Einde wereld awards

Ga jij ook een einde wereld awards lijstje maken????


  • Totaal aantal stemmers
    35

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik weet dat dit forum niet actief is en waarschijnlijk vijf mensen dit lijstje lezen, maar ik vind dat deze wereld in zijn algemeen hier wel wat meer content verdient.
Bij deze een lijstje. Belangrijke vermelding is dat dit wel is op basis van de afgelopen maand, aangezien ik alleen in die periode actief ben geweest. Dus houd daar graag even rekening mee bij dit lijstje (behoorlijk subjectief op dat vlak dus!). Ook heb ik een heel aantal awards weggehaald die niet van toepassing waren afgelopen maand (oa de AF awards).

Speler awards
Beste speler:

Ik vond Do Not Eat Yellow Snow eruit springen voor mij. Heeft in mijn ogen het meest complete pakket gehad op deze wereld. Kyle was actief op vlak van leiding. Ook heeft Snow onbaatzuchtig gespeeld en weinig deff opgeëist. Tegelijkertijd defensief zijn mannetje gestaan met weinig verdedigende middelen en veel gesniped. Ook op offensief vlak goed buren ondersteund via een zelf afgedwongen jump"cluster". Mijn complimenten!

Beste stamspeler:

Da Vinci
is best diep gegaan voor de stam. Het team dat de offensieven altijd op sleeptouw nam in de stam, zelf risico's nam en regelmatig floaters uitleende aan Chaos, of VV's deed. Met name een shoutout voor Luc!

Beste aanvaller:

Exploration of Space
was aanvallend een echte motor. Drukte zijn stempel door zeer secuur te sturen en veel winsten ook afdwong door veruit de scherpste timings te plaatsen op deze wereld.

Beste verdediger:

Ik vond Jelle hier het meest in uitblinken. Hij was eigenlijk altijd wel aanwezig defensief en heeft gewoon altijd goed verdedigd in zware situaties. Zonder Jelle zou de strijd denk ik al heel wat eerder beslist zijn geweest met in ieder geval stuk zwaardere verliezen op DT en Champ.

Grootste vv slet:

Is VV'en nog van de huidige meta? Floaters hebben deze rol aardig overgenomen. Van de floaters binnen Tegel/Chaos hebben Jelle, Rik, Luc, Carlo en ik veel ondersteund. Hoe dit aan de andere kant is gegaan kan ik zelf niet vertalen.

Grootste ego:

Ik vond Exploration of Space niet direct compleet stamminded overkomen. Ze hebben bewezen als account veel voor elkaar te krijgen, maar ik denk dat er voor de stam meer in het vaatje zat. Op de beperkte intel die ik had zag ik EoS wel met tamelijk hoge stacks spelen op de frontlinie op een behoorlijk ongevaarlijk front, terwijl ik juist xou profiteren van je reputatie op de wereld. Ik kon met de redelijk bescheiden ODS score het plaatje opzich extra aanvullen voor mijzelf, al is dit wat subjectiever. Ik weet verder niet of het account echt veel uren in het verdedigen van het noorden heeft gestopt (ik reken snipes op Snow even niet mee), maar ik kreeg een beetje het beeld dat het account het vooral bij het eigen account hield, waar ik onder andere Snow in ieder geval actief aan het werk zag. EoS mindere baazekes!!

Gezelligste speler:

Bas
was een mooie sfeermaker op discord en een gezellige gozer waarmee ik altijd wel kon lachen.

Welke speler was voor jou de verrassing:

Ik vond Xbraun mij positief verrassen. Het is geen bekend account en hun verleden lag volgens mij vooral bij casual. Ik kan het altijd heel erg waarderen als spelers heel erg betrokken blijven in de stam en leergierig zijn en zodoende zich gewoon ontwikkelen met fatsoenlijke skills. Vaak zijn dit soort accounts passiever aanwezig en is er wat minder "durf", maar dit heb ik bij Xbraun niet ervaren, integendeel. Ook een erg gezellig team!

