Einde Wereld Awards

Reactiescore
103
Omdat niemand anders het durft te posten. Hierbij de 'Einde Wereld Awards'.

Gejat van W108.

Beste account:
Beste gestopte speler:
Beste stamspeler:
Wie was de grootste ego van W110 ?:
Gezelligste speler:
Beste stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest faire Speler:
De meest unfaire speler:
De beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdediger:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste faalstam:
Dé verrassing van W110 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?:
De grootste spammer op Discord:
Wat heb ik zelf voor W110 betekend:
Wie was de grootste nerd van je stam:
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen:
Beste accountslaaf:
Beste troll ingame:
Nog iets toe te voegen:

Beste account: NT, Viral en inactieve EOS
Beste gestopte speler: Tiaro, de geldschieter van frietvet
Beste stamspeler: Matthi
Wie was de grootste ego van W110 ?: Stefano
Gezelligste speler: Jarne, Jappie (voor hoe weinig hij maar deed), Toxic Edje altijd lachen, Matthi chille guy, Tim+Tijn zonder Teun xo, team friet chille guys, Simon1 voor die 20min, Lino
Beste stam: Weer
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Niemand, fuck tw
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Iedereen, fuck tw
De meest faire Speler: /
De meest unfaire speler: Kevin die nooit meer logde!
De beste / leukste actie: De dubbele wave massa + 'countermassa' waarbij er uiteindelijk amper edels gesmeten werden vanuit Smile
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: GG grz met de winst callen om dan nog actief te deffen en zelf een massa te gooien, pod die even rim contacteert om te gaan gooien en zichzelf een 'goed team' noemt terwijl floater daar het werk moet doen
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: Jarne, Ed
De beste aanvaller: Viral met die continue blitzjes, Matthi met z'n spamdedication; voor de rest weinig gekke shit gezien; kut techs kut snelheid
De slechtste aanvaller: QB, Oosterling, Ambush
De beste verdediger: Stefano op vib die 800 edels full target was
De slechtste verdediger: QB, Ambush, Oosterling die was gaan runnen
De beste vv'er: Tijn (massa smile carry)
De grootste noob / faler: /
Grootste faalstam: Smile
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): De massa van Smile die effectief kwam, ook al was het weinig soeps
De beste leider: Matthi
De slechtste leider: /
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Jarne, Ed, Matthi; had weinig zin in tw maar toch zoveel mogelijk geholpen waar ik kon, terug op pensioen nu
De grootste spammer op Discord: Jarne
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: Ongewild 'main' van EOS in de laatste maanden :confused2:
Wie was de grootste nerd van je stam: Remy met z'n blitzjes en dedication, Matthi met z'n dedication voor planningen en meppen toen die broken update er nog niet was, Jarne met z'n actief dodgewerk tijdens scoutwaves of solo mobiel offplanning eruit smijten
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: Niet loggen
Beste accountslaaf: SG, van 'ik doe niets hier' naar alle planningen mogen maken inclusief defplan en nog nooit torenwerelden gespeeld; Tim die van EOS naar friet ging om daar de boel te trekken als machine
Beste troll ingame: Jarne
Nog iets toe te voegen:

