Eindvoorwaarden

DeletedUser62454

Guest
Toevallig niet, BWR staat gewoon eerste maat ;). ALs zij ervoor kiezen om de wereld te be-eindigen, zal dat gebeuren. En niet omdat jij iets niet wilt.

:eek:
Wat een gedachte, en waarom zou BWR dat dan niet doen?
Ze doen hun best al met al die inactiefe leden en massa recruiten, maar het gaat hem niet worden hoor..
Geloof mij maar. :rolleyes:
 

DeletedUser57892

Guest
De winnende stam op wereld 20 krijgt 200 pa per speler, dus als we half wereld 20 erin stoppen :D er spelen nu 3300 spelers op w20 / 2: 1650 * 200 PA : 330000 PA
 

DeletedUser53131

Guest
De winnende stam op wereld 20 krijgt 200 pa per speler, dus als we half wereld 20 erin stoppen :D er spelen nu 3300 spelers op w20 / 2: 1650 * 200 PA : 330000 PA

lol :p

en denk je nou werkelijk dat elke speler hun 200 PA gaat verdelen onder jullie + je hebt al meer PA in deze wereld gestoken dan dat je er uit haalt :p
 

DeletedUser57892

Guest
Het gaat om de oplichting, de investering moet je niet naar kijken xd, ik heb op een aantal vv accounten gezien dat ze 900, 600 a 500 euro in dit spel hebben gestoken :s
 
Reactiescore
4
Toevallig niet, BWR staat gewoon eerste maat ;). ALs zij ervoor kiezen om de wereld te be-eindigen, zal dat gebeuren. En niet omdat jij iets niet wilt.

even tussendoor , waarom lik jij de billen van rukurt?.
En jij wilt Para homos noemen?.
Trolololol.
 

DeletedUser24056

Guest
Wij liggen zelf in de RIM :cool:

rukurt, onze stam lig voor de helft in de rim... Westkant rim is 100% BWR + aanhangsel.

Willen jullie dat wat ik zeg even in de context plaatsen? Ik ben niet (meer) op de hoogte van de exacte ligging van de top. Het punt is dat de top 10 niet de hele wereld controleert; dat er spelers zijn die het spel onafhankelijk van jullie spelen. Zij hebben net zo goed stemrecht als jullie dat hebben om te beslissen over het lot van de spelwereld.

even tussendoor , waarom lik jij de billen van rukurt?.
En jij wilt Para homos noemen?.
Trolololol.

Mag de man een mening hebben die toevallig overeenkomt met de mijne? Wat een onzin dit.
 

DeletedUser62454

Guest
Willen jullie dat wat ik zeg even in de context plaatsen? Ik ben niet (meer) op de hoogte van de exacte ligging van de top. Het punt is dat de top 10 niet de hele wereld controleert; dat er spelers zijn die het spel onafhankelijk van jullie spelen. Zij hebben net zo goed stemrecht als jullie dat hebben om te beslissen over het lot van de spelwereld.



Mag de man een mening hebben die toevallig overeenkomt met de mijne? Wat een onzin dit.

Mee eens.
Je verhaal klopt en ik sta er achter, het is fout om alleen de top 200 te laten stemmen.

En over het citeerde stuk,
Nee, banned outlaw mag helemaal niks :mad:
Met zijn domme BWR opmerkingen..
 
Reactiescore
4
Willen jullie dat wat ik zeg even in de context plaatsen? Ik ben niet (meer) op de hoogte van de exacte ligging van de top. Het punt is dat de top 10 niet de hele wereld controleert; dat er spelers zijn die het spel onafhankelijk van jullie spelen. Zij hebben net zo goed stemrecht als jullie dat hebben om te beslissen over het lot van de spelwereld.



Mag de man een mening hebben die toevallig overeenkomt met de mijne? Wat een onzin dit.

Lees zijn reacties eens terug.
Als andere dan hem t met iemand eens zijn zijn hun ook of de homos of de billenlikkers, .

Nu vind hij heel toevallig dat jij gelijk hebt , noem ik hem zo met reden ;).
Lees zn reacties en de manier waarop terug had je dat laatste niet hoeven plaatsen want dat is indd onzin ja ;)
 

DeletedUser

Guest
De winnende stam op wereld 20 krijgt 200 pa per speler, dus als we half wereld 20 erin stoppen :D er spelen nu 3300 spelers op w20 / 2: 1650 * 200 PA : 330000 PA

Nee, je moet minimaal inde top 100 staan om de PA te ontvangen.

even tussendoor , waarom lik jij de billen van rukurt?.
En jij wilt Para homos noemen?.
Trolololol.

Jij bent echt dom, is dit de eerste keer dat ik Pro-BWR ben ja ?

En jij bent ? :D
Mister nobody.

dubbel post

tripple post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Waar staat dat je in de top 100 moet staan dat je pa kan ontvangen?
 
Bovenaan