Enquête clustercontest

Wie heeft de mooiste cluster?


  • Totaal aantal stemmers
    71
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.478
Hallo deelnemers, bezoekers en spammers,

Dit topic heeft even op zich laten wachten, maar heb drukke dagen gehad. Dit topic zal over 7 dagen sluiten en mijn doel is ook om dan de jury uitslag te hebben (bind mij er niet op vast want die week ga ik ook verhuizen). Mocht ik het vergeten zijn por me dan even via een PM.

Iedereen heeft 1 stem en een stem is 1 punt waard. Elk jurylid verdeelt 50 punten er er zullen 3/4 juryleden zijn. Uiteraard zal ik checken op dubbelaccount en riskeer je diskwalificatie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478

Inzending Noo-Noo De Stofzuiger
Bekijk bijlage 21912Bekijk bijlage 21911
Lieve AF mensies,

Hierbij presenteer ik het cluster van het Stofzuigertje de levensader van Spread. Ons account heeft een hele centrale ligging met een mooi stuk rim. Het doet ons een beetje denken aan Luigi de Ghostbuster die met zijn Stofzuiger bezig is al het kwaad op te zuigen. Evenals is Noo-noo bezig met het opzuigen van de kwaadaardige spelers die aan ons front liggen! Wij zijn erg tevreden met ons cluster die perfect in de phanalax ligt. Voldoende groei potentie nog in de rim en een net front met POV speler Ho-Lee Foek.

Groetjes de Stofzuigertjes
NOO NOO LEKKER ZUIGEN

Beste AF-Volk, bij deze de inzending van Ho-Lee Foek

Er was lastig wat van te maken, maar uiteindelijk wel iets gevonden ^_^

Bekijk bijlage 21927

Afgezien van het feit dat ik een versnipperde cluster heb en dus niet al mijn dorpen super dicht tegen elkaar aan heb zitten zie ik toch (als ik een beetje de lijntjes aan elkaar vastknoop een Lexus Logo in het gros van mijn cluster. Voor deze inzending toch de kleuren van Imago en Pit even aangepast omdat het anders weer op een Google Chrome logo zou lijken.

Mijn bovenbuurman heeft ook al een inzending gedaan,


Dus wat betreft de grens tegen hem aan:
giphy.gif

Ietsje lager Dyson, lekker =)

Het wordt al maanden geroepen, "POV krijgt het zwaar door de ligging" en dat kan ik ook wel beamen, wij hebben helaas geen vrijheid in de rim maar dat veranderd weinig aan de motivatie in het team =D

Maar er liggen zat stofzuiger dorpen ten noorden van mij waarvan de zak die eraan hangt nodig eens vervangen mag worden. ;P

Inzending FREAQUENCY

Namens team FREAQUENCY deze inzending. Na lang zoeken kwamen we achter dat ons cluster eigenlijk verdacht veel op een dode plant leek. Dit corronspendeert volledig met het huidige team. De een slaapt maar 4 u per nacht, de ander is altijd moe en de ander zit zo onder de plak bij z'n vriendin dat een dode plant nog een leuker heeft. Desondanks heeft dit team wel potentie tot volledige bloei. De laatste dagen is er vers water (=lees dorpen) onderaan de plantenbak gekomen. Hierdoor ben ik er in ieder geval van overtuigd dat het cluster straks een levendige plant is.

Bekijk bijlage 21947

Inzending The Alcoholic Dream

Onze co Jordi woont sinds kort samen bij z'n vriendin. Vanwege de corona is heel z'n uitgaansleven om zeep geholpen. Deze jonge zit momenteel ook nog zo erg onder de plak dat die thuis niet meer mag drinken. Vandaar dat zijn resistentie voor het goud gele goedje compleet verdwenen is.

Afgelopen vrijdag was eindelijk de dag gekomen dat die een avond van het strenge regime verlost was. In al zijn enthousiasme gingen de consumpties er snel in. Echter bleek de dorst en drang te groot voor zijn maag. En kwam alles er zo weer uit. En is hij sinds vandaag pas weer bovenwater gekomen.

Net zoals team TAD die graag zijn consumpties (gsjes) iets te snel tot zich neemt om het vervolgens ergens anders uit te kotsen.
Zakt kots altijd na beneden en komt het op plekken terecht waar je het liever niet hebben wilt.


Bekijk bijlage 21946

Inzending Noire

Liefde wordt in het noorden niet onopgemerkt verspreid. HornHub staat eigenlijk zowat in de belangstelling en zijn als het ware omsingeld. Precies een gangbang aan de gang! De pijnboompitjes worden in de tussentijd lekker geroosterd terwijl Wow Who staat toe te kijken hoe Imago hun paardenl*l zomaar in z'n gezicht duwt. Natuurlijk kan hij na zoiets te zien niet normaal deffen en blijft het dus gewoon bij barbaartjes edelen. Imago gaat momenteel als een paard niet te vergeten...

ps: voor paintskills moet je hier zijn <3


Voor de formaliteiten zit de onbewerkte kaart er ook bij. Alleen zie ik nauwelijks verschil hoor

Weet niet wat het is, maar een cluster is het niet - Rise against

Bekijk bijlage 22049
Bekijk bijlage 22050

Inzending van Act of Divinity:

nl73
22542049.jpg


Het was toch wel lastig om iets te vinden dat op ons cluster lijkt maar we hebben het gevonden!
Ons cluster is een Copa Mundial voetbalschoen met ijzeren noppen eronder. Deze voetbalschoen is voor de ekte houthakkers onder ons, en ja daar vallen wij wel onder. Onze rim jump is de bal die weggespeeld is, wel een beetje de verkeerde kant op maar daar zijn we verdedigers voor.

Beste af-gangers,

Hierbij de inzending van het account ''Collationem''. Zoals jullie weten is ons account zeer rijk bemand. Dit heeft verschillende redenen, we hebben allemaal veel andere hobby's buiten TW om, waar we graag onze tijd aan besteden. Met deze inzending wil ik jullie graag een hobby van onze ''enorme'' schat Emile laten zien. Emile heeft op dit forum een rare reputatie. Hij komt vaak grof en onserieus over met al zijn naziberichten en dickpics. Dit is echter helemaal niet hoe onze Milie in elkaar zit. Emile is eigenlijk een hele gevoelige en lieve jongen met een bijzondere hobby. Emile is een entomoloog. Ik speel nog niet zo lang op Collationem, en toen Emile dit noemde tijdens zijn voorstelrondje, moet ik bekennen dat ik het toch even heb moeten googlen. Dit is een wetenschap die zich bezighoudt met insecten.

Toen ging bij mij het vuurvliegje branden. Zoals jullie weten heeft Roald een behoorlijke vinger in de nectar in onze premade en gaat alles precies zoals hij dat uitgedacht heeft. Roald wilde Emile graag tevreden stellen en heeft de clusters binnen Imago zo ingedeeld dat ons cluster de vorm heeft gekregen van een van Emiles favoriete insecten, de vlinder!

17628842cc364d047041b161c7b38317.png

Vlinders zijn makkelijke eters. Ze vullen hun buikje met vocht uit dode insecten of mest, een eetgewoonte die ook onze Simon zich handig heeft gemaakt. Maar hun meest geliefde kostje is de nectar uit bloemen. Zoals jullie kunnen zien op het plaatje, is er een overvloed aan bloemen met nectar waar wij ons nog tegoed aan kunnen doen.
Ik ben in korte tijd erg enthousiast geraakt over de vlinder. Ik hoop dat jullie deze mooie beestjes ook zullen waarderen en laten we er zorg voor dragen dat dit lieve beestje niet uitsterft :) !

58d49e73419bfa93bc96b6ecb17f99ee.png

9491469e84078e17e8a32ccf6a5a6dc5.png

Groetjes,
Team Collationem

Bekijk bijlage 22132

Anarchist
Na ons te hebben laten internen maakte we met een vernieuwd team een gewaagde sprong richting de rim. Hier begon onze lange, of eigenlijk zeer snelle, reis om op nieuw in de top 25 te komen. Uiteindelijk hebben we een mooie ram bij elkaar geedeld, die binnenkort door de muren van onze vijand zal knallen ;).

Ps: Daniël rememberde mij om 23:54 dat de clustercontest er was, beetje respect voor de moeite wordt gewaardeerd.

Inzending Savior of the North

Bekijk bijlage 22131

Onze cluster is de grootste van de wereld en wat is toepasselijker dan de grootste en het sterkste landdier ter wereld, de olifant. Wij gaan samen met onze kudde onze tegenstanders platstampen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Stemmen maar
 
Reactiescore
1.542
Ik mis Barnie, kut contest
 

DeletedUser81766

Guest
Alles met POV op de kaart is gediskwalificeerd toch? :redface:
 
Reactiescore
2.478
Alle juryleden hebben het ingevuld, de uitslag komt morgenochtend
 
Bovenaan