Eindfase: Laatste 24 uur van W33!

Reactiescore
111
Daar gaat mijn kans op een w33 accje :(
 

DeletedUser70671

Guest
Hoi, ik wil iedereen even bedanken voor deze leuke wereld.Helaas stop ik nu er totaal mee.
Waar was het begin van deze wereld, dat ik niet in DRIVE mocht wegens Theo mijn medespeler indertijd.

Ook wil ik Marc, Marijn bedanken voor de leuke maanden op Repel, helaas waren ze gestopt als we 300k punten hadden ofzo, ik heb dan altijd solo gespeeld, helaas viel er iets tegen dat mijn acc dan nog geript was, gelukkig heb ik het teruggekregen maar waarom voor dit, het einde?

Ook wil ik compliment geven aan R! Jullie hebben het zeer goed gedaan, voor mijn zijn er 2 winnaars in deze wereld.
Ik wil iedereen alvast succes toewensen met de nieuwe werelden en zijn rl! veel liefs Repel
 

DeletedUser

Guest
Met weemoed in mijn hart kijk ik naar de laatste 5 wegtellende minuten van de timer.
 

DeletedUser1522

Guest
0 respect, 0 eer en 0 felicitaties.. Ik hoop dat er een tent in jullie broek staat omdat jullie op laffe manier hebben gewonnen maar de eer zullen jullie nooit strijken. Daar zorgt iedereen wel voor die deze wereld heeft gespeeld. Ik walgde al van hoe roboro was, nooit gemogen en nooit respect voor gehad. Hier het bewijs waarom. Vies vuil mannetje en nog een paar van de oude free leden met hem.

Walg!
 

DeletedUser72274

Guest
succes nog op andere werelden,
ik voel me hier geen winnaar, maar wilde gewoon van deze wereld af,
waarom dan niet op delete? tja, geen idee, vond dit wel leuke oplossing,
denk vooral omdat ik nu haat heb tegen RS omdat hij me van men acc af wilde kicken

Wacht... Je zorgt er voor dat de wereld voor verschrikkelijk veel mensen stopt die hier mee door willen gaan, omdat je op 1 speler terug wilt komen...
 

DeletedUser

Guest
:) Alle actieve Starters die wouden mochten overkomen. Is een stemming voor geweest toen ik nog in DRIVE zat.
 

DeletedUser74358

Guest
:) Alle actieve Starters die wouden mochten overkomen. Is een stemming voor geweest toen ik nog in DRIVE zat.

Waarom alleen de actieven? Doel je daarmee op de nog spelende? De inactieven die soms een kijkje komen nemen hebben infeite toch ook 'gewonnen'?
 

DeletedUser70023

Guest
Start was welkom. Alleen de mensen die afgelopen week online zijn geweest hebben er op gereageerd en het resultaat is dus zichtbaar geworden.
 

DeletedUser7507

Guest
De wereld waar ik tot een paar maand terug met plezier gespeeld heb is dus voorbij. Ik ben een DRIVE man, en heb de stam zelfs voor een tijdje als meest actieve leider gedragen. Ik ben trots op wat DRIVE in het verleden heeft laten zien, maar ik blijf toch met een wrang gevoel zitten sinds ik gestopt ben. Spelers van de vijand die overkwamen, allemaal nieuwe co's, de echte identiteit is toch stukje bij beetje verdwenen. Als je dan ook nog ziet dat een Kessen zich op delete gooit, Marwoleath zijn account verkoopt en er accounts gehackt zijn denk ik dat het goed is dat de wereld afgesloten is.

Ik zie DRIVE niet als de verdiende winnaar van deze wereld en ik zou een gedeelde overwinning tussen R en DRIVE toejuichen. [.R!.] en DRIVE zijn altijd de stabiele factoren geweest in de oorlog, waar Retro, Free, Pugna en VTX maar pionnen waren. De echte vaste kern van DRIVE(Die mensen weten wie ik bedoel): Ik heb genoten van mijn tijd. Voor alle overgebleven vijanden: Goed gespeeld en bedankt voor de strijd!

@TW Team: Doe alsjeblieft nooit meer aan geheim werelden, ze lopen bijna altijd in dergelijke situaties af, dat is nu vaak genoeg bewezen. Limited Haul werelden wil ik absoluut stimuleren, dat zou ook de enige wereld zijn die ik nog zou overwegen om weer te spelen.
 

DeletedUser67025

Guest
Beste spelers van W33.

Ik ben al een tijdje gestopt op W33, maar heb via het AF en vrienden het einde van de wereld gevolgd.
Ik onthou me van een mening wie de terechte winnaar zou zijn en zal hier ook niemand afvallen.
Wel zou ik iedereen willen bedanken die een positieve bijdrage aan deze wereld heeft gegeven en aan degene die in staat waren om hun account of stam tot grote hoogte te brengen.
De wereld zou beslist worden door 2 grote stammen, dat was snel duidelijk. Beide stammen hadden goede en actieve spelers en beschikte beide over een geweldige groep leiders.
De andere 'grote' stammen konden geen vuist vormen en moesten gedurende het spel een partij kiezen, [.R!.] of DRIVE.
Aansluiting bij een van deze stammen zou logischerwijs deelname in de overwinning zijn.
Het zou een mooie strijd kunnen worden gezien de kwaliteiten van beide stammen en de rivaliteit die er onderling speelde.
Iedereen weet hoe het afgelopen is en iedereen zal daar ook wel een mening over hebben.
Bij een spel zijn er altijd winnaars en verliezers en belangrijk is hoe je daar mee om gaat. Elkaar afzeiken of gaan lopen pronken met de overwinning getuigt niet van respect naar elkaar en verandert niets aan de situatie.
Ik kijk met plezier terug op W33. Ik heb er een fantastische tijd gehad en veel vrienden gemaakt, niet alleen in mijn eigen stam maar ook daarbuiten.
Ik wil daarom alle leden bedanken die ooit in mijn stam hebben gezeten en iedereen op W33 met wie ik ooit contact heb gehad.
Een speciale groet aan Robin en Steven, bedankt voor jullie tijd en adviezen en het goede contact.

Iedereen die nu start op een andere wereld, veel succes en koester de mooie momenten die je op W33 hebt gehad.

Groet,
Paul
 

DeletedUser

Guest
Hij is gelapt, nog ietwat zacht, ik zal er zometeen nog een extra zwengel met de fietspomp aan geven. Op hoop van zegen.

Als je gaat fietsen geef dan aub een seintje ofzo. Als je binnen 72 uur dan niet reageert ofzo dan zetten we een zoektocht op ofzo!
 
Bovenaan