EK-poules

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58239

Guest
optimisten
kijk nu eens den - ned 0 - 1 en ze mogen nu al terug reizen want zo verliezen ze alles
van persie slechte nederlandse spits ooit wat een waardeloze koekebakker is dat zeg

5-1 was geen gekke gedachte als ik het zo heb gezien
alleen als je altijd maar over schiet dan word het wel lastig

RUSLAND FTW
 

DeletedUser58239

Guest
En dat meen je serieus?:eek:

28 kansen:eek:
en er zaten er een paar die moeilijker waren om te missen dan te scoren

nederland speelde gew prima tot het 10 meter buiten het strafschop gebied kwam, toen ging gew totaal fout
 

DeletedUser

Guest
28 kansen:eek:
en er zaten er een paar die moeilijker waren om te missen dan te scoren

nederland speelde gew prima tot het 10 meter buiten het strafschop gebied kwam, toen ging gew totaal fout

Maar die kansen moeten er dan wel IN.
 

DeletedUser

Guest
Rusland gaat winnen k*tjes !!!!
Russian power !!!!
Nastarovje
 

DeletedUser59624

Guest
huntelaar heeft een grote mond & denkt dat hij goed is, maar ik vind hem niet echt een uitblinker, ik wil ook niet zeggen dat van persie een super spits is, maar als hij een balletje krijgt maakt hij hem meestal ook goed af.. huntelaar daarintegen krijgt zulke balletjes niet eens gezien hij altijd op de verkeerde plek staat:p

Lol echt niet drama kerel ;)

Huntelaar maakt in Oranje alleen dit jaar al 10 doelpunten uit in totaal 3 wedstrijden. Van Persie uit 7 wedstrijden? 2 geloof ik, dikke bullshit wat je zegt. Huntelaar is juist degene die altijd op de goede plek staat. van Persie is geen echte spits. Huntelaar wel, huntelaar staat altijd klaar in de 16 meter en van Persie staat dan altijd nog ergens op de middelijn omdat hij zo graag mee wilt voetballen. Van Persie is gewoon drama, Huntelaar schiet er bijna altijd wel een in. Maar, dat durft van Marwijk niet aan
 

DeletedUser62448

Guest
Ik heb het niet op hunterlaar:p
& ik ben geen dramaqueen:(
ik gun het duitsland netzo veel als nederland..
Altijd halve/kwart finales maar ze komen nooit in de finale:O
 

DeletedUser

Guest
Wat betreft het EK en de poules, kun je op het vrije forum terecht, zoals onder het topic voetbal.
Het is niet de bedoeling dat elke wereld zijn eigen ek topic heeft. Jullie mogen het er wel in jullie praattopic over hebben.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan