Entertainment

DeletedUser

Guest
Sorry, maar vertelt niks nieuws wat ik als buitenstaander, die niet op w16 speelt niet kon weten. Helaas...
 

DeletedUser38724

Guest
Ik wil niet bijdehand doen maar ik vind 'vrezen' geen groot woord.
'Hippopotomonstrosesquippedaliofobie' is een groot woord.

Verder wel een indrukwekkend verhaal, vooral omdat ik me enorm aangesproken voel.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet bijdehand doen maar ik vind 'vrezen' geen groot woord.
'Hippopotomonstrosesquippedaliofobie' is een groot woord.

Verder wel een indrukwekkend verhaal, vooral omdat ik me enorm aangesproken voel.

waarom denk je dat het "angst voor lange woorden" betekent :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk stukje tekst, fijn dat er mensen moeite doen voor dit soort dingen alleen loop het volgende keer nog eens na want het wemelt van de spelfouten. Een enigszins journalistiek aangelegde lezer neemt je tekst dan al meteen een stuk minder of helemaal niet serieus.

Verder valt er nog weinig te zeggen over W16, de wereld moet zich nog vormen dus het heeft in principe geen zin om over van alles en nog wat te discussiëren. Al begrijp ik gezien een van de vragen uit de poll dat bepaalde mensen geen moer te doen hebben als je zoveel uur op een dag speelt, die farms zijn op een gegeven moment wel op pad.
 

DeletedUser

Guest
Leuk stukje tekst, fijn dat er mensen moeite doen voor dit soort dingen alleen loop het volgende keer nog eens na want het wemelt van de spelfouten. Een enigszins journalistiek aangelegde lezer neemt je tekst dan al meteen een stuk minder of helemaal niet serieus.

Verder valt er nog weinig te zeggen over W16, de wereld moet zich nog vormen dus het heeft in principe geen zin om over van alles en nog wat te discussiëren. Al begrijp ik gezien een van de vragen uit de poll dat bepaalde mensen geen moer te doen hebben als je zoveel uur op een dag speelt, die farms zijn op een gegeven moment wel op pad.

Mijn examens zijn net gedaan dus heb wat in te halen ;)
Ik ben nu ook heel het forum aan het lezen man er wordt hier veel verteld op een week.
 

DeletedUser

Guest
Mooi :)

Misschien een idee om eens een stukje over een oud-wereld 10 lid te schrijven wat hij/zij ervan vindt dat een wereld met dezelfde instellingen er is gekomen. En wat hij/zij hiervan zal maken...
 

DeletedUser

Guest
Mijn examens zijn net gedaan dus heb wat in te halen ;)
Ik ben nu ook heel het forum aan het lezen man er wordt hier veel verteld op een week.

Idd.

Ik heb tot Zaterdag niets te doen behalve speed dus ik heb hier ook wel even tijd voor, maar er word hier veel gepost. :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat er moeite ingestoken wordt maar eigenlijk vind ik dit nietszeggend..
Toch vond ik het leuk om het gelezen te hebben! ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb het ook net helemaal gelezen en ik vond het ook wel leuk ;)

(A) Let's go gummiberen ;) <3
 

DeletedUser

Guest
Ik post zo dadelijk een interview wat ik afgenomen had

niet op w16 krantje enz letten ;) was voor het w16 krantje =)
stelt wel niet zoveel voor :)




 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij doet maar wat in dat intervieuw.. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ie ook op W1 speelde en hij vondt BRon maar niks.. Vandaar dacht ik eerst ook dat hij Amokro was.
 
Bovenaan