Einde wereld awards

Reactiescore
21
Beste speler: (kwa skills) Frank ID - Ray - Bjorn

Beste stam: Kekw was uiteindelijk de beste stam, maar we hebben voor mijn gevoel wel het maximale uit deze stam gehaald.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Het team van Boerharmsen, veruit boven mijn verwachting gepresteerd.

De beste stam speler: Bart/Lucas

Het grootste ego: Dries

Beste leider: Floris

Slechte leider: Tijn, niks persoonlijks, maar van leiding, naar speler bij kewk is niet mijn stijl van spelen. (Wel netjes in overleg)

Meest overschatte stam: AE

Meest onderschatte stam: Kekw

Meest overschatte speler: Sebas

Meest onderschatte speler: BoerHarmsen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaaz-Pfb-Eos-Boerharmsen-llm

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wurm 2.0

Mooiste speler naam: The Hungry Wolf

Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Pink Fluffy Bear

Mooiste profiel foto van stammen: -

Mooiste actie van de wereld:

- De massa die ik gepland had op dezelfde dag aankomst als kekw, tevens dacht iedereen dat dit een counter was bij kekw, maar dat was niet het geval :p
- Me blitz op Floris, sorry vriend❤️
- De massa van burger, al baal ik hier nog steeds van... omdat ik de dag ervoor meekeek op tiktok en ik getimde bevelen zag lopen op kerk dorpen, helaas is er erna niks meer aangedaan :(
- De blitz op Baardman
- De nachtmassa van kekw, we zaten met 4/5 man, enkel pfb-wolf-llm, pfb had de vv van tok, wij kregen om 5u vv van sukke, de eerste snipe die ik zet kreeg ik de melding u heeft geen toestemming, rogier wakker gebeld weer omdat te fixen, uiteindelijk om 7u helemaal kapot. Frank ID pakt over en om 10u wakker worden en sukke -0 ook, hiervoor ook credits voor Frank❤️

Verder vond ik dit echt een ouderwetse leuke wereld. Wat ik ook erg prettig vond is dat er door kekw ook netjes is omgegaan omtrent de situatie met MichaelScott wat op grijs ging. Verder heb ik de frontlijn met klaaz/Boerharmsen in 1 dag kunnen regelen met Floris/Sander/Kruk, hele fijne gasten allemaal, waar gewoon dingen makkelijk mee geregeld kunnen worden. wat tegenwoordig best wel uniek is.

Gefeliciteerd Kekw met jullie overwinning, het was een mooie strijd. Dank daarvoor

Ik hou van je @Burger ❤️
Mvg

Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.261
Reactiescore
448
Beste speler: (kwa skills) Frank ID - Ray - Bjorn

Beste stam: Kekw was uiteindelijk de beste stam, maar we hebben voor mijn gevoel wel het maximale uit deze stam gehaald.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Het team van Boerharmsen, veruit boven mijn verwachting gepresteerd.

De beste stam speler: Bart/Lucas

Het grootste ego: Dries

Beste leider: Floris

Slechte leider: Tijn, niks persoonlijks, maar van leiding, naar speler bij kewk is niet mijn stijl van spelen. (Wel netjes in overleg)

Meest overschatte stam: AE

Meest onderschatte stam: Kekw

Meest overschatte speler: Sebas

Meest onderschatte speler: BoerHarmsen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaaz-Pfb-Eos-Boerharmsen-llm

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wurm 2.0

Mooiste speler naam: The Hungry Wolf

Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Pink Fluffy Bear

Mooiste profiel foto van stammen: -

- De massa die ik gepland had op dezelfde dag aankomst als kekw, tevens dacht iedereen dat dit een counter was bij kekw, maar dat was niet het geval :p
- Me blitz op Floris, sorry vriend❤️
- De massa van burger, al baal ik hier nog steeds van... omdat ik de dag ervoor meekeek op tiktok en ik getimde bevelen zag lopen op kerk dorpen, helaas is er erna niks meer aangedaan :(
- De blitz op Baardman
- De nachtmassa van kekw, we zaten met 4/5 man, enkel pfb-wolf-llm, pfb had de vv van tok, wij kregen om 5u vv van sukke, de eerste snipe die ik zet kreeg ik de melding u heeft geen toestemming, rogier wakker gebeld weer omdat te fixen, uiteindelijk om 7u helemaal kapot. Frank ID pakt over en om 10u wakker worden en sukke -0 ook, hiervoor ook credits voor Frank❤️

