Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Reactiescore
69
Nu doe je precies of Gaatje een NAP heeft "gegeven" aan ons om alles goed te leggen, het feit is dat we inderdaad heel veel onkunde hebben laten zien door te stellen dat er Max 2 externe accounts mochten opgenomen worden, als we wisten dat Gaatje de voeten hieraan ging geven hadden we daar anders op kunnen inspelen om een zo eerlijk mogelijke wereld voor ons te verkrijgen.
En dat ze heel oost-trump (in jou woorden de beste kant van de stam) op intern genomen hebben of gerecruit hebben. En dat House overblijft met de slechte mannen waarvan 2 accounts ons naaiden door te blijven spelen omdat ze niet wouden meewerken aan de gesprekken, dat konden wij ook niet voorzien spijtig genoeg.


Hier moet ik toch even op reageren want ik ben deze 'wij zijn onschuldig' bullshit stilletjes aan beu.
Wij hielden ons aan de regels van de NAP en als er meningsverschillen waren hebben we die ook snel rechtgezet tijdens de NAP.

Jullie hebben de nodige massa's gedaan op Jason & goed werk geleverd. Jason is om die reden dan ook gaan runnen volgens mij (don't know).
Maar toen begonnen jullie met afspraken te maken over dorpen van SG, was allemaal goed geweest had het daarbij gebleven.

Plots krijg ik berichten te zien van leiding House naar Trump waarin letterlijk staat dat ze tegen de regels van de NAP met Gaatje handelen. Als wij als Gaatje leiding dan ook het contact starten met Trump dan hebben jullie dat in mijn ogen aan jullie zelf te danken.

Gaatje werd basicly in de volgende positie gesteld: Recruit 4 leden van Trump of de 4 leden van Trump vormen een NAP met House tegen ons.
Het is niet dat ik me zo makkelijk laat chanteren, maar ik zag alle berichten tussen House & Trump waar effectief House een NAP aan sommige accounts van Trump aanbood en er dus wel degelijk een belangrijke keuze binnen Gaatje moest gemaakt worden. Wij gingen de recruits tot 2 kunnen beperken had House tijdens de besprekingen iets meer aan de kant gestaan van hun bg's in plaats van de vijanden.

Je kan het draaien en keren hoe je wil, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ;)


1620240143859.png
 
Reactiescore
1.365
Hier moet ik toch even op reageren want ik ben deze 'wij zijn onschuldig' bullshit stilletjes aan beu.
Wij hielden ons aan de regels van de NAP en als er meningsverschillen waren hebben we die ook snel rechtgezet tijdens de NAP.

Jullie hebben de nodige massa's gedaan op Jason & goed werk geleverd. Jason is om die reden dan ook gaan runnen volgens mij (don't know).
Maar toen begonnen jullie met afspraken te maken over dorpen van SG, was allemaal goed geweest had het daarbij gebleven.

Plots krijg ik berichten te zien van leiding House naar Trump waarin letterlijk staat dat ze tegen de regels van de NAP met Gaatje handelen. Als wij als Gaatje leiding dan ook het contact starten met Trump dan hebben jullie dat in mijn ogen aan jullie zelf te danken.

Gaatje werd basicly in de volgende positie gesteld: Recruit 4 leden van Trump of de 4 leden van Trump vormen een NAP met House tegen ons.
Het is niet dat ik me zo makkelijk laat chanteren, maar ik zag alle berichten tussen House & Trump waar effectief House een NAP aan sommige accounts van Trump aanbood en er dus wel degelijk een belangrijke keuze binnen Gaatje moest gemaakt worden. Wij gingen de recruits tot 2 kunnen beperken had House tijdens de besprekingen iets meer aan de kant gestaan van hun bg's in plaats van de vijanden.

Je kan het draaien en keren hoe je wil, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ;)


Bekijk bijlage 28532
Heb jou al 100x verteld dat Jacob een incapabele leider is.
Die gozer kan er niks van.
Zat ons ook constant te negeren.
Die dude zei echt 0.
 
Reactiescore
68
Gooien al jullie clears ongecoordineerd weg. Elke dag vliegen er ergens paar 100 clears door zonder nuttige insteek of winst.

Beetje zoals dit dus? Mooi +- 31 front offjes op 1 dorpje doodgelopen

mFqaETZ.jpg
 
Reactiescore
383
Je laat serieus screens zien van 100 lc wat ben jij voor een kleuter dan :biggrin::biggrin:, een recapbattle is heel wat anders dan account voor account los alles doodgooien
 
Reactiescore
383
Er worden ook 40 andere rapportjes gedeeld, ga maar weer voorbij aan het hele punt van de post :redface:

Ik ga de kern van de post niet voorbij kleuter. Ik zal, zoals jij altijd, in herhaling vallen: Een recapbattle is heel wat anders dan account voor account alles doodlopen.

En van die 40 anderen was ook een mooi gedeelte zonder ram

Heb jij ooit in een endgame gezeten? Dat gebeurd in een situatie als deze ja.
 
Bovenaan