einde wereld

DeletedUser

Guest
beste spelers van w25 en andere werelden.
we just dont care en world gaan samen deze wereld beëdigen, waarom hoor ik jullie vragen? daar zijn een paar goede redenen voor

1: er werd erg veel gebackstabbed door zowel spelers als stammen. vooral grace! komt hiervoor in aanmerking. vv's krijgen van leden als ze op vakantie zijn en deze snel leeg zetten en internen.

2: bg's die plots door een paar liegende spelers worden stopgezet.

3: er waren nog maar weinig echte goede en betrouwbare spelers over. deze waren te vinden in world! en /care +mb stammen.

daarom gaan deze stammen genieten van deze wel verdiende overwinning!

we hebben met /care en world! veel genoten van deze wereld. met /care als vrienden stam en world als survivor stam hadden wij toch een van de gezelligste gedeelde fora en skype gesprekken.

in deze 2 stammen zijn vriendschappen ontstaan en speciale banden. deze speciale banden noemen wij vertrouwen iets wat in andere stammen op deze 2 na niet te vinden was. ook willen wij graag even een shout out naar secrets doen die ons trouw bleef en een van de respectvolle spelers van de vijand : oostblokleef! sommige van ons zul je terug zien op andere werelden en hopen dan weer samen op EERLIJKE wijze tw te spelen

wij groeten jullie en nog veel spel plezier toegewenst
 
Reactiescore
768
Gefeliciteerd aan alle winnaars & de overgebleven spelers, maar dit is de enige manier. Om zo eerst de wereld te laten beeindigen door de andere stammen. moesten we wel.
 

DeletedUser41851

Guest
Ben pas nieuw op deze wereld (en ken de keuken hier niet) maar vind het toch een beetje "laf" (als ik het zo mag zeggen) om de wereld te eindigen.
Als jullie dan toch de enige, samen met je BG's en, World nog te vertrouwen waren waarom dan niet voortdoen en de rest van de kaart te vegen.
 

DeletedUser

Guest
omdat de andere precies hetzelfde wilde doen wij zijn ze alleen een uurtje voor^^
 
Reactiescore
768
Ben pas nieuw op deze wereld (en ken de keuken hier niet) maar vind het toch een beetje "laf" (als ik het zo mag zeggen) om de wereld te eindigen.
Als jullie dan toch de enige, samen met je BG's en, World nog te vertrouwen waren waarom dan niet voortdoen en de rest van de kaart te vegen.

Omdat de nummer 1 & 3 stam -DR- & Grace! zelf eerst een fusie begonnen om zo de wereld te beeindigen en misten 1 geheim. En wij hebben er wel 12.
 

DeletedUser65376

Guest
Bij deze wil ik heel wereld 25 bedanken voor de geweldige tijd die ik hier beleefd heb. Ik heb de eer gehad kennis mogen te maken met bijna alle toppers van wereld 25 & heb hier goede vrienden gemaakt. Ik vind het spijtig hoe het in de laatste 48 uur heeft mogen versnellen maar na de gebeurtenissen zat her erwel aan te komen.

Bij deze wil ik /Care van harte feliciteren met het behalen van de wereld overwinning & tegelijkertijd ook bedanken voor de leuke tijd als BG & later in de oorlog!

Verder wil ik iedereen die deel genomen heeft binnen DR hartelijk bedanken, ook de mensen die t smerig gespeeld hebben, ook zij maakte w25 gewoon een leuke wereld om te spelen. DR is lange tijd de stam van w25 geweest helaas heeft het nooit zo mogen zijn dat deze stam de wereld won.

/Care van harte gefeliciteerd de manier is jammer maar zie jullie liever als nmmr 1 over de finish dan de overstappers van DR naar Grace!

@ Starmed voogende x als ik aan je front wil ik wel meer actie :p
 

DeletedUser41851

Guest
Dat is dan het eerste wat ik er van hoor en hetgeen ik kan afleiden uit het stamforum is hier nooit sprake van geweest.
 

DeletedUser

Guest
haha deze tekst was uit naam van de stam. persoonlijk doe ik nog even een shout out naar mijn vanaf het begin van deze wereld tot een week geleden trouwe pbg tatty teddy!:)

en natuurlijk gefeliciteerd met een terechte 1e plek viddon!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Omdat de nummer 1 & 3 stam -DR- & Grace! zelf eerst een fusie begonnen om zo de wereld te beeindigen en misten 1 geheim. En wij hebben er wedl 12.

Dit was geen fusie maar een ordinaire backstab!

@Starmed was leuk naast je te liggen helaas niet zoveel actie als gehoopt maar waren goede tijden!
 

DeletedUser

Guest
Starmed en overige leden van /care van harte gefeliciteerd met jullie overwinning. :sad:

Ook bedankt voor de mooie gesprekken en leuke samenwerkingen die waren ontstaan met een aantal van jullie in het begin van het spel.
 

DeletedUser

Guest
En bedankt waarom denk je dat we 1 geheim misten? Simpel omdat de wereld beeindigen een veel te makkelijke oplossing is. een oplossing zoals alleen minder begaafde spelers die zouden toe passen. Want als we de wereld nu wilden beeindigen dan was dat gebeurd binnen 10 minuten.

Maar goed buiten dat we waren naar Grace overgestapt omdat we binnen DR een interne oorlog hadden die we maar al te graag wilden uitvechten op de enige juiste manier. Maar helaas binnen 4 uur gooid care de eeuwige pussies roet het in het eten vd zo graag gewilde oorlog tussen de leden van DR zelf de enige stam die wat stats betreft de beste spelers had.

Succes verder jullie hebben gewonnen als stam jullie zijn de beste onder de minder begaafde leden. Want alle andere redenen die jullie in het stam profiel aangeven zijn gewoon de grootste onzin en een teken van onmacht want waarom zouden we in godsnaam een wereld willen beeindigen zonder ervoor te knokken. Ik zelf had niet voor niks geen stam meer natuurlijk op het laatst helaas kunne nwe nu niet meer zien of ik het gered had tegen ex dr leden.

erg jammer maar tis misschien wel beter want nu hoeven de echte spelers geen energie meer in de accounts te steken.

Take it or leave it maar dit is het enige echte verhaal zoals het ervoor stond.

Ik ben trouwens de speler op pietjan account voor de duidelijkheid dus kom maar op met het commentaar ik verschuil me niet achter 12 geheimpjes en een lul verhaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65733

Guest
Denk dat er weinig mensen zaten te wachten op een stop..

Alleen zijn er meerdere spelers geweest van oud dr en grace die de wereld maar al te graag willen stoppen..
Dus ongetwijfeld da wij het nu gedaan hebben.. Maar hadden we 8 uur gewacht was grace er mee vandoor gegaan..

Moment dat jullie de aanvraag kregen van grace kon je al weten dat dit ging gebeuren...

Denny
 

DeletedUser67506

Guest
.Wodan zei:
Komaan wij willen FUN hebben op dit game en niet 12 geheimen hebben.

En nu denken ze dat wij 12 geheimen wouden en 1 miste. als wij nu echt voor de 12 hadden gegaan dan gingen we die hebben . echt care denkt dingen die echt waar zijn maar da ni zijn.

Ze geloven hun eigen leugens.

ik denk dat dit quote gewoon heel dit heisa beschrijft....
 

DeletedUser41364

Guest
Haha,

Wat een onzin lees ik hier allemaal.

De mensen die van DR zijn overgestapt, hebben NOOIT de intentie gehad de wereld te beëindigen.
De reden dat ze zijn overgestapt ligt in het feit dat er binnen DR al langere tijd hevige wrijvingen waren tussen de leiding onderling.
Dat straalt dan uit op de andere leden.
Zodoende heb je gezeik en gezever, waar geen pasklare antwoorden op zijn.
Als je in een stam zit waar geen vooruitzichten meer zijn, behalve je eigen account dat op volle toeren draait, waar geen samenhorigheid mee is, dan .......

De keuze was of Care, of Grace......

Zonder de leden van DR te willen kwetsen, wil ik iedereen toch oprecht bedanken voor anderhalf jaar fun die ik heb gehad op deze wereld.

En ik durf dit met geheven hoofd en in alle eerlijkheid te zeggen, als 1 van beide spelers op het nr 1 account van TW25.

HET WAS NOOIT DE BEDOELING DEZE WERELD OP EEN DERGELIJKE MANIER TE EINDIGEN !!! WIJ WILDEN DE WAPENS LATEN SPREKEN.

Maar ja, een paar enkelingen dachten er anders over.

Oh hell, it's only a game.
 

DeletedUser

Guest
De ware aard van het beestje is boven gekomen. Nu er door onze zijde acties tegen /Care en World beginnen te lopen, trekken die hun staart in en streven naar het einde van de wereld. Echte mannen hoor. Veel blabla en als het er op aan komt niks meer.. Ik ben teleurgesteld in jullie en had wel wat meer verwacht. Wees echte spelers, dump een geheim en kruis de wapens met ons, of hebben jullie het lef soms niet?

Hnefi
 

DeletedUser49913

Guest
Ik heb gewonnnen :eek:

Bijna dan :D

Toch moeten we hier wel blijven spammen :(

Gefeliciteerd Care/world :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit zo jammer dat deze wereld zal stoppen.
Ik keek al uit naar the battle of the world.
En ik heb ook het idee dat op deze manier de wereld vroegtijdig laten stoppen een beetje laag bij de grond is.
Heb ik het verkeerd voor maar dit spelletje gaat toch over zoveel mogelijk veroveren, tacktiek, politiek... enz

@ Care: laat ons de degens kruisen in het ultieme gevecht tussen Grace / Care . Dit zou pas een mooi einde zijn.

Nu bederven jullie alles voor de 1038 spelers en 115 stammen.

Hopelijk komen jullie terug op jullie beslissing.


Dekiv1, Grace
 

DeletedUser

Guest
Precies Dit is laag

Wil je stoppen stop dan maar verpest het niet voor iedereen.


Hopelijk kunnen we het toch nog uitstellen




Wat we anders kunnen zeggen:
De backstabbers van w 25
HEEEL /Care!
 

DeletedUser66966

Guest
Ik moet toegeven dat ik het zeer jammer vind dat de wereld al stopt. :(
Ik heb hier een leuke tijd gehad, veel contacten gelegd, vrienden gemaakt (zowel in de stam als erbuiten, en zeker het AF niet te vergeten:p).
Niettemin dat ik het jammer vind, moet ik toch /Care en WORLD! feliciteren. Ze zijn de terechte winnaars van deze wereld wat mij betreft. ;)

3: er waren nog maar weinig echte goede en betrouwbare spelers over. deze waren te vinden in world! en /care +mb stammen.
Hier heb je, vind ik, geen gelijk in. Ik ben ook een goede en betrouwbare speler. En in BK zaten er meerdere goede en betrouwbare spelers dan de meesten ooit hebben geweten of zullen weten. We zijn enkel allemaal nogal laat gestart. :eek:
En ik ben er zeker van dat er ook zo'n spelers te vinden waren in stammen waar jullie het minder mee konden vinden.;)

Toch moeten we hier wel blijven spammen :(
Natuurlijk moeten we hier blijven spammen. Wat moet ik anders doen met mijn leven?:rolleyes::D:D

Nu moet ik enkel nog afscheid gaan nemen van mijn troepen, dorpen en stam. :(:(
Alhoewel we hoogst waarschijnlijk wel met een paar opnieuw zullen beginnen op een wereld en dan zal het zijn om die wereld te winnen. :p
Als er dus spelers zouden zijn die eens zin hebben om met mij in een stam te zitten: Stuur me maar IG een PM. ;)

In ieder geval kunnen we allemaal zeggen dat we het tot het einde hebben gehaald!!
:eek:
 

DeletedUser52631

Guest
En bedankt waarom denk je dat we 1 geheim misten? Simpel omdat de wereld beeindigen een veel te makkelijke oplossing is. een oplossing zoals alleen minder begaafde spelers die zouden toe passen. Want als we de wereld nu wilden beeindigen dan was dat gebeurd binnen 10 minuten.

Maar goed buiten dat we waren naar Grace overgestapt omdat we binnen DR een interne oorlog hadden die we maar al te graag wilden uitvechten op de enige juiste manier. Maar helaas binnen 4 uur gooid care de eeuwige pussies roet het in het eten vd zo graag gewilde oorlog tussen de leden van DR zelf de enige stam die wat stats betreft de beste spelers had.

Succes verder jullie hebben gewonnen als stam jullie zijn de beste onder de minder begaafde leden. Want alle andere redenen die jullie in het stam profiel aangeven zijn gewoon de grootste onzin en een teken van onmacht want waarom zouden we in godsnaam een wereld willen beeindigen zonder ervoor te knokken. Ik zelf had niet voor niks geen stam meer natuurlijk op het laatst helaas kunne nwe nu niet meer zien of ik het gered had tegen ex dr leden.

erg jammer maar tis misschien wel beter want nu hoeven de echte spelers geen energie meer in de accounts te steken.

Take it or leave it maar dit is het enige echte verhaal zoals het ervoor stond.

Ik ben trouwens de speler op pietjan account voor de duidelijkheid dus kom maar op met het commentaar ik verschuil me niet achter 12 geheimpjes en een lul verhaal

zeer jammer dat het op deze manier moet eindigen, wij zelf zijn nog bereid om een uniek geheim van ons weg te doen uit goede wil,
maar ik weet niet of care wel verder wil of gewoon voor de makkelijk weg kiest.

m.v.g SPEELVIS
 
Bovenaan