-EiT- vs. 300!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
geweldig..
de periode van PD is al over??
1 voor 1 stappen ze weg of worden ze gekicked XD
goede leider ben je own.. je houdt je stam goed bij elkaar
 

DeletedUser51186

Guest
Ik lag met men eigen grap? Waar dat :^).
Ik overschat men eigen? Dan ken je me echt niet man.
Je probeert steeds te oordelen over mij, maar je faalt denk ik.

Ik vind mezelf verre van goed. ;).
Heb ook nooit beweerd dat ik goed was & zeker niet dat ik beter ben dan jou :).

Maar achja bantex :).

dude ik zeg toch nergens dat jij jezelf overschat xD
dus ssst!

geweldig..
de periode van PD is al over??
1 voor 1 stappen ze weg of worden ze gekicked XD
goede leider ben je own.. je houdt je stam goed bij elkaar

iemand moet het doen xD
 

DeletedUser

Guest
geweldig..
de periode van PD is al over??
1 voor 1 stappen ze weg of worden ze gekicked XD
goede leider ben je own.. je houdt je stam goed bij elkaar


Gelukkig heb jij ontzettend veel informatie van binnenuit en weet je exact wat de ware toedracht van de situatie is!

Bedankt voor je bijzonder nuttige bijdrage aan dit forum! Mensen zouden een voorbeeld aan je moeten nemen!
 

DeletedUser14725

Guest
dude ik zeg toch nergens dat jij jezelf overschat xD

Je reageert op mijn post dus ik vermoed dat je het over mij had.
Mocht dit niet het geval zijn, mag je wel eens duidelijk zeggen over wie je praat, of praat je tegen het heelal? :eek:.

hé, tsjibbe op het AF :p.
Zeker geen vv's over op het account :$.
 

DeletedUser

Guest
Noobs On Tour! (523|249) K25 953 Verlaten Bantex [T.K.] 2010-01-08 01:04:13
Noobs On Tour! (525|252) K25 788 Verlaten Bantex [T.K.] 2010-01-06 07:23:53
Noobs On Tour! (527|250) K25 643 Verlaten Bantex [T.K.] 2009-12-31 05:08:11
Noobs On Tour! (530|250) K25 789 Verlaten Bantex [T.K.] 2009-12-29 01:59:36
Noobs On Tour! (524|248) K25 765 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-23 21:16:51
Noobs On Tour! (526|246) K25 409 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-22 05:03:19
Noobs On Tour! (527|252) K25 529 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-22 04:41:41
Noobs On Tour! (530|245) K25 574 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-20 07:54:42


:edelman:pRO:edelman:
 

DeletedUser14725

Guest
te te te te te, ik heb bantex destijds onderschat in sym. (mede door zijn reacties?)
Eerlijkheidshalve moet ik dus zeggen dat hij het verder schopt als verwacht.

Maar, iemand vv nodig?
We zijn den aldi der vv's, cheap prices :D
 

DeletedUser

Guest
Noobs On Tour! (523|249) K25 953 Verlaten Bantex [T.K.] 2010-01-08 01:04:13
Noobs On Tour! (525|252) K25 788 Verlaten Bantex [T.K.] 2010-01-06 07:23:53
Noobs On Tour! (527|250) K25 643 Verlaten Bantex [T.K.] 2009-12-31 05:08:11
Noobs On Tour! (530|250) K25 789 Verlaten Bantex [T.K.] 2009-12-29 01:59:36
Noobs On Tour! (524|248) K25 765 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-23 21:16:51
Noobs On Tour! (526|246) K25 409 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-22 05:03:19
Noobs On Tour! (527|252) K25 529 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-22 04:41:41
Noobs On Tour! (530|245) K25 574 Verlaten Bantex [N.F.] 2009-12-20 07:54:42


:edelman:pRO:edelman:

of is het nou faal?:eek:
im confused!:confused:
 

DeletedUser

Guest
te te te te te, ik heb bantex destijds onderschat in sym. (mede door zijn reacties?)
Eerlijkheidshalve moet ik dus zeggen dat hij het verder schopt als verwacht.

