Einde wereld Awards

Reactiescore
725
Speler awards
Beste speler: Puur uit verhalen @Pedik voor het organiseren van alle massa's.
Beste stamspeler: @kwiedoes
Beste aanvaller: Kies zelf maar iemand vanuit BCN.
Beste verdediger: Niet persé iemand vanuit GBU.
Grootste vv slet: Ik.
Grootste ego: BCN.
Gezelligste speler: Genoeg weten het wel waar ik contact mee heb. Maar in 't Kwiedoes vooral ;)
Mooiste spelersnaam: Talibanana
Mooiste profielfoto speler: Talibanana
Welke speler was voor jou de verrassing: Saksen. Stond klaar wanneer het moest en ze aanwezig kon zijn!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Wesley, en hij weet precies waarom. Vies mannetje.
Voor wie heb jij echt respect: Kwiedoes.


Stam awards
Beste stam: BCN
Slechtste stam: GBU
Beste leider: BCN.
Slechtste leider: GBU
Mooiste stamnaam: GBU
Mooiste stamplaatje: GBU.
Wie had je graag in de stam gehad: Pedik
Wie had je liever niet in je stam gehad: Wesley.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Geen os buiten stam.
Slechtste instelling deze wereld: Niet duidelijk hanteren van de boostregels.
Mooiste actie deze wereld: Vanuit GBU niks.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Uit eindelijk de massa-stam wat niet in ons voordeel werkte, en weinig ervaring voor het opzetten van massa's in onze stam. En lekker mensen die graag info door snitchen naar BCN.
Grootste blunder van Cas12: Wesley vertrouwen.
Leuke onderbouwing
 
Reactiescore
725
Speler awards
Beste speler:
Patje - Pedik, heeft heel de wereld 110% inzet getoond, slaap stond met vele momenten op de 2e plek en daarnaast altijd als een echte aangename leider gefunctioneerd heel de wereld lang.

Beste stamspeler:
Nils - Beastmode, handelde instant op de OS aanvragen van EoS.
Lepel, floaten of vven in eender welke situatie was voor hem nooit een probleem.

Beste aanvaller:
Thomas - Afterglow met zijn 9 van de 10 geslaagde nachtblitzjes.
Seppe - Xbraun die afgelopen massas samen met mij de wekker om 6u in de ochtend zette om edels te beginnen zwieren!
Lepel met de laatste massa en zijn timings op Xbraun.
en oa heel team Exploration of Space, moet ik geen woorden aan vuil maken.

Beste verdediger:
Thomas - Afterglow en Dennis - Blooner,
Afterglow had met de punten ranges als ik het mij goed herinner een heel lastig front/cluster en heeft ook wel vele amateuristische incs moeten incasseren,
Blooner heeft hier voor en na zijn recruit ook de bonen van mogen eten.

Grootste vv slet:
Lepel de muntenmepper

Grootste ego:
Mien, Frits en Patje.

Gezelligste speler:
Rob kwam altijd met leuke verhalen etc maar dat blijft voor binnen BCN.

Mooiste spelersnaam:
/

Mooiste profielfoto speler:
EoS

Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik had Thomas nog nooit eerder solo weten spelen, heeft heel de wereld zijn mannetje gestaan met een vervelend cluster/front.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
de grote mondjes in BGU, allemaal bakken ze er niks van, maken van hun woorden geen realiteit, zoals het gezegde "Blaffende honden bijten niet", zullen voor alles wat verkeerd loopt wel een excuus hebben of de fout op een ander schuiven, net zoals onze "Stab", met andere woorden hadden ze alles gewoon nooit op orde. :redface:

Voor wie heb jij echt respect:
Thomas, Dennis, Seppe en Lepel

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Joost, heb Joost in het begin voorgesteld om in BCN te komen spelen, toen speelde we nog samen tegen EoS op w80 dus was het een dubbele situatie + naast onze wekelijkse ruzies weet ik wat Joost in zich had van cas11, uiteindelijk is Joost skileraar geworden + de co spelers waren daarnaast niet zo heel actief waardoor Xbraun een beetje een probleem werd..

Stam awards
Beste stam: BCN alle kwaliteit van cas12 zat in BCN
Slechtste stam: BGU na x aantal casuals samen hokken nog steeds geen deuk in een pakje boter kunnen slaan.
Beste leider: Patje, heeft als leiding zijn emoties aan de kant gezet, telkens als een echte leider opgetreden, niet neerbuigend gedaan etc. en zorgde ook voor een gezellige sfeer, het was geen concentratiekamp.
Slechtste leider: BGU leiders, allemaal een stel incapabele *******.
Mooiste stamnaam: BCN, gebaseerd op onze EoS hall of fame @Burger .
Mooiste stamplaatje: BCN

Wie had je graag in de stam gehad:
Niemand, zoals Patje hierboven had vermeld was het vanaf begin niet de bedoeling om met zo min mogelijk spelers de wereld te winnen.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
in begin had ik graag Beastmode weggespeeld gehad maar opzich geen spijt van de recruit,
door recente gebeurtenissen en ook sinds start casual 13 plaats ik hier nu liever Roedie,
zal nog wel ondervinden dat die op casual 13 de foute keuze heeft gemaakt. :biggrin:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: de snelle verlagingen in puntenranges en muntenprijzen.
Slechtste instelling deze wereld: leden limiet had ons kunnen nakken MOESTEN er meerdere kwaliteiten aan de overkant hebben gezeten.
Mooiste actie deze wereld: EoS die met een massa 100+ dorpen pakt.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Toen BCN werd opgericht.
Grootste blunder van Cas12: BGU.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik had Thomas nog nooit eerder solo weten spelen, heeft heel de wereld zijn mannetje gestaan met een vervelend cluster/front.
huh thomas en ik speelden samen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
giphy.gif
 
Reactiescore
15
felicitaties voor de winnaar.
Speciaal mijn felicitaties naar account Xbraun..
beste Joost.
Op Cas 9 was je nog een van de nieuwe kleine spelers, we lagen naast elkaar en we leerden elkaar kennen, ik mocht je t een en ander leren kwa scripts, enzv. t was een hele leuke start en voor jou t begin.
cas 10 lagen we naast elkaar en we gingen onwijs goed.. als snel was je al tig keer beter dan op cas9 en moest ik al alle zeilen bijzetten, helaas viel onze stam uiteen terwijl t best goed ging.. konden wij helaas niks aan doen.. was vooral een enorme sof voor jou.. maar je was al geen opgever merkte ik.
ook communicatief begong je al aardig mee te praten, naar later blijkt heb je daar ook veel voordeel uitgeput. klasse.
cas11 tja... snel vergeten... helaas weer pech.
cas 12.... hoera.... super ... dat doet mij goed ... de leerling overstijgt de meester.. kan nog wat van jou leren.. al is t nu een ski cursus in de bergen vernam ik.

verder nog heel veel respect die hier op een fatsoenlijke manier de lijstjes hebben ingevuld... dat zijn de ware winnaars..
blooner top, enorme doorzetter en deffer... gaat nog vele werelden winnen.
pedik bedankt voor t uiteindelijke juiste inzicht... wereldprestatie om met zo weinig zo veel goeds te doen. respect.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
140
Er zijn toch zoveel slechte verliezers in deze wereld.
 
Bovenaan