Verder vond ik dit echt een ouderwetse leuke wereld. Wat ik ook erg prettig vond is dat er door kekw ook netjes is omgegaan omtrent de situatie met MichaelScott wat op grijs ging. Verder heb ik de frontlijn met klaaz/Boerharmsen in 1 dag kunnen regelen met Floris/Sander/Kruk, hele fijne gasten allemaal, waar gewoon dingen makkelijk mee geregeld kunnen worden. wat tegenwoordig best wel uniek is.

Gefeliciteerd Kekw met jullie overwinning, het was een mooie strijd. Dank daarvoor

Ik hou van je @Burger ❤️
Mvg
Love you too vrind

Reactiescore
143
Beste speler: Floris, Willy, Ray, Bjorn en Frank hebben denk ik allen laten zien degelijk te kunnen tw'en. Allen zowel aanvallend als deffend wat laten zien.

Beste stam: KEKW. Kan ik iets anders noemen?

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat boer hier terecht genoemd is.

De beste stam speler:
Frank en Bart. Hebben beide zich (veels) te druk gemaakt om de stam en geholpen waar kon.

Het grootste ego:
Teveel mensen om op te noemen?

Beste leider:
Idk? Heb ik me niet mee bezig gehouden.

Slechte leider:
Idk? Heb ik me niet mee bezig gehouden.

Meest overschatte stam:
AE, snap niet hoe er bij KEKW werd gedacht dat het wel goed liep..

Meest onderschatte stam:
idc

Meest overschatte speler:
Floris, ze zeggen dat die actief is maar ik zie het niet terug? En EOS, als zelfs checkmate en Wurm moestuintjes kunnen leggen moet je wel echt beperkt zijn.
Binnen ae wurm, check, sukke en llm. Van Sophia ook weinig gezien deze wereld tbh.

Meest onderschatte speler:
Omdat die tegenwoordig actief is zeg ik Kevin.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
PFB, THW, Marc, Tijn, Tim, Burger, Floris, Kevin
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Wurm2.0 met stipt op 1. Verder Checkmate, Sukke en praktisch iedereen die afwezig was bij massa's en dan daarna ff de stand kwam opmaken als de floaters hun werk weer hadden gedaan.
Kan ik hier ook alle geoguessr nerds plaatsen?

Mooiste speler naam:
idc

Mooiste stam naam:
idc

Favoriete forum poster:
Combino pastasaus

Minst favoriete forum poster:
Dries/Wurm

Dikste wannabe op het forum:
Dries/Wurm

Dikste wannabe in het spel:
Dries/Wurm

Mooiste profiel foto van spelers:
Idk ik kijk naar andere plaatjes.

Mooiste profiel foto van stammen:
Idk ik kijk naar andere plaatjes.

Het eindelijk op delete zetten?
Kerkmassa van burgert
Het bezoek van Louis?
Deffbunker Wurm die paniek krijgt omdat ze 2 mill aan deff hebben uitstaan.

Reactiescore
1.261
Reactiescore
22
Geoguessr was oprecht toffer dan het spelletje zelf spelen!

Reactiescore
94
Ik wil graag iedereen bedanken die ons benoemd heeft! <3
Wij vinden dit altijd leuk! Ook omdat we zoveel moeite in deze wereld hebben gestoken.

De "Wij van WC-eend" benoemingen vind ik niet mogen. :rolleyes: The Hungry Wolf

Bovenaan