- Reactiescore
- 1.027
Bij deze ook maar een lijstje vanaf mij, kansloos dat dit forum(kanaal) wordt gebruikt voor eindeloze discussies die echt nergens over gaan, stop toch eens met janken en doe wat nuttigs met je tijd xx
Beste speler:
Schedel, van plannen maken tot floaten, de mannen hier hebben ondanks een vrij klein team alles uit de kast getrokken om altijd voor de stam klaar te staan. Daarnaast eigenlijk de hele wereld door stabiel gebleven terwijl de rest richting het einde wat verslapte.
Beste stam:
Dei, lijkt me duidelijk.
De beste stam speler:
Schedel, eigenlijk enkel en alleen door het draaien van de VV’’s bij nood en het floaten. Moet zeggen dat verder iedereen in de stam z’n steentje bij heeft gedragen dus wat dat betreft maakt iedereen hier wel aanspraak op.
Het grootste ego:
Stefano, gelukkig heb ik je leren kennen als een chille gast terwijl ik daarvoor wel dacht dat je een eikel wasprobeer wat meer te focussen op het voorbereiden/overzicht houden ipv alles 0 ms snipen en dan kom je er wel
verder ikzelf anders beginnen mensen weer te wenen dat ik mijzelf hier niet neerzet xx
Beste leider:
Leiding dei, ondanks de vele wisselingen in het leiderschap toch altijd wel de beste keuzes gemaakt voor de stam, vooral Nordin heeft in de cruciale midfase veel tijd gestoken in allerlei onderhandelingen en beleid, topper.
Meest overschatte stam:
Corn, ik had gehoopt dat een aantal “nieuwe” accounts daar wat meer zou presteren of energie/tijd in de endgame zou steken. Niks was minder waar toen ik hoorde dat het grotendeels weer floaters / Frankies waren die met massa’s de kar moesten trekken.
Meest overschatte speler:
Snow, sorry maar iedere keer weer beginnen om dan maar weer in de endgame te verzaken, ik snap het niet
Meest onderschatte speler:
UM, lekker stabiel account met prima spelers die bijna altijd hun shit geregeld hebben, beetje pech gehad met de rim ligging en het lastige front waardoor vaak de keuze werd gemaakt om een massa elders te gooien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
maakt me niet zo uit, zo lang je actief bent, alles geeft en niet na een hele wereld spelen besluit om dan maar te stoppen voor de endgame begint.
Mooiste speler naam:
Oath of the spear
Mooiste stam naam:
Cornhub
Het domste topic:
Deze, mede omdat het kanaal abused is door verbitterende mannetjes die toch weer hun ei kwijt moeten over het verloop van de wereld. Post gwn je lijstje en voer een discussie lekker in de discord of open een ander kanaal.
Favoriete forum poster:
Geen idee, heb geen tijd om al die boekdelen te lezen. Zolang je maar feiten spreekt zou ik zeggen
Minst favoriete forum poster:
Blond, stop eens met huilen man, dankje.
Dikste wannabe op het forum:
Nvt
Dikste wannabe in het spel:
Nvt
Mooiste profiel foto van spelers:
snow
Mooiste profiel foto van stammen:
Dei
Mooiste actie van de wereld:
Of mensen het nu leuk vinden of niet, dei maakte een keuze om qq en Vinci vast te houden terwijl we wisten dat het heel lastig ging worden en dat iedereen op ons zou gaan, niks bleek minder waar..
Alles en iedereen werd uit de kast getrokken om ons te breken, meerdere stammen en katapulten tot het benaderen van 30k spelers in onze rim die maar tijdens een massa een trein in onze safe moesten gooien, we hebben het allemaal meegemaakt maar breken konden ze ons nietdaar zijn we gwn simpelweg trots op ^^
Daarnaast een shoutout voor Joachim/Ware voor het maken en verzinnen van de complexe massa plannen en daarnaast het voorkauwen van de planningen, een goed begin is het halve werk.
Succes allemaal en wellicht tot ziens xx
je eigen stam en spelers zetten bij de positieve awards en de andere stammen bij de negatieve dingen, heerlijk