Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Reactiescore
487
hahahahah, nee omdat meer dan de helft van het oude trump geinternt is door gaatje of overgestapt naar gaatje.

dat bedoelde ik
 
Reactiescore
1.228
Iemand een mooie update van deze wereld? Of is hij al gespeeld?
 
Reactiescore
1.228
Met een korte blik op de ranglijst en kaart zal je al snel het antwoord op die laatste vraag te weten komen. :biggrin:
Ranglijst zegt vaak niets. :) Zie daar veel namen staan die ik nooit in een top 20 zou verwachten dusja, kan altijd spannende wereld worden dan. :eek:

1e massa geweest. LU redelijke goede block.
Tuurz daarintegen door t ijs gezakt en -40 atm.

Daarbij nu een counter offence van house op AT en Fichtme
Thanks. AT zal wel block ok staan met 2 fronten? Of toch op zen minst 1 van de 2? :p
Andere naam ken ik niet, jij nog geen massa gekregen Dennis? :eek: of hoe lang is die NAP er af?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ranglijst zegt vaak niets. :) Zie daar veel namen staan die ik nooit in een top 20 zou verwachten dusja, kan altijd spannende wereld worden dan. :eek:


Thanks. AT zal wel block ok staan met 2 fronten? Of toch op zen minst 1 van de 2? :p
Andere naam ken ik niet, jij nog geen massa gekregen Dennis? :eek: of hoe lang is die NAP er af?
Eens, maar daar kan je ook wel snel concluderen dat er een aanzienlijk verschil in kwantiteit is. :tongue:
 
Reactiescore
222
Ranglijst zegt vaak niets. :) Zie daar veel namen staan die ik nooit in een top 20 zou verwachten dusja, kan altijd spannende wereld worden dan. :eek:


Thanks. AT zal wel block ok staan met 2 fronten? Of toch op zen minst 1 van de 2? :p
Andere naam ken ik niet, jij nog geen massa gekregen Dennis? :eek: of hoe lang is die NAP er af?
Nap nog maar 6 dagen eraf.
Wij spelen volgens mij defensiever dan house. Daarbij afgelopen dagen ook al heel wat clears geblokt geweest. Dus beide accs staan top.
Ik krijg wat fakes met her en der wat clears ertussen maar niks spannends helaas
 
Reactiescore
56
Ranglijst zegt vaak niets. :) Zie daar veel namen staan die ik nooit in een top 20 zou verwachten dusja, kan altijd spannende wereld worden dan. :eek:


Thanks. AT zal wel block ok staan met 2 fronten? Of toch op zen minst 1 van de 2? :p
Andere naam ken ik niet, jij nog geen massa gekregen Dennis? :eek: of hoe lang is die NAP er af?
er stond veel op block ja, maar ik hoorde dat er 10K pp is doorgedraaid voor 1 massa te deffen ?
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan