Entertainment

DeletedUser

Guest
Geachte dames en heren,

Tegenwoordig schrijven veel mensen stukjes, zoals ik hier onder ook heb gedaan. Om elke keer een nieuw topic er voor aan te maken is pure spam. Laten we ze ophopen in dit topic(!) en hier onze reacties geven. Vind je de tekst minder? Hou dan gewoon je mond, zodat deze persoon in zijn waarde gelaten kan worden. Laten we hier onze teksten, artikels of hoe je het wil noemen dus posten! On-afgemaakt, het maakt niet uit. :)

Enjoy, m.v.g,

Mark.


Wereld zestien in het zonnetje gezet...

Wereld zestien, al sinds één december twee-duizend-negen bezig. Al veertien dagen lang hebben mannen en vrouwen om hun gebied gestreden, want sinds vijf december kon het vechten voor de eerste beginnen. De sterkste mannen en vrouwen vochten tegen elkaar dag en nacht en nu, nu nog steeds vechten hun vort en vort. Slaap te kort en vermoeit nemen ze dan weer plaats op het slagveld en wanneer de rust er weer is, nemen ze een kijkje op het forum;"Pfff, weer een flut tekst, stom forum". Nu, om deze helden en heldinnen, barbaren en barbarinnen is echt wat plezier te geven en hun gedachte is van het bloed moord een doodslag af te zetten, hebben ze hier een tekst die ze (hopelijk) heel veel lees plezier gaat geven!

Maar hoe, hoe wil ik dat plezier aan jullie geven? In mijn gedachte ging weer van alles te ronde. Mijn contacten verloren, niet genoeg informatie en voer meer om over te schrijven, etc. Dus het was tijd om weer wat te zoeken, wat mailtjes rond gestuurd en een poll in elkaar zetten. Veel tijd en energie erin stoppen op deze koude dag, maakten me nog aan het zweten! Maar, wat komt er nou plusminus in te staan? Een paar interviews met stammen en een poll sowieso, wat ik er later voor iets extra's aan ga toevoegen dat zullen we nog wel zien.

De poll, poll, poll. Nog niet gezien op deze wereld? Frappant, Avaganon speelt er zelfs en hij was zelfs de starter van de polls! Nou ja, dan zal ik het doen. Hier middelmatige poll over wat jullie vinden van wereld zestien, tot nu toe.

Poll: Speel jij op de ze wereld?
[*]Ja
[*]Ga binnen kort beginnen
[*]Ben pas gestopt
[*]Nee
34254.png

Poll: Ik speel...
[*]Een uur per dag
[*]Twee uur per dag
[*]Drie uur per dag
[*]Vier uur per dag
[*]Vijf uur per dag
[*]Zes uur per dag
[*]Zeven uur per dag
[*]Acht uur per dag
[*]Negen uur per dag
[*]Tien of meer uur per dag
34255.png

Poll: De beste stam is...
[*]Modus
[*].Click
[*]M!LF
[*]FnF
[*]Fat.
[*]_tdwc_
34256.png

Poll: De beste speler is...
[*]Mal a la Tete
[*].Rainbow.
[*]Sebastian Valmont
[*].Enfant Terrible
[*]Sinjin Nibori
[*]Mr. squarepants
[*]Megan Fox
[*]Fingerspitzengefuhl
[*]Locomotion.
[*]Gummibeer.
34258.png

En daar laten we het tot nu toe bij. We gaan door naar een interview met Gummibeer.. Niet over hem persoonlijk, maar over zijn stam. De stam Fat., neem nu een kijkje in het interview:

Madara Uchiha: Wat verwacht je dat Fat. gaat doen in de toekomst?
Gummibeer.: Ik vind het lastig om hier een goede voorspelling over te doen. Maar ik ga het toch proberen. De planning is om C44 en C45 in handen te nemen en daarna door te stromen naar andere continenten, voornamelijk de rim. Dit zal echter met moeilijkheden gepaard gaan.

Madara Uchiha: Waarom denk je dat(zie vraag 1)?
Gummibeer.: Ik denk dat het moeilijk gaat worden doordat er aantal toppers in de continenten C44 en C45 zitten. We denken dat we toch C44 en C45 grotendeels in handen zullen krijgen omdat wij vooral hameren op goede samenwerking en dit ook vlot zal verlopen.

Madara Uchiha: De leden van Fat., zouden we er een paar namen mogen weten?
Gummibeer.: Er zitten een aantal spelers van Gummi, wereld 8 in de stam bij ons. Verder zou u dit zelf persoonlijk moeten vragen wie wie is, daar ga ik geen uitspraak overdoen.

Madara Uchiha: Wat vind je van de ligging van Fat.?
Gummibeer.: Ik vind onze ligging niet perfect, maar ook zeker niet slecht. We liggen een enigszins volgens het zogenaamde Gummi-principe: in groepjes van twee, maar wel met genoeg edelruimte er om heen. Mocht iemand in moeilijkheden zitten, hebben we bijna altijd minimaal een speler die meteen versterking kan bieden.

Madara Uchiha: Vrees je bepaalde stammen?
Gummibeer.: Nee. De meeste stammen die nu 'gevreesd' worden, dus dan spreken we over FnF en Modus., zullen voor ons geen directe dreiging zijn. Wel op langer termijn, maar er is een aannemelijke kans dat de stammen zullen vallen. Echter voelen wij wel druk van bepaalde individuen in onze continenten.

Madara Uchiha: Vrees je bepaalde spelers?
Gummibeer.: Vrezen is een groot woord, maar we voelen toch wel druk van o.a. Sebastian Valmont, B0T0X en Hermansprong.

Madara Uchiha: Nog iets toe te voegen?
Gummibeer.: Nee.


Ik hoop dat jullie van dit niet afgemaakte stukje tekst, toch hebben genoten.

M.v.g,

Mark.
© Copyright Madara Uchiha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het alleen jammer dat het altijd zo lang duurt voordat er een volgend stukje komt. Hoop dat jij wat sneller bent mark :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het alleen jammer dat het altijd zo lang duurt voordat er een volgend stukje komt. Hoop dat jij wat sneller bent mark :D

Heb echt geen voer, als je me voer geeft-, zal ik zoveel mogelijk schrijven. :)
 

DeletedUser

Guest
Interview met mij? :p
Nee ik zal straks ff kijken of ik wat leuks weet :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kan de poll niet openen ?

edit , het werkt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mss zijn de topspelers zonder stam nog wel een onderwerp? Ik zie alleen maar stukjes over stammen dus waarom niks met een speler zonder stam. Wangbakkers is een leuk voorbeeld :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat een verlichting, dat is weer eens iets anders dan huwelijksaanzoeken en "wijzijndebeste!"-topics. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mss zijn de topspelers zonder stam nog wel een onderwerp? Ik zie alleen maar stukjes over stammen dus waarom niks met een speler zonder stam. Wangbakkers is een leuk voorbeeld :cool:

Die zat in een stam, maar is gestopt ,enkel had ie nog voor 4 dagen gebouwen in de wachtrij denk ik ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Mss zijn de topspelers zonder stam nog wel een onderwerp? Ik zie alleen maar stukjes over stammen dus waarom niks met een speler zonder stam. Wangbakkers is een leuk voorbeeld :cool:

De Wangzakkers is gestopt.. opletten.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Die zat in een stam, maar is gestopt ,enkel had ie nog voor 4 dagen gebouwen in de wachtrij denk ik ofzo.

Er werd hier gezegd dat er iemand anders op verder speelde, en er kwamen volgens mij ook nog aanvallen nadat er gestopt in zijn profiel stond? 1 dag erna igg met al zijn lc..
Hij had btw toen al evenveel als sebastian valmont nu heeft haha :eek:
 

DeletedUser

Guest
De Wangzakkers is gestopt.. opletten.. ;)

Ik bedoelde dan het acc, igg werden er nog aanvallen gedropt 1 dag nadat er gestopt op zijn profiel stond. Dus dan is het toch wel een beetje logisch dat ik denk dat er nog iemand verder speelt op dat acc. :rolleyes:
 
Bovenaan