Enquête presenteer je account

Wie heeft het beste account van W74


  • Totaal aantal stemmers
    103
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.508
Dit is de enquête van presenteer je account. Iedereen heeft 1 stem. Als er overdreven gebruik wordt gemaakt dan dubbelaccounts dan je diskwalificatie


De enquête zal een week openblijven en ik hoop dat ook de uitslag te hebben. Hieronder zullen de inzendingen worden opgesomd

Edit: Dit topic gaat open als die klaar is (kan enkele min duren)
 
Reactiescore
2.508
Link naar originele post (klik)

Bekijk bijlage 21836
NIGHT TRAIN

Team NT was deze wereld eigenlijk niet gestart met het doel serieus te spelen en gewoon ter verveling toch begonnen.
Lekker wat farmen, cleartje uitbouwen en die AH rushen en dan onze naam eer aan doen en lekker blitzen na NB dat was het plan.
Maar toen kwam het, na een blitz bleef de TS op 1 hangen en in de loop van de dag kwam de stam van de getroffen speler met een tegenreactie (ST aka Strong Tigers). Het regende kata's op men dorpen van elk lid, AH/boerderij en zelfs onze pits stonden in vuur en vlam.
In tegenstelling dat de kata's ons spelplezier weg had genomen werd er juist olie op onze stoommachine gegooid en toen was er maar 1 optie, alles en iedereen van ST wegknallen.

Op dit moment is de rustige stoomtrein veranderd in een TGV, een TGV die voor Method dienst deed.
Alles liep vlot, er waren geen vertragingen, de mensen stapten vrolijk en veilig in hun wagons en de TGV knalde richting de top.
Nu had de machinist iets voorbij zien komen waarbij hij dacht: 'oh dit is wel handig dat maakt het werk makkelijker', na 10min uitproberen merkte hij echter dat de aanpassing nefast was voor de werking van zijn trein en dat zijn aanpassing tegen de regels van de nationale spoorwegen maatschappij was.

De volgende ochtend was het kwaad al geschied, de TGV had net de top 4 bereikt en toen kwam de nationale spoorwegen maatschappij aankloppen.
De machinist en zijn bijhorende trein werden 7 dagen verbannen van de spoorwegen, de machinist heeft het nog proberen uitleggen dat het niet de intentie was maar hij had het protocol van de nationale spoorwegen niet gevolgd en moest de gevolgen maar dragen.

Method had een zusterbedrijf in die tijd genaamd ILL, in de tijd dat NT verbannen was van de spoorwegen leden ze natuurlijk enorme verliezen. Meerdere succesvolle TGV's werden opgekocht door een IT bedrijf genaamd F5 onder leiding van dhr. GruttePi3r.

Enorm veel passagiers waren van de Night Train gedwongen moeten overstappen naar een nieuwe maatschappij genaamd Stressless. Echter was het een gedwongen overstap omdat ze anders niet op hun bestemming terecht kwamen. Vanaf dat ze hoorden dat de Night Train terug reed hebben ze dan ook meteen weer nieuwe tickets geboekt zodat ze weer met hun favoriete TGV konden meerijden.

De toenmalige CEO's van Method en ILL wouden een samenwerking met Stressless zodat ze de concurrentie aankonden van F5. Dit zou echter ten koste zijn van de Night Train. Toen de reizigers dit hoorden werd er enorm gevloekt en gedaan en uit miserie is iedereen aan de drank geslagen. Maurice flikkerde dat Kratje Grolsch los de stoommachine in...

We weten allemaal wat alcohol en vuur doet met elkaar, jazekerrr de trein kreeg weer een boost en sindsdien knalt die weer op volle toeren richting de top.

Tijd voor een biertje,

Matthi out​
 
Reactiescore
2.508
Hier zit ik dan, te denken aan mijn keukentafel met een frisse pint, klaar om voor het eerst een forumpost neer te pennen langer dan 5 woorden.
Zet jullie allen schrap, want hier volgt een doorsnee dag uit het leven van een TWDrinker.