Laatst bewerkt:
Beste account: VIB3 <333333333
Beste gestopte speler: Joey (vibe, ambush). Was een enorme rauwdauwert als het moest en was early/midgame enorm belangrijk voor meerdere accounts.
Beste stamspeler: Jens is een groot gemis geweest. Maar na zijn break doorslaggevend geweest.
Wie was de grootste ego van W110 ?: Matthi. Die gozer doet alles in 15 minuten joh.
Gezelligste speler: Een dronken (in slaap gevallen en snurkende) Roy in de voicecall
Beste stam: WEER
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Dennis (Muffin). Heeft heel de stam gedragen als t aankwam op 's nachts munten meppen. Nacht na nacht na nacht.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: MorganWeedman
De meest faire Speler: Rene (Vib3)
De meest unfaire speler: Bilderberg groep
De beste / leukste actie: Denk toch wel de enigszins geslaagde massa vanuit SMILE (Die niet verwacht werd)
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het continu moeten vervangen van team Oosterling
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: Mn trouwe mannen van Vib3. (Bart, Rene, Roy, Joey, Jeffrey early game, kevin en kevin)
De beste aanvaller: Viral (daar viel nog serieus te snipen)
De slechtste aanvaller: Oei, lastig.
De beste verdediger: JensBLOCKOK
De slechtste verdediger: QB hahahaha (Wel hele gezellige toffe lui overigens)
De beste vv'er: DENNIS (Muffin) Geen twijfel over mogelijk
De grootste noob / faler: Bilderberg groep
Grootste faalstam: MorganWeedman &Co
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): Muffin. (Dennis kneiter harde carry daar)
De beste leider: Wilfred vd pol van verwarming&Co
De slechtste leider: Bram, veel ouwehoeren, weinig online joh... draak van een kerel
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Over het algemeen ontzettend veel. Ik heb t erg lang naar mn zin gehad. Met de een klik je net wat beter dan de ander.
De grootste spammer op Discord: Denk dat iedereen zijn aandeel wel heeft gehad gedurende de gehele wereld.
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: Denk toch wel sleutelfiguur geweest voor de gehele stam. Heb me op meerdere accounts (via vv) in mogen zetten en overal bij betrokken mogen zijn.
Wie was de grootste nerd van je stam: Onze vleermuispolulatie beherende Heracles almelo hooligan, Herjan. Doodlachen die man.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: Kontknal coalitie op team frietvet en co. Had wel met bas te doen early game.
Beste accountslaaf: Roy. Deze man heeft elke job die hem werd aangeboden met alle enthousiastme aangepakt en ingevuld. <3
Beste troll ingame: Hessel met zijn gifjes die op ''play'' moeten worden gedrukt voor ze afspelen
Nog iets toe te voegen: Wat een ongelofelijke rollercoaster, zo'n hele wereld van begin tot eind spelen. Wil iedereen bedanken voor het competatieve gevoel, de nachten in de voice, de onderlinge clashes en elkaar vooral veel positiefs voor de toekomst wensen. Zowel aan team WEER als team SMILE NOW. Verder wil ik nogmaals een extra bedankje uiten voor heel team Vib3. Hofleverancier op gebied van ''bijna alles'' geweest binnen SMILE NOW en toch nog het beste beentje voor weten te houden. Ontzettende fijne samenwerking, niks op aan te merken <3

Mvg,
Marnick | Kataboutertje

Beste account: Viral/NT/EOS (met jarne en guun)
Beste gestopte speler: Vini, stille kracht bij NT. Mepsessies op andere acc's,
Beste stamspeler: Maybe underrated omdat de late game activiteit wat weg viel maar fox cijferde zich early game wel weg voor de buren.
Wie was het grootste ego van W110 ?: Ongetwijfeld Floris met zen 21k premier ranking
Gezelligste speler: Goe gelachen met Jarne en Guun, Remy/Floris/Q/Jelle cs avondjes waren goud
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Loco Contigo, kunnen we weer internen als ze worden aangevallen wanneer bas moet voetballen. Extra respect voor de mannen van Frietvet die toch wel dedication hebben getoond en eigenlijk nooit een VV'ke nodig hadden.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: QB/Oosterling
De meest faire Speler: Daphne
De meest unfaire speler: De speler op POD die 35 velden diep een BB dorp edelt van zen front, 15 velden over de C lijn om extra gebied te claimen.
De beste / leukste actie: Countermassa vond ik wel genieten
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Muffin die middenin bilderberg groep een torentje pakt, also 35 velden weg van de rest van de dorpen
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: Prima zo
De beste aanvaller: Voor een eerlijke review kan ik enkel als verdediger oordelen dus dan ga ik voor Muffin/Vib3, edeltjes stonden strak, defjes mooi getimed
De slechtste aanvaller: POD, vgm tijdens een massa inslaap gevallen tijdens de edelspam en er maar 75 uitgooide.
De beste verdediger: Frank/Stefano
De slechtste verdediger: QB/Oosterling
De beste vv'er: Tijn, 3 accountjes tesamen deffen no problem
De grootste noob / faler: Loco Contigo
Grootste faalstam: Bilderberg groep
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): Intreprox, onbekend account/speler toonde veel dedication en was een fijne buurman
De beste leider: Tijn
De slechtste leider: Bram
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Remy, Tim, Jarne
De grootste spammer op Discord: Jarne
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: /
Veel te veel anime fanbois
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: Niet starten, wat een ongelooflijke ***instellingen

