Eindvoorwaarden

Reactiescore
4
Duckje wacht de reacties af, en kijkt dan wat hij er mee gaat doen.

Hij is zn vacht aan het uitpluizen denk ik in de tijd dat hij niets te doen heeft.
Kale eend xD:D
 

DeletedUser24056

Guest
De wereld is van de top 200 de rest daarboven word meestal bepaald door de top 200 (moraalheer) daarbij zijn deze spelers niet voor niks in de top 200, zij maken het verschil niet op w20, hebben waarschijnlijk geen idee dat er een overwinning eis is, ze loggen eens in de week in, hebben vaak geen PA. De wereld draait om de top 200.

Onzin. Jullie spel draait om de top 200. Een speler in de rim heeft weinig baat bij de ontwikkelingen in de core. Dat betekent dat zij zich daar weinig mee bezig houden, dat betekent niet direct dat zij zich weinig met het spel bezig houden.
Tuurlijk, de core is actiever dan de rim, heeft een hoger niveau en neemt het spel algemeen genomen serieuzer. Dat is geen reden de andere spelers van de wereld uit te sluiten van een eventuele stemming. Zij spelen hun eigen spel. Hun spel wordt ook beëindigd wanneer de wereld stopt.
Iedereen die op wereld 20 speelt mag stemmen. Diegenen die niet actief spelen zullen ook niet stemmen; zij zijn immers niet actief.

Tw zelf wil natuurlijk de wereld zolang mogelijk openhouden.
Meer pp = meer money
En daar gaat het natuurlijk om.

Onzinredenering. TW.nl/het management heeft geen baat bij het voortduren van een wereld. Inkomsten gaan naar Innogames, niet naar TW. Dat vooropgesteld.
 

DeletedUser57892

Guest
Waarom zou iedereen stemmen terwijl ze geen enkele meerwaarde vormen op wereld 20, alleen de top 40 Stammen / top 200 hebben enkele toezegging en een bepaalde toekomst
 

DeletedUser57892

Guest
Niks egocentrisch, ik wil geen stemmen van mensen die amper op w20 inloggen. Net zoals buitenlanders die mogen stemmen waarbij de stem automatisch naar PVDA gaat. dat is -1
 

DeletedUser24056

Guest
Niks egocentrisch, ik wil geen stemmen van mensen die amper op w20 inloggen. Net zoals buitenlanders die mogen stemmen waarbij de stem automatisch naar PVDA gaat. dat is -1

Jij wil geen stemmen van mensen die niet hetzelfde denken als jij. Mensen die het spel op een andere manier spelen dan jij doet.
Mensen die een account hebben op W20 mogen mee denken en beslissen over het lot van ook hun spelwereld. Het is ook hun spel dat ten einde komt bij het sluiten van een wereld.
 

DeletedUser57892

Guest
Lot is al bepaald door de spelers die er 100% voor gaan die elke dag inloggen en vaak actief zijn, die hebben inderdaad een andere denkwijze die hebben de motivatie om door te spelen.
 

DeletedUser24056

Guest
Het lot van jezelf en diegenen die hetzelfde spelen als jij.
Jullie bepalen geen lot van spelers in de rim.
 

DeletedUser

Guest
rukurt, onze stam lig voor de helft in de rim... Westkant rim is 100% BWR + aanhangsel.
 

DeletedUser53396

Guest
Ik ben tegen het "laat de top 200 stemmen" idee. Dit gaat gewoon nergens over, de rest heeft ook plezier van deze wereld en moet dus ook mee kunnen beslissen.

Laat iedereen gewoon stemmen, er kunnen geen mensen zich meer aanmelden voor deze wereld. De inactieve zullen denk ik niet stemmen of zijn al verwijderd.
Het grootste deel van de stemmers zal dus plezier van deze wereld hebben en ook het recht mee te beslissen.
 
Bovenaan