6u: Dromend over volle deff dorpen en losgeslagen lc met overpowerde aanvalsbonusjes word ik plots gewekt door een hemels geluid. De radiowekker springt aan en Jan Smit klinkt door de luidsprekers. Enthousiast trek ik de gordijnen open en ik placeer mij voor de pc.

7u: Tijd voor ontbijt want de honger is groot vandaag. Ik kijk in de frigo. Aha! Vandaag staat Krul op het menu, een klein gezond hapje om de dag goed mee te beginnen.

10u: Net aangekomen op mijn werk, de klok staat op 10. Na een minuutje of 20 begint mijn maag te knorren. Die krul was verdorie toch wel maar een klein ontbijtje. Ik trek mijn tas open en speel snel jobbos530 naar binnen.

12u: Pizza hut time! Het is dinsdag dus ik ga smullen van het buffet. Ik kies mijn favoriete pizza: Bonecrusher. Helaas is de pizza veel te groot en ligt jobbos nog een beetje op mijn maag. Ik kan maar 1 stukje naar binnen spelen, maar ben tevreden. Het was dan ook een heel lekker stukje.

16u: Tijd voor een 4-uurtje. Ik doe de naam van TWDrinker wat eer aan en drink een half litertje bier in het rechtse toilet op kantoor.

18: Tijd om naar huis te gaan denken jullie waarschijnlijk? Nenee! Eerst een terrasje met de collega's van het werk. We zetten ons in het Delirium Café en gieten het ene na het andere binnen: Een lord bendtner, een interfeciter en heel wat barbarenbier om de lege plaatsjes in mijn maagje te vullen.

21u: Oef eindelijk thuis! Even met mijn vrouwtje karo wat quality time in de zetel waarna ik haar wat mag stoten in de nacht. Wat mij uiteindelijk een kindje heeft opgebracht.

Wat de nacht brengt blijft voorlopig voor jullie nog geheim. Maar 1 ding is zeker:

S'nachts heb ik al vaak eens een hongerke, en de koelkast is tegenwoordig rijker gevuld dan ooit.

Schol!

Jeroentje
 
Reactiescore
2.508
Link naar originele post


We Like Turtles.

Bekijk bijlage 21984
Het verhaal van de schildpad en zijn bouwbedrijf.

De schildpadden zijn met de pre-registratie gestart. Samen met enkele stamgenoten die het wel zagen zitten om onder het dictatorschap van een Schildpad te leven. Ooit een dier een bedrijf zien hebben? Bij deze dus. De schildpad startte in het begin van W74 een goed draaiend bouwbedrijf. Samen met zijn vele slaafjes wilden ze de arbeidsmarkt domineren. Al snel verloren we onze trekhaak, genaamd Sjaak doordat deze niet goed vaststond. Wat een zonde en duur grapje was dat. Vervolgens verloren we nog leden, omdat ze veel te ver woonden van onze stam. Wow who? Hoor ik je vragen. Ja, dat is top secret. Against all Odds zijn wij dus al 3 leden verloren. Er zou toch geen 4de lid vertrekken? En jawel. Kijkend naar de Red Sky At Morning kom ik erachter dat er nog een lid ons bouw bedrijf niet zal versterken. Een ramp was dat.
Gelukkig kwam het geniale idee om eens rond te gaan horen bij alle interim bureau's of er nog kandidaten waren. En jawel hoor. De heren Babor, Gregory, Panda en Lothilard joinden Fix en zo heb ik mijn bouwbedrijf "Fix and Finish".

Zo, gestart op deze wereld. Lekker 20k pp om er tegenaan te smijten en een hoop zin. Eerst maar snel die grondstofjes omhoog trekken, en troepjes maken om toch dagelijks dat dom farmlimiet te halen. Oh? wie heb ik aan de lijn? WAAAAAAT??? Baas maar ik moet geld uitgeven aan een stom spel.. Ik kan niet komen werken. Oh echt? Ik krijg een gratis krat bier erbovenop? IK BEN ONDERWEG!
Bekijk bijlage 21983

Ja, en toen lag We Like Turtles. een weekje onder vakantievervanging met hier en daar een eigen log. Stoute baas! Maar goed, na de goede hulp van mijn slaafjes uit het bouwbedrijf alsnog een leuke start kunnen maken. Na het lange bouwen, dan toch eindelijk dat verdomd edelmannetje kunnen opleiden. Wat een Snob was het geworden zeg. Al snel liep hij op en neer naar onze 2de vestiging voor ons bouwbedrijf. Ja, lap. Toestemming op 1 blijven haken. One Last Time sturen dan maar. Al snel probeerden we een 3de vestiging te openen. Al snel realiseerden we ons dat het een dure grap was. Veel materiaal sneuvelde en de 3de vestiging werd on hold gezet. Natuurlijk was de verkoper van de 3de vestiging niet gelukkig. The North Remembers waren zijn woorden. Ja hoor, al snel kregen we 4 boetes over de vloer. Die waren best duur zeg. Gelukkig hadden we een goede advocaat waardoor deze boetes kwijtgescholden moesten worden.
Zo, 3de en 4de vestiging kwamen al snel binnen. Oh nee.. een opstand. Jup, de werknemers, ik refereer ze liever als "slaafjes", kwamen in opstand. Een overdosis aan rebellen. Wat een gedoe weer in ons dorpje Hrieps. Na een goed gesprek met deze rebellen hebben we de staking plat kunnen leggen. Het einde aan het "Rebelion Overdose" tijdperk.
Na een hoop Chaos in Tranquility is er eindelijk rust en vrede. Iedereen werkt harmonieus samen en namen zelfs een bedrijfshuisdier. Een leeuw. Ik hoor veel mensen denken, WAT?!?!? een Leeuw is toch super gevaarlijk? Jah Lions zijn wel gevaarlijk. Maar voor ons is er alleen maar liefde. Ondertussen hebben we s'werelds nummer 2 bouwbedrijf met als intentie nummer 1 te halen in An Attempt To Perfection.

Na een berg PP, een hoop moeite en veel slaafjes gebruikt te hebben staan we er zeer goed voor.
Iedereen wil een schildpad zijn. Ze doen alles op hun dode gemak, voeren weinig uit en leven 150 jaar. Wat wil je nog meer?

Bekijk bijlage 21982
 
Reactiescore
2.508
Link naar originele post


Grommende Tijgers

Bekijk bijlage 21987

In een heel ver verleden, bestond er ooit het imperium van Grommende Tijgers. Tijgers die niet van mauwen hielden. Tijgers die niet van krabben hielden. Tijgers die niet van aaien hielden. "Grommende Tijgers bijten niet, werd nog geopperd.." Wereld na Wereld gromde de Tijgers harder. Grommende Tijgers werden niet alleen gevreesd. Ze domineerde de hele wereld. Tot dat.. Tot dat.. Het kwaad rustig kwam opduiken. Eerst bleef het slechts bij enkele geesten onder leiding van Castiel, vervolgens kwamen de Grieken vanuit Vitea. ten slotte kregen ze de deksel van Karma. De onverslaanbare Grommende Tijgers, bleken een zwak te hebben.. De liefde won het van de wilskracht en het imperium nam af. Grommende Tijgers gromde niet meer, ze beten niet meer, ze miauwde niet eens meer. De vernederde kittens kropen terug in hun holletje.


Bekijk bijlage 21986

Na jaren van schaamte. Kwam de interesse van een nieuwe Grommende Tijger. Een Miauwend Welpje. Die langzaam zijn snoetje de wereld in liet komen. Meerdere werelden passeerde, W72, W73, Quarantine en Classic. Telkens maakte het Miauwend Welpje nog schoonheidsfoutjes. Verder was het Miauwend Welpje nog iemand die veel slaap nodig had, waardoor het nog niet zijn wereld werd. Tot dat papa zei, die uitkijktoren en 200ms, dat wordt jou wereld. De nieuwe Grommende Tijger was geboren. De wereld kreeg te maken met een talent uit het verleden. De Grommende Tijger viel al snel op bij de SCS2 stam. Al snel promoveerde de Tijger bij de grotere spelers. Na onenigheid over het gehanteerde beleid, ging de Tijger op eigen tour en belandde bij een groepje vrienden. Deze bleken nog is fan te zijn van de Iceman.

Bekijk bijlage 21988

Papa toonde zijn trots. Helaas bleken de Icemans niet actief genoeg, waardoor Grommende Tijgers besloot om mee te schrijven aan een verhaal. Een mislukte verhaal bleek, waar niet alle hoofdstukken waren mislukt. Een opkomende Planet, die deze wereld wel wilde FIXen. Een wankelend Dawn die geen grip op het noorden kreeg en de Method die de F5'ers hanteerde bleek ook te werken. Een Story die aan het begin van de wereld nog geschreven moest worden is begonnen. Grommende Tijgers ging niet alleen zijn dorp, maar zijn omgeving domineren. Samen met zijn geliefde buren, ging hij het gevecht aan. De groei van de Tijgers bleef niet onopgemerkt, maar dat zou het noorden wel FIX'en. De Tijgers en Panda's bleken na een vriendschap, toch niet de perfecte match. De speldenprikken zijn begonnen en de oorlog is geopend.

Bekijk bijlage 21989

Een jonge wereld. Die meer gezeik op een sub-forum van Duckje kent, dan massa's. Een wereld die meer runners kent dan geïnternde dorpen van Panda. Een wereld waar zelfs het vrije forum groot kan worden. Een wereld die nog lang niet gespeeld. Grommende Tijgers mocht sowieso weer terug de boeken, met al die universiteiten. Gaat Grommende Tijgers zijn verleden herhalen en de wereld domineren of gaat FIX, Planet, Dawn of F5 met de prijs er vandoor. De tijd zal het uitwijzen.

Grommende Tijgers bijten niet. (Maar deffen kunnen ze wel, toch FIX :p)
 
Reactiescore
2.508
Link naar originele post

148215_large


Wow Who, de weg richting een eigen identiteit

W
eer gestart vanwege het corona-virus op 73 en meerdere whatsappjes voor CO'en de dagen ervoor, begon Justin weer met het spelletje Tribalwars. Lang had de stop niet geduurd maar hij had geen rekening gehouden met het corona virus (wie wel?). Om zich niet helemaal te verliezen in het spel besloot hij anoniem te starten, lekker uit de luwte en veel rust was het idee. Daarom besloot hij te gaan voor de naam: Wow Who van het werkwoord "Wow Who'en" of "een Wow Who'tje doen" (vraag op W73 wat dit betekend). Maar de naam stond voor meer dan anoniem spelen het stond voor het heruitvinden van zichzelf in het spel en W74 leek daar de perfecte wereld voor.

Opstarten van W74 ging op een beruchte manier na 73, namelijk met een:

PRE-MADE!!!!
niczmUg.gif


Jamie en Justin gingen al erg lang samen, samen een wereld gewonnen, kort samen op een account samen gespeeld en veel contact buiten het spel zorgde ervoor dat Jamie ons er graag bij wou hebben, hij wist wat hij aan ons had. Er waren wat lichte twijfels over de exacte samenstelling en of het zou gaan werken met de wereldinstellingen. De CO's werden verzameld en Demi en Robin kwamen het team versterken van Wow Who om een goede start te geven en alles stond klaar om te gaan knallen!

Wereld 74 begint en inno-games heeft bugs, een aantal leden komt niet in de buurt van premade terecht waaronder Wow Who en AAO. De anderen ligt dicht op elkaar, de afstand is zo groot dat er bijna een continent tussen ligt. Vol goede moed begint F!x toch de draaien en plannen te smeden het gat snel te dichten. Ook werd besloten dat aantal afgelegen leden nog vanwege hun veiligheid niet de hoofstam joinen. Zo moet er tijd gewonnen worden, ook word er afgesproken dat deze leden geen grote stam zouden joinen ivm fair play. Zo gezegd, zo gedaan. Wij groeien, en de andere leden van F!x groeien. Enkel stond er nog aardig wat klaar om te rekruteren in F!x en in het noordelijk continent was de stam al aardig dominant. Vooral AAO en Demi/Robin zagen de aansluiting niet snel genoeg gebeuren zonder innige samenwerkingen aan te gaan voor overleven en er heerste ook een gevoel op de pre-made niet te sterk was voor de wereld. Het was vaak grappig bedoelt maar binnen de stamchat werd soms al half gedaan of de wereld niet veel voorstelde en al in de zak zat. Om deze reden brak een nieuwe periode aan voor Wow Who en besloten zij zich samen met Against All Odds af te scheiden van de pre-made en voor een eigen kans te gaan met een bepaalde visie van het spel.

We Change to the Planet ontstond. Na goed contact te hebben gekregen met Coffea, Toxis, Arith en Scara kwam Against all odds naar Wow Who toe om samen met hen in zuiden een stam op te zetten. Er werd gepraat en overlegd en een visie besproken hoe we de wereld wilden winnen met uitdaging en zonder dood rekrutering of rekurteren om het rerkruteren waar we veel stammen blijk van vonden geven en van walgden. Story was in ons continent daar het school voorbeeld van, helaas werkt het wel in early game vaak en daarom waren we ook verbaasd dat Story iets wat een PBG was wilden omzetten in een stammen BG toen Planet was opgezet. Dit kwam Planet goed uit want ze stonden zwak, lagen redelijk uit elkaar en hadden net allemaal groeispurten gedaan waardoor te troepen laag waren. Enkel was deze samenwerking geen match in heaven....

Het opkomen van Story was niet heel gek maar de val was hierdoor des te harder. De stam bestond voor groot gedeelte uit PP-abusers en bluf i.c.m. rekrutering. Dit was de basis van de stam. Nog voordat Planet ontstond waren alle planet-leden al benaderd door Story om hen te joinen. Enkel wisten ze niet dat er communicatie was tussen deze mensen en het onderling uitspelen van die mensen tegen elkaar bekend was, evenzo als het naaien van leden door ze te kicken en dan snel te clearen en edelen ondanks mooie woorden naar die mensen. Planet was op zijn hoede maar nam de BG graag aan vanwege de positie waarin ze verkeerde enkel waren een aantal recruits van Story die i.p.v. de Planet leden kwamen het hier niet mee eens. Meermaals werd tijdens de BG leden van Planet door Story leden aangevallen en gebackdraft/recapt bewust om troepen van Planet te slopen, zogenaamd wisten ze niet dat leden Planet liepen tot er berichten uit lekten dat ze het bewust deden. Toen was de maat vol voor ons en opende wij de aanval, als je bewust namelijk je BG gaat aanvallen dan verdiende je volgens ons en aantal mensen geen NAP voor de BG omdat je deze simpelweg gestabt hebt. Toch kwamen we als Planet naar paar uur tot inkeer dat we de eer aan onszelf moesten houden en boden we uiteindelijk toch nog een NAP voor het verbreken van de BG aan bij Story die ze aannamen. Rhino en Draggy kwamen als combinatie account over naar de stam nadat intern bekend was dat Scara zou stoppen en op intern zou gaan. Deze soli's werden versneld toen de zaken met Story escaleerde.

Oorlog kwam er met Story en de strijd brandde los. Wij vochten hard en begonnen de verhaaltjes te beëindigen en waren gemotiveerd tot op het bot na alle gebeurtenissen. ODA werd aan elkaar geregen en nadat de eerste accounts nog weerstand boden braken de accounts achter elkaar. Onderstaande plaatjes spreekt hierin boekdelen:

Bekijk bijlage 22051
chart

en de volgende link: https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=166