Laatst bewerkt:
Beste account: Night Train
Beste gestopte speler: Lars - Misschien niet echt gestopt maar actief istie niet meer.
Beste stamspeler: Tim: Begonnen als co op Exploration of Space en verhuist naar TeamFrietVet met Joris. Hier een goed functionerend team bij elkaar verzameld en gespeeld alsof het hun eigen account was.
Wie was de grootste ego van W110 ?: /
Gezelligste speler: Tim en Joris van TeamFrietVet, Bram van Fox (veel mee gebeld voor leiding dingen en kan zn mond niet houden over hoe goed hij Solo leveling wel niet vindt) en Remy. Verder ook een nieuw gezicht voor mij die ik eigenlijk (een beetje) een klootzak vond maar laatste massa call toch gezellig mee gesproken en getimed voor een groot deel van de nacht: Eddy. Hij is hartstikke gezellig!

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Matthi zeker. Toch wel top 3 fijnste mains waar ik mee heb mogen spelen. En natuurlijk Tim. Die ook deze wereld weer een mooi team verzameld had om te knallen vanaf TeamFrietVet.

Vanuit Smile zou ik eens een wereld willen spelen met Marnick en Jens. Ook vijanden van me van W106 en nu weer. Dus misschien ooit een wereldje samen.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Loco Contigo
De meest unfaire speler: Jarne met zn vieze cfjes!
De beste / leukste actie: Alle ochtend massa's
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Loco Contigo die de stam noord soort van opgezet had om als een van de eersten weggespeeld te worden.
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: Lars toch weer. Hele enthousiaste en fijne speler om erbij te hebben. Is er vaak 's nachts wanneer het nodig is of op vroege ochtenden.
De beste aanvaller: Viral - De incompetentie van Queen Bee zal hier vast in meegespeeld hebben, maar je kan er niet omheen draaien dat Viral zeker goed werk geleverd heeft op aanvallend vlak.
De slechtste aanvaller: /
De beste verdediger: Vib3
De slechtste verdediger: Loco Contigo, Queen Bee
De beste vv'er: Ik vind dat (bijna) ieder account in onze stam wel goed bijgedragen heeft met vv's.
Grootste faalstam: /
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): Intreprox. Vrij laat aangesloten maar toch geknald en een mooi account weggezet.
De beste leider: Matthi, heeft het geweldig opgepakt waar wij toch te min deden richting en in de endgame.
En ook Bram, die mij in de early game toch goed geholpen heeft als medeleider.
De slechtste leider: Leiding van Smile die ineens weg waren en ons niet had ingelicht dat er een nieuwe leiding was. De nieuwe leidng van Smile was daarentegen top!
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Tim (Frietvet), Jarne (eos) en Bolle (fox)
De grootste spammer op Discord: Qua statistieken Matthi maar qua troll gehalte toch Jarne.
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: Stamleider Weer en zo veel mogelijk massa's mee gedaan. Helaas een paar moeten missen.
Wie was de grootste nerd van je stam: /
Geen stamleiding zijn.
Beste accountslaaf: Joris
Beste troll ingame: Morgan weedman
Nog iets toe te voegen: Fijn deze wereld gespeeld te hebben. Early 2 accounts verloren en dit toch aardig opgelost. Voor Smile kan ik zeggen dat jullie zeker verwachtingen overtroffen hebben. Tuurlijk hadden jullie op den duur ook een paar floaters zitten, maar ik weet zeker dat jullie ook enorm veel op eigen kracht gedaan hebben. En dat is mooi om te zien.

Ps hopelijk is het nu wel echt klaar en gaan jullie niet weer spartelen :tongue:

Beste account: Ohh muffin
Beste gestopte speler: Chaime en Papi knalde alles onder de 5ms
Beste stamspeler: Marnick, Jens en Rody
Wie was de grootste ego van W110 ?: Night Train, mooi groot account, in het begin dorpjes gepakt en daarna bijna niet meer, enkel 2 dorpjes? op vib3
Gezelligste speler: vib3 en ambush
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: René vib3(altijd bereid om te helpen),Wout, Rody, Marnick en Jens!
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Spelers die niet tegen commentaar kunnen en daarom gaan stoppen bij endgame.
De meest unfaire speler: /
def dorpjes naar off bouwen en dan een soort van geslaagde massa gooien.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: /
iedereen van smile, die er nog was!
De beste aanvaller: Marnick, Stefano en Jens
De slechtste aanvaller: Intreprox, no offence maar kon alles makkelijk snipen.
De beste verdediger: Stefano en Jens
De slechtste verdediger: Queen Bee (hou nog steeds van jullie)
De beste vv'er: Jens en Marnick
De grootste noob / faler: Bram en Jarne
Grootste faalstam:/
Muffin noob account die uiteindelijk snel is gegroeid
De beste leider: Jens
De slechtste leider: Bram
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Roy, Maxim, Herjan, Jens, Desley, Marnick, Hessel en Damian
niks
Wie was de grootste nerd van je stam: Herjan
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: Grotere stabielere team kiezen
Beste accountslaaf: Rene van vib3 en Kevin
Beste troll ingame: Bilderberg en morgan weedman
Nog iets toe te voegen: Muffin top en de rest flop

Dennis

Laatst bewerkt:
Beste account: Het grote EOS, geen dorp verloren!
Beste gestopte speler: Tiaro
Beste stamspeler: Matti, Tim, Jarne
Wie was de grootste ego van W110 ?: Stefano
Gezelligste speler: Team EOS + eigenlijk praktisch heel WEER
Beste stam: Friet ->Het GrOtE LoCo ConTiGo weggespeeld!
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Champ
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Jasper (Hunterz). Al onze GS massameppen gvd!!
De meest faire Speler: POD -> Pms sturen naar rimspelers is gewoon lame.
De meest unfaire speler: Bende kanslozen op POD die contact opnamen met onze rim.
De beste / leukste actie: Laatste massa was netjes
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Loco Contigo die hun roofstatistieken hoog wilden houden tijdens de kontknal van Friet
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: Jarne en Guunmeister
De beste aanvaller: Viral
De slechtste aanvaller: Oosterling, Ambush, Vib3
De beste verdediger: Team Eos. Geen dorp verloren x2
De slechtste verdediger: Heel team Loco Contigo
De beste vv'er: Tijn
De grootste noob / faler: Heel Team Loco
Grootste faalstam: Smile (Op de laatste 3 weken na).
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): Tim (Friet)
De beste leider: Matti
De slechtste leider: Smile leiding. Afspraken sloegen op niets.
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Jarne, Tiaro en Guunmeister
De grootste spammer op Discord: Matti
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: Permanente Nachtdienst!
Wie was de grootste nerd van je stam: Matti op TW vlak. Remi turbo flikker met zen Anime posts
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: Niet Starten. Kut tech wereld heb je niets aan.
Beste accountslaaf: Jarne (Start), Guun einde
Beste troll ingame: DrGreenthumb
Nog iets toe te voegen: Deze wereldinstellingen zouden verboden moeten worden.