Maar, iemand vv nodig?
We zijn den aldi der vv's, cheap prices :D


Hoe kun je hem nou hebben onderschat? Hij heeft toch wel errrrrrrrrrg sterke BARBAREN overgenomen.. blijkbaar werd hem dat iets teveel, aangezien het daarna alleen maar interns waren :)

:eek::confused:;):):D:(:mad::p:rolleyes::cool::eek::boer::speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::bboog::ridder::ram::catapult::edelman::hout::leem::ijzer::buit:
 

DeletedUser14725

Guest
Hoe kun je hem nou hebben onderschat? Hij heeft toch wel errrrrrrrrrg sterke BARBAREN overgenomen.. blijkbaar werd hem dat iets teveel, aangezien het daarna alleen maar interns waren :)

:eek::confused:;):):D:(:mad::p:rolleyes::cool::eek::boer::speer::zwaard::bijl::boog::verkenner::licht::zwaar::bboog::ridder::ram::catapult::edelman::hout::leem::ijzer::buit:

Had niet verwacht dat hij het zo lang ging volhouden eigenlijk.
Dit is ook een manier om tegen elkaar te praten percies ipv met je domme pm's in game :D:eek: xD.
Lekker af'je placeren.

1,2,3 dorpjes op een uurtje v.v :D.
Zal effe men rekeningkje maar eens opmaken.
 

DeletedUser

Guest
Er was eens een edelmannetje genaamd Bantex:)edelman:)......

Op een dag liep :edelman: door het bos. Daar kwam hij ineens allemaal kleine barbaren:)boer:) tegen. De :boer::boer: vroegen aan :edelman: :"Neem ons alsjeblieeeeeeeeeeft niet over!!". "Nee" zei :edelman:, ik neem jullie wel over, want ik ben niet goed genoeg om grote mensen :)ridder:) aan te vallen. En zo geschiedde het..

Op een dag die enkele dagen nadat deze dag plaatsvond plaatsvond :)confused:), liep :edelman: wederom door het bos.. Hij kwam geen kleine :boer::boer: meer tegen, deze had hij immers allemaal al overgenomen! Neen, hij kwam een vriend:)() tegen.. "lieve :edelman:" zei :( tegen :edelman:. "Wil jij mij asjeblieeeeeeft overnemen, ik heb geen zin meer om hele dagen door dit bos te lopen.." "Dit is een mooie kans!" dacht :edelman:. Nu denkt de buitenwereld straks dat ik heeeeel erg goed ben, omdat ik een ECHT persoon heb overgenomen! En zo geschiedde het..

In de week die volgde kwam :edelman: opnieuw andere mensen tegen die het ook niet meer zagen zitten om hele dagen door het bos te lopen.. Dus hij ging het overnemen tot een ware kunst verheffen en noemde dit "Internen".

Nu heb ik geen zin meer.....


Moraal van het verhaal:Bantex = :eek:
 

DeletedUser51186

Guest
Leuk verhaaltje jongens :D Heb het alleen niet helemaal gelezen voelde de nut er niet echt voor ;)

Ffe voor de duidelijkheid! Je weet niks over mij namelijk:cool:
De Bantexdie jij kent blijkbaar uit die tijd heeft nooit de 1mill bereikt. Hij is lang lang geleden gestopt :eek: Ik (Titus) heb dit account overgenomen toen het nog 890k aan punten had (ongeveer zoiets). Een klas genoot van mij speelde op deze wereld (nadat ik hem heb leren spelen, de co op Over-Kill) en vroeg aan mij of ik Bantex wou overnemen en er op wilde gaan spelen. Ik heb toen ja gezegd omdat op mijn wereld waar ik toen speelde geen leuke sfeer hing (was saai). Zo doende ben ik dus ik Bantex gaan spelen in de stam Centurion. Wat toen bestond uit 5 spelers. Over-Kill (gefuseerd met Berylia), 45king, exterminator111 en Baggerhenk. Later hebben wij met zijn 4e besloten om naar Sym te verhuizen waar wij met zijn allen groot zijn geworden. Niet allen qua punten maar ook qua vrienden. Ik was nieuw in deze wereld en heb mijzelf omhoog moeten werken. Ik was meer bezig met mijn stam en account dan alles wat daar buiten gebeurde. Dat is de reden waarom ik weinig weet uit V. tijdperk, etc. Echter ben ik in Sym door gegroeid laten tot leidinggevende. Ik heb mijzelf meerdere male bewezen voor mijn stam. Dit tijdens de VV van 45king toen hij zwaar onder vuur lag door The Void en Rehydration. En zo heb ik mijzelf op talloze terreinen mij kunnen bewijzen. Ik geef toe dat mijn targets niet altijd even moeilijk zijn geweest en dat de meeste vaak op delete zijn gegaan of zelfs hun dorpen voor mij hebben leeg gezet xD Omdat zij bevriend waren met de vorige eigen naar. Ik was op de hoogte van de PBG van de oude eigenaar en heb die altijd beëindigt met respect en nooit zomaar aangevallen.

Ik ben een speler die op zijn woord te vertrouwen is met meer dan 5 jaar TW ervaring. Ik leer nog steeds nieuwe dingen. Zo heb ik vandaag ook weer geleerd dat mensen zoals ownageZor1 mensen bekritiseren zonder dat zij weten wie ze voor zich hebben. Je spot met de verkeerde. Eerst je excuus maken omdat je mij onderschat hebt en daarna weer grappen lopen maken. Zo leer ik dat jou woord geen waarde heeft. En dat je niet te vertrouwen bent. Daarbij heb ik geleerd dat tsjibbe53 graag onbekend blijft terwijl hij iemand zwart probeert te maken. En ook hij weet niet wie hij voor zich heeft... Such a shame for you both!

Maar omdat ik verstand heb van wat ik zeg en niet zomaar iemand beoordeel ben ik eens gaan kijken naar de stats van ownageZor1 en zie ik het volgende:

Dorpen/Punten geschiedenis:
171 interns van DirtySanchez
167 overnames van tsjibbe53 (Ah wellicht jou Co dus?)
69 verlaten dorpen (best netjes je gaat dus voor de spelers)
---------- +
407 Dorpen x 9974 gemiddeld = 4,06mill Easy targets op een account bestaand uit 947 dorpen en 9.445.195p.
Wereld 15: Growth rankings = 97 89 OwnageZor1 PD 9,445,195 947 19,833

Stam geschiedenis:
23 Stam verandering (Hopper dus)
2 Stammen waren gedoomd om te vallen (-EiT- en .IB)
5 Dorpen verloren aan waltjejanssens8 (Deze speler heeft nog geen 3.2mill)

OD Geschiedenis:
OD 50,98 Mio.
ODA 41,37 Mio.
ODD 9,61 Mio. (Nog nooit echt aangevallen dus)

Ligging:
Redelijk maar wel veel gespreide dorpen en lastige punten om te verdedigen als je aangevallen word. Cluster ligt in C27. Dit is een rim continent dat nog voor zo'n 20% gevuld moet worden. Uitdaging in C27 die niet in je stam zitten; sworddigger 2.854.801p. Heeft minstens 1 co.

Dit was uit mijn perspectief maar veel hiervan zijn feiten waar je niks tegen in te brengen hebt :eek:. Nu mijn account:

Dorpen/Punten geschiedenis:
159 verlaten dorpen (Zoals ik al zij een aantal spelers gingen op delete voordat ze helemaal ge-edeld waren)
93 interns van Lopelaz (Puur uit cluster belang xD)
88 interns van 45king
73 interns van Graaf van Limburg (Hij was mijn MB)
---------- +
413 Dorpen x 9733 gemiddeld = 4,02mill Easy targets op een account bestaand uit 955 dorpen en 9.295.329p.
Wereld 15: Growth rankings = 92 96 Bantex NOT! 9,295,191 955 20,972

Stam geschiedenis:
13 Stam veranderingen (mijn voorgaande geschiedenis ken ik niet dus ik weet niks over die stammen, daar heb ik jou dus ook niet op beoordeeld).
2 Dorpen verloren maar die zijn later terug gepakt door een stamgenoot.

OD Geschiedenis:
OD 65,68 Mio.
ODA 41,32 Mio.
ODD 24,36 Mio. (2 mass aanvallen gehad in mijn korte tijd bij Cen.)

Ligging:
Goeie ligging onder in C24 en C25. Mooi cluster zonder dorpen ertussen. Uitdaging in C24; .luigi (status inactief geworden nadat hij werd aangevallen door mij en mijn stam genoten). Alleen spelend op het account.


Denk dat je nu wel wat meer over mij weet xD Dit was een cadeautje. Onthoud het goed voor als je me ooit tegen komt op het slagveld. En ik wens geen woord meer van jou te horen over mij...
 

DeletedUser

Guest
-EiT- is gevallen, dus gaat hier een slotje op..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan