Einde Wereld Awards

Reactiescore
142
Hi!
Nu 112 op z'n eind is, word het natuurlijk tijd voor de Award lijst!

Ik verwacht wel van Future & past leden natuurlijk een aantal lijstjes, ik zal hem zelf ook maken morgen!

Beste account:
Beste individuele speler:
Beste stamspeler:
Beste gestopte speler:
Beste stam:
Slechtste stam:
De beste stamleider:
De slechtste stamleider:
Wie was de gezelligste speler:
Wie was de grootste ego van W112:

De meest faire speler:
De meest unfaire speler:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdediger:
De beste vv'er / floater:
De beste timer:
Dé verrassing van W112 (speler):
De beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
De grootste spammer op Discord:
Wie was de grootste nerd van je stam:
Wie was de beste tacticus / massa planner?
Beste accountslaaf:
Beste troll ingame:
Welke speler was niet onder controle te houden:
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?:
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?:
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten:
Wat heb ik zelf voor W112 betekend:
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen:

Afsluitend woord:

Beste account: Boerharmsen
Beste individuele speler: Stefano
Beste stamspeler: Tim
Beste gestopte speler: Lars (Imfxn)
Beste stam: Past
Slechtste stam: Future
De beste stamleider: Kruk en Tim
De slechtste stamleider: Rogier. Niks persoonlijks, maar was leiding terwijl die zei geen tijd te hebben dus waarom ben je dan eigenlijk leiding.
Wie was de gezelligste speler: Kruk en Stefano
Wie was de grootste ego van W112: Wouter
De meest faire speler: Cocuro, iets te fair. Dorpen afgeven die nieteens cf waren.
De meest unfaire speler: Surrounded by Idiots
De beste aanvaller: Boerharmsen
De slechtste aanvaller: Ulquiorra. Wij waren een heel defensief account en hebben aanvallend niet echt gepresteerd.
De beste verdediger: The Red Panda
De slechtste verdediger: Guided by the Light. Jullie zijn fijne gasten maar er was wel altijd onnodig gezeik tijdens het deffen.
De beste vv'er / floater: Robert
De beste timer: Stefano
Dé verrassing van W112 (speler): Natuurlijk al wat van gezien op w110, maar deze wereld weer goed gepresteerd: Cursed Legion
De beste / leukste actie: Het organiseren en kicken van AF en Valar.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Accounts die geen bezetting gefixt hebben op massa dagen, dus zelf alles moeten doen en dan klagen dat ze alles zelf moeten doen.
De grootste spammer op Discord: Teun, ondanks dat die dus eigenlijk meer niet dan wel in de stam discord zat. Heeft hij toch 8000+ berichten gestuurd.
Wie was de grootste nerd van je stam: /
Wie was de beste tacticus / massa planner?: Tim
Beste accountslaaf: Teun
Beste troll ingame: Teun
Welke speler was niet onder controle te houden: /
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: Ja, heb het al voor minder (niks) gedaan.
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Ondanks onze mini ruzies toch Teun
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: /
Wat heb ik zelf voor W112 betekend: Gewoon bezetting op Ulquiorra.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: Niks.
Afsluitend woord: Ondanks al de drama toch een prima wereld.

Beste account: The Unknown.
Beste individuele speler: Pizzaboy Stefano
Beste stamspeler: Swinky, als enige OS uitzetten & VV pakken toen dat nodig was! Tim met het meermaals floaten op Guided tijdens massa's.
Beste gestopte speler: Mien
De beste stamleider: Krukie
De slechtste stamleider: Rogier in past, zo inactief als de pleuris als leiding en voorheen Wouter/-Frank in SNOW.
Wie was de gezelligste speler: Kruk, EriK, Swinky, Stefano, Tinus.
Wie was de grootste ego van W112: Wouter.
De meest faire speler: Papi/-Cocu
De meest unfaire speler: IMFXN, ulq blamen dat gehele stam geen NAP wilt en op Koens bruiloft landt.
De beste aanvaller: CoCu door timemachine Stefano. Al hadden de floater(s) en/-of main op Papi ook wel goeie timings neergezet.
De slechtste aanvaller: Siegbarste, drafts/-recaps 2h na landing aanlaten komen om vervolgens stuk te lopen in de NB!
De beste verdediger: Gezien de staat van het account en een nieuw team wat erop kwam, heeft The Red Panda het goed voor elkaar weten te boksen.
De slechtste verdediger: Guided by the Light, altijd gezellig met Bo/Erik, maar als Erik er niet was, altijd dikke paniek en liep het de soep in!
De beste vv'er / floater: Robert/Cursed.
De beste timer: Stefano, wat een machine.
Dé verrassing van W112 (speler): De prachtige staatsgreep, georganiseerd by Valar Mongolus & Ulq.
De beste / leukste actie: VM/AF kicken uit de stam omdat iedereen stamoprichter had.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Future die een massa laat landen op 12/05, waardoor de massa vanuit Past uitgesteld moest worden, hierdoor viel onze massa op 16/05, wat de bruiloft van Koen was. Beetje jammer dat jullie mij hiervan blamen, inplaats van de domme acties die jullie als Future hebben uitgevoerd/- mee akkoord gingen.
De grootste spammer op Discord: Zonder mij was de discord dood as fuck.
Wie was de grootste nerd van je stam: Roedie013
Wie was de beste tacticus / massa planner?: Ik uiteraard, +30 voor TU/Boer(:
Beste accountslaaf: /
Beste troll ingame: Guided, permanent akkoord gaan met NAPs vlak voor een massa.
Een co die al m'n rekvlaggen upped ( niet 1x, maar 2x :'( )
Iedereen in Past.

Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: Nee
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Stefano&Kruk, lekker gezellig op massa dagen met z'n 3'en op discord zitten. Tinus & Erik, al botste we wel eens, mooie haat/-liefdes relatie opgebouwd met Erika<3.
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: TU, Boer, CoCu, Panda(huidige spelers, niet de runners), IMFXN (Althans, Koen, Ruud/-Lars), Guided (Personen, niet als acc :>), main van Papi, chille kerel en best wel oké gesprekken mee gehad.
Wat heb ik zelf voor W112 betekend: 80% doen, nooit meer mainen, schijtspel.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: Niet gestart zijn.
Afsluitend woord: Ondanks alle drama, menstruerende mannen en het heen/-en weer schenengetrap, toch nog gezellig mensen leren kennen.

Samen met Tinus (en Tim) de massa's weten te koppen zonder verliezen, afsluiten met een potje arena op League en het ragebaiten in de disc, toch een 'mooie' wereld neergezet.

Wil jullie allen bedanken voor de tijd die eraan besteed is en de motivatie, om na constant +0 te gaan, toch nog te blijven doorgaan en het te proberen.

P.S.: Mede mogelijk gemaakt door onze lieve sponsor<3.
P.S.S.: Jarne top.

Famous last words: Teun en/of SNOW gaan deze wereld niet winnen. Daar zal ik persoonlijk op toezien!

1780222093971.png

Laatst bewerkt:
Stefano
Beste stamspeler:
Tim
Beste gestopte speler:
Mien
Beste stam:
Past
Slechtste stam:
Wcaw, dachten dat ze echt een endgame gingen spelen?
De beste stamleider:
Tim & Kruk
De slechtste stamleider:
Rogier, heeft hij wel iets gedaan?
Kruk, Sander, Tim, Tijn, Teun, Erik, Stefano.
Wie was de grootste ego van W112: -
De meest faire speler:
Guided, Netjes nap afgewacht op de trouwdag!
De meest unfaire speler:
Guided die na de nap gelijk ging blitzen!
De beste aanvaller:
Cocuro van Past en vanuit Fut SBI, ze kunnen aardig goed timen!!
De slechtste aanvaller:
DBA. Waar waren jullie edels bij de laatste massa's??
De beste verdediger:
Ulq en Panda
De slechtste verdediger:
DBA. Hoe kan je in wchat droppen '' Bij wie ga ik floaten '' en zelf gaan zwemmen?
Robert
De beste timer:
Stefano
Onze Melvin op Panda, heeft verrassend veel gedaan en willen bij leren.
Support aanvragen om te internen, krijg je geen toestemming voor en alsnog willen internen met resultaat: 3 accounts banned.
Toen we spelers aan het front weg gingen spelen, ging sieg geen deftimen waardoor heel hun front werd opgeschoven door DBA.
Teun 100%.
Roedie
Teun & Tim
Beste accountslaaf:
Teun
Beste troll ingame:
ik vond de dorpen pakken van intern actie wel leuk van kruk
Wouter, met zijn dorpen pakken in panda's rim!! (wel goed opgelost nadien)
eet liever chickennuggets van de macdo.
De meeste binnen Past.
met iedereen van nu eigenlijk.
op een onbemande account terecht gekomen en paar keer ragebaiten.
eerst kijken waar dat account ligt en wie erop speelde.

