Eindfase Classic 10: Fight Club

DeletedUser

Guest
Dat ik nog eens voor Paul op kom... maar gozer serieus? Ga je het echt over de grammaticale boeg gooien? Niet iedereen is even slim/goed in bepaalde dingen en zolang het gewoon leesbaar en te begrijpen is hoef je echt niet zo te doen;).

Nederlands is idd niet mijn beste vak haha, SE lijst een 5,5 voor gelukkig:p
 

DeletedUser20611

Guest
Aangezien toch vermeld werden in de eerste post van dit topic:

87a247c341f0f08d7208c639a34909d7.png
 
Reactiescore
1.094
Waar heb ik deze zin
"De oorlog met Soulmates. (opgeheven) en xxx is beëindigd. " eerder gezien :D

Wel geniaal nagenoeg 100 %
En zo heel lang hebben jullie er ook niet over gedaan.

Pas dat eens toe op jezelf kerel. Je wordt ook niet zo gezien, zo ben je gewoon ;). Stop ook eens met dt-fouten te maken, want daardoor lijk je met moeite 12.

Paul is ook niet mijn vriend maar gast serieus, ga ff ergens anders iemand lopen beledigen. Je bent echt moeilijk irritant, echt alleen maar onzin aan het brabbelen.
 
Reactiescore
1.075
Som adelshoeven: 2032
 

DeletedUser20611

Guest
Over 3 dagen is het zover. Classic 10 zal gesloten worden.

Bij deze felicitaties aan al mijn stamgenoten en medespelers!
Ondanks de omstandigheden op deze classic is dit toch een unieke prestatie die verwezenlijkt wordt door de stam Fight Club.

Naast totale werelddominantie is dit ook de snelst gewonnen classic denk ik, er was inderdaad weinig tegenstand opgewassen tegen de kracht van Fight Club.

GG boys!

ff4b1692e89a5687c835308c74295a06.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Gefeliciteerd jongens :)
Fijn dat jullie ons niet gekickt hebben :D
 
Reactiescore
510
Dat zou wel heel gemeen zijn :p
 

DeletedUser72071

Guest
Maar.... nu hebben we geen tijd meer om allemaal op delete te gaan.
 

DeletedUser71618

Guest
Doe nou niet zo achterlijk en snap eens wat bjarne en wouter bedoelen. Ik word idd gezien als een vieze speler die hier niet gemogen wordt, maar dit is een serieuze discussie waar jij echt 0 weet over hebt. Jij komt hier letterlijk met oude feiten een beetje gooien hier terwijl dat echt niks toevoegd aan deze discussie. Ik snap btw ook totaal niet waarom jij zegt dat Bjarne geen recht van spreken heeft, want Bjarne heeft veeeeeeeeeel meer recht van spreken dan jij. Als je voortaan reageerd ga dan op de discussie punten in en ga niet random dingen lopen roepen, want daar heeft echt niemand hier iets aan.

Kijk eens aan, ik ben het nog eens met je eens ook. En dan met name over het stukje waarbij je erop doelt dat hij, precies, met oude feiten gooit die niets toevoegen aan de discussie. Namelijk, hem een speler noemen die niets meer kan dan stabben en gekickt worden. Mijn hele punt wat betreft zijn 'toevoegingen' aan dit topic is daarop gebaseerd, waarop hij vervolgens over 'niveau van posts' en 'recht van spreken' begint.

Jij? Nou, meer dan stabben en gekickt worden is tegenwoordig een uitdaging voor jou :)

Lol, beter ga je eens opletten in de klas Paul :eek:.

Dus bij deze, gericht aan jou, Beast Incarnate, weet je waar je de mist in ging en waardoor we langs elkaar heen communiceren. Ofja, met name, waarom jij iets volledig anders aan begon te halen dan ook maar enigzins relevant hiervoor was.

-----

Overige reactie, namelijk op je eigen bericht, zal ik je in privé toesturen, tis zo wel voldoende gezeur hier. Ik zal hier alleen een screenshot posten, waardoor je niet hier dmv citaten kan reageren en anderen het verder makkelijker kunnen negeren.
8f3b9239a2b9a96c8e6b40e79e50a303.png

4a38ea8b4da57ab31e4897e278b96781.png

---

Fight, gefeliciteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd fight met de 100% dominatie mijlpaal op een classic
 

DeletedUser30373

Guest
Wel vreemd dat ze nu opeens de wereld vroeger kunnen sluiten ... maar toen de teller niet werkte kon deze onmogelijk juist gezet worden. En 1 dagje vredesmodus :D Blijkbaar willen ze vlug een nieuwe Classic zodat het geld weer binnenstroomt.
 
Bovenaan