- Reactiescore
- 510
@sosabowski was jij niet gestopt????????
Ha lieverd,
Ik werd weer terug het spel in gezogen door die walgelijke @Burger
@sosabowski was jij niet gestopt????????
Bjorn kan niet deffen???Beste speler: (kwa skills) Frank ID - Ray - Bjorn
Love you too vrindBeste speler: (kwa skills) Frank ID - Ray - Bjorn
Beste stam: Kekw was uiteindelijk de beste stam, maar we hebben voor mijn gevoel wel het maximale uit deze stam gehaald.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Het team van Boerharmsen, veruit boven mijn verwachting gepresteerd.
De beste stam speler: Bart/Lucas
Het grootste ego: Dries
Beste leider: Floris
Slechte leider: Tijn, niks persoonlijks, maar van leiding, naar speler bij kewk is niet mijn stijl van spelen. (Wel netjes in overleg)
Meest overschatte stam: AE
Meest onderschatte stam: Kekw
Meest overschatte speler: Sebas
Meest onderschatte speler: BoerHarmsen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaaz-Pfb-Eos-Boerharmsen-llm
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wurm 2.0
Mooiste speler naam: The Hungry Wolf
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Pink Fluffy Bear
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld:
- De massa die ik gepland had op dezelfde dag aankomst als kekw, tevens dacht iedereen dat dit een counter was bij kekw, maar dat was niet het geval
- Me blitz op Floris, sorry vriend
- De massa van burger, al baal ik hier nog steeds van... omdat ik de dag ervoor meekeek op tiktok en ik getimde bevelen zag lopen op kerk dorpen, helaas is er erna niks meer aangedaan
- De blitz op Baardman
- De nachtmassa van kekw, we zaten met 4/5 man, enkel pfb-wolf-llm, pfb had de vv van tok, wij kregen om 5u vv van sukke, de eerste snipe die ik zet kreeg ik de melding u heeft geen toestemming, rogier wakker gebeld weer omdat te fixen, uiteindelijk om 7u helemaal kapot. Frank ID pakt over en om 10u wakker worden en sukke -0 ook, hiervoor ook credits voor Frank
Verder vond ik dit echt een ouderwetse leuke wereld. Wat ik ook erg prettig vond is dat er door kekw ook netjes is omgegaan omtrent de situatie met MichaelScott wat op grijs ging. Verder heb ik de frontlijn met klaaz/Boerharmsen in 1 dag kunnen regelen met Floris/Sander/Kruk, hele fijne gasten allemaal, waar gewoon dingen makkelijk mee geregeld kunnen worden. wat tegenwoordig best wel uniek is.
Gefeliciteerd Kekw met jullie overwinning, het was een mooie strijd. Dank daarvoor
Ik hou van je @Burger
Mvg
Dat neem je terug.Kan ik hier ook alle geoguessr nerds plaatsen?
Met het telefoontje van Floris op tweede plaatsHet bezoek van Louis?
@SnowfallEn EOS, als zelfs checkmate en Wurm moestuintjes kunnen leggen moet je wel echt beperkt zijn.
JIJ KRIJGT OOK EEN STREEPJE DOOR JE NAAM
Goed lijstje yanto!
Het siert je dat je weer de helft van je lijstje moest stelen van mij!
Zo houd je je afkomst goed in ere, stelen kunnen ze we
Dat neem je terug.
Hallo geoguesser nerds????
even dimmen he
wij willen ook niet bij jou in de stam, jij verliest alles