Afsluitend woord:

Wat een schijt wereld was dit zeg. maar wel genoten binnen de stam en de w-chats.

En hierbij mijn lijstje,

112 begon ik op mijn eigen account TBB, ik speelde toen tegen Guided/ulq/cocu met een wat minder ervaren stam, had redelijk wat PP/vlaggen en ik wilde eens polsen of er mogelijk een plekje was voor TBB als endgame account, maar teun, zoals de meeste hem wel kennen was vrij direct in de keuze of die mij erbij wilde hebben:

49536.jpg

Toen voor mij dus 112 snel klaar was, begon ik een classic waarbij later erik & cocuro aansloten als nachter, na de classic vroegen of ik wilde "helpen" op 112, niet wetende dat dit uiteindelijk 2 maanden lang wekkers zetten was, mainen en elke massa er bij had moeten zijn. (Bedankt nog!)
49534.jpg

Toen kwam wel het moment dat we met volgende probleem zaten, panda had namelijk geen:
- PP
- vlaggen
- Deff
- inventaris

En ik vind het wel onwijs mooi hoe wij als stam de verantwoordelijkheid hebben genomen dat als we wilde winnen dat we ook met zn allen er wat aan moesten bijdrage, en dat is zeker gelukt!

Op basis van dus alleen de endgame, kan ik dus alleen een lijstje maken:

Beste account:
Past: Boer
Future: papi,
Denk beide accounts wel laten zien dat ze gewoon endgame kunnen draaien zonder problemen.
Beste individuele speler: Tim, gewoon een krachtpatser met een endgame, timen, plannen of accs vv, hij kan het gewoon!
Beste stamspeler: Boer, hebben elke massa wel gedacht dat ze target waren, maar hebben elke massa weer alles gedaan om de rest te helpen.
Beste gestopte speler: /
Beste stam: /
Slechtste stam: /
De beste stamleider:
Tim/kruk
De slechtste stamleider: zet ik mezelf neer, ik had een poging gedaan om endgame de stam te leidden met massas, maar kwam er al heel snel achter dat ik daar niet de tijd voor had.
Wie was de gezelligste speler: gewoon heel past vond ik echt gezellig
Wie was de grootste ego van W112: hier zet ik heel SBI neer, foto's hieronder zegt genoeg:
49545.jpg
49544.jpg
De meest faire speler: kruk, ondanks soms de hoge emoties in de stam, bleef hij rustig.
De meest unfaire speler: /
De beste aanvaller: Tim/stefano, times waren gwn insane
De slechtste aanvaller: SBI, ondanks dat ze enorm goed kunnen timen, lukte ze het gewoon telkens niet om panda te breken door slechte voorbereidingen & amper tot geen deff timen.
Ookal was panda elke massa target en eiste ze wel veel clears, ze konde met goede voorbereidingen panda echt wel breken met DBA
De beste verdediger: ULQ, elke massa target en niks verloren, ze waren er gewoon altijd.
De slechtste verdediger: alle spelers die dorpen hebben verloren, noobs
De beste vv'er / floater: vanuit panda hebben wij veel hulp gehad om alles toen we kwamen draaiende te maken, erik/cocuro hebben ons vaak gered in de nacht. Lukas/frank/jimmybot/ hebben gefloat waar ze konde. Toppers!
De beste timer:
bij past: time/stefano/jimmy
Bij future: mensen van papi/sbi en marnick,
Dé verrassing van W112 (speler): spelers van The Uknown, heb eerder met ze gespeeld, maar het niveau is echt veranderd bij het team, zijn er altijd. Pakken altijd VV als ze kunnen & hebben laten zien dat ze echt een volwaardig endgame account zijn!
De beste / leukste actie: aankomst massa zelfde dag, hebben laten zien dat we alles tegelijk kunnen als het moet.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: stam speler interne en met 2 accounts de CFs bij je tegenstander overnemen, bizar.
De grootste spammer op Discord: als die er was, dan teun.
Wie was de grootste nerd van je stam: /
Wie was de beste tacticus / massa planner? Tim
Beste accountslaaf: /
Beste troll ingame: /
Welke speler was niet onder controle te houden
: kut teun
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: ja, pizza shoarma dan!
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: alle floaters/VVs die me telkens hebben geholpen of wat nachtrust hebben gegeven!
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: oude team TBB, helaas wilde die niet meedoen op panda
Wat heb ik zelf voor W112 betekend: denk dat de meeste wel weten, dat wij panda pas met endgame hebben overgenomen, een acc dat 70/30 speelde met een mega front, toch voor elkaar hebben gekregen zowel activiteit als elke massa er zijn. Ik heb zelf alle massas 90% mobiel gedefft en denk dat we het prima hebben gedaan!
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: nooit op panda spelen, zo offensief, groot front, 0 PP, 0 vlaggen. Gewoon kut.
Afsluitend woord: wees eens gewoon lief voor mekaar, maakt de wereld wat leuker.

*met toestemming van woeste teun de screen mogen delen.

Bijlagen

• 49536.jpg
    49536.jpg
    454 KB · Weergaven: 6
  • 49536.jpg
    49536.jpg
    454 KB · Weergaven: 5
Beste account: Panda: account was niet goed op orde, en kregen vgm elke massa de volle laag. hebben zich goed geweerd.
Beste individuele speler: Overall gezien Robert (panda), heeft zich bij dat team gevoegd terwijl het account niet goed stond, gezorgd dat dat account niet nat ging. verder ook prima geholpen met massa's e.d. Zo iemand wil je gewoon in je stam hebben.

Daarnaast ook Stefano, super chill in de omgang, en als iemand het offen en deffen snapt is hij het wel.
Beste stamspeler: Dit zijn er bij Past meerderen, bij Future vast en zeker ook. Dus hierin ga ik niet iemand specifiek benoemen.
Beste gestopte speler: -
Beste stam: Ik denk toch dat er bij Past net iets betere spelers zaten, en ik vermoed ook dat er binnen Past meer rust hing dan binnen Future
Slechtste stam: Geen zin om negatief te zijn over andere stammen.
De beste stamleider: Waren die er dan? :P
De slechtste stamleider: Geen zin om negatief te zijn over andere spelers.
Wie was de gezelligste speler: Iedereen die gewoon normaal kan communiceren.
Wie was de grootste ego van W112: -
De meest faire speler: Iedereen die gewoon normaal dit spel wil spelen, en zich aan afspraken kan houden.
De beste aanvaller: Cocu
De slechtste aanvaller: vgm hadden Papi en Check hun massa eens verkeerd gepland, waardoor sommige fakes wel erg duidelijk waren.
De beste verdediger: Ulq
De slechtste verdediger: Maginus, maar enkel gebaseerd op de laatste massa, vermoedelijk was hun bezetting toen niet goed.
De beste vv'er / floater: Stefano/Robert
De beste timer: Stefano pc en Kelvin mobiel
Dé verrassing van W112 (speler): Gunner
De beste / leukste actie: Zowel massa landen als eentje koppen op dezelfde dag.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Tijdens een massa op W.Cav (frontstam) een random split trein op Cede gooien en dat dorp nog pakken ook, waar zelfs een L20 toren in stond. Beter stacken volgende keer XD
Wie was de grootste nerd van je stam: Ikzelf
Welke speler was niet onder controle te houden: SBI, die actie in Panda zn RIM was wel echt vreemd.
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: Nee, maar een tikkie mag in dat geval wel gestuurd worden XD
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Iedereen binnen Past.
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: Met iedereen, al was het leuker geweest om de wereld op een andere manier af te sluiten dan nu het geval is.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: Niet starten!
Afsluitend woord: Leuke nieuwe spelers leren kennen, ook een paar van Fut, waar ik zeker in de toekomst nog welleens een wereldje mee samen wil spelen. Ik vond het iig erg tof om op Cocu mee te mogen draaien, toppertje is dat.

