Entertainment

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde dan het acc, igg werden er nog aanvallen gedropt 1 dag nadat er gestopt op zijn profiel stond. Dus dan is het toch wel een beetje logisch dat ik denk dat er nog iemand verder speelt op dat acc. :rolleyes:

Hij groeit ook nog, dus zal idd nog iemand rondhangen.
 

DeletedUser

Guest
Wangbakker had er 223 3/4 dagen geleden + hij is ook nog een dag later begonnen. En het bericht was geplubliceerd dus geen fake..

Noob.. daar zit Sebastian al een stuk boven. De Wangzakkers liepen zeker achter op Sebastian en stonden voornamelijk onder VV. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah, dat was nu eens een goed stukje leesvoer :)
Ik wil meer .... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Solliciteer gewoon voor het TWw als je zo graag stukjes schrijft.
 

DeletedUser

Guest
Leuk stukje tekst Mark!
Ga zo door! :D

Wangbakker had er 223 3/4 dagen geleden + hij is ook nog een dag later begonnen. En het bericht was geplubliceerd dus geen fake..

Kerel...

dat was een grapje. Wij zitten boven 1100 lc ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speel jij deze wereld: ja
Ik speel..:verschillend, doordeweeks gevarieert, ik schat zon 6+ uur en 'sweekends zon 10-16 uur. (nee niet 24/7, gwoon af en toe een kijkje ^^
De beste stam is: Modus
De beste speler is: stem ik niet op:).

Wie heeft op mij gestemd?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speel jij deze wereld: ja
Ik speel..:verschillend, doordeweeks gevarieert, ik schat zon 6+ uur en 'sweekends zon 10-16 uur. (nee niet 24/7, gwoon af en toe een kijkje ^^
De beste stam is: Modus
De beste speler is: stem ik niet op:).

Wie heeft op mij gestemd?:D

huh?
 

DeletedUser

Guest
Ok dan doe ik hem ook :D

Speel jij deze wereld: ja
Ik speel..: 10 uur of meer per dag, in weekend 14 op een doordeweekse dag 8 ofzo denk ik :eek: dus heb maar het gemiddelde genomen :D
De beste stam is: FnF
De beste speler is: Mal a la Tete
 

DeletedUser

Guest
Ok dan doe ik hem ook :D

Speel jij deze wereld: ja
Ik speel..: 10 uur of meer per dag, in weekend 14 op een doordeweekse dag 8 ofzo denk ik :eek: dus heb maar het gemiddelde genomen :D
De beste stam is: FnF
De beste speler is: Mal a la Tete

10u? :eek:

Wat doe jij dan eig zoal op een dag?
 

DeletedUser8159

Guest
Volgens het artikel is de poll middelmatig, ik vind het een /fail.

Beste speler/stam is afgezien van Nr.1 ranglijst nog niet te bepalen. Gebeurt wss nog van alles, en alles wat nu top is, heeft alleen maar meer activiteit/beter omgeving dan de rest. Of ik wel/niet speel en hoeveel uur ik dan wel niet speel is totaal niet interessant.

Over de rest van het artikel ga ik niets zeggen, heb het namelijk niet gelezen.
 

DeletedUser

Guest
10u? :eek:

Wat doe jij dan eig zoal op een dag?

Niet non stop hoor ben ook gewoon vaste dagen sporten etc :p
Maar in die uren staan toch wel gebouwen aan en lopen mijn farms toch wel dus daarom tel ik die er ook bij :D
 
Bovenaan