Einde Wereld Awards

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.578
Op verzoek van velen heb ik dit topic maar aangemaakt. Ik heb een oudere versie van dit topic gepakt van een vorige wereld, wellicht daardoor net wat andere vragen of andere vraagstelling.

Beste account:
Beste gestopte Speler
Beste stamspeler:
Wie was de grootste ego van W102?:
Gezelligste speler:
Beste stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest faire Speler:
De meest unfaire speler:
De beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W102 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdediger:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste faalstam:
Dé verrassing van W102 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Welke spelers hebben op W102 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer op Discord:
Wat heb ik zelf voor W102 betekend:
Wie was de grootste nerd van je stam:
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W102 opnieuw spelen:
Beste accountslaaf:
Beste troll ingame:
Nog iets toe te voegen:

Reactiescore
12
Beste account: ISTRYX
Beste gestopte Speler JAAPIE
Beste stamspeler: -
Wie was de grootste ego van W102?: -
Gezelligste speler: Louise
Beste stam: Intern zeker, omdat ze gewonnen hebben?
De meest faire Speler:
De meest unfaire speler:
De beste aanvaller: Hangt ervan af wie er zat, gezien beide kanten veel floaters hadden.
De slechtste aanvaller: waren er wel meerdere
De beste verdediger: Krukske's RECAP OK Constructies.
De slechtste verdediger: Frostbane
De beste vv'er: Frostbane/Suturia
Grootste faalstam:
Dé verrassing van W102 (Speler/actie): Credits naar Maarten (Hedgie) om als nieuweling het zo snel op te pakken.
De beste leider: Lucas
De slechtste leider:
Stefano, Lucas, Tom, Krukske, Louis, Floris, Wakkes, Edje, Swinky, Jimbot, Thomas Thx om er nog wat van te maken.
De grootste spammer op Discord: Droezoe, who else
Wat heb ik zelf voor W102 betekend: men best gedaan
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W102 opnieuw spelen: Geen edelbooster vergeten
Beste accountslaaf: Remco/ Helga/Mike. harde Werkers, waarschijnlijk vergeet ik er nog een hoop.
Beste troll ingame:
Nog iets toe te voegen:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.877
Beste alles: Strix
Grootste rugzak: Vinci
Sterkste diplomaat: De Sukke

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.578
Beste account: iistrxs, lijkt me redelijk vanzelfsprekend deze wereld. Rick top.
Beste gestopte Speler: ESFR, misschien wel de reden dat wij als iistrxzs de wereld hebben kunnen winnen. Lang tegen weten te houden wat ons ruimte gaf om door te groeien.
Beste stamspeler: Mitch van Senti heeft zich altijd heel veel ingezet voor de stam, Bart van Vib3 ook, Thomas van Memo, Des van UTS, veel goede carries in de stam.
Wie was de grootste ego van W102?: Joeri? Die had wel een redelijk ego in Int, wellicht ook gewoon terecht. Stefano bij Guessr? Zelf niets verliezen leek belangrijker dan het stambelang vaak.
Gezelligste speler: Bart van Vib3 is de legend
Beste stam: Int.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Tijn, Hielke, Mitch, Bart, Rene, Thomas, Timo, Desley, Jarne, Maik, Mark, Rick en Rik.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Nick en het oude team van Vib3
De meest faire Speler: Rik, hield het moraal kompas van Int wel bij elkaar altijd
De meest unfaire speler: Niet mega veel unfair dingen gebeurd volgens mij
De beste / leukste actie: Onze blitz op Sukke, perfect voorbereid door Rick en was heerlijk om de dorpjes binnen te zien lopen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De keuze om niet vol op QQ te lopen vanuit Guessr, waardoor wij een mega gemakkelijk front kregen en elke massa drie accounts konden dragen als het nodig was.
Met wie had je zeker W102 willen afsluiten: Caro, was in de start zo actief bij ons en was leuk geweest om het samen af te ronden.
De beste aanvaller: Rick van iistrxzs, meesterbrein achter de technische uitvoering van elke actie zo ongeveer, mega strakke times en snelle handelingssnelheid. Frost viel ook altijd strak aan, alleen wat weinig edels. Jasper dus?
De slechtste aanvaller: De Sukke / Hedgie, dat leek echt werkelijk waar nergens op. Vinci heeft ook wel geregeld verzaakt in het aanvallen overigens.
De beste verdediger: Er heeft in mijn geheugen niet een account echt uitgeschoten hierin. Kruk deed het goed, Mark bij ons ook. Niet echt een antwoord. Ik door mijn deffles?
De slechtste verdediger: Sukke & Hedgie waren altijd wel redelijk slordig, tenzij Kruk er zat. Werden teveel foutjes gemaakt.
De beste vv'er: Dat ben ik
De grootste noob / faler: Rogier heeft wel echt gefaald. Dat TU nooit echt iets heeft kunnen klaarspelen met het makkelijkste front van de wereld is ook wel een grote faal.
Grootste faalstam: KaKaKa, hopeloze groep was dat destijds.
Dé verrassing van W102 (Speler/actie): Thomas van Memo, Timo van Memo, Rick van iistrxzs (eerste wereld van hem btw).
De beste leider: Dat ben ik wederom. Wereld gewonnen vanwege betere leiding durf ik wel te zeggen.
De slechtste leider: Stefano, bezit niet over de juiste skills om leider te zijn in mijn ogen. Te egoïstisch in keuzes wat de stam niet ten goede komt. Althans zo lijkt het vanaf buitenaf.
Welke spelers hebben op W102 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Rick, my goat. Was echt heerlijk spelen.
De grootste spammer op Discord: Bart van Vib3
Wat heb ik zelf voor W102 betekend: Een hele hoop. Structuur gebracht naar een stam zonder enige vorm hiervan. Gemotiveerd, en geleid.
Wie was de grootste nerd van je stam: Thomas van Memo of Rick van iistrxzs
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W102 opnieuw spelen: Lastig, ik zou vooral graag keuzes van andere beïnvloeden. Denk dat de wereld veel leuker had kunnen zijn zonder alle afspraken en een duidelijke noord vs zuid. Er waren vier stammen wat leuk had kunnen zijn. Zelf heb ik het beste gehaald uit veel situaties denk ik. De nb fout aanpassen was mijn slechtste keuze.
Beste accountslaaf: Mitch the goat
Beste troll ingame: Stefano & Dries
Nog iets toe te voegen: ggwp

