ELMO

Reactiescore
13
Aangezien iedereen op vikings commentaar heeft betreft de NAP met de polen..

Even rechtzetten dat die enkel tot stand gekomen is NADAT elmo een samenwerking vroeg met de polen.

Straffe is, zelf commentaar geven dat er een vreemde taal gesproken wordt, maar de polen wel in het pools aanspreken.

De polen hadden supportje moeten doen…
 

Bijlagen

  • 4B7471A0-EF33-46DD-9167-AC8813989755.png
    4B7471A0-EF33-46DD-9167-AC8813989755.png
    946,7 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
63
Ik groet ze in t pools voor de grap jankbal.

Jij deed er alles aan voor je revenge op downonme. Die samenwerking tussen jullie is er al langer maar dat durven jullie niet toe te geven.
 

Bijlagen

  • 13CD85B2-E0C6-4A50-8D77-767D7425DB6A.jpeg
    13CD85B2-E0C6-4A50-8D77-767D7425DB6A.jpeg
    238,6 KB · Weergaven: 63
  • 822B895A-672B-44BA-AD56-9760E79E19A5.png
    822B895A-672B-44BA-AD56-9760E79E19A5.png
    570,5 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
8
Ik groet ze in t pools voor de grap jankbal.

Jij deed er alles aan voor je revenge op downonme. Die samenwerking tussen jullie is er al langer maar dat durven jullie niet toe te geven.
Bij jullie is het altijd voor de grap en doen nooit aan diplomatieke banden. Maar als je begint rond te vragen komt er toch veel boven water ;). Jullie wisten goed genoeg dat ze met katas speelden en stuurde ze toch op viking en nu verwachten jullie dat iedereen tegen de polen is omdat het jullie nu niet uitkomt ?
 
Reactiescore
676
Screenshot (405).png

De Polen hebben ons schijnbaar als eerste benaderd. Binnen de stamleiding ELMO was het overigens nooit serieus ter sprake om een samenwerking met de Poolse stammen te nemen.
 
Reactiescore
13
Bekijk bijlage 32744

De Polen hebben ons schijnbaar als eerste benaderd. Binnen de stamleiding ELMO was het overigens nooit serieus ter sprake om een samenwerking met de Poolse stammen te nemen.
Ik vind het gewoon hypocriet dat jullie ons verwijten dat we een nap hebben met die polen, dat terwijl jullie voor hetzelfde gingen en zelfs pushen voor ons aan te vallen (met kata’s).
 
Reactiescore
13
Met kata’s jullie aan te vallen?

Nou die pm wil ik wel is zien wij hebben de polen daar niet om gevraagd
Nee dat is niet gezegd geweest via PM, maar jullie beweren toch dat iedereen weet dat de polen kata’n dus wist ge even goed dat als ze ons aanvielen dat met kata’s zou zijn.
 
Reactiescore
134
Heeft ook niks met die kata´s te maken. Wij hoopten dat iemand de druk bij ons kon laten afnemen. Maar toen we wat rondstuurden, bleek dat jullie al NAP´s/BG´s met alle grote stammen hadden die met jullie fronten. Dus toen wisten we ook dat jullie al jullie aandacht op Elmo gingen gooien.

Vraag me af of die focus tegen Elmo op lange termijn een slimme beslissing was.
 
Reactiescore
13
Zoals ik al zei, er was toch nog niet beslist over wel dan niet een nap. Die is tot stand gekomen vlak nadat ragnar vroeg voor ons aan te vallen.
En bg’s met alle grote stammen?
Enkel die nap met de polen ja, wat stamleden afsluiten met andere spelers is eigen keuze.
Of die focus op elmo een slimme beslissing was weet ik niet, het was dat of de core in duiken.
 
Reactiescore
31
waar zijn deze ruzies voor? we schreven aan alle naburige stammen. Iedereen sprak met ons. Obamers, viking, Elmo, legende, spielen, Wild. Ik heb aan iedereen voorstellen gedaan.
Wij zijn zelf niet benadert geweest door jullie. Jullie beginnen gewoon bij ons cluster te edelen.
 
Bovenaan