Laatst bewerkt:
Beste account: collectief PAST
Beste individuele speler: Stefano, als je zijn timingen ziet en tegelijk alles ziet koppen. Zo'n speler hoort op doel te staan
Beste stamspeler: Tim, van begin tot eind tot in details zijn plannen door gedrukt.
Beste gestopte speler: EWAP, ene kant ook weer niet. Hele stam-deff stond maanden bij hem...
Beste stam: Past, van onder tot boven hebben we gestreden. Warm weer, vakantie weken we zaten er achter en met minimaal verlies.
Slechtste stam: Future, weinig gepakt en veel verloren. De voorsprong werd snel een achterstand
De beste stamleider: Tim, de rest ook top
De slechtste stamleider: Geen
Wie was de gezelligste speler: Otto en Teun, Teun alleen 1 mindere moment tegen mijn Co maar verder een heerlijke karakter. Otto was er altijd tot laat in de nacht. Kwam altijd langs voor een babbeltje
Wie was de grootste ego van W112: nvt
De meest faire speler: Roedie, heerlijk ventje! Hart zit op de juiste plek
De meest unfaire speler: nvt
De beste aanvaller: Past collectief
De slechtste aanvaller: nvt
De beste verdediger: Stefano, logt paar uur voor landing en lacht ze uit. Dit is gewoon "0"
De slechtste verdediger: Marginus, toen er fakes op hem kwam was er al flink redelijk diep gepakt. En de volgende actie was hij KO. (2x echt actie op Margi uitgevoerd en hij stond er bizar slecht voor)
De beste vv'er / floater: Roedie, heeft me volledige vrijheid gegeven.
De beste timer: Stefano, 0 ms bot
Dé verrassing van W112 (speler): Panda, verloren account en door floaters een top prestatie gezet
De beste / leukste actie: Fut pakt niks, wij pakken alles. Tot slot de BAN. Best dom om te internen!
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: CF bij Panda
De grootste spammer op Discord: Teun
Wie was de grootste nerd van je stam: Roedie
Wie was de beste tacticus / massa planner? Tim, zat overal bovenop. Geduldig en correct.
Beste accountslaaf: Roedie, nee grapje maat je bent mn held
Beste troll ingame: nvt
Welke speler was niet onder controle te houden:Teun, die hoorde je als er chaos was
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: Nee
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Roedie, bracht mijn vrijheid terug
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: geen van Fut
Wat heb ik zelf voor W112 betekend: De jump naar zuid en panda redelijk veel financieel gesteund en de nachten gewaakt bij Panda.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: Niets, de plan is uitgevoerd
Afsluitend woord: Leuke wereld gehad.. Alle PAST accounts hebben top gepresteerd! Bedankt floaters, mede dankzij jullie hebben wij beter gestaan en gewonnen! Netwerk, skills en geld, op naar de volgende wereld!

Ik zal het spits wel afbijten vanuit de Future kant.

Beste account: Papi TOP (grapje natuurlijk), vond meerdere acc's wel degelijk ogen bij Past. Ulq was altijd goed georganiseerd qua deffen tijdens massa's, had denk ik ook met de verhouding van off/deff te maken. Wel -1 gegaan 1 massa, benoemen waard aangezien ik hierboven las dat ze iedere massa -0 gingen. Feitelijk onjuist :p
Daar wil ik eigenlijk meerdere spelers benoemen maar dan kies ik voor Jens (floater), ben ik echt van onder de indruk geraakt. Hoe hij DBA staande hield tijdens die massa door -0.. Had ik nooit verwacht haha.
Beste stamspeler:
Denk ook bij deze dat er meerdere kunnen aangewezen worden, Desley die echt veel organisatie op zich gepakt heeft en Dennis en Wout die regelmatig vv gepakt/gefloat hebben spannen de kroon.
Beste gestopte speler:
AGU aka Iwan.. Ontzettend jammer dat hij gestopt is :(
Beste stam:
Past
Slechtste stam:
Future
De beste stamleider:
Deze wereld stond helaas niet echt bekend om de stamleiding, vanuit Future heeft Koen het heel erg geprobeerd maar het mocht helaas niet baten.
De slechtste stamleider:
Zie hierboven.
Heel team Papi was mega gezellig (ook jij Wout, origineel team Papi), daarnaast in de stam ook leuke voice calls gehad. Remco, stop er een kwartje in en je hebt er een uur plezier aan. De meest interessante theorieën voorbij horen komen.
Wie was de grootste ego van W112:
Stefano, zonder twijfel. Neemt niet weg dat hij goed is maar er zo over opscheppen, nee bedankt.
De meest faire speler:
GBTL voor de NAP op de trouwdag, Papi aangezien voor zover ik weet nooit een actie gedaan is die niet netjes was (correct me if I am wrong!).
De meest unfaire speler:
GBTL voor de blitz om 00:00 na de trouwdag, voor de rest lastig te zeggen omdat veel mensen dingen vanuit verschillende perspectieven zien.. Ik vond sommige cf's die gelegd werden wel heel merkwaardig (denkend aan cf bij bijvoorbeeld LDS of de cf's bij panda wat achteraf ragebait bleek te zijn).
De beste aanvaller:
Future niet echt iets gepakt, zelf stond alles strak maar was merendeel BOK volgens mij vanuit Papi. Vanuit Past kant heeft Cocu aardige klappen uitgedeeld aan Margi.
De slechtste aanvaller:
Waren een hoop spijtig genoeg.
De beste verdediger:
Ik zou zeggen Jens/Wout, zelf zijn we niet echt getest.
De slechtste verdediger:
Jonah, no doubt.
Jens.
De beste timer:
Marnick en Stefano, zag de 0msjes om mijn oren vliegen.
Denk wel AGU, speelde pas kort TW en heeft echt mooie groei laten zien.
De massa op Royco, had zo'n grote mond maar puntje bij paaltje toen hij er moest zijn was die er niet.
Internen terwijl support aangeeft dat het zo niet kan, runnen tijdens een massa, eigen plannen trekken tijdens massa's en ga zo maar door. Kan een lang lijstje bedenken.
Dennis, aandachtsgeil die jongen.
Lars
Marvin wat leuke massa's opgezet, Desley en Jens daarna ook.
Beste accountslaaf:
Denk dat het een verademing was voor AGU toen er co's op zijn account kwamen haha, draaide alles zelf 24/7.
Beste troll ingame:
Geen idee.
Wout, stamgekkie <3
Als dat de beweegreden zou zijn, nee. Wel een leuke bijkomstigheid.
AGU, Dennis, Desley, Wout. Stuk voor stuk toppers ook al vinden andere dat misschien niet van Wout :p
AGU.. rest heb ik mee afgesloten.
Ik denk een hoop rust gecreëerd op Papi, binnen future ook regelmatig gezorgd voor wat sussen.
Echt opletten met welke spelers je gaat spelen. Wat heb ik een spijt van een aantal spelers/acc's om daar mee samen te spelen.
Afsluitend woord:
Denk goed na voordat je een wereld serieus begint of je aan kunt van de spelers om je heen. Dat heeft mij weer laten inzien dat je nog zo veel tijd kan spenderen aan een spelletje, als er spelers gewoon echt slecht zijn en niet willen leren/luisteren of runnen heeft het allemaal geen zin.

Papi top :D

Beste individuele speler: Stefano tim en krukske
Beste stamspeler: Spelers van Boer vanwege de nauwe samenwerking tijdens massa's.
Beste gestopte speler: /
De beste stamleider: Tim en Kruk
De slechtste stamleider: Rogier
Wie was de gezelligste speler: Teun, Kruk, Sander, Erik en Stefano
Wie was de grootste ego van W112: Wouter veel grootspraak eerst op VM daarna SBI maar niks klaargespeeld
De meest faire speler: Denk toch wel vanuit past het team van boerharmsen, Cocu en vanuit future Papi.
De meest unfaire speler: Overduidelijk SBI tegendraads willen zijn met naps en gekke jumpdorpen.
De beste aanvaller: Boerharmsen en Stefano. als de mannen gooien weet je dat er geplust word.
De slechtste aanvaller: Tochwel Checkmate als je op targets treintjes van 5 edels gaat gooien schiet dat niet echt op.
De beste verdediger: Overduidelijk Ulquiorra, elke massa maintarget en er elke keer zo vanaf komen knap staaltje deff werk.
De slechtste verdediger: Voor ons was dit DBA vanwege het ego en grootspraak in de w-chat en dan zo nat gaan.
De beste vv'er / floater: Cocu hierdoor konden wij lekker de nachtjes doorslapen.
De beste timer: Stefano/Kruk/Tim.
Dé verrassing van W112 (speler): Deze geef ik aan Panda. We zagen het even somber in toen de oud spelers van panda waren gestopt en toen kwamen gelukkig net optijd Robert en Cursed die in korte tijd het account helemaal hebben omgegooid en zo lekker konden meedraaien in de endgame.
De beste / leukste actie: Denk toch wel de aankomst van beide massa's op 1 dag.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: SBI die op diepe rimdorpen liepen in het cluster van Panda.
De grootste spammer op Discord: Teun
Wie was de grootste nerd van je stam: Roedie013
Beste troll ingame: Teun
Zou jij een hele dag floaten voor een pizza?: Mwa als ik vrij ben waarom niet?
Welke spelers hebben op W112 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Dat zijn
Met wie had je zeker W112 willen afsluiten: Past
Wat heb ik zelf voor W112 betekend: Denk toch wel early game onze plek afgedwongen voor de endgame.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W112 opnieuw spelen: Vlaggenfarmen!
Afsluitend woord:

Was me weer een genoegen mannen! Kunnen mooi zo optijd genieten van de zomer!

Terug
Bovenaan