Einde wereld awards

Reactiescore
415
Dankjewel ook aan men top co's deze wereld, op het einde was het enkel nog Mathieu, Jens en ik maar in het begin van de wereld hebben vele anderen schedel opgebouwd: Stan, Joa, Niels, Piet. Merci heren!
zo goed mn best gedaan en nu al vergeten ongelooflijk

Reactiescore
43
zo goed mn best gedaan en nu al vergeten ongelooflijk
OMG… dit meen je niet, sorry maatje ik was duidelijk niet meer helder na het maken van heel die lijst :(

Heb je toegevoegd, helemaal vooraan, waar je thuis hoort met al het werk dat je verzet hebt begin en mid game <3

Reactiescore
1.021
Amai amai, Dei heeft de wereld gemakkelijk gewonnen zo te zien. Wat een verrassing :biggrin:

Na de mid game ook de end game geskipt? Leuk spel is het toch geworden zeg

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800
Amai amai, Dei heeft de wereld gemakkelijk gewonnen zo te zien. Wat een verrassing :biggrin:

Na de mid game ook de end game geskipt? Leuk spel is het toch geworden zeg
Hebben we in tegenstelling tot blond de early game tenminste niet geskipt poah

Reactiescore
1.021
Die reactie snap ik niet, heb namelijk enkel de early game gespeeld en erna zijn we gestabt door onze bondgenoot :confused2:

Wel chapeau voor schedel dat ie tegen de QQ rekruut was! Respect :smile:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.829
Laten we het maar niet hebben over die keren dat jullie massa-intel geleakt hadden naar een gezamenlijke vijand terwijl de BG nog stond, he. :biggrin:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800
Die reactie snap ik niet, heb namelijk enkel de early game gespeeld en erna zijn we gestabt door onze bondgenoot :confused2:

Bondgenoot inderdaad! Jullie wisten dat de uitkomst twee kanten op kon vallen zoals normaal is bij een bondgenootschap :wink:

Reactiescore
43

How how gestabbed is er nooit geweest vanuit DEI hoor. Altijd eerlijk geweest over de samenwerking en dat die niet perse permanent was. Dat jullie alsnog kozen voor de samenwerking onder die omstandigheden was jullie keuze.

Technisch gezien hebben jullie ons zelfs gestabbed door je niet te houden aan de voorheen opgelegde NAP bij opzegging van de samenwerking. Maar daar hebben we niet moeilijk over gedaan toen.

Reactiescore
1.385
Reactiescore
1.021
Bondgenoot inderdaad! Jullie wisten dat de uitkomst twee kanten op kon vallen zoals normaal is bij een bondgenootschap :wink:
How how gestabbed is er nooit geweest vanuit DEI hoor. Altijd eerlijk geweest over de samenwerking en dat die niet perse permanent was. Dat jullie alsnog kozen voor de samenwerking onder die omstandigheden was jullie keuze.

Technisch gezien hebben jullie ons zelfs gestabbed door je niet te houden aan de voorheen opgelegde NAP bij opzegging van de samenwerking. Maar daar hebben we niet moeilijk over gedaan toen.

Deze posts kloppen natuurlijk en jullie hebben het op zich nooit vuil gespeeld ofzo, en natuurlijk was die "gestabbed" in mijn vorige post niet serieus bedoeld. :wink:

Zoals al vaak aangegeven vond ik het vooral een jammerlijke keuze toen jullie besloten hadden QQ te recruiten.. Het zou jullie gesierd hebben indien je eens wou proberen een wereld te winnen met een bende VF'ers aan jullie zijde. Bovendien hadden we al enkele succesvolle aanvallen achter de rug. (Geleid door jullie maar ook door ons prima meegeholpen).

Voor het wereldverloop zou het ook bevorderlijk geweest zijn. Uiteindelijk werd de mid-game (weeral) quasi geskipt, en als ik dan bovendien merk dat de end-game OOK nog eens geskipt werd de afgelopen maanden... tja dan kan ik alleen maar concluderen dat het een heel saaie keuze geweest is door jullie waar je wellicht nu veel spijt van hebt.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800
Deze posts kloppen natuurlijk en jullie hebben het op zich nooit vuil gespeeld ofzo, en natuurlijk was die "gestabbed" in mijn vorige post niet serieus bedoeld. :wink:

Zoals al vaak aangegeven vond ik het vooral een jammerlijke keuze toen jullie besloten hadden QQ te recruiten.. Het zou jullie gesierd hebben indien je eens wou proberen een wereld te winnen met een bende VF'ers aan jullie zijde. Bovendien hadden we al enkele succesvolle aanvallen achter de rug. (Geleid door jullie maar ook door ons prima meegeholpen).

Voor het wereldverloop zou het ook bevorderlijk geweest zijn. Uiteindelijk werd de mid-game (weeral) quasi geskipt, en als ik dan bovendien merk dat de end-game OOK nog eens geskipt werd de afgelopen maanden... tja dan kan ik alleen maar concluderen dat het een heel saaie keuze geweest is door jullie waar je wellicht nu veel spijt van hebt.

Die mening deel ik ook deels met je hoor.

De endgame is trouwens zeker niet geskipt en daar heb ik wel van genoten.

Een actief en misschien minder ervaren account zie ik als een uitdaging, een potentieel inactief account heeft niet echt iets met uitdaging te maken maar meer met compenseren voor activiteit.

Het blijft natuurlijk hypothetisch hoe jullie activiteit geweest zou zijn, maar de kans is echter (veel) hoger dat accs inactief worden die niet herhaaldelijk een endgame meemaken. Dat is een andere manier van spelen waar genoeg spelers afhaken.

Zo kun je bij veel bekendere namen ook op voorhand gokken of ze er in de endgame bij zijn of niet, uitzonderingen daargelaten. Bij een @Dream Team. hou ik sterk rekening dat hij ergens early/mid afhaakt (no offence trouwens) en een schedel dat ze doorgaan tot de wereld gewonnen is of ze weggespeeld zijn.

Als er accounts zijn waarvan ik weet dat ze actief blijven maar misschien minder ervaren, zou het zeker een gezonde keuze kunnen zijn. Helaas is er (bijna) altijd een correlatie tussen ervaring en langdurige activiteit, wat altijd weer de reactie "uitdaging uit de weg lopen" uitlokt.

Reactiescore
1.209
Ik denk ook dat het achteraf altijd makkelijk zeggen is dat de midgame geskipped is.
Op het moment dat QQ er bij kwam kreeg hij heel zijn omgeving op zich en had het ook zomaar de andere kant op kunnen vallen, dus op dat moment was het ook zeker niet een gegeven dat deze keuze de midgame ging skippen.
Persoonlijk denk ik ook dat het snel wegvallen van bijvoorbeeld een Chaos meer reden is dat de midgame geskipped is dan de recruit van QQ.

Bovenaan