan je achterwege laten dat valt in geval van break wel mee.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx heeft maanden geleden al gewonnen joh, dat we stopten was wat dat betreft niet relevant en deze kneuzenoorlog al helemaal niet natuurlijk.
Break is toch tamelijk kneuzerig hoor Tompeter, vroeger niet, nu wel dus ja.
 

DeletedUser81928

Guest
nee ik speel er nog niks kneuzigs aan dus. en maanden geleden joh niks van meegekregen had op zijn minst een feestje gegeven dan of zo.
In elk geval niks kneuzigs aan Break. Goede spelers, ja niet allemaal toppers ach en dat mag je ook niet verwachten denk ik maar al met al een stam die zich blijkbaar wel overal tot nu toe door heen slaat en dat kan je van p niet zeggen
 

DeletedUser

Guest
De oorlog tussen EQUI en Break is een gevolg van het vallen van Phalanx, maar is niet gecentreerd rondom Phalanx.
 

DeletedUser

Guest
nee ik speel er nog niks kneuzigs aan dus. en maanden geleden joh niks van meegekregen had op zijn minst een feestje gegeven dan of zo.
In elk geval niks kneuzigs aan Break. Goede spelers, ja niet allemaal toppers ach en dat mag je ook niet verwachten denk ik maar al met al een stam die zich blijkbaar wel overal tot nu toe door heen slaat en dat kan je van p niet zeggen
Jij kan niet eigenhandig de kneuzerigheid wegwerken hoor. Feestje was inderdaad beter geweest, onze fout wat dat betreft.
Middelmatige spelers vooral en daarnaast lafbekken. Break viel al bijna bij een kwart van de druk die wij maandenlang hebben ondervonden, haha.

De oorlog tussen EQUI en Break is een gevolg van het vallen van Phalanx, maar is niet gecentreerd rondom Phalanx.

Nogmaals, alles op W18 draait om Phalanx. Zelfs EQUI en Break draaien om Phalanx. Dat blijkt wel weer, Phalanx is weg en een week later stopt EQUI ermee, haha.
 

DeletedUser

Guest
EQUI stopt niet. King Ringo (zegt dat hij) stopt en denkt dat daarmee heel EQUI stopt.
 

DeletedUser

Guest
Ah, oke. Verandert weinig aan mijn verhaal, nuttige informatie desalniettemin.
 

DeletedUser81928

Guest
Jup maar helaas draaide P niet zo als het moest, daar na gegeven dat break ook niet lekker liep. Maar hardlopers zijn doodlopers dus wij deden het wat rustiger aan. Ik alleen niet, daar heb ik gelukkig een team van toppers voor die daar graag bij helpen. De kneuzerigheid wegwerken doen ze in equi nu al zelf als ik het zo lees en Break viel bijna een paar keer. Maar het is niet te vergelijken omdat ik nergens precies zie hoe zwaar P het wel niet heeft gehad.
Noem nou alles eens precies op en dan kunnen we daaruit een conclusie trekken
 

DeletedUser

Guest
Niks was onverwerkbaar, buiten die drie naaistreken dus. Hardlopers zijn doodlopers is kolder natuurlijk, haha, spreekwoorden zijn geen argumenten Tompeter. EQUI en Break zijn vrijwel helemaal gevuld met kneuzen dus de kneuzerigheid verdrijven is eigenlijk een onmogelijke taak. Phalanx heeft het vier keer zo zwaar gehad als Break Tompeter, dat is alles wat je moet weten.
Sorry?
 

DeletedUser81928

Guest
om dus ff te kijken hoe zwaar p het heeft gehad was ik wel benieuwd of je gewoon eens in 1 post kan zetten hoe zwaar p het wel niet heeft gehad. Dan kunnen wij ook eens kijken hoe zwaar dat nou werkelijk was in vergelijking met ons.
En ja hardlopers winnen meestal wedstrijden maar toch het gaat om het beeld.

Het algehele beeld, vooral door gevoerde propaganda, van P is nu dat ze hoof van de toren bliezen en dat deels wel waarmaakten maar op het moment dat de tegenslagen komen dat deze de stam gelijk met de grond gelijk maakten.

Nou ik hoop dat je zo een beetje begrijpt, ik weet ook wel dat hardlopers zijn doodlopers, geen argument is. Ik probeer te zeggen dat Break zich ondanks alles, wel herpakt heeft. Wat jullie hebben nagelaten in P. Je zegt het daar zelf. Niks was onverwerkbaar maar dat word niet waargemaakt. Met de 3 naaistreken bedoel je Miss J, quali bann en wat nog meer?
Want onverwerkbaar moet dat toch niet zijn als ik al jullie P&p moet geloven. Nou doe ik dat al niet en prik ik er wel door heen.
Een waardig afscheid van P voor w18 ja verdiend maar heeft nu weer lang genoeg geduurd nu gaan ik en T maar een waarmaken dat wij de ware nummer 1 zijn op wereld 18 :D
 
Bovenaan