Reactiescore
2
Beste account:
Istrix deze mannen stonden er altijd en hebben echt de sterren van de hemel gespeeld

Beste gestopte Speler
Jaapie. Als jij niet gestopt was zou de strijd nog lang geduurd hebben met uts.

Joeri. Maar skils technisch zeker waard.

Beste stam:

Int. Gestreden tot het eind.

Rik , Rick, Pim, jarne, Justin, loes , Mitch , Bart , hielke , gunther, Thomas , Timo , Bart, René , maik.

Dit is discutabel maar alle mensen die hun keutel ingetrokken hebben op de momenten dat het moest.

Beste stamspeler: Mitch van Senti heeft zich altijd heel veel ingezet voor de stam, Bart van Vib3 ook, Thomas van Memo, jarne van nem mannen van istrix.
De meest faire Speler:

rik en Rick die me aan alle kanten meegenomen hebben tijdens deze endgame. Zonder hun had ik het niet gered.

De meest unfaire speler:
Is er in mijn ogen niet

Het op grijs gooien en uitsluiten van alle spelers op een account tijdens een endgame.

De beste aanvaller:

Istrix kon goed druk zetten, Under the stairs hield ook goed druk op de fronter.

De slechtste aanvaller:

The unknown.

De beste verdediger:

De man die senti rechttrok.

De beste vv'er:

Pim en Rick

Grootste faalstam:

Guessr zelf. Kwamen amper aan aanvallen sturen toe.

Mezelf. Ik wist niet dat ik zo tot uiterste zou gaan om een account draaiende te houden ( met dank aan alle kennis van Pim Rick Rik )

De slechtste leider:

Nvt

De beste leider:
Ja dit is in mijn ogen toch echt Pim geweest , rust reinheid en regelmaat. Discipline en geordend.

trekker Bartje ! Heeft wel een gezellig pils momentje opgeleverd eh kerel.

Zonder mij was uts er niet meer geweest. Ik heb activiteiten geboden op momenten dat niemand meer wilde.

Vanaf de start met het endgame ploegje gespeeld hebben, ik ben wat later ingestroomd en heb naar mijns inziens een hele mooie periode met iedereen gemist!

Beste troll ingame:

Dries

Nog iets toe te voegen:
Ik zou zo weer mn vrije tijd opgeven om met deze mannen een endgame te spelen

Reactiescore
10
Nou laat ik mijn lijstje ook maar maken he.

Beste account: iistrxzs, of hoe je het ook noemt. Kom je gewoon niet omheen.
Beste gestopte Speler: Jasper. Die kon de W denk ik voor Guessr nog een stuk positiever maken aan de oostzijde.
Beste stamspeler: Denk toch echt dat wij het zelf waren (Senti) Altijd zo veel mogelijk ingezet voor de stam waar nodig.
Wie was de grootste ego van W102?: Ik denk niet echt grote Ego's, iedereen denkt onder aan de streep in eigen belang., maar beseffen dat we zonder elkaar geen W gaan halen.
Gezelligste speler: Jarne, Des, Pim, dikke Fendt Bart, René, Senti/Vinci's Bart, Loes. Allemaal toppers die veel aanwezig waren in de stamchat. (vergeet er zeker nog meer)
Beste stam: Int. Geen uitleg nodig.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Iedereen bij Int. wel, iedereen heeft zo zn kwaliteiten.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: n.v.t.
De meest faire Speler: Rik
De meest unfaire speler: Ik vind niet dat er unfair gespeeld is, dus geen.
De beste / leukste actie: Er zijn 2 noemenswaardige acties. De een is Drieske die Blitzte tijdens een NAP periode na een massa. Wat ons de kans gaf om de komende massa te verstoren. en 2 is in de Midgame, het lopen op een onmeunige defbunker (Dreekuh) die er ook flink wat PP's op gegooid heeft om vervolgens opeens delete te gaan.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: -
Int.
De beste aanvaller: Mark, Pim, Mien
De slechtste aanvaller: De Sukke
De beste verdediger: Pim / Mark, Die Senti een paar keer goed gesaved hebben
De slechtste verdediger: Naast de spelers aan Guessr kant (Sukke vooral) ben ik dat ook zelf. Zonder de hulp van de stam was Senti (vooral bij de eerste massa's) redelijk verloren geweest.
De beste vv'er: Pim.
De grootste noob / faler: Sorry Rog, maar dat ben jij.
Grootste faalstam: FZB
Dé verrassing van W102 (Speler/actie): Rick die zn eerste W speelde
De beste leider: PIM
De slechtste leider: -
Welke spelers hebben op W102 het beste in jou naar boven kunnen halen? Mark, Pim.
De grootste spammer op Discord: -
Mijzelf zijn en inzetten voor de stam tot het eind.
Wie was de grootste nerd van je stam: René van Vib.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W102 opnieuw spelen: Nog meer meppen
Beste accountslaaf: Gunther en ikzelf
Beste troll ingame: Sutuuuu
Nog iets toe te voegen: GG en bedankt voor deze W allemaal!

Groet,
Mitch

Laatst bewerkt:
Reactiescore
620
@Consilium Obscurum Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Mitch. Is gwn terecht.
Deze wereld is gwn treurig gespeeld door mij helaas. Of nja niet gespeeld is een beter woord. Excuses zijn van mij naar iedereen die ze nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
Beste account: iistrxs
Beste gestopte Speler: Jaapie
Beste stamspeler:
Onmogelijk om één naam op te plakken, het collectief was gewoon top.
Er was volgens mij geen grootste ego.
Gezelligste speler:
Justin / Mitch / Bart / Desley / Nog vele anderen.
Beste stam:
Int.
Ik zou met het merendeel zeker opnieuw willen spelen als ze ergens op de kaart liggen op een volgende wereld. Voor een endgame en alles daarrond ( Leiderschap, planning, timings, ...) zou ik Pim / Rick / Rik / Bart ESFR / Frank / Hielke / Mark liever weer bij me hebben dan tegen me.
Spelers die opeens vanaf de endgame 'geen tijd' meer hebben.
De meest faire Speler:
Rik
De meest unfaire speler:
n.v.t.
iistrxs dat Int. joinde, dit heeft in mijn ogen de wereld bepaald.
De Sukke op delete.
Met Int; ahja...
De beste aanvaller:
Rick bij Int. Jaapie bij GUESSR.
De slechtste aanvaller:
Meerdere teams zijn +0 gegaan in de endgame. Dat je volledig BOK loopt met een gemiddelde van bv 3ms maakt je volgens mij wel geen slechte aanvaller.
De beste verdediger:
Pim / Bart ESFR / Frank / Hielke / Mark
De slechtste verdediger:
De Sukke I guess.
De beste vv'er:
Pim
n.v.t.
Grootste faalstam:
FZB
Rick, die net zoals mij zijn eerste wereld speelde maar dan op een iets hoger niveau.
De beste leider:
Pim.
De slechtste leider:
De leiders die vanaf de endgame in rook zijn opgegaan na een hele wereld te liggen yappen.
Als nieuwe speler heb ik van zeer veel mensen mogen bijleren, teveel mensen om op te lijsten. Alle reeds vernoemde spelers in bovenstaande vragen komen hier dus zeker ook weer aan bod.
Bart VIB3 / Loes voor grondstoffen.
Heb altijd men best gedaan, beschikbaar proberen te zijn voor alles en iedereen.
Rick, gozer kwam af met opgemaakte excel sheets buiten de werkuren.
Een grotere bezetting vinden voor het versturen van GS'en en meppen. Dit was naar het einde toe zeer uitputtend en echt niet meer aangenaam.
Beste accountslaaf:
Mitch
Beste troll ingame:
Stefano
Nog iets toe te voegen:
Een leuke aangename wereld waarin ik veel mensen heb leren kennen en veel heb kunnen bijleren en genoeg heb kunnen lachen.

Bovenaan