-EiT- vs. 300!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51080

Guest
Beste owna;
Je wil bepaalde dingen zien van ons maar je blijft de grensspelers ontslaan? wat wil je nu?
EIT was een veel grotere uitdaging dan pD. of zoals wij ze binnen 300! noemen,
PMD, een 'm' in het midden en buiten bij het vuilnis zetten.

Je klaagt dat je geen def hebt ; maar je vergeet nu al maandenlang alle def van je eigen stam bij mij terug te trekken.
Omdat ik graag aan naastenliefde doe ; ik zeg hier met plezier dat ik van meer dan 6 ex eit spelers def heb staan. Nightmare, brijn, tw bro, kris ; ga aub eens naar troepen, ondersteuningen, en trek eens alle troepen terug die in de goelous (300!) dorpen staan. Dit kan helpen...
Dan ben ik ook van de verleiding af om mijn eigen dorpen aan te vallen en die def te slopen.
Anders wil ik ook de volgende keer een os lijstje opsturen naar PD? dan kan je teminste doen alsof ze er juist staan.

Leuk weetje ; TW-bro heeft nog aanvallen doodgelopen op zijn eigen def in mijn dorpen. Intussen is dit meer dan een week geleden en heeft hij die def blijkbaar nog altijd niet nodig. Ik verlang stiekem dat hij er eens edels op gaat sturen.
Ander leuk weetje : de Eerste aanvalsdag op tw-bro (een 2de komt er trouwens niet, want hij is al ontslagen uit PD, na één dag!!), heb ik bijna 40 mil grondstoffen meegeroofd uit zijn dorpen. Alle gs staat er op 398 000 of 398 500. Omdat ik graag aan naastenliefde doe. tw bro of de vv, ga eens naar alle groepen, adelshoeve en mep eens wat munten.

Tot slot waarom wij van 300! geen zin hebben om met de PD spelers te praten ;

Als je PD ers aanvalt krijg je PM's die op deze lijken.
ja de liefde moet van 2 kanten komen he schatje xxxxxxxxxx

of

Wij hebben echt geen affectie nodig van een P(M)D zak. gelieve daar ook mee te stoppen.

En waarom ik persoonlijk een schijthekel heb aan ownazor:

Hij en zijn voormalige bouwvakker slaafjes ondersteunen volgend taalgebruik over de 300! stam.
de ongepaste tekst zet ik in een spoiler om dit forum zo min mogelijk te bevuilen.
Niels, stfu noob, rot op, krijg een leven, ga je 300! vriendjes neuken
afkomstig van de stekelvarken speler, die gelukkig al grijs geworden is.
Waar wij van 300! spelers berispen en desnoods buitengooien bij ongepast taalgebruik (zie keana) blijkt ownazor dit ten volle te ondersteunen. En dat toont hij aan met de volgende :
quote van meesterrat owna himself;
OwnageZor1[Jonas: ik wil een goeie stam naam:(
(17:10) Dennis (L)(L) Ronja: waarom?:p
(17:10) OwnageZor1[Jonas: omdat ik er eentje wil?:p
(17:11) OwnageZor1[Jonas: IngmarDurftHetAantalIncommingsNietTeVertellenDieKutMarrokaan => UDHAUNTVDKUTMORROKAAN !
300 ! spelers zijn geen k**marrokanen , mijn beste.

Zoals ik gisteren zei , door de o zo leuke voorgaande relaties met je heb ik je echt niks meer te zeggen. Het 1nige dat ik van jou nog wil zien zijn ingame acties.

Broken time ; kan dit dicht? Dit ging over EIT - 300!. PD heeft ervoor gekozen om als een nieuwe stam door het leven te gaan, ik respecteer hun keuze , maar wij hebben echt geen zin meer om altijd deze onzin te moeten lezen en of corrigeren.

Bedankt, namens 300!
 

DeletedUser14725

Guest
Oh god ga je er nu echt qoutes van msn uit halen :).
Kan ik ook mee beginnen eerlijk :).
Er zijn 300! leden die ook geen nette dingen hebben gezegd.

Zeer zeer laag om dit erbij te betrekken eerlijk.

p(m)d = wow, je bent geniaal ;).

300 ! spelers zijn geen k**marrokanen , mijn beste.
Tja, ik ben dan ook verweten door jullie voor het vuil van de straat ? ;).
En, als jij dat uit die quote leest, ocharme voor jou.

Plus dat je quotes volledig uit de context zijn gerukt & dit 1 zin uit de 10 000 zinnen is.
Dat niemand hier in kan zien dat deze quotes bv. horen in een sarcastisch gesprek waar ook Ingmar bv geregeld Belgen uitlacht.
Maar kom, je kent die gesprekken blijkbaar niet :).

En waarom ik persoonlijk een schijthekel heb aan ownazor:

Daarbij, wat snap je niet aan een sarcastisch zinntje om te lachen ;).
Zelfs Ingmar (waar dit op gericht was) snapte dat dit om te lachen was ;).
Dus, dit erbij halen zegt voormij genoeg wat voor iemand jij bent. (wie ben je eigenlijk ingame ;)).

Daarbij heb je dus ook een "schijthekel" aan, nogmaals ook leden van je eigenstam.
Die aardig in de buurt kwamen van mijn taalgebruik daar.

(Heb me daarbij daarachter ook nog geëxcuseerd bij Ingmar, maar die snapte eigenlijk dat het om te lachen was & dat jullie even erg waren.)
, maar wij hebben echt geen zin meer om altijd deze onzin te moeten lezen en of corrigeren.
Je kan ook wegblijven?

Waar wij van 300! spelers berispen en desnoods buitengooien bij ongepast taalgebruik (zie keana) blijkt ownazor dit ten volle te ondersteunen. En dat toont hij aan met de volgende :
Bij mijn weten was keana gebanned omdat hij 3 accounts had, dus niet achter het smoesje 'slecht' taalgebruik verbergen.
Dan moeten jullie er meer gaan kicken ;).

Je klaagt dat je geen def hebt ; maar je vergeet nu al maandenlang alle def van je eigen stam bij mij terug te trekken.
Omdat ik graag aan naastenliefde doe ; ik zeg hier met plezier dat ik van meer dan 6 ex eit spelers def heb staan. Nightmare, brijn, tw bro, kris ; ga aub eens naar troepen, ondersteuningen, en trek eens alle troepen terug die in de goelous (300!) dorpen staan. Dit kan helpen...
Dan ben ik ook van de verleiding af om mijn eigen dorpen aan te vallen en die def te slopen.
Anders wil ik ook de volgende keer een os lijstje opsturen naar PD? dan kan je teminste doen alsof ze er juist staan.

Leuk weetje ; TW-bro heeft nog aanvallen doodgelopen op zijn eigen def in mijn dorpen. Intussen is dit meer dan een week geleden en heeft hij die def blijkbaar nog altijd niet nodig. Ik verlang stiekem dat hij er eens edels op gaat sturen.
Ander leuk weetje : de Eerste aanvalsdag op tw-bro (een 2de komt er trouwens niet, want hij is al ontslagen uit PD, na één dag!!), heb ik bijna 40 mil grondstoffen meegeroofd uit zijn dorpen. Alle gs staat er op 398 000 of 398 500. Omdat ik graag aan naastenliefde doe. tw bro of de vv, ga eens naar alle groepen, adelshoeve en mep eens wat munten.

Waar klaag ik dat ik geen deff heb? ;).
Ik weet men OS staan trouwens, leuk geprobeerd.
Waar andere hun deff staan (brijn etc.) kan me weinig geven :p.

Tw-brought is niet om de aanval ontslagen nog om het verlies dat hij leidt.
Maar als jij dit wil geloven, doe jij dat dan maar.

Maar, dat je als een lafaard quotes erbij gaat halen die wat,
6maand oud zijn?
En waarde de gene waarop die quotes waren gericht zelfs snapt dat het een uitgelokte reactie was op gescheld van jullie kant.
(plus dat ik nog de man was om mij te excuseren aan Ingmar).

Daarbij dat je nu puur op de man gaat spelen getuigd van weinig respect.
Maar ik verwacht ook dat je hier niet op gaat reageren :).

Dat je een schijthekel aan me hebt door die quotes, t'och, dan moet je effe gaan nadenken denk ik zo.
Maar, i couldn't care less dat iemand online op een spel een schijthekel aan me heeft :p.

Daarbij, die quotes komen uit een ABS-chat? Juist, niet?
Waar jullie zijn binnengevallen met keana & iedereen zijn beginnen uitschelden.
Sorry, 300! was toen geen haar beter dan mij of andere uit PD in die chat :).

Maar, ik ga hier geen quotes bijhalen uit die chat, dat staat voor mij los van tw.
Achja, ik heb over jou post mijn mening :).
Vind het laag laten we het daarbij houden.
En in het vervolg zal ik hier dus ook niet meer op gaan reageren.
Is goed voor 1x.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Mm ik denk toch dat er een heleboel andere bijzitten & er een nieuw beleid heerst ;).

Daarbij, laten we ook niet vergeten dat de oorlog PD / 300! nu anders is.
PD heeft geen oorlog tegen 300 uitgelokt, of wou niet percee oorlog. (Er zijn genoeg accounts van tussen te halen buiten 300! denk ik zo.).
Het is dus 300! die de leiding in de oorlog heeft genomen & deze ook verklaard.
Dit is ook weer een andere positie voor 300!.

Maar, als je ons vergelijkt met .ib ben je fout hoor :D.
We gaan alvast ons best doen om stand te houden tegen het 300 geweld.

Ikzelf heb alvast 1 accounts kunnen redden die eigenlijk zo overhoop lag.
En onder aanval van 3 mensen van 300! (Inc diodini die ik toch als 1vd beste spelers van 300 & w15 beschouw).
En ja, daar ben ik eens trots op :p. :cool:

Nieuw beleid? Je bent met 5 in een stam, het beleid zal sowieso niet bijster moeilijk zijn. :rolleyes:

Dat PD (eigenlijk dwaze naam, het klinkt als homo in het frans, maar ok.. :eek:) oorlog met hun heeft is normaal, het is niet omdat je wegloopt dat alles plots verandert.
Het is dan ook maar normaal dat 300! de restjes wenst op te ruimen. ;)

Jullie zijn gewoon de overgebleven restjes van Ib die goed genoeg werden bevonden om in EiT toe te treden. (Lees: die belangrijk genoeg waren om Ib te laten vallen destijds)
Kijken of je trots blijft als je plots dorpen bij de vloot gaat verliezen. 'Dead man talking' is iets wat bij jou verbaal geweld hier nu past. (Gezien de lengte van je posts op 300!)

Als ik 300! was: Let the troops do the talking. ;)
 

DeletedUser14725

Guest
Kijken of je trots blijft als je plots dorpen bij de vloot gaat verliezen. 'Dead man talking' is iets wat bij jou verbaal geweld hier nu past. (Gezien de lengte van je posts op 300!)

Verbaal geweld? Neen, ik verdedig me op een lage post van hun.
Ik mag me dan ook verdedigen denk ik.

Tja, dan zal ik ook toegeven dat 300! me verslaat. Geen probleem Promo.

15 mensen;). En ben al blij dat ik eindelijk eens een stam heb met een goede sfeer.
Uit .ib zijn enkel brijn/ferry/j112/atari mee als ik me niet vergis.

Het is dan ook maar normaal dat 300! de restjes wenst op te ruimen.
Zeg ik dan dat dit niet normaal is ? Neen.
Ik bedoel gewoon dat wij in PD niet percee oorlog hoefden, nu het er toch is zullen we proberen stand te houden.

Als ik 300! was: Let the troops do the talking.
Dat mogen ze van mij.
Ik zal me alvast proberen bewijzen als speler & mijn best doen.
 

DeletedUser

Guest
Bwa in 300! zitten er bij ook die geen respect kennen hoor:)

Ik zeg niet iedereen;). Want ik ken ook veel van jullie jongens niet.
 

DeletedUser51186

Guest
Word het niet eens tijd dat jij minder op het forum zit en meer aan je stam besteed :p

ffe serieus je kunt wenen wat je wilt en verdedigen wat je wilt maar het feit blijft dat 50% van PD uit EiT kwam. EiT heeft niet veel bereikt dus ik betwijfel dat het PD gaat lukken om wat te bereiken. Want die andere 50% uit je stam komt uit .IB die niks bereikt heeft en/of uit ~abs~ die ook niet veel betekend heeft.

300 Heeft niks meer te bewijzen die gaan goed en die blijven nog wel goed gaan voor een tijd. Echt PD geef ik niet lang. Een goeie leider is bescheiden en dat ben jij zeer zeker niet.

Ik hoef 300 zijn kontje niet te kussen daar liggen ze veel te ver voor mij. Ik kijk alleen naar de statussen en volg het laatste nieuws en daar staat in dat 300 het uitermate goed doet tegen EiT en PD komt daar straks gewoon bij.

Leer eens een linkje goed te plaatsen want het werkt niet.
Als je doelde op onze oorlog tegen MERC en onze verliezen dan mag je best wel een keer daar over praten hoor, maar onderbouw alles ffe in plaats van een kort berichtje met kijk naar je eigen stam...
 

DeletedUser14725

Guest
Ik hoef 300 zijn kontje niet te kussen daar liggen ze veel te ver voor mij. Ik kijk alleen naar de statussen en volg het laatste nieuws en daar staat in dat 300 het uitermate goed doet tegen EiT en PD komt daar straks gewoon bij.

Dat doe je dan toch wel ;).

T'och dan is dat zo. Ik ga toch men best doen om dit te vermijden.
Wat andere spelers doen heb ik niet 100% in de hand.
Maar, in EIT blijven was geen optie meer, PD was ook eerst geen plan maar blijkbaar wilde bepaalde mensen met mij in zee en dus, beter dan toch iets proberen dan niets te doen ;).

Ween ik? Neen. Daarbij spendeer ik zoveel tijd aan het forum als ik wil.

Mochten er geen vreemde/onnozele reacties komen van jou, zou dit me uiteraard al veel antwoord tijd besparen :D.
 

DeletedUser14725

Guest
Pfff. Niet zo zeiken. Ownage, geef anders Bantex die dorpen bij je cluster. Kan je het IG uitvechten:p

Hij mag ze anders allemaal nemen? :p.
Neen, liever dan aan Master-D Of lopelez mocht ik ermee kappen :p.

Eist edelmunthalvering hier :$.
 

DeletedUser51186

Guest
Hij mag ze anders allemaal nemen? :p.
Neen, liever dan aan Master-D Of lopelez mocht ik ermee kappen :p.

Eist edelmunthalvering hier :$.

Het maakt mij niet uit of die dorpen gegeven worden aan master-d of lopelaz... Als zij vv nodig hebben ben ik er altijd voor ze ;) en zij voor mij. Maar dat ffe ter zeiden. Jij onderschat mij op mijn kunnen ;) Dat laat mij koud aangezien je voor nu nog net wat te ver weg ligt.

Btw mijn reacties zijn niet half zo nutteloos als die van jou, alleen daar zul jij nooit mee eens zijn :eek:

En stoppen? Wanneer stop je? Als je erachter komt dat je stam niks word? Mochter is ook alweer verdwenen...
 

DeletedUser14725

Guest
Het maakt mij niet uit of die dorpen gegeven worden aan master-d of lopelaz... Als zij vv nodig hebben ben ik er altijd voor ze en zij voor mij. Maar dat ffe ter zeiden. Jij onderschat mij op mijn kunnen Dat laat mij koud aangezien je voor nu nog net wat te ver weg ligt.

Jou onderschatten?
Bwa, toen je in sym zat dacht ik inderdaad dat je 1 van de mindere was.
Maar je hebt het al verder geschopt dan ik gedacht had ja.

Mensen kunnen zich vergissen, dat is net menselijk.
Tja, ik ben er ook voor mensen die vv nodig hebben, ik zit zelfs tegenwoordig meer op vv's dan men eigen account, dat laat ik dan maar aan men co.

Mss moet ik ook stamhoppen...
NOT...

xD.
& dan nu, voetbal xD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51186

Guest
lol hij lacht om zijn eigen grap xD

onderschatten is menselijk net zoals overschatten :rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
lol hij lacht om zijn eigen grap xD

onderschatten is menselijk net zoals overschatten :rolleyes:

Ik lag met men eigen grap? Waar dat :^).
Ik overschat men eigen? Dan ken je me echt niet man.
Je probeert steeds te oordelen over mij, maar je faalt denk ik.

Ik vind mezelf verre van goed. ;).
Heb ook nooit beweerd dat ik goed was & zeker niet dat ik beter ben dan jou :).

Maar achja bantex :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan