-EiT- vs. 300!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14725

Guest
jonge FTW is yor problem? ze spelen slimmer dan jullie? ze zoeken mindere account? wat maakt het uit feit is dat EiT gevallen is door die zogenaamde mindere account. baba zag het niet meer zitten en jullie gaan smoesjes verzinnen tegenover 300. alsof jullie ooit nog wat gaan bereiken op die manier.

je bent nog stommer dan ik dacht xD nieuwe stam nieuwe kansen zeker waar. en vervolgens alle front account mee nemen naar PD.

sorry maar je moet egt eerst eens wat gaan bewijzen voordat je hier nog een keer komt praten over 300. ze hebben jullie vernederd . uit


Whaha bantex, eerst nadenken als je antwoord;
Dit gaat al langer over PD & wat 300! nu aan het doen is ;).

300! mag zich anders tov mij nu ook bewijzen. Het tijdje aan het front gelegen & ze stoppen gewoon met aanvallen als je een actief account tegen komen & gaan zo het rijtje af.
Bij haurus won men een paar dorpen die ergens verloren liggen & we niet gaan verdedigen.
Mochtor heeft ze afgehouden, atari is daar met bezig.
Voorlopig doet PD het goed (16 vs 32?). Dus we gaan dit dan ook zo proberen houden.

Ze spelen slimmer dan ons? -Noem ik ze dan dom of dwaas voor het feit dat ze de mindere accounts zoeken? Neen.
Ik feliciteer ze zelf met hun tactiek.
Dus, voor je mij gaat proberen terecht wijzen, eerst effe goed lezen gast, serieus met je gezever altijd.


Dus voor je gaat zeveren, dit heeft niets met baba te maken :).
Tja, nieuwe kans inderdaad & voorlopig doen we het stukken beter als EIT.
En dit hoop ik zo te houden. Geen enkel frontaccount dat bij mij is heeft al gefaald tov 300! hoor ;).
Dus er is ook geen enkel reden waarom ik die accounts niet zo meepakken.
Ik heb ook gekozen om enkel goeie vrienden mee te nemen; Front of niet.

Vernederd? Denk ik eerlijk niet. Ze waren beter als EIT? JA.
Waren ze de enige reden waarom eit is gevallen? NEEN.
Dus, smoesjes, die zie ik nergens hoor ;).

Ga wat meer 300 hun gat kussen bantex, je kan het slecht verbergen wat je wil ;).
& niet zo vijandig zijn ;).

Je antwoord is net zo sterk als je leiderschapskwaliteiten

Pimp is een goeie leider ;).
Pas maar op :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jonge FTW is yor problem? ze spelen slimmer dan jullie? ze zoeken mindere account? wat maakt het uit feit is dat EiT gevallen is door die zogenaamde mindere account. baba zag het niet meer zitten en jullie gaan smoesjes verzinnen tegenover 300. alsof jullie ooit nog wat gaan bereiken op die manier.

je bent nog stommer dan ik dacht xD nieuwe stam nieuwe kansen zeker waar. en vervolgens alle front account mee nemen naar PD.

sorry maar je moet egt eerst eens wat gaan bewijzen voordat je hier nog een keer komt praten over 300. ze hebben jullie vernederd . uit

http://nl.twstats.com/nl15/index.php?page=war_stats

Nu jah tegenstanders onderschatten kan altijd^^. Kijk maar bij je eigen stam:p
 

DeletedUser

Guest
ownagezor...
EiT heeft gewoon keihard gefaald tegen 300!

TW-Brought-Us-Together Left 22nd February 2011 - 14:11 10,305,160
TW-BUT nu ook al uit PD..
dit had zeker ook weer een andere reden??

ze zoeken de zwakkere acc's?
ik geef ze groot gelijk hahahaha,
waaromz ouden ze moeite doen voor dorpen als het ook makkelijk kan, nu kunnen ze cluster versterken,
die anderen komen later wel,
want hoe meer spelers ze kraken, hoe minder er zo overblijven (logisch he XD)
en hoe minder de sfeer wordt in een stam.
ze kraken jullie dus gewoon als een borrelnootje.
tis naar mijn idee gewoon een kwestie van tijd voordat PD ook weer valt, of er moeten drastische maatregelen genomen worden.

wanneer ze klaar zijn met kris en likeme, en de dorpen van rebellis, koaieus, en bb's van black.. dan verwacht ik nog meer acc's die gaan falen,
en dan zeggen dat het niet 100% aan 300! ligt, oke, miss geen 100%, maar toch wel 75% of meer,
want waren al die acc's uit de stam gekicked of op delete gegaan als ze geen incomings kregen en geen verliezen draaide?
nee.. dan waren er gewoon nieuwe spelers op gezet, dit had sowieso moeten gebeuren (achteraf gezien, weet niet of dat vooraf al duidelijk was)
en dan eens kijken wat er met TW-but gaat gebeuren XD
 

DeletedUser

Guest
Whaha bantex, eerst nadenken als je antwoord;
Dit gaat al langer over PD & wat 300! nu aan het doen is ;).

300! mag zich anders tov mij nu ook bewijzen. Het tijdje aan het front gelegen & ze stoppen gewoon met aanvallen als je een actief account tegen komen & gaan zo het rijtje af.
Bij haurus won men een paar dorpen die ergens verloren liggen & we niet gaan verdedigen.
Mochtor heeft ze afgehouden, atari is daar met bezig.
Voorlopig doet PD het goed (16 vs 32?). Dus we gaan dit dan ook zo proberen houden.

Ze spelen slimmer dan ons? -Noem ik ze dan dom of dwaas voor het feit dat ze de mindere accounts zoeken? Neen.
Ik feliciteer ze zelf met hun tactiek.
Dus, voor je mij gaat proberen terecht wijzen, eerst effe goed lezen gast, serieus met je gezever altijd.


Dus voor je gaat zeveren, dit heeft niets met baba te maken :).
Tja, nieuwe kans inderdaad & voorlopig doen we het stukken beter als EIT.
En dit hoop ik zo te houden. Geen enkel frontaccount dat bij mij is heeft al gefaald tov 300! hoor ;).
Dus er is ook geen enkel reden waarom ik die accounts niet zo meepakken.
Ik heb ook gekozen om enkel goeie vrienden mee te nemen; Front of niet.

Vernederd? Denk ik eerlijk niet. Ze waren beter als EIT? JA.
Waren ze de enige reden waarom eit is gevallen? NEEN.
Dus, smoesjes, die zie ik nergens hoor ;).

Ga wat meer 300 hun gat kussen bantex, je kan het slecht verbergen wat je wil ;).
& niet zo vijandig zijn ;).



Pimp is een goeie leider ;).
Pas maar op :D.

Dit is wel humor, 300 heeft met gemak de frontaccounts van EiT verpulverd maar nu moeten ze zich gaan bewijzen tegen PD.
LOL, de helft van PD was EiT, en dan nog, hoelang bestaat PD? Nieuwe stammen doen het altijd schitterend in het begin, EiT incl.
Ik vind dat jullie zich nu eens mogen bewijzen tegen 300 ipv omgekeerd.
 

DeletedUser14725

Guest
Uhm, EIT was de mindere ja.
300 was beter idd.

Maar of EIT gevallen is door 300 alleen? Betwijfel ik ;).

Ik hoef me hier niet te verantwoorden voor de kick van PD,
maar laten we zeggen dat we niets hebben aan mensen die er niet 100% voor gaan.

Iemand die een verlies account heeft maar er toch voor blijft gaan zal altijd zijn plaatsje houden in mijn stam laten we het zo stellen :).

Ik denk ook dat ook in andere stammen hetzelfde geldt.

Dit is wel humor, 300 heeft met gemak de frontaccounts van EiT verpulverd maar nu moeten ze zich gaan bewijzen tegen PD.
LOL, de helft van PD was EiT, en dan nog, hoelang bestaat PD? Nieuwe stammen doen het altijd schitterend in het begin, EiT incl.
Ik vind dat jullie zich nu eens mogen bewijzen tegen 300 ipv omgekeerd.

Ze hebben niet elk front account van EIT verpulverd hoor.
Je de helft maar ook een nieuwe helft.
Nja, ik denk dat we daar aan bezig zijn onszelf te bewijzen.

Ik had het eerder ook persoonlijk Luna, 300! moet zich nog gaan bewijzen tov mij eigenlijk.
Ik ga nu pas echt meedraaien aan het front en snap persoonlijk nog niet waarom de front accounts gefaald hebben.
300! doet het tegen PD goed, maar of ze nu zo sterk zijn dan ik verwacht(ze hebben toch EIT zware verliezen toegebracht), dat moeten we nog zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De meeste van de frontacc's faalden wel, en de reden is dat er in EiT niet genoeg VV's waren tot geen en dat er nauwelijks OS stond.
Heb vv gehad van Glow die had praktisch 0 os staan, en toen ik de volgende dag igm rondstuurde was er niemand om over te nemen.

En dan nog als het persoonlijk is, 300 heeft zich al genoeg bewezen imo.
Je hebt een waardige tegenstander en je zal er veel aan mogen doen om van ze te winnen denk ik, alvast succes.
 

DeletedUser27722

Guest
Eer is het niet (daar kan je niks mee) en nutteloos ook niet.

Wel degelijk nutteloos, zo goed als alle leden hebben solli's lopen bij verscheidene stammen. ;)
Het is een kwestie van tijd tot ze allemaal weg zijn, EiT is gevallen op de dag dat Baba er mee stopte, dit is allemaal gewoon tijd rekken. :rolleyes:

Geachte forummods

Aangezien de stam EIT het heeft opgegeven in de oorlog 300!/EIT
En de stam in stukken is gevallen , leden die het opgegeven hebben en op delete hebben gedrukt om nog verder tegen 300! te strijden.
Ook zijn er geen EIT leden meer die aan ons grenzen.
Op dit moment wordt er alleen maar spam neergezet en daar is deze topic niet voor.
De strijd is gestreden.
300! viert zijn overwinning
Ik wil daarom ook vragen om deze topic te sluiten.

M.V.G
president:SMILE IT S 300! BENICARLO
(_¸.·*´'`°¤¸¸.·'´B.R`'·.¸¸¤°´'`*·.¸_)

Proficiat! :)

PS: Nieuwe oorlog PD vs 300!? :)
Zijn dit niet gewoon de Ib leden die gerecruit werden na hun nederlaag tegen EiT die terug samengaan? :rolleyes:
Ahja, het is eigenlijk beter voor hun dan ze gewoon op delete gaan. Cru gezegd, maar ze gaan het daar met z'n 5en sowieso nooit halen tegen 300!. Ze konden het destijds met 30 niet, maar nu met 5 gaat dit zeker lukken. :rolleyes: Alle EiT leden die niet opgenomen worden in MLP,300!/gdb of NoT! zijn gedoemd om nog eens te falen. :)

Sinds de val van V zijn het eigenlijk altijd (ongeveer) dezelfde groepjes spelers die samenblijven in stammen.
Geen enkele van die stammen na V hebben ooit iets kunnen verwezenlijken, EiT niet en zeker Initia al niet.. (Tenzij je internen als een mooie verdienste/wapenfeit kunt beschouwen? :eek:)
Geheel dat groepje spelers zijn werkelijk gedoemd om nog tijden te falen tot ze een speler van kaliber tegen zich krijgen (of een stam van kaliber) en dan is het gedaan met de pret. (Pret is voor hun louter internen, zodra ze problemen -Aanvallen- krijgen is het gedaan met de pret en daalt de activiteit nog verder en geven ze er de brui aan.)

Dus doe jezelf al een groot plezier en maak er een eind aan, nu het nog eervol is.
Wachten tot je tegenstander je sowieso vermorzeld om op delete te gaan is dit niet. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Zijn dit niet gewoon de Ib leden die gerecruit werden na hun nederlaag tegen EiT die terug samengaan?

Mm ik denk toch dat er een heleboel andere bijzitten & er een nieuw beleid heerst ;).

Daarbij, laten we ook niet vergeten dat de oorlog PD / 300! nu anders is.
PD heeft geen oorlog tegen 300 uitgelokt, of wou niet percee oorlog. (Er zijn genoeg accounts van tussen te halen buiten 300! denk ik zo.).
Het is dus 300! die de leiding in de oorlog heeft genomen & deze ook verklaard.
Dit is ook weer een andere positie voor 300!.

Maar, als je ons vergelijkt met .ib ben je fout hoor :D.
We gaan alvast ons best doen om stand te houden tegen het 300 geweld.

Ikzelf heb alvast 1 accounts kunnen redden die eigenlijk zo overhoop lag.
En onder aanval van 3 mensen van 300! (Inc diodini die ik toch als 1vd beste spelers van 300 & w15 beschouw).
En ja, daar ben ik eens trots op :p. :cool:
 

DeletedUser47664

Guest
Ikzelf heb alvast 1 accounts kunnen redden die eigenlijk zo overhoop lag.
En onder aanval van 3 mensen van 300! (Inc diodini die ik toch als 1vd beste spelers van 300 & w15 beschouw).
En ja, daar ben ik eens trots op :p. :cool:

Redden is groot word je geeft gewoon het stuk waar winst werd gepakt door ons weg aan dnns en dan is het meteen gered.

Noem ik je verlies toegeven.
 

DeletedUser

Guest
Wie kan hier op antwoorden :

TW-Brought-Us-Together Left 22nd February 2011 - 14:11 10,305,160

~Burn It Down~ 47.63.90 (730|469) K47 9,166 TW-Brought-Us-Together goelous [300!] 2011-02-22 13:14:40
goelous (732|470) K47 9,758 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-22 07:49:45
~Burn It Down~ 47.72.08 (728|470) K47 9,166 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-22 07:35:14
goelous (733|471) K47 9,758 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-22 01:08:27
~Burn It Down~ 47.55.20 (750|452) K47 10,014 TW-Brought-Us-Together [PD] .Anonymous [300!] 2011-02-22 00:28:02
reina (721|477) K47 9,246 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-21 22:33:35
~Burn It Down~ 47.72.57 (727|475) K47 9,763 TW-Brought-Us-Together [PD] Reina Blanco [300!] 2011-02-21 20:59:12
goelous (734|469) K47 9,758 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-21 20:58:24
goelous (718|479) K47 8,431 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-21 19:06:38
goelous (729|470) K47 9,758 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-21 16:02:13
goelous (732|473) K47 8,755 TW-Brought-Us-Together [PD] goelous [300!] 2011-02-17 18:01:16

TW-Brought-Us-Together verliest dorpen en verlaat de stam ? :confused:
 

DeletedUser14725

Guest
Redden is groot word je geeft gewoon het stuk waar winst werd gepakt door ons weg aan dnns en dan is het meteen gered.

Noem ik je verlies toegeven.

Oh god Nyc, heb je het nu nog steeds niet door ;).
Ik dacht dat ik je al duidelijk gemaakt heb in een PM wat ik van dat clustertje rechts vind.

Redden? Neen, is correct. Als het account zo voort werd beheerd was het alles kwijt aan sytec/diodini en andere goeie spelers van 300! ;).
Ipv dat, neem ik nu af en toe een dorpje van sytec en lukt het aardig de goeie clusters te houden.
Er was zelfs meer verlies ingecalculeerd eigenlijk voor dat account.
Dus ik heb het aardig gedaan denk ik. :D.
Laten we dat ook zo houden.

En je formuleert het eigenlijk nog goed, het stuk waar winst werd gemaakt.
Jullie maakte winst op een clustertje van wat 30 dorpen? Dat ver weg van al de rest lag & dan blij dat je daar wat kan winnen :p.

Tw-Brought-Us had ik hierboven al eens uitgelegd in een post denk ik, is gekickt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47664

Guest
Oh god Nyc, heb je het nu nog steeds niet door ;).
Ik dacht dat ik je al duidelijk gemaakt heb in een PM wat ik van dat clustertje rechts vind.

Redden? Neen, is correct. Als het account zo voort werd beheerd was het alles kwijt aan sytec/diodini en andere goeie spelers van 300! ;).
Ipv dat, neem ik nu af en toe een dorpje van sytec en lukt het aardig de goeie clusters te houden.
Er was zelfs meer verlies ingecalculeerd eigenlijk voor dat account.
Dus ik heb het aardig gedaan denk ik. :D.
Laten we dat ook zo houden.

Tw-Brought-Us had ik hierboven al eens uitgelegd in een post denk ik, is gekickt.

Agh clustertje het was te ruim een cluster van 1,5mil, dan hadden de eigenaren het maar niet moeten edelen lijkt me.
Dan moet je niet gaan wenen als je het vervolgens weer verliest..
 

DeletedUser14725

Guest
Agh clustertje het was te ruim een cluster van 1,5mil, dan hadden de eigenaren het maar niet moeten edelen lijkt me.
Dan moet je niet gaan wenen als je het vervolgens weer verliest..

Wenen?
Zie je me over dat clusterje zagen?
Degene die over dat clusterje zaagt ben jij ;).

Daarbij, hoort dat clustertje zowiezo toe aan Dnns, ookal mocht 300 daar niet geëdelt hebben had ik het weg geven.
De vorige eigenaar had dit mss niet door, maar vanaf ik die account kreeg zag ik dat dat er zeker moest gebeuren.

Je neemt daar trouwens minder dan verwacht weeral :D.
Maar, ik snap je reacties niet echt nyc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan