Eindvoorwaarden

DeletedUser62454

Guest
Komt nog eens bij dat ze van minstens 400 spelers PA ontvangen per maand. Dat komt neer op minstens 2000 euro voor deze server. Niemand gaat me wijsmaken dat het onderhoud hiervan duurder gaat zijn per maand.

De bijkomde koste aan dikke braadworsten voor onze duitse vrienden met dure champagne.
Die lachen zich met ze alle kapot dat ze zoveel geld uit dit spel halen :mad:

Innogames :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Waarom alleen top 200? De wereld is niet alleen van hen ;). Ik denk dat een algemene stemming over de hele wereld meer nut gaat hebben...
 

DeletedUser57892

Guest
De wereld is van de top 200 de rest daarboven word meestal bepaald door de top 200 (moraalheer) daarbij zijn deze spelers niet voor niks in de top 200, zij maken het verschil niet op w20, hebben waarschijnlijk geen idee dat er een overwinning eis is, ze loggen eens in de week in, hebben vaak geen PA. De wereld draait om de top 200.
 

DeletedUser57892

Guest
Dat betwijfel ik, waarom zullen zulke spelers nog doorspelen?
 

DeletedUser57892

Guest
Dan spreek ik hier volgens mij namens, The V. Smurf! en Para., OUT en *L* Die willen door ownen (Hardcore oost/Core) Heil Stalin! (russisch grapje) ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan spreek ik hier volgens mij namens, The V. Smurf! en Para. Die willen door ownen (Hardcore oost) Heil Stalin! (russisch grapje) ^^

Zet Out er ook maar bij. Enkel BWR doet ambetant, hoe zou je zelf zijn met zo'n inactief zooitje bij elkaar :D.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik vind order toch wel een eindbaas cluster hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind order toch wel een eindbaas cluster hebben.
die hebben een cluster in mijn cluster :D

scaled.php
 

DeletedUser

Guest
daar gaan je barbaren, met een beetje geluk snipen die barbaren beter als order.
 

DeletedUser

Guest
Doorgaan, ook al ken ik W20 niet meer zo goed. Ik vond het één van de leukste werelden waar ik heb gespeeld.
En BWR kan toch niet winnen:(
 
Bovenaan