Story is op de knieën gedwongen en het bewijs werd geleverd dat enkel PP-abusen niet genoeg is, en ook het hebben van het maximum leden de key is, de key was samenwerking tussen ervaren spelers die all in wilden gaan. Ondanks dat de stam wat onenigheden in begin had, wat erbij hoort door alle verschillende karakters, werden clears en OS als de malle gegooid voor elkaar. Clears werden gedropt zonder een seconde twijfel en massa's werden zonder egoisme gegooid. Ook bleef de stam bij zichzelf en wees het tientallen sollicitanten en fusies af en gingen ze nog enkel met team Ashazar kreeg de voordeel van de twijfel nadat Toxic Dreams aangaf niet vol een account te willen draaien maar ergens te willen CO'en. Planet is opgericht en nu 1 van de topstammen van de wereld die misschien wel cruciaal gaat zijn richting het einde en daar zijn we heel trots op als Wow Who, maar waarom dan? Als ik dit zo teruglees gaat dit meer over hoe de stam is gegroeid dan wie Wow Who is?

Wow Who, is niet enkel een naam het is een manier van spelen. We gaan voor elkaar want het maakt niet uit met wie we samenspelen, als we maar met anderen samen spelen. We mochten Planet oprichten en o.a. leiden. We trekken ons eigen plan met minimale PP in verhouding tot de rest en spelen het spel hoe wij vinden dat het gespeeld hoort te worden. Hard, niet teveel politiek en rekrutering en op basis van skills en niet van geld. Dan maar een keer verliezen omdat een ander beter is maar daar kunnen we mee leven. We zijn gemotiveerd en willen een speciale vermelding maken aan Prego aka Huubert, wat de mb is van je dromen early game en nu een CO waar we op kunnen bouwen. Jarno welke er via via bij is gekomen en meedenkt met alles met veel resultaat. Wow Who'en en een Wow Who'tje doen waren al werkwoorden en begrippen op 73, op wereld 74 gaan we voor het belangrijkste begrip: Wow Who.
 
Reactiescore
1.380
je zou niet moeten laten stemmen maar een onafhankelijke raad die stemt. Je zal zo altijd vriendjes van krijgen die op elkaar stemmen.
 
Reactiescore
743
Precies, against all odds is enkel op gestemd door eigen bespelers, wat een flop dit.
Niet enkel aao, maar echt alle accounts.
Overigens is dit gewoon dikke vriendjespolitiek en mag dit van mij ook gewoon volledig achterwege gelaten worden. Haalt niks uit behalve oneerlijke punten. Er zal mss maar 15 procent zijn die "eerlijk" stemt.
 

Deleted User - 487967552

Guest
De gehele stam wordt toch wel gevraagd om te stemmen. De huidige stemmen zeggen eigenlijk niks over het leukste presenteer je account.
 
Reactiescore
1.647
De gehele stam wordt toch wel gevraagd om te stemmen. De huidige stemmen zeggen eigenlijk niks over het leukste presenteer je account.

Beoordeling

De maximaal haalbare score van de jury is 100 punten. Bij deze contest is er ook een enquête zal elke stem ook punten opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten krijgt wint.

- Inhoud van het verhaal (70punten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

- Enquête (1p per stem)
Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt. (er zal weer op dubbelaccounts worden gecontroleerd)


Regels lijken me duidelijk, heeft ook weinig invloed die stemmen
 
Reactiescore
743
Ik vind, niks persoonlijks Martijn, dat het filmpje niet zo goed is. De tekst is gewoon te snel en/of te moeilijk te lezen door de achtergrond op bepaalde stukken. Maar dat dat is natuurlijk mijn mening. Je hoeft het niet eens te zijn met me, maar ik vind zo een stemming puur vriendjespolitiek en vind zo een stemming eigenlijk niet nodig bij een contest hier op het AF. Dat is gewoon puur mijn mening.
 
Reactiescore
1.242
Had ook iets meer verwacht van het filmpje, had eerder een filmpje verwacht zoals @lord-toms had gemaakt voor de recruiting van fier om zich te sterken voor de eindfase. Dit was eerder een slideshow van tekst dan dat het een leuk filmpje was. Had leuker kunnen uitpakken met wat meer animaties en minder tekst denk ik.

Maar ik heb alle teksten gelezen en heb men stem uitgebracht voor de tekst die er het best uitkwam en heb dan mijn neutrale afzijdige onpartijdige onbevooroordeelde stem uitgebracht voor NIGHT TRAIN
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan