Endless #1 - Peutertje

Reactiescore
133
Beste speeders,

Maurits van .Little Recuse heeft lang op endless 1 gestaan, maar na lang zwoegen en doorzetten hebben we deze speler van de troon gestoten. Helaas heeft hij echter geen ronde meer gespeeld nadat hij een voorsprong op de endless ladder had bereikt.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteun en ik wil graag een paar namen extra bedanken.

- Marnix: thanks voor de leuke speeds en het verslaan van Jochie / Damn, elke andere stammen back in de days.
- André: thanks voor het spelen en het vaak co'en op Peutertje, anders had het nog langer geduurd dit.
- Tim: jij voor je objectieve blik op elke ronde die je niet gespeeld heb en elke ronde die je hebt gespeeld.
- Luuk (candice swanenpoel): bedankt dat je me in dit spel heb gezogen destijds, heb veel van je geleerd zo wordt de leerling meester.
- Maurits & Robbie: bedankt voor alle rondes dat jullie mij hebben geëdelt en andersom, ik heb hierdoor veel boost gekregen om in ieder geval jullie te verslaan wat dus over de laatste 10 rondes dat we elkaar tegen kwamen gelukt is.

upload_2019-6-5_17-37-54.png

Thanks voor alle mensen die mij hebben weten te co'en in tijden dat ik niet kon spelen/starten etc.!

Groeten,
Thomas!
 
Reactiescore
133
Reactiescore
338
Lekker haasje overen. Dus maakt nie uit of ik hen nou weghaal of laten staan. Heb het niveau verhoogd.

Kan ik van joiw niet zeggen. Je kan alleen maar dromen om hoger te klimmen op de ranglijst.

Als ik zo zou caren om m'n ranking had ik geen 2 accounts hé ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb het niveau verhoogd.

Het is maar hoe je niveau definieert:

Het niveau van het aantal teams is verhoogd.
Het niveau van het aantal spelers per team is verhoogd.
Het niveau van individuele skills van spelers is niet verhoogd.

Maargoed, er zijn te weinig mensen hier die de waarheid hiervan kunnen vatten dus geloof wat je wil geloven ;)

Mijn welgemeende proficiat is voor het doorzettingsvermogen om te blijven spelen op een game die volledig verziekt is door updates, een minder aangename of toch minder geconnecteerde community heeft en het ontbreken van echt spannende rondes tussen aan elkaar gewaagde spelers. Voor de speedserver zelf hoop ik dat Peuter en Little wat fijne rondes tegen elkaar spelen al weten we dat het hoogstwaarschijnlijk op een 0 niveau strijd zal uitdraaien waarbij elke kant 4 slaven heeft en dat beiden alles ontkennen en de ander beschuldigen van teamen. Dusja kudo's voor het doorzettingsvermogen, jammer van de speelstijl en het lage niveau.
 
Reactiescore
133
Als ik zo zou caren om m'n ranking had ik geen 2 accounts hé ;)

Ik heb meerdan één account hoor:
Summervibes / Peutertje / .SmoothCriminal, zou vast nog meer accounts hebben gehad waar ik op speelde vast.
 
Reactiescore
133
Het is maar hoe je niveau definieert:

Het niveau van het aantal teams is verhoogd.
Het niveau van het aantal spelers per team is verhoogd.
Het niveau van individuele skills van spelers is niet verhoogd.

Maargoed, er zijn te weinig mensen hier die de waarheid hiervan kunnen vatten dus geloof wat je wil geloven ;)

Mijn welgemeende proficiat is voor het doorzettingsvermogen om te blijven spelen op een game die volledig verziekt is door updates, een minder aangename of toch minder geconnecteerde community heeft en het ontbreken van echt spannende rondes tussen aan elkaar gewaagde spelers. Voor de speedserver zelf hoop ik dat Peuter en Little wat fijne rondes tegen elkaar spelen al weten we dat het hoogstwaarschijnlijk op een 0 niveau strijd zal uitdraaien waarbij elke kant 4 slaven heeft en dat beiden alles ontkennen en de ander beschuldigen van teamen. Dusja kudo's voor het doorzettingsvermogen, jammer van de speelstijl en het lage niveau.

Het niveau is wel verhoogd op individuele klasse door bepaalde aantal spelers. Ik doelde het niveau in het algemeen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als er goede spelers terugkomen en die ervoor zorgen dat de speeds weer in gigantische teambattles (met niet vaste stamleden) ontaarden dan gaat het algemeen niveau naar beneden ondanks dat het indivueel stijgt ;)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Gefeliciteerd Thomas! Knap dat je het al die jaren nog vol weet te houden
 
Reactiescore
133
Als er goede spelers terugkomen en die ervoor zorgen dat de speeds weer in gigantische teambattles (met niet vaste stamleden) ontaarden dan gaat het algemeen niveau naar beneden ondanks dat het indivueel stijgt ;)

Niet vaste teamleden, meestal vormen die zich juist wel. Alleen wordt jij nooit gevraagd en dat doet je pijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet vaste teamleden, meestal vormen die zich juist wel. Alleen wordt jij nooit gevraagd en dat doet je pijn.

Je hebt je facts verkeerd, ik heb jou meer dan genoeg afgewezen waarna je het niet meer vraagt. Je hebt me 1x overtuigd dat het ander team met teveel was, dus ik hielp jullie en tegen het eind van die ronde had je nog 4 slaven extra gevonden door te pm'en. Ja dat is nu eenmaal mijn gamestijl niet
 
Bovenaan