Enquête presenteer je account

Wie heeft het beste account van W74


  • Totaal aantal stemmers
    103
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.380
Het is jammer dat er zo op AAO gebashed wordt.

Wat hebben wij ermee te maken dat er een stemming komt. Ik was volgens mij ook de eerste die commentaar gaf op een stemming waar iedereen op kan stemmen.
Dus aub hou ons erbuiten ipv te zitten zeiken op ons. Ga dan met de mod in gesprek dat er in de toekomst alleen een onafhankelijke jury zou moeten komen.

@potje ik hoop dat jij een grapje maakt want mijn stem is gewoon naar een ander gegaan dan mijn eigen account. Daarbij heb ik bepaalde co spelers waaronder jou al dagen niet gehoord :p. Nu is dat op deze saaie wereld ook niet nodig.

Maar laten we eens proberen om aardig te doen ipv iedereen af te zeiken die niks aan die stemming kan doen.
Net of Night Train zijn vriendjes niet gevraagd heeft om te stemmen. Als je die van hem met die van @We Like Turtles. en @Wow Who bekijkt is hij ook gewoon de minste van die 2 en kan ik ook wel een zooi commentaar geven wat goed en fout is.

Iedereen heeft moeite gedaan in zijn presenteer je account ook ik. Laten we er gewoon van genieten dat er nog mensen zijn die er moeite in stoppen en dat andere op deze manier wat leuks te lezen hebben ipv alleen maar gezeik en gebash op elkaar.

De community moet eens gaan veranderen anders hou je dadelijk geen community over.
We spelen dit spel allemaal voor het plezier maar door dit soort gebash word dat minder en ga je spelers kwijt raken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.242
Goeiemorgen Martijn, er wordt helemaal niet gebashed op AAO.

Mijn opmerking was bedoeld als opbouwende kritiek kan je als onnodig ervaren en in je kont gebeten erover reageren of gewoon meenemen voor volgende x je weer een filmpje maakt.

Ik denk ook dat Jamie AAO inzending als voorbeeld nam aangezien die post atm meeste stemmen heeft.

PS: Ik heb geen vrienden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
743
Het is jammer dat er zo op AAO gebashed wordt.

Wat hebben wij ermee te maken dat er een stemming komt. Ik was volgens mij ook de eerste die commentaar gaf op een stemming waar iedereen op kan stemmen.
Dus aub hou ons erbuiten ipv te zitten zeiken op ons. Ga dan met de mod in gesprek dat er in de toekomst alleen een onafhankelijke jury zou moeten komen.

@potje ik hoop dat jij een grapje maakt want mijn stem is gewoon naar een ander gegaan dan mijn eigen account. Daarbij heb ik bepaalde co spelers waaronder jou al dagen niet gehoord :p. Nu is dat op deze saaie wereld ook niet nodig.

Maar laten we eens proberen om aardig te doen ipv iedereen af te zeiken die niks aan die stemming kan doen.
Net of Night Train zijn vriendjes niet gevraagd heeft om te stemmen. Als je die van hem met die van @We Like Turtles. en @Wow Who bekijkt is hij ook gewoon de minste van die 2 en kan ik ook wel een zooi commentaar geven wat goed en fout is.

Iedereen heeft moeite gedaan in zijn presenteer je account ook ik. Laten we er gewoon van genieten dat er nog mensen zijn die er moeite in stoppen en dat andere op deze manier wat leuks te lezen hebben ipv alleen maar gezeik en gebash op elkaar.

De community moet eens gaan veranderen anders hou je dadelijk geen community over.
We spelen dit spel allemaal voor het plezier maar door dit soort gebash word dat minder en ga je spelers kwijt raken.
Waarom voel je je zo aangevallen? We geven gewoon aan dat we meer van je filmpje verwacht hadden. Je bent tenslotte de enige die zo iets ingezonden heeft.

Overigens, je hebt pas je stem aangepast, afgelopen nacht stond die gewoon nog op jezelf Martijn. Dus aub ga niet liegen.
 
Reactiescore
1.380
Klopt toen er net stemmen uitgebracht konden worden had ik hem op mezelf staan omdat ik dacht dat iedereen dat sowieso ging doen maar toen ik zag dat jij op een ander gestemt had dacht ik van ja dat is wel het meest faire om te doen. Maar aangezien iedereen op zichzelf stemt waarom zou ik dat niet doen. Ik vind persoonlijk mijn filmpje het meest origineel, zeker kan er verbetering bij maar dat kan aan elke post van elke inzending he.

Ik voel me aangevallen omdat er in elke post wel AAO staat en dat slaat nergens op. Mensen zijn vrij om te stemmen op wie ze willen. En ik neem aan dat de meeste mensen stemmen op wat hun het mooiste vinden en niet wat andere vragen lijkt mij.

Kritiek op mijn filmpje vind ik alleen maar mooi. Dat neem ik natuurlijk mee voor de volgende.
Ik ben geen professioneel in filmpjes maken en tot voor kort heb ik dat ook nog nooit gedaan.
Het leek mij leuk om eens iets anders te doen dan het standaard gewoon een simpel verhaaltje schrijven.
Dat het dan niet 100% top.

Maar nogmaals het stemmen is sowieso vriendjes politiek dus wat ik al meteen zei hou de stemming neutraal en onpartijdig.
Heb ik op W71 ook al aangegeven dat de moderators dit moeten doen of je stelt een team samen die dit soort wedstrijden kan beoordelen en neit vriendje van.
 
Reactiescore
1.380
Klopt helemaal want ik vind persoonlijk mijn filmpje ook het leukste en meest origineel waar ook meeste tijd ingezeten heeft. Kan het verbetering hebben? Absoluut maar dat kan ook van iedereen die een tekst ingestuurd heeft. Heeft iedereen op zichzelf gestemd? ja zoals ik het zie wel dus zullen dde stemmen van eigen account tegen elkaar weg gestreept worden dus geen nut hebben. Plus als ik de stemmen zie is het voornamelijk eigen stam die stemt of de stam waar je mee samen gewerkt hebt voorheen want zie spelers bij bepaalde mensen die zelf niet eens op deze wereld spelen.

Aangevallen is niet het juiste woord, denk eerder dat ik zo vroeg nog niet helemaal wakker was en de tekst wat anders interpreteer dan dat er daadwerkelijk staat.

Kijk er is nu voor de zoveelste keer een discussie over dat stemmen. Je zal altijd vriendjes van hebben die gaan stemmen en dat zal altijd zo blijven.

Enige die er iets tegen kunnen doen is de mods @The Minion en consorten.
Hun moeten een team samenstellen die dit soort wedstrijden diplomatisch en zonder vooroordeel of vriendjespolitiek gaan beoordelen.
Pas dan ga je een eerlijke keuze krijgen.
Dit stemmen kunnen ze er altijd inlaten maar zou niet op mogen wegen in de beslissing.

Belangrijkste is dat we elkaar niet gaan afzeiken hier en alleen maar commentaar gaan geven op elkaar.
Laten we blij zijn dat er nog mensen zijn die dit soort dingen nog met plezier doen zodat alle forumlezers toch nog leuke dingen te lezen krijgen ipv al dat gezeik op elkaar wat 80% van de tijd nergens op slaat en ook vaak onjuist is.
 
Reactiescore
372
Ik kan eerlijk zeggen dat ik heb gestemd op het mooiste verhaal ;)

Het is toch leuk dat er eens zo’n contest wordt georganiseerd, mensen stoppen daar moeite in. Stem dan ook gewoon eerlijk en ga geen zieltjes winnen aub.
 
Reactiescore
5.686
In die beoordeling staat toch dat je 1 punt krijgt per stem per acc. Oftewel stem=pp, moet je of geen fuck geven om PP (zoals NT die heeft er toch zat) om geen stemmen te schooien.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Deze contest bestaat al jaren. Diegene met de meeste vriendjes wint altijd dit onderdeel. Als je dat niet accepteert, kan je beter niet meedoen.
 
Reactiescore
1.380
Deze contest bestaat al jaren. Diegene met de meeste vriendjes wint altijd dit onderdeel. Als je dat niet accepteert, kan je beter niet meedoen.

Ja daarom misschien tijd voor verandering. Er kan prima een jury opgesteld worden voor dit soort dingen. Wil ik ook nog wel eens inzitten. Wie er overigens inzitten kunnen zelf niet mee doen ;).
 
Reactiescore
2.506
Klopt helemaal want ik vind persoonlijk mijn filmpje ook het leukste en meest origineel waar ook meeste tijd ingezeten heeft. Kan het verbetering hebben? Absoluut maar dat kan ook van iedereen die een tekst ingestuurd heeft. Heeft iedereen op zichzelf gestemd? ja zoals ik het zie wel dus zullen dde stemmen van eigen account tegen elkaar weg gestreept worden dus geen nut hebben. Plus als ik de stemmen zie is het voornamelijk eigen stam die stemt of de stam waar je mee samen gewerkt hebt voorheen want zie spelers bij bepaalde mensen die zelf niet eens op deze wereld spelen.

Aangevallen is niet het juiste woord, denk eerder dat ik zo vroeg nog niet helemaal wakker was en de tekst wat anders interpreteer dan dat er daadwerkelijk staat.

Kijk er is nu voor de zoveelste keer een discussie over dat stemmen. Je zal altijd vriendjes van hebben die gaan stemmen en dat zal altijd zo blijven.

Enige die er iets tegen kunnen doen is de mods @The Minion en consorten.
Hun moeten een team samenstellen die dit soort wedstrijden diplomatisch en zonder vooroordeel of vriendjespolitiek gaan beoordelen.
Pas dan ga je een eerlijke keuze krijgen.
Dit stemmen kunnen ze er altijd inlaten maar zou niet op mogen wegen in de beslissing.

Belangrijkste is dat we elkaar niet gaan afzeiken hier en alleen maar commentaar gaan geven op elkaar.
Laten we blij zijn dat er nog mensen zijn die dit soort dingen nog met plezier doen zodat alle forumlezers toch nog leuke dingen te lezen krijgen ipv al dat gezeik op elkaar wat 80% van de tijd nergens op slaat en ook vaak onjuist is.

Deze enquête heeft heel weinig invloed op de uitslag. De jury mag in totaal 100 punten vergeven en elke stem is 1 punt waard. Maar wees gerust als er te veel stemmen zijn gaat dit minder wegen. Het is de bedoeling dat de community de voorkeur kan uitspreken en bijdraagt aan de beoordeling, het is echter niet de bedoeling dat de community de uitslag gaat bepalen.

Tevens ga ik checken op dubbelaccounts en als er te veel nieuwe account zijn gemaakt puur om te stemmen ga ik deze ervan aftrekken. Ik zorg er dus voor dat er inbreng is vanuit deze enquête maar dat het niet bepalend is en hier heb ik verschillende middelen voor.
 
Reactiescore
1.478
Het is jammer dat er zo op AAO gebashed wordt.

@potje ik hoop dat jij een grapje maakt want mijn stem is gewoon naar een ander gegaan dan mijn eigen account. Daarbij heb ik bepaalde co spelers waaronder jou al dagen niet gehoord :p. Nu is dat op deze saaie wereld ook niet nodig.
Het was idd een grapje, jij zei eerst dat iedereen op zijn eigen account stemde, maar AAO heeft 23 stemmen, die dus niet allemaal van eigen bespelers zijn.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Night train wint de stemming. 10 extra puntjes voor hem. Klaar gezeik
 
Reactiescore
1.242
Aan allen die op NT gestemd hebben, graag de doodle invullen zodat ik de geplande BBQ kan geven voor alle stemmers. Door het grote succes en de strenge corona regels van bubbles met 15 mensen zullen we dus meerdere datums moeten prikken.

Vergeet vooral niet je zwembroek voor de poolparty en je persoonlijke helm zodat je een rondje kan vliegen met men privejet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan