einde wereld

DeletedUser61580

Guest
Vindt het gewoon verdient, World werd gezien als het vuile beesje dat er niets van bakte, maarja deze gaat nu wel mooi met de prijs lopen hoor ;) Samen met /care natuurlijk, de enigste stam die iets of wat door had dat er wel iets in world zat :eek:

Er is niets enigs aan die 2 stammen, backstabbers en lafbekken die elkaar hadden gevonden, meer zijn het niet...

Wat mij betreft ook niet bij de 2 concurenten.
Bij DR weten ze heel goed waar ik op doel en wie het wil weten vraagt het maar aan kloetinge. Ook bij Grace zeten dat soort spelers, wie wil weten waar ik op doel, vraagt dat maar aan ricimo.
 

DeletedUser

Guest
Geen eerlijke/betrouwbare spelers?

Haha wat een onzin kraam jij uit man..
 

DeletedUser61580

Guest
Geen eerlijke/betrouwbare spelers?

Haha wat een onzin kraam jij uit man..

Wie ben jij dan flapdrol?
Noem er eens 1 uit /CARE dan, loonytune..?
Ik heb gedurende de hele duur van W25 wereld met mijn account naast ze gelegen en de meest gekke dingen daar zien gebeuren.
Vraag eens aan starmed hoe die op het account van buzzlightyear is terecht gekomen..?
Vraag eens aan machiavelie hoe die aan die berg dorpen kwam..?
Vraag eens aan .Prime waarom hij uit famous werd gekickt..?
En zo kan ik ongeveer beide stammen wel compleet maken!
Ze moeten bij /Care niet ineens gaan doen alsof zij de enige stam waren die het spelletje eerlijk hebben willen spelen of hebben gespeeld.

De eerste die met feiten kan bewijzen dat /care eerlijk spel heeft gespeeld, krijgt van mij persoonlijk 1000 premium punten wahaha...
 

DeletedUser

Guest
Wie ben jij dan flapdrol?
Noem er eens 1 uit /CARE dan, loonytune..?
Ik heb gedurende de hele duur van W25 wereld met mijn account naast ze gelegen en de meest gekke dingen daar zien gebeuren.
Vraag eens aan starmed hoe die op het account van buzzlightyear is terecht gekomen..?
Vraag eens aan machiavelie hoe die aan die berg dorpen kwam..?
Vraag eens aan .Prime waarom hij uit famous werd gekickt..?
En zo kan ik ongeveer beide stammen wel compleet maken!
Ze moeten bij /Care niet ineens gaan doen alsof zij de enige stam waren die het spelletje eerlijk hebben willen spelen of hebben gespeeld.

De eerste die met feiten kan bewijzen dat /care eerlijk spel heeft gespeeld, krijgt van mij persoonlijk 1000 premium punten wahaha...

Ik ben Daan van Mellow Moenie Mouwe.. Misschien ken je die nog?
(zat nu op Mina 2 maandjes fzo)

Maar er waren genoeg eerlijke en betrouwbare spelers in /Care, en jij zegt dat Moskva eerlijk was? LOL, die ging achter onze rug om solliciteren bij andere stammen en deed wel meerdere geniepige dingen. Tja wie zijn eerlijke spelers, kan er genoeg opnoemen, Lennart, Danny, Brian, Blod, Esmie, Tom, Thijs, Stef, Wesley, Jorn en zo kan ik nog langer doorgaan ook, deze namen schoten mij iig direct te binnen. Dus je moet niet zoveel lullen dat wij niet eerlijk zijn, want weetje, die van Grace! waren allemaal eerlijk zeg, nou die krijgen een pluim van mij voor hun eerlijke gedrag op dit spel.
Dus je moet je mondje maar is houden, want jij snapt dus totaal niets van wie er in /Care zitten en hoe iedereen is en dit en dat.
Slap zeveren, dat kun je.
 

DeletedUser61580

Guest
Ik ben Daan van Mellow Moenie Mouwe.. Misschien ken je die nog?
(zat nu op Mina 2 maandjes fzo)

Maar er waren genoeg eerlijke en betrouwbare spelers in /Care, en jij zegt dat Moskva eerlijk was? LOL, die ging achter onze rug om solliciteren bij andere stammen en deed wel meerdere geniepige dingen. Tja wie zijn eerlijke spelers, kan er genoeg opnoemen, Lennart, Danny, Brian, Blod, Esmie, Tom, Thijs, Stef, Wesley, Jorn en zo kan ik nog langer doorgaan ook, deze namen schoten mij iig direct te binnen. Dus je moet niet zoveel lullen dat wij niet eerlijk zijn, want weetje, die van Grace! waren allemaal eerlijk zeg, nou die krijgen een pluim van mij voor hun eerlijke gedrag op dit spel.
Dus je moet je mondje maar is houden, want jij snapt dus totaal niets van wie er in /Care zitten en hoe iedereen is en dit en dat.
Slap zeveren, dat kun je.

Slap zeveren is iets dat ze bij /Care heel goed kunnen.
Alweer: ik zie geen feiten.
Ik weerleg slechts wat in het begin wordt beweert: dat /Care een stam is die het spelletje eerlijk zou hebben gespeeld, ik noem daar even uit de losse pols zo een paar zaken op die me te binnen schoten. Ik dekn dat als ik mijn geheugen en aantekeningen er nog eens bij pak, ik over nagenoeg elk lid van /Care wel een dergelijk feit boven water kan krijgen.
Ik zie geen enkele weerlegging van die feiten.
Als solliciteren bij andere stammen al geniepig is, dan houdt het argument dat /Care eerlijk is al helemaal geen stand.
Blijkbaar hebben ze bij /Care ook nog tunnelvisie en lezen ze slechts de helft, want ik heb in mijn eerste reactie duidelijk aangegeven welke stam het spel eerlijk heeft willen spelen en door een backstab van een co-speler van 1 van de leden van /Care middels een vv genaaid werden...
Ook heb ik in die eerste reactie aangegeven dat ook Grace en DR zich allebei op enig moment aan vuillakkerij hebben schuldig gemaakt.

Maar goed, mensen kunnen hier mijn bloed toch wel drinken omdat ze slecht met feiten om kunnen gaan...
 

DeletedUser5312

Guest
hmm nouja het ziet er niet uit als een van de mooiste manieren om een wereld te winnen maar een wereld winnen is altijd een geweldige prestatie. mijn complimenten naar /Care en viddon!
 

DeletedUser61580

Guest
hmm nouja het ziet er niet uit als een van de mooiste manieren om een wereld te winnen maar een wereld winnen is altijd een geweldige prestatie. mijn complimenten naar /Care en viddon!

Als ik vroeger met mijn ouders een spelletje speelde en zo vals speelde, kreeg ik straf.
Dat zou TW ook eens moeten doen ;-)
 

DeletedUser64983

Guest
Haha Rineander ;)

Gelukkig weet jij wel heel goed dat de stamleider van Famous alles mooi kon krom praten ;)
Blijkbaar nog zn schaap die er vrolijk achteraan hobbelt.

Alsof Famous niet vals speelde? Haha ;D
 

DeletedUser

Guest
Slap zeveren is iets dat ze bij /Care heel goed kunnen.
Alweer: ik zie geen feiten.
Ik weerleg slechts wat in het begin wordt beweert: dat /Care een stam is die het spelletje eerlijk zou hebben gespeeld, ik noem daar even uit de losse pols zo een paar zaken op die me te binnen schoten. Ik dekn dat als ik mijn geheugen en aantekeningen er nog eens bij pak, ik over nagenoeg elk lid van /Care wel een dergelijk feit boven water kan krijgen.
Ik zie geen enkele weerlegging van die feiten.
Als solliciteren bij andere stammen al geniepig is, dan houdt het argument dat /Care eerlijk is al helemaal geen stand.
Blijkbaar hebben ze bij /Care ook nog tunnelvisie en lezen ze slechts de helft, want ik heb in mijn eerste reactie duidelijk aangegeven welke stam het spel eerlijk heeft willen spelen en door een backstab van een co-speler van 1 van de leden van /Care middels een vv genaaid werden...
Ook heb ik in die eerste reactie aangegeven dat ook Grace en DR zich allebei op enig moment aan vuillakkerij hebben schuldig gemaakt.

Maar goed, mensen kunnen hier mijn bloed toch wel drinken omdat ze slecht met feiten om kunnen gaan...

Jij hebt anders ook goede feiten :rolleyes:
Sowieso ik kan niet met veel feiten komen aangezien ik hier nog niet mega lang speel. Ik heb niets geniepigs of backstabberigs gemerkt in /Care dus ik zou jou argumenten niet te hoeven weerleggen aangezien ik niets heb mee gemaakt wat niet eerlijk is gegaan. Overigens ken ik bijna iedereen in /Care die heel eerlijke spelers zijn, en dat weet ik ook gedeeltelijk van andere werelden waar ze ook altijd heel eerlijke spelers zijn geweest.
En wie zegt dat Famous altijd alles eerlijk heeft gespeeld, tja wie weet hé.

Misschien ligt het wel aan jou, ik weet het niet, of je kon het niet hebben dat je niet van /Care kon winnen of weet ik het. Ik zie van vijandige stammen (bijna) alleen maar negatieve reacties, gewoon puur omdat ze 't zelf niet konden waarmaken lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Zie het al, Aquil heeft zo zijn sporen nagelaten!

Mooi dat Grace! niet de wereld heeft gewonnen. :)
 

DeletedUser

Guest
nou ik heb in een heel vroeg stadium van het spel gewoon eerlijk gefuseerd hoor:( en als wij zo vals speelden waarom solliciteerde je dan bij ons^^

je praat poep
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het heel jammer dat de wereld nu gedaan is =S
Was juist bezig met een fusie en nu mogen we herbeginnen in w32 =S
 

DeletedUser64408

Guest
Wie ben jij dan flapdrol?
Noem er eens 1 uit /CARE dan, loonytune..?
Ik heb gedurende de hele duur van W25 wereld met mijn account naast ze gelegen en de meest gekke dingen daar zien gebeuren.
Vraag eens aan starmed hoe die op het account van buzzlightyear is terecht gekomen..?
Vraag eens aan machiavelie hoe die aan die berg dorpen kwam..?
Vraag eens aan .Prime waarom hij uit famous werd gekickt..?
En zo kan ik ongeveer beide stammen wel compleet maken!
Ze moeten bij /Care niet ineens gaan doen alsof zij de enige stam waren die het spelletje eerlijk hebben willen spelen of hebben gespeeld.

De eerste die met feiten kan bewijzen dat /care eerlijk spel heeft gespeeld, krijgt van mij persoonlijk 1000 premium punten wahaha...

Geen idee hoe machia aan de dorpen is gekomen voordat ik erop kwam, maar ik heb het spel op mijn manier gespeeld.
De dorpen die ik van jou, Black Tower, Ambtenaar, Yoni en backtrack heb gepakt waren gewoon op de eerlijke manier ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het heel jammer dat de wereld nu gedaan is =S
Was juist bezig met een fusie en nu mogen we herbeginnen in w32 =S

Dat is dan al de tweede persoon die zich voordoet als zijnde "florijnI", ik vreees dat de bovenstaande helemaal niks met het account en w25 te maken heeft.
Maar goed, ik ben zoals velen erg teleurgesteld in de actie die enkele DR leden ondernamen waardoor het einde in gang werd gezet.
Deze actie was volkomen onnodig en eigenlijk vrij egoïstisch. Had meer van viddon verwacht.

Verder proficiat aan care en geniet van de vele papuntjes.

De enige echte FlorijnI
Wannes
 

DeletedUser60178

Guest
Ook ik heb hier een leuke tijd gehad.

Ik heb natuurlijk een toffe tijd in dr gehad, waar ik over een paar dagen een jaar zou in gezeten hebben.
Jammer dat de stam uit elkaar valt net als ik in een minder actieve periode zat.

Maar het bracht wel verandering in de wereld.
Jammer dat dan de wereld is beeïndigd, maar het is wel terecht.
Als Grace ook zoveel geheimen had, zou het dan wel een leuke oorlog worden?
Ik denk het niet, want de verliezende stam zou zo snel mogelijk dat 12e geheim pakken en dan de wereld beeïndigen.

Maar de wereld is nu gespeeld en ik heb mij geamuseerd, en ik denk dat deze wereld jullie ook wel heeft beziggehouden, en dat is toch het belangrijkste?

Anyways bedankt voor het respect vanuit Care naar mij (Oostblokleef) toe.
 

DeletedUser11552

Guest
De wereld was vanaf het begin al een chaos, de mensen die zich ''BlackLove'' nog kunnen herinneren weten dit wel.

Het was een mooie wereld om op te spelen! Heb altijd tot trots voor DR gewerkt, jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Maar Gefeliciteerd Care!

He .infamous,

laat die blacklove.. nu in w32 bij me zitten? Wat is daarmee aan de hand?
 

DeletedUser11552

Guest
Er is niets enigs aan die 2 stammen, backstabbers en lafbekken die elkaar hadden gevonden, meer zijn het niet...

Wat mij betreft ook niet bij de 2 concurenten.
Bij DR weten ze heel goed waar ik op doel en wie het wil weten vraagt het maar aan kloetinge. Ook bij Grace zeten dat soort spelers, wie wil weten waar ik op doel, vraagt dat maar aan ricimo.

Dag Rineander,

ik raad je aan om even mijn topic op pagina 4 te lezen.
Klik Hier. Waar ik ook eerlijk toegeef dat het bij alle stammen nooit zo eerlijk is geweest en dat ook /care fouten heeft gemaakt vroeger.
Fouten die niet hadden mogen gebeuren en waarmee onze naam zelf een beetje beschaad is (wat wel spijtig is).

De wereld had heel anders kunnen gelopen want ik herinner bijvoorbeeld nog de sollicitatie van u (rise!) bij du. waar de uitnodiging zelfs al verzonden was. De reden dat die uitnodiging toen is weggenomen , was omdat jij in rise! wou blijven omdat je dacht dat je daar nog wat dorpen kon binnenhalen.
Maar goed , dat even buiten de zaak gehouden.

Ik weet niet wat er gebeurd is met -dr- / Grace! maar ik denk wel dat ik zo goed als altijd eerlijk heb proberen te spelen. Natuurlijk zijn er soms diplomatieke spelletjes maar die zijn er altijd.
Wat je in moskva ziet , snap ik dus niet. Moskva heeft op het einde achter onze rug zitten te solliciteren bij -dr-. Dit terwijl wij als 3 weken dag en nacht zijn vv deden omdat hij het 'druk' had (wat dus niet waar was).

maar ook u rineander , wil ik bedanken voor de leuke wereld die er was.
Want famous is misschien wel lang onze vijand geweest , maar het is maar een spelletje en daarom moeten we niet als vijanden uit mekaar gaan. Esmie & ik hebben heel lang zitten vloeken op u en ambtenaartje omdat we er niet doorkwamen hoor ;). haha

Mvg,

Blitz
 

DeletedUser61580

Guest
Haha Rineander ;)

Gelukkig weet jij wel heel goed dat de stamleider van Famous alles mooi kon krom praten ;)
Blijkbaar nog zn schaap die er vrolijk achteraan hobbelt.

Alsof Famous niet vals speelde? Haha ;D

Geef eens 1 voorbeeld?
Ik heb er al meerdere gegeven...
Voor iedereen die eens één van de /Care spelers tegen komt: kijk je profiel en pm's goed na, ze proberen uit alle macht om je een ban aan te lullen...

nou ik heb in een heel vroeg stadium van het spel gewoon eerlijk gefuseerd hoor:( en als wij zo vals speelden waarom solliciteerde je dan bij ons^^

je praat poep

Wahaha, die "sollicitatie" van 2 weken geleden??? Vergeten waarom die niet doorging???
Starmed deed een dikke backstab bij zijn eigen stam nota bene in oorlog met /Care destijds...

Geen idee hoe machia aan de dorpen is gekomen voordat ik erop kwam, maar ik heb het spel op mijn manier gespeeld.
De dorpen die ik van jou, Black Tower, Ambtenaar, Yoni en backtrack heb gepakt waren gewoon op de eerlijke manier ;)

Ja, blabla, je vergeet een fusie die gaande was toen je nog bij Famous zat, weet je wel..?
In oorlog met /Care en ineens een overstap naar /Care tegebn het einde van die fusie..? Heel eerlijk allemaal.
Ondanks alle massa's die ik van jullie kreeg, ben ik bijzonder weinig dorpjes kwijtgeraakt...
 

DeletedUser60178

Guest
Ondanks dat je jezelf goed verdedigt hier, ben je toch echt een zwakke verliezer.
Is het zo moeilijk om gewoon toe te geven dat /care hier meer macht had als jou?

Deze wereld is voor bij en ik denk dat de meerderheid mij hier in steunt, maar als je nou eens positiever zou zijn over w 25 zou het hier een pak gezelliger zijn.
Dus weg met dat negatieve gedoe, en kom met positieve feiten of meningen die je in de loop van deze wereld hebt gehad.
 
Bovenaan