Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Als je 1500+ dorpen meer hebt dan de tegenstander, is het ronduit zwak dat je je dan tot mbs edelen in de safe van je tegenstander moet wenden. :redface:

Nee sorry daar ben ik het niet mee eenskes, safe is pas safe trouwens als het niet in edelafstand ligt?
 
Reactiescore
2.444
Als je 1500+ dorpen meer hebt dan de tegenstander, is het ronduit zwak dat je je dan tot mbs edelen in de safe van je tegenstander moet wenden. :redface:

Eens, hoewel het ronduit dom is om je mb's nog binnen edelrange te hebben liggen, al helemaal in de fase waar deze wereld inzit. Jullie hebben net allemaal de wereld 50/50 verdeeld volgens mij? Dan ben je vreselijk stom om niet direct alle mb's op te ruimen. Desondanks is het een zwakke actie in een endgame en getuigt het van weinig respect/sportiviteit voor een leuke endgame en de tegenstander. Vertrouw op je eigen kunnen bij massa's en probeer geen voordeel te behalen via de activiteit van mb's.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Eens, hoewel het ronduit dom is om je mb's nog binnen edelrange te hebben liggen, al helemaal in de fase waar deze wereld inzit. Jullie hebben net allemaal de wereld 50/50 verdeeld volgens mij? Dan ben je vreselijk stom om niet direct alle mb's op te ruimen. Desondanks is het een zwakke actie in een endgame en getuigt het van weinig respect/sportiviteit voor een leuke endgame en de tegenstander. Vertrouw op je eigen kunnen bij massa's en probeer geen voordeel te behalen via de activiteit van mb's.
Dat was het plan, maar gaatje hief de BG/NAP op tijdens de gesprekken daarover. :biggrin:
 
Reactiescore
487
Eens, hoewel het ronduit dom is om je mb's nog binnen edelrange te hebben liggen, al helemaal in de fase waar deze wereld inzit. Jullie hebben net allemaal de wereld 50/50 verdeeld volgens mij? Dan ben je vreselijk stom om niet direct alle mb's op te ruimen. Desondanks is het een zwakke actie in een endgame en getuigt het van weinig respect/sportiviteit voor een leuke endgame en de tegenstander. Vertrouw op je eigen kunnen bij massa's en probeer geen voordeel te behalen via de activiteit van mb's.

1500 dorpen verschil geen 50/50

jammer :( :(
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Haha 1500 dorpen verschil? Hoe hebben jullie dat in hemelsnaam zo kunnen afspreken? Hier was toch een gezamenlijke BG om de nr 1 stam weg te werken?
Ja, tot Gaatje in hun eigen massa -2 ging terwijl wij +130 gingen en ze dan maar besloten 5 accs van Trump te recruiten omdat dat de enige manier zou zijn waarop ze de wereld niet zouden verliezen. :biggrin:

E: for the record was aan het begin van de BG de afspraak gemaakt om ten alle tijden max 2 accs te recruiten van de vijand
 
Reactiescore
222
Als je 1500+ dorpen meer hebt dan de tegenstander, is het ronduit zwak dat je je dan tot mbs edelen in de safe van je tegenstander moet wenden. :redface:
Mweh is gewoon dom om te laten liggen. Waarom zou ik geen gebruik maken van dit soort dingen, getuigt meer van onkunde bij jullie dan zwakte bij mij.
Je bedoelt SG die leeggebasht werd + onhoudbaar front had omdat Jason gaan runnen was. Je probeert een 18 mill punten recruit (tegen de BG-afspraken in) te rechtvaardigen omdat we daar wat dorpjes gepakt hebben? :biggrin:
Jullie hadden een afspraak met SG om (idk hoeveel) dorpen gratis te pakken. Naast dat heel west trump is gaan runnen. Oost trump is 10x beter dan west was. House had geluk dat ze aan die kant lagen anders stonden ze toen zelf tegen ons ook met -10 oid. Kwaliteit die jullie nu ook tonen is enorm slecht. Zowel verdedigend als aanvallend.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Mweh is gewoon dom om te laten liggen. Waarom zou ik geen gebruik maken van dit soort dingen, getuigt meer van onkunde bij jullie dan zwakte bij mij.

Jullie hadden een afspraak met SG om (idk hoeveel) dorpen gratis te pakken. Naast dat heel west trump is gaan runnen. Oost trump is 10x beter dan west was. House had geluk dat ze aan die kant lagen anders stonden ze toen zelf tegen ons ook met -10 oid. Kwaliteit die jullie nu ook tonen is enorm slecht. Zowel verdedigend als aanvallend.
Enige manier om te weten of een partij effectief beter/slechter is dan de andere is om met gelijke middelen te strijden. Dat was an sich ook het plan in het kader van 'een leuke eindstrijd'. Die is compleet afgewimpeld door jullie, waardoor jullie (zonder heel wat te bereiken op deze wereld tot hier toe) nu aan een gerushte endgame kunnen beginnen met de 51% dominantie reeds binnen de stam en mb-stammen en met zo'n 1500+ dorpen meer. Vind je het onlogisch dan dat House het moeilijker heeft? :redface:
 
Reactiescore
222
Enige manier om te weten of een partij effectief beter/slechter is dan de andere is om met gelijke middelen te strijden. Dat was an sich ook het plan in het kader van 'een leuke eindstrijd'. Die is compleet afgewimpeld door jullie, waardoor jullie (zonder heel wat te bereiken op deze wereld tot hier toe) nu aan een gerushte endgame kunnen beginnen met de 51% dominantie reeds binnen de stam en mb-stammen en met zo'n 1500+ dorpen meer. Vind je het onlogisch dan dat House het moeilijker heeft? :redface:
Nee maar het niveau dat jullie neerzetten met al die vage aanvallen. Rond de 500 clears gewoon kapot gooien voor niks. Heel weinig dodges op elk acc zo ongeveer. Jullie maken het er ook zelf naar. Weinig vam dit soort noob acties als jullie doen meegemaakt
 

Deleted User - 487965883

Guest
Nee maar het niveau dat jullie neerzetten met al die vage aanvallen. Rond de 500 clears gewoon kapot gooien voor niks. Heel weinig dodges op elk acc zo ongeveer. Jullie maken het er ook zelf naar. Weinig vam dit soort noob acties als jullie doen meegemaakt

Graag beetje respect tonen want dit geldt langs beide kanten.
Anders had je eig al een account plat moeten leggen als je zelden zo'n noob acties hebt gezien.

Dit gaatje nu 1.5k dorpen voorheeft so what
zolang ze niet naar die 51% willen rushen zonder echt accounts weg te spelen dan verdienen ze het, daarvoor zou ik toch vragen dat beidde partijen gaan samenzitten en afspreken om te kijken of we die naar boven kunnen doen en dan met tw team overleggen want zou belachelijk spijtig zijn dat jullie daarvoor zouden spelen.
 
Reactiescore
222
Graag beetje respect tonen want dit geldt langs beide kanten.
Anders had je eig al een account plat moeten leggen als je zelden zo'n noob acties hebt gezien.

Dit gaatje nu 1.5k dorpen voorheeft so what
zolang ze niet naar die 51% willen rushen zonder echt accounts weg te spelen dan verdienen ze het, daarvoor zou ik toch vragen dat beidde partijen gaan samenzitten en afspreken om te kijken of we die naar boven kunnen doen en dan met tw team overleggen want zou belachelijk spijtig zijn dat jullie daarvoor zouden spelen.
Wij hadden maar 2/3% meer van de wereld dan jullie. Het is dat wij vollebak actief bleven edelen en bij jullie zijn er meerdere accs die 4/5 weken stilliggen. Nadat jullie 1,5 maand hadden om alles voor elkaar te krijgen. Het is ook niet dat wij rushen naar de 51%, wij doen gewoon massa's op jullie om daar te komen. We gaan ook niet weer een nap aan om voor jullie alles gelijk te gaan leggen dat killt alle motivatie. Het is gewoon onkunde van house dat ze deze situatie nu hebben.
 
Reactiescore
487
Mweh is gewoon dom om te laten liggen. Waarom zou ik geen gebruik maken van dit soort dingen, getuigt meer van onkunde bij jullie dan zwakte bij mij.

Jullie hadden een afspraak met SG om (idk hoeveel) dorpen gratis te pakken. Naast dat heel west trump is gaan runnen. Oost trump is 10x beter dan west was. House had geluk dat ze aan die kant lagen anders stonden ze toen zelf tegen ons ook met -10 oid. Kwaliteit die jullie nu ook tonen is enorm slecht. Zowel verdedigend als aanvallend.
Wij hadden maar 2/3% meer van de wereld dan jullie. Het is dat wij vollebak actief bleven edelen en bij jullie zijn er meerdere accs die 4/5 weken stilliggen. Nadat jullie 1,5 maand hadden om alles voor elkaar te krijgen. Het is ook niet dat wij rushen naar de 51%, wij doen gewoon massa's op jullie om daar te komen. We gaan ook niet weer een nap aan om voor jullie alles gelijk te gaan leggen dat killt alle motivatie. Het is gewoon onkunde van house dat ze deze situatie nu hebben.

Jij lult zoveel onzin niet normaal, je bedoelt dat jullie actief trump(maai) accounts mochten internen tegen de afspraken in.

zielig gedoe bij jullie
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Nee maar het niveau dat jullie neerzetten met al die vage aanvallen. Rond de 500 clears gewoon kapot gooien voor niks. Heel weinig dodges op elk acc zo ongeveer. Jullie maken het er ook zelf naar. Weinig vam dit soort noob acties als jullie doen meegemaakt
Vergeet je ook niet de bizarre hoeveelheid pp die AT heeft gespend aan muren uppen, het feit dat ik werkelijk waar geen enkele snipe op fichtme gezien heb en de talloze dodgefouten bij To Be onder andere erbij te vermelden? Je bedoelt het vast goed, maar het feit dat de strijd atm zo 'oneerlijk' is of House volgens jou onderpresteert is gewoon omdat het kwantitatief verschil, dat op discutabele wijze verkregen is overigens, gewoonweg heel groot is. En dat is een feit.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Wij hadden maar 2/3% meer van de wereld dan jullie. Het is dat wij vollebak actief bleven edelen en bij jullie zijn er meerdere accs die 4/5 weken stilliggen. Nadat jullie 1,5 maand hadden om alles voor elkaar te krijgen. Het is ook niet dat wij rushen naar de 51%, wij doen gewoon massa's op jullie om daar te komen. We gaan ook niet weer een nap aan om voor jullie alles gelijk te gaan leggen dat killt alle motivatie. Het is gewoon onkunde van house dat ze deze situatie nu hebben.

2/3% minder ja tot er recruits zijn gemaakt uit Trump nu niet raar gaan doen hé.

Mijn punt is dat 51% bereiken veel te laag is om een echte wereldwinnaar vast te stellen aangezien jullie dan nu gewoonweg nog de rim moeten opruimen en dit % al zouden halen terwijl je dan eigenlijk nog niets op House hebt geforceerd of bewezen, een 60% als overwinningsvoorwaarde lijkt mij een realistisch getal of zelfs nog iets hoger.

Nu doe je precies of Gaatje een NAP heeft "gegeven" aan ons om alles goed te leggen, het feit is dat we inderdaad heel veel onkunde hebben laten zien door te stellen dat er Max 2 externe accounts mochten opgenomen worden, als we wisten dat Gaatje de voeten hieraan ging geven hadden we daar anders op kunnen inspelen om een zo eerlijk mogelijke wereld voor ons te verkrijgen.
En dat ze heel oost-trump (in jou woorden de beste kant van de stam) op intern genomen hebben of gerecruit hebben. En dat House overblijft met de slechte mannen waarvan 2 accounts ons naaiden door te blijven spelen omdat ze niet wouden meewerken aan de gesprekken, dat konden wij ook niet voorzien spijtig genoeg.
 
Bovenaan