Epic Goldies

DeletedUser54620

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Vincent aka LBF
Beste Ragequit: Seven 15 :p
Grootste Stumpert (ingame): Tatty Teddy
Meest Hersenloze ODA-geiler: Milo
Meest Frequente noobhater: vast wel zo'n Grace stumpert. :p
Leukste Fusie: Little Big fish und Koekie :D
Beste Moderator: Plantje :p
Beste Ban(ingame/AF: ??
Meest Capabele Accountverne*ker: JAD definately
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Tja, Dat is dan sowieso Duke, die weet niet wat die moet doen. :eek:
Triestigste Backstab: ??
Grootste Judas:??
Meest Intrigerende W25-Geheim: Ingame speelt stiekem nog W25 :$?
Beste Oorlog: Grace vs. Semper
Beste Struisvogel*: Wat is een struisvogel :p?
Meest Bekwame Interner: Kist of SwaS. :eek:
Grootste Symbool van Onmacht: Tatty teddy zet iedereen die hem trollt op block.
Beste Farmslaaf: CJ heeft er nog wel een paar :p
Grootste Hypocriet(ingame/af): Edwin..
Beste Troll Ingame:
Beste Kist,
Je moet stoppen met internen anders mag je niet in Grace!

Met vriendelijke groet,
LBF/CJ/PH

Amusantste Delete: ??
Meest Ontroerende Gebeurtenis: GRACEEEEEE :D
Beste Complot: PH die SWAS over gaat nemen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Voor iemand die niet weet dat Edwin... Tatty Teddy is... én die op Kist als VV de blokkades heeft ingesteld... heb je nog bijzonder veel meningen ^^ Wat een faal... echt... hahaha...
 

DeletedUser54620

Guest
Voor iemand die niet weet dat Edwin... Tatty Teddy is... én die op Kist als VV de blokkades heeft ingesteld... heb je nog bijzonder veel meningen ^^ Wat een faal... echt... hahaha...

Ahh, dus omdat jij TT bespeelt zou het je status wat op moeten kalefateren? Het tegengestelde is waar helaas.
I feel sorry for you.
 

DeletedUser

Guest
En dat blijven we ook... net als MIJN eerdere stammen... Modus op w22.... -MMD- op w17 etc... mijn stam zal langer bestaan dat die van hem, zoveel is zeker.
 

DeletedUser54620

Guest
Je kan zeggen wat je wilt, maar SWAS is wel een van de stabielere stammen van W25 ;)

Juist ja, en dan zullen we het maar niet hebben over hoe deze stam tot stand is gekomen?
een pluspuntje, jullie stoten PHX bijna van de troon qua internen ;).
 

DeletedUser

Guest
Juist ja, en dan zullen we het maar niet hebben over hoe deze stam tot stand is gekomen?
een pluspuntje, jullie stoten PHX bijna van de troon qua internen ;).

Jullie? Ik zit niet in SWAS en heb nooit in SWAS gezeten ;)
 

DeletedUser

Guest
Juist ja, en dan zullen we het maar niet hebben over hoe deze stam tot stand is gekomen?
een pluspuntje, jullie stoten PHX bijna van de troon qua internen ;).
Nou vertel... kom op met je veronderstellingen en onvermijdelijke leugens...
 

DeletedUser54620

Guest
Jullie? Ik zit niet in SWAS en heb nooit in SWAS gezeten ;)

Juist ja, kom dan niet met een opmerking als "SWAS is een stabiele stam".


Nou vertel... kom op met je veronderstellingen en onvermijdelijke leugens...

onvermijdelijke leugens?
Tot nu toe heb ik enkel verwoord wat de stand van zaken is. SwaS leden internen over het algemeen erg veel, jullie hebben een relatief lage OD voor een stam die toch al een tijdje bestaat. Een oorlogje als die met Goblin is nou ook niet heel serieus te nemen. Dus jullie hebben je in de afgelopen tijd al bewezen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Al mijn stammen zijn en waren stabiel... SWAS is dat ook.
 

DeletedUser

Guest
Juist ja, kom dan niet met een opmerking als "SWAS is een stabiele stam".

Exire en Oda zijn weg, en nu ~CC~ ook.

Alleen Semper en SWAS staan nog van de voormalige toppers. En er staan al zeer lange tijd vraagtekens bij Semper.

Ja, grace is gevormd, maar ik noem de omvorming niet echt stabiel. En hoe Grace zal zijn moet nog blijken.

Vandaar mijn punt: SWAS is een van de stabielere stammen. Daarvoor hoef ik niet in SWAS te zitten ;)
 

DeletedUser54620

Guest
Exire en Oda zijn weg, en nu ~CC~ ook.

Alleen Semper en SWAS staan nog van de voormalige toppers. En er staan al zeer lange tijd vraagtekens bij Semper.

Ja, grace is gevormd, maar ik noem de omvorming niet echt stabiel. En hoe Grace zal zijn moet nog blijken.

Vandaar mijn punt: SWAS is een van de stabielere stammen. Daarvoor hoef ik niet in SWAS te zitten ;)

Een dergelijke onderbouwing verandert de zaak, en ik geef je vanuit dit oogpunt ook volledig gelijk. :)
 

DeletedUser

Guest
Je bent gek op mij... of je haat mij... er is geen tussenweg... (behalve negeren dan).
 
Bovenaan