Eindvoorwaarden

Reactiescore
4
Duckje zal het wel druk gehad hebben na al die aanvallen waardoor de site plat lag, dus zal er niet naar omgekeken hebben (als hij dat ooit gaat doen ).
 

DeletedUser56594

Guest
Gewoon lekker tot de 300 miljoen. Duurt toch nog wel even BWR valt toch beetje bij beetje dus word nog wel een leuke strijd.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik vraag even of Duckje hierop reageert :)

Zou
Neele_0020_met_0020_duimpje.jpg
zijn
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Duckje hier niets van wil weten.
Ik heb destijds al honderden keren moeten vragen of hij op z'n minst een reactie (!) wilde plaatsen, en dan hoefde hij nog niet eens na te denken.
Het meest vergaande hij gedaan heeft is een niet bindende enquête instellen en de belofte gedaan bij het passeren van de 200 miljoen een nieuwe, ingame, enquête uit te roepen.
Toen dat moment daar was, was -xXXx- te pril. Nu negeert hij alles hieromtrent. Dan wil je niet.
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar toen ik een ban kreeg heb ik even overlegd mhoehahahahha. en nu hebben we BG :D
 

DeletedUser

Guest
Hihi :$ Ze heeft zelf geen ja gezegd hoor, maar dat heb ik voor der gezegd :$
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Het topic is nu al een tijdje open. U had belooft om het in de gaten te houden (ik weet niet in hoeverre dit gelukt is). Maar er zijn al redelijk wat reacties opgekomen. En ik denk dat het nu tijd is om de mening van het Community management eens te horen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,
Heulsen

Zo :)
 
Reactiescore
4
Reactiescore
2.490
We bespreken het nogmaals binnen Community-Management / InnoGames.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Bovenaan