Enquete Spotprenten Competitie

Wat is de beste spotprent?


  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
534
Welkom!

Na enige vertraging dan eindelijk de publieksstemming. Ik begin met een zeker niet onbelangrijke mededeling, namelijk dat de prijzen pot met 2.000 premium punten word verhoogd en nu in totaal 5.000 premium punten bedraagt. Zie spoiler voor de verdeling!

Jury-ranglijst
Totaal
1. 600 premium punten
2. 400 premium punten
3. 100 premium punten

Per week (2x)
1. 350 premium punten
2. 150 premium punten

Stemming-ranglijst
1. 600 premium punten
2. 400 premium punten
3. 100 premium punten

Totale-ranglijst
1. 900 premium punten
2. 600 premium punten
3. 300 premium punten

Dan nu wat betreft de stemming. Helaas hebben niet alle deelnemers wat ingezonden en zijn dit uiteindelijk maar 10 inzendingen geworden. Daarmee word het nog erg spannend wie er met de totale-ranglijst prijs vandoor gaat. De stemming zal 3 dagen duren en in de loop van de week zal ik ook de jury-ranglijst afmaken en worden de definitieve uitslagen gepost.

De punten telling is als volgt: De deelnemer met het hoogste aantal stemmen ontvangt een 10 voor de publieksprijs. Hiermee word berekend hoeveel elke stem waard is (stel deze persoon heeft 100 stemmen, dan is elke stem 0,1 waard), vervolgens kunnen we hier ook mee berekenen welk cijfer een ieder ander krijgt. Het gemiddelde van het jurycijfer en het publiekscijfer word je uiteindelijk cijfer.

Nu geen geouwehoer meer, stemmen maar. Iedereen mag 2 keer stemmen.​

Mini Inderdog.png
Hustler.jpg
calamity.jpg
republ.png
Yasuo.jpg
Anonymous.jpg
Poohbeer.png
pjotr.png
kechie.jpg
exactr.png
 
Reactiescore
534
Extra toevoeging:

Why Not.

Als je je stem nog wilt veranderen laat het even weten hier of via PM!

CF79D182-EE5C-4333-B5FB-0DC9BC5CC784.jpeg.jpg
 
Reactiescore
319
Mijn stem mag ook naar Why not. :)
 
Bovenaan