1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Em

Discussie in 'Vrij forum / Ditjes en datjes' gestart door Pimsie., 14. sep 2018.

Deel Deze Pagina

1. Pimsie.

Pimsie. Tribe Mate Of The Year

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    1.915
    Made by God en empiror vinden dit leuk.
  2. empiror

empiror

Lid geworden:
    24. okt 2014
    Leuk Bevonden:
    269
  3. Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    1.915
    MGK een L nu for sure.

4. firedrakan

firedrakan

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.063
    Mooie is dat mensen bij het nummer van MGK denken dat die in 1 dag geschreven is en telt als een battle-rap.
    Stond al 6 maand in de soundcloud klaar :rolleyes:

Eminem schreef hem in 13 minuten, wat voor hem traag is gezien hij een legendarische battle-rapper is.
    Weet nog op MTV voor hij een single uitbracht had dat hij al de vloer aanveegde met bekende rappers.

5. Saesee tiin.

Saesee tiin.

Lid geworden:
    woensdag
    Leuk Bevonden:
    0
    6 maanden?
    mgk heeft hier gewoon jaren aan gewerkt hoor, sinds zijn dispuut met em in 2012, hij wist gewoon dat em hem op een dag ging dissen en heeft hier geleidelijk aan naar toegewerkt.
    en het erge is, dat ondanks die tijd de MGK diss nog verschikkelijk slecht was, mensen vergissen een goede deun met een goede diss helaas.
    hij praat over rare baarden, 6 jaar voor een suprise album , terwijl revival vorig jaar nog was, samenwerking met slaughterhouse zit daar nog tussen, hij beledigd hem, en noemt hem de beste rapper alive in 1 zin. zitten gewoon geen goeie bars in.
    em heeft dit dan op record tempo geschreven, tussen het promoten van zijn nieuwe album (die records breekt), interviews, publieke verschijningen (zoals aftrap superbowl). en zelfs dan is het veel beter als wat mgk uitbrengt :D
    em is gewoon één van de echte goden in het rijtje van pac, eazy-e, 50 cent, notorius, dre , misschien zelfs de grootste. <3

6. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    418
    gewoon boef man.

Pimsie. vindt dit leuk.
  7. Made by God

Made by God

Lid geworden:
    24. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    39
    Rap-technisch gezien is dit echt een meesterwerk.

Saesee tiin. vindt dit leuk.
  8. Adrestia

Adrestia

Lid geworden:
    16. jul 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    MGK heeft zen diss nieteens zelf geschreven, althans niet volledig zelf

9. Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    1.915
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik na meerdere malen luisteren naar KILLSHOT ik de track minder vind dan de eerste keren luisteren. Het hele doel van de track (ik ga er vanuit dat er nog een komt) is het reageren op de dingen die MGK heeft gezegd in zijn track. Ik bedoel, ik begrijp dat rap-technisch gezien Em zijn track beter is maar dat erkent MGK ook meerdere malen op zijn socials en zelf in zijn track. Daarnaast vind ik lines als: 'But how you gonna name yourself after a damn gun. And have a man-bun?' ook gewoon ontzettend matig, dude je bent 45.

MGK zegt letterlijk in zijn RAP DEVIL: 'Yeah I'll acknowledge you're the GOAT'. Waar Em dan op gaat reageren met ja ik ben 45 en ik verkoop nog steeds meer, mijn grootste flops zijn jouw grootste hits. Ja precies, maar dat is ook gewoon wat MGK zegt in zijn track. Wat MGK probeert te zeggen is dat hey je hebt je piek gehad, geef wat ruimte aan de nieuwe generatie. Maar nee het enige wat je doet is erop haten en mis gunnen. In mijn ogen heeft Em heel het punt van MGK genegeerd en enkel gereageerd op het minder belangrijke gedeelte.

No hate though.