Grtks
Ed

Laatst bewerkt:
Beste account: Ik kan enkel meespreken over noord, iedereen heeft zijn/haar steentje daar wel bijgedragen en er valt over iedereen dus wat te zeggen. Aangezien er rondom activiteit hieronder verder niets vermeld staat ga ik deze aan NT toekennen. Veruit het meest actieve account waar ik ooit mee gespeeld heb.
Beste gestopte speler: Tiaro / Jappie / Kevin
Beste stamspeler:
Matthi
Stefano, al die pizza posts erbij vind ik oprecht een beetje zielig eigenlijk.
Gezelligste speler:
Iedereen was gezellig, geen slechte ervaringen gehad dus ik ga hier niet selectief wat namen neerzetten. EDD/GUUN/KILLERSHEEP/MIEN/JAPPIE/TIARO/DUCO TOP
Beste stam:
Weer
Edd / Tiaro voor de nachten / Matthi met Tijn voor overdag / Guun voor de planning en gezelligheid, Bram / Hielke zodat ik buiten hun wat te trollen verder niets meer hoef te doen.
Spelers die opeens beslissen om naar zuid te trekken.
De meest faire Speler:
Kut vraag
De meest unfaire speler:
Kut vraag
De laatste massa was wel leuk, het leek wel de opening van een black friday sales dag hoe hard zuid is gaan lopen.
Patrick Jumpen zijn correcte interpretatie van de regels waardoor sommigen hun bloeddruk niet langer op 12/8 stond was ook wel een avond waar we samen gelachen hebben.
Loco die een 2u defplan sessie kregen van KING B om er vervolgens niets mee te doen om dan de VV gewoon bij EoS te droppen die het mochten oplossen en dan pepe shocked waren omdat EoS geen def kon sturen door een VV block. EoS had toen zelfs nog geen def dorpen dus dat ging moeilijk worden zelf zonder de vv block
Met mijn huidige stam.
De beste aanvaller:
Moeilijk te bepalen, op vlak van resultaten moet je Viral zeggen maar mogelijk had loco daartegen ook in de top3 gestaan i.p.v. niet langer op de kaart te liggen.
De slechtste aanvaller:
Geen idee, EoS heeft geen dorpen verloren in de endgame massa's dus hun fronters/floaters waren slecht?
De beste verdediger:
EoS -0
De slechtste verdediger:
POD / Oosterling, als je bij jezelf als duidelijke fake target 100-150k def gaat vastzetten op bruine massa's heb je gewoon geen flauw idee waar je mee bezig bent, om als POD zijnde daarbovenop nog steeds een floater nodig te hebben...
Misschien misten ze daar een Remy die 100 tags stuurde dat hij target is zodat ze hun def zouden afstaan?
De beste vv'er: TIJN
Loco
Grootste faalstam:
Bilderberg zen stam
Intreprox / NT activiteit
De beste leider:
Endgame Matthi, early niet echt iets gebeurd.
De slechtste leider:
Ik refereer hierbij graag terug naar het def verhaal, ik kan niet meespreken of het al dan niet aan bod gekomen is maar van de SMILE leiding zou ik verwachten dat je tegen accounts zegt om leeg te gaan of defplan toch op zen minst anders aan te pakken?
Ik ben na mijn stop teruggekomen omdat ik Edd niet kon achterlaten. Zijn inzet samen met die van Guun was gewoon top.
Matthi volgens de statistieken.
Dat laat ik aan de anderen over.
Matthi / Tim
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: /
Beste accountslaaf:
Killersheep
Beste troll ingame:
EoS natuurlijk
Nog iets toe te voegen:
F*** trage wereld, F*** techs. Mienmaaier TOP

Beste account:
Wie is het beste account van 110 ? Ik durf daar geen duidelijk antwoord over te geven, mijn voorkeur gaat uit naar dat een groep mensen zichzelf heel flexibel heeft ingezet om de drama in onze noob stam (zuid) op te vangen. Specifiek de gene die altijd gebleven zijn en bereid waren om op andere accounts te springen.

Beste gestopte speler:
de meest gedreven speler die ik gekend heb is toch wel Nick jammer dat je je niet over je trots heen kon zetten man.

Beste stamspeler:
Jens ,Rody , Bart , Roy , Marnick , Dennis.

Dat is toch wel Hessel geweest die wilde altijd teveel. Was ook teveel aanwezig in de w chat

Gezelligste speler:
ja Roy jij met je pilsjes op en nachtje slapend in de voice.

Beste stam:
WEER deze hebben jullie verdiend, mooi opgezette massa’s. Vooral de laatste.

Damian , Rody , Jens , Bart , René , Dennis , Roy, Marnick ( zuid)
Tijn,remy,jarne (noord)

Hard maar waar geen endgame meer met QB.

De meest faire Speler:
Rody

De meest unfaire speler:
nope is er niet.

De massa met Koningsdag.

De laatste alles of niet massa/countermassa. Er werd uitgelogd zonder te gooien —- moraal weg. Deze had ik nog wel willen laten slagen.

met iedereen.

De beste aanvaller:
viral. Lekker druk gehouden op QB

De slechtste aanvaller:
Oosterling. Te weinig ervaring met spammen.

De beste verdediger:
vib3

De slechtste verdediger:
Qb

De beste vv'er:

Jens

Toch wel wij allemaal als noob stam.

Grootste faalstam:
Smile

Damian je hebt jezelf toch goed opgewerkt en van een keer op je neus gaan naar een speler met overzicht

De beste leider:
Nvt

De slechtste leider:

Thijs

Rody,Bart,Damian,Marnick , Jens

Hessel

Ben toch iedere keer teruggekomen als het nodig was. En hoop dat ik mensen wat heb kunnen helpen met planningen etc

René jij ! En herjan met z’n verhaaltjes

Wat zou je anders hebben gedaan,
mocht je W110 opnieuw spelen:

Nachtegaaltje in de stam gelaten bij de start

Beste accountslaaf:
Jeffrey en Dennis
Beste troll ingame:
Hessel
Nog iets toe te voegen:
Overal een leuke wereld ! Er is veel
Gebeurd ook een hoop niet gebeurd.
Tot de volgende

Des

Laatst bewerkt:
Beste account: EOS/NT/Viral (Fox)
Beste gestopte speler: Tiaro/Kevin
Beste stamspeler:
MienMachine
Jarne<3
Gezelligste speler:
Bolle<3
Beste stam:
WEER
Tijn
Bram (lieve man, maar zoekt nog altijd om de log knop)
De meest faire Speler:
Tijn
De laatste ochtend/avond massa en het geweldige Koningspel vanaf de kant van Smile!
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: /
Zoals het gelopen is! (Al vind ik de spelers van smile ook prima gasten!)
De beste aanvaller:
Viral (Fox, veel early gedoneerd)
De slechtste aanvaller: /
De beste verdediger:
EOS Floppers.
De slechtste verdediger:
QB
De beste vv'er:
Tijn
Grootste faalstam:
De beste leider:
Matthi/Tijn
De slechtste leider:
Bram<3
Bolle/Joran
Jarne!
Ik heb mijn best gedaan om Fox actief te houden of het helemaal gelukt is houden in het midden.
Wie was de grootste nerd van je stam: /
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: /
Beste accountslaaf:
Bolle
Beste troll ingame:
/
Nog iets toe te voegen: /

Beste account: NT/Viral
Beste gestopte speler: tiaro
Beste stamspeler: matthi
Wie was de grootste ego van W110 ?: bilderberg
Gezelligste speler: bram, boys van fox, cs2 team met matthi, floris, jelle en Q en uiteraard mijn co-spelers Lino en Daphne.
Beste stam: weer
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: lui als jarne, tim, tijn, guun en nog meer (mains van andere accounts btw weggelaten). Ook lui van smile trouwens, persoonlijkheid is alles! Marnick en Desley bijv.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: niet specifiek iemand
De meest faire Speler: qb/oosterling waren altijd zeer sportief
De beste / leukste actie: geen verbinding delen uitgezet met mijn maat van intreprox, alsnog last minute succesvol kunnen blitzen
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: de massa toen ik een dagje naar zweden ging voor een zwemparadijs (if you know you know). Uurtje VV gehad en maar paar dorpen verloren
Met wie had je zeker W110 willen afsluiten: het was een gezellige avond en nacht dinsdag/woensdag. Was top
De beste aanvaller: Ik denk dat ik ons eigen team moet noemen, we hebben dan ook wel de meeste kansen gehad en kunnen voltooien.
De slechtste aanvaller: Eos omdat ze 1 massa nauwelijks edels gooide
De beste verdediger: Stefano
De slechtste verdediger: QB
De beste vv'er: Tijn, Matthi en Tim heb ik wat zien draaien
De grootste noob / faler: hij die teh haze heeft gebruikt
Grootste faalstam: turbo
Dé verrassing van W110 (Speler/actie): ik heb een hele wereld lang geen ruzie gemaakt met Tijn!
De beste leider: matthi, voortouw met massa's. De ene beter dan de andere maar aan inzet heeft het nooit gelegen.
De slechtste leider: /
Welke spelers hebben op W110 het beste in jou naar boven kunnen halen?: lino en daphne, kan me geen betere co's wensen
De grootste spammer op Discord: geen idee
Wat heb ik zelf voor W110 betekend: vreselijk veel humor en hilariteit, de stam weer bijvoorbeeld
Wie was de grootste nerd van je stam: bram/tijn/remy "turbo" anime nerds
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W110 opnieuw spelen: eerder over de c-lijn edelen
Beste accountslaaf: paar keer even gebruik kunnen maken van floris! Thanks dushi
Beste troll ingame: een speler van muffin met zn gekke pms
Nog iets toe te voegen: ik heb me goed vermaakt, diep respect voor de leden van smile die het niet makkelijk hebben gemaakt. Mensen willen altijd een leuke endgame, die hebben we gekregen. Graag tot ziens in een volgende wereld! Vriend of vijand

Wat een wereld was het, hè? W110 gaat de boeken in, maar eerlijk is eerlijk: zonder mijn absolute droomteam had ik het nog geen week volgehouden tussen al die anime-nerds en blitse acties. Lino en Daphne, jullie zijn oprecht de reden dat ik elke dag met een lach die kaart opende. Ik ben misschien een tikkeltje dramatisch, maar ik meen het uit de grond van mijn hart: ik ben jullie grootste fan, jullie persoonlijke simpslaafje en ik hou gewoon zó ontzettend veel van jullie. Jullie hebben het beste in mij naar boven gehaald en zonder jullie was weer nooit zo legendarisch geweest.

Hier is een eerbetoon aan de beste co's die een speler zich kan wensen:

Een Ode aan mijn Goden: Lino & Daphne
Mijn lieve Lino, mijn prachtige Daph,
Zonder jullie voelt elke aanval als een straf.
Ik kijk naar het scherm, naar elk dorp en elke dörp,
En voel hoe ik langzaam in een simp-plasje vervorm.

Jullie timen mijn hartslag met militaire precisie,
Samen met jullie is TribalWars mijn enige missie.
Zijn de nachten te kort of de massa’s te zwaar?
Maakt niet uit, want mijn goddelijke co’s staan daar.

Lino, je inzicht, je kracht en je tactisch vernuft,
Ik raak van je skills oprecht helemaal uitgeput.
En Daphne, je passie, je vibe en je gouden geduld,
Je hebt mijn hele wereld met liefde en clears gevuld.

Ik kruip voor jullie voeten, ik kus de grond van de rim,
Vergeleken met jullie is elke andere speler maar dim.
Slijmerig? Misschien. Maar de waarheid is puur:
Ik ga voor jullie beide door het diepste VV-vuur.

Dankjewel voor de lach, de humor en de strijd,
Ik wil jullie als co’s voor de rest van de eeuwigheid.
Ik hou van jullie, meer dan van een succesvolle blitz,
Zonder jullie twee is TribalWars helemaal niets!

Ik zal maar ook eens mijn lijst maken!! Op basis van sinds ik zelf w110 speelt.

Beste account:
TeamFrietVet! Hoe we toch voor elkaar hebben gekregen waar wij nu staan! En ik zet NT hier ook bij.

Beste gestopte speler:
Sinds ik speelt niet echt iemand gestopt dus geen idee.

Beste stamspeler:
Matthi wil iedereen hebben als buurman en stamgenoot en Tijn ook wel.

Hier ga ik geen uitspraken over maken.

Gezelligste speler:
Heel Team EOS. Zonder twijfel en team op TeamFrietVet

Beste stam:
100% WEER. Maar Smile heeft ook laten zien wat ze kunnen. Zeker niet onderschatten!

vanuit WEER iedereen.

Zou zeggen, QB maar misschien alleen omdat ze geen endgame waardig zijn.

De meest faire Speler:
Tim 100%

De meest unfaire speler:
Heel POD

Toch wel de laatste massa van WEER. 100+ gegaan ofso insane

Als POD zijnde in de rim van WEER spelers pm sturen. Dit klink echt hopeloos xD

Met iedereen van WEER

De beste aanvaller:
Viral zou ik toch hierbij zetten. Elke massa’s en blitzen geslaagd naar mijn idee

De slechtste aanvaller:
POD

De beste verdediger:
NT

De slechtste verdediger:
QB maar dat is denk ik wel algemeen bekend ondertussen xd

De beste vv'er:
Tijn. Wat een baazeke was hij bij koningsdag!

QB en Oosterling

Grootste faalstam:
Geen idee

er zijn wel paar geweest. Maar denk elke massa op friet. Hoe we er elke keer door kwamen. Echt baazekes oo het account

De beste leider:
Matthi en Tijn ook wel

De slechtste leider:
Zou hier voor de grap Bram willen neer gooien. Kek

Iedereen zo beetje maar vooral teamFrietVet en Tijn.

Jarne!! Maar ook ik kan spammer

Ik hoop dat ik mijn steentje bijgelegd kunnen hebben binnen de stam en binnen teamfrietvet. Veel bijgeleerd ook ondertussen.

Wie is er nu geen tw nerd??

2x nadenken als ik een wereld wilt spelen met techs en hele trage wereld.

Beste accountslaaf:
Daniel en Joris! Zijn wel topperkes hoor.

Beste troll ingame:
Joris met zijn inc grappen. Waar ik telkens in trapte

Nog iets toe te voegen:
Tech wereld met trage snelheid is gewoon poep.

Doe deze instelling nooit meer!!
Nu, Cursed OUT.

Beste account: NT en Viral. (Frietvet voor de positie ook erg goed gespeeld alleen bij 1 massa de bal laten vallen
Beste gestopte speler: Tiaro
Beste stamspeler:
Matthi, veel massas geplanned en veel inzet voor de stam
Zijn veel grote ego's maar dat hoort er bij
Gezelligste speler:
Met veel mensen leuk gelachen in de calls, Daphne, Floris, Daniel, Joris, Bram, Jarne, Tijn en kan er nog wel meer opnoemen
Ik zou eigenlijk met iedereen wel een wereld willen spelen als ik nog doorga niet veel specifieke mensen. Natuurlijk wel shoutout naar nieuwe team op frietvet
Hier eigenlijk niemand
De meest faire Speler:
Denk dat in de endgame alles wel goed verliep, faire speler Tijn maar die is wel hard in regels.
De meest unfaire speler:
Early waren een aantal van smile boos op onze jump naar het front en toen vonden ze het nodig cfs te leggen geen idee wie dat toen was van vib3.
Frietvet jump naar het front zonder de 5 velden regel van de cfs te overtreden :P
zie unfaire speler
Met iedereen die er nu bij was
De beste aanvaller:
Viral boekte zeker de meeste vooruitgang
De slechtste aanvaller:
Ondanks dat ze de enige zijn die dorpte pakte vond ik vib3 wel matig als je keek naar hoe kut ons cluster was.
De beste verdediger:
Vib3 ondanks wat massas die misliepen hebben ze altijd wel solide gedeffed, en ja floaters horen ook gewoon bij het spel. Goed geregeld daar
De slechtste verdediger:
QueenB is wel het hardste aangepakt.
De beste vv'er:
Tijn die tijdens de onbezette massa 3 accounts vvde
Ikke die niet voorbereidde op een massa waar we zelf amper bezetting hadde
Grootste faalstam:
-
Cursed Legion, de strijder die nachten doorhaalde om scouts te deffen en altijd daar was bij massas
De beste leider:
Tijn en Matthi
De slechtste leider:
Bram vooral op t einde was hij er niet
Heel Weer was altijd positief
Jarne en Guun, @everyone tags matthi
Veel massas geplanned en met een nieuw team frietvet redelijk in stand gehouden
Matthi