Welke speler was voor jou de teleurstelling:

Écht een teleurstelling had ik niet, maar ik ga hier toch InnoSmurf nomineren. Zeker niet op basis van de recente ontwikkelingen, waar ik het ook een beetje lullig vind voor Bas hoe hij snel is afgedankt door een aantal stamleden. Maar ik merkte bij Bas dat hij vaak wel in zekere zin erg ambitieus was, hij wilde graag groeien met Inno en sprak zijn wensen uit voor offensieven op zijn front. Tegelijkertijd kon er niet voldaan worden aan de activiteit en is zeker niet erg als je een druk leven hebt. Tegelijkertijd kan je wat realistischer zijn, als er graag een massa op het eigen front wordt gewenst maar er weinig momenten zijn dat er ook activiteit is, moet je ook voorzichtig zijn met die wens. Tot slot ook het nieuwe topic dat ik ook een beetje spijtig vond en niet echt gepast was (kreeg er een beetje het idee "bewijzen dat je je niet niet had bewezen" van), al was de grote hoop kritiek in z'n geheel ook behoorlijk overtrokken.

Stam awards
Beste stam:

Ik vond de stammen behoorlijk gelijk opgaan. Beide stammen blonken uit op bepaalde vlakken en soms wat minder. Strategisch vond ik Looney sterker. De clusters waren duidelijk beter in de phalanxvorm. Tegel/Chaos hadden weliswaar meer kwantiteit en accounts, maar hier zaten evengoed nadelen aan vast. Zo moest de activiteit meer verspreid worden over de accounts en is er een stammensplitsing geweest wat de kwantiteit relatief heeft gemaakt. Immers kon Looney met een massa op één stam de andere stam defensief buitenspel zetten en was de uitvoering offensief soms lastiger met meer accounts. Aanvallend vond ik Looney ook sterk massa's uitvoeren, echter waren ze wel voorspelbaar. De laatste massa op Champ was dankzij de ramclears voorop goed in te schatten en benutten we het feit dat er niet veel afwisseling aanwezig was. Tegel/Chaos had offensief de betere papieren door een grote ketting aan accounts te verzwakken in het noorden, waar eigenlijk in de toekomst pas echt van geprofiteerd moest worden. Ik zag ons dan ook als de grootste kanshebber op deze wereld, zeker in de laatste weken waar ik een lijn naar boven zag op offensief en defensief vlak. Defensief vond ik beide stammen gelijk presteren. Er zat goed deffwerk bij, en er zat minder goed deffwerk bij.

In zijn totaliteit denk ik dat Tegel de beste stam was de afgelopen maand en voor de winst had kunnen gaan zonder de recente ontwikkelingen. Uiteindelijk is het gewoon spijtig dat nu geen van de twee stammen zich heeft kunnen bewijzen ingame met de winst om deze award terecht binnen te halen.

Slechtste stam:

Als ik hier Tegel en Chaos van elkaar los mag trekken nomineer ik Chaos. Het was namelijk een groot verschil dat te zien was bij Tegel en Chaos. Eigenlijk was Chaos buitengewoon zwaar onderbemand en was er ook kwalitatief een groot verschil te merken. Eigenlijk was er geen enkel individu binnen de stam dat een beetje organiserend aanwezig kon zijn. Chaos was dan tijdens de massa's ook vrijwel compleet afhankelijk van Tegel / floaters. Ergens was dit ook te begrijpen, want Chaos had een moeilijke positie. De aanvallende potentie ontbrak (door en de defensieve setting en het onaantrekkelijke gebied) wat ook geen motiverende werking heeft.

Beste / slechtste leider:

Ik heb hier eigenlijk een best slecht beeld van kunnen maken. Het meeste heeft zich ongetwijfeld afgespeeld hiervóór. In ieder geval kon ik merken dat het respect bij beide kanten veelal weg was en er weinig goodwill te vinden was. Onder neutrale omstandigheden zou ik zeggen: er is binnen Tegel/Chaos slecht ingegrepen op het gebruik van Steam - hier is men gewoon best naïef in geweest. En had ik graag gezien dat Looney wat goedwillender was in deze omstandigheden en om de tafel gegaan was om de wereld nog fatsoenlijk te kunnen laten verlopen. Echter waren de omstandigheden allesbehalve neutraal, dus dat is een vrij makkelijke conclusie. In ieder geval denk ik dat de geschiedenis van de wereld niet positief was en beter aangepakt had moeten zijn voor meer respect. Welke van de twee stammen (of beide) daarvoor aan te rekenen is weet ik niet, in ieder geval zijn er fouten gemaakt imo.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:


Ik vond de OS dat weer naar vijanden gestuurd kon worden erg tof. Dit zorgde voor extra dynamiek op de wereld en kon er niet safe worden gerecapt.

Slechtste instelling deze wereld:

Over het algemeen waren teveel instellingen in het aanvallende voordeel. Hiervoor had denk ik de gap van 50ms omhoog gegaan moeten zijn om het verdedigen iets draaglijker te maken.

Mooiste actie deze wereld:

Geen actie, maar ik vond het gewoon heel erg leuk hoe deze wereld met veel tegenslagen op defensief gebied in balans bleef en beide stammen een ruggengraat creëerden en niet snel bij de pakken gingen neerzitten. In dat geval zat het mentaal wel goed op deze wereld.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:

Hier hoef ik niet op te reageren denk ik :D

Grootste blunder van W80:

Van mezelf misschien toch echt het te naïef zijn in het gebruik van twee browsers. Hiermee heb ik mede gezorgd voor de banwave op de wereld (en DT een ban op laten leveren) wat toch echt een schitterende eindstrijd in een anticlimax heeft doen eindigen. Ik reken het mezelf ook wel aan, zeker voor de mate dat ik de "leiding" nam afgelopen weken in de stam.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
nou voor de mensen die het misschien overwegen (verras mij) here you go!11!!1

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W80:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.433
jij hebt gespeeld joa? 8e wereldwonder ofso?
 
Reactiescore
1.918
ik maak spoedig een lijstje en kan jullie alvast vertellen dat het een hele goeie wordt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
bedankt voor de nominaties
 

DeletedUser69389

Guest
Speler awards
Beste speler:
Willekeurige volgorde.

.Da Vinci
Mijn laatste lijstje kwam misschien iets kritisch over en dat was niet zozeer mijn bedoeling. Maar dit account heeft zich op meerdere vlakken bewezen. Het heeft 2/3e van hun team/gehaalde spelers afgestaan aan andere accounts. Ze waren bij massa's altijd aanwezig. Hebben een prominente sturende rol op hen genomen. Veel zitten antisnipen. Ook de diplomatieke koers en strategie vormgegeven. Zonder hun inzet was er allang geen stam meer geweest. Laatste tijd ook meer op het strijdtoneel laten zien.


Davroar:
Ik hou niet van zelfbevlekking, maar afgezien van het spelers afstaan gaat de rest van het verhaal bij Vinci ook over Dennis, Nicky en Rene die allen een wezenlijk aandeel hebben gehad in het succes van de stam alsook op het strijdtoneel bijna altijd winsten weten te vergaren.

Snow
Kan mij niet anders dan aansluiten bij de redenatie van Joachim. Zeer compleet, afwisselend en veel laten zien. De verloren dorpen op het einde vormen een klein smetje. Maar zonder de inzet van Snow was noord Looney allang weggespeeld. Ze hebben vaak het kontje van Guided en Mamba gered. Hulde daarvoor.

Beste stamspeler:
Intern .Da Vinci & Nicky. Hierboven al beschreven en behoeft voor de rest ook geen uitleg. Ook shoot-outs naar .machiavelli, Xbraun, Rene en de floaters van de laatste maanden.

Bij Looney denk ik aan Snow, want wat hebben zij voor Looney niet gedaan? Toch wil ik de nieuwe spelers van de noordelijke accounts zoals Jordi, Rick of Stan benoemen. Het is gebleken dat het voor Tegel lastiger werd door hun komst en ze hebben met vervelende clusterfucks en alle andere nare omstandigheden merendeel van de tijd goed stand gehouden en met name bij Bonn ook weten terug te slaan. Dat maakte de strijd leuk. Waarvoor nogmaals dank.

Beste aanvaller:
Intern Rene en Nicky. Nicky en mindere mate Dennis en ik wisten geregeld succes te boeken. Vanaf dat Rene zich bij ons voegde vormde het een trein en heeft Davroar nagenoeg altijd wel winsten gepakt.

Ow en Luc, Isaac, Carlo en Joachim. Ook aanvallend. Zowel blitzend, beukend als planners.
Bij Looney onze moraalheren van EoS. Met hun geblitz hebben ze het Tegel goed lastig gemaakt en cruciale moestuintjes weten te vergaren.

Beste verdediger:
Jelle. Geen twijfel mogelijk.

Grootste vv slet:
De floaters hebben het verschil gemaakt en niet zozeer de vv's

Grootste ego:
Jelle heeft natuurlijk een ego'tje en ook mijn vriendjes van EoS. Maar ik vond met name Mats van Schedel over een groot ego beschikken. Las anderen voortdurend de les en als je dan ziet wat Schedel heeft gepresteerd naar verhouding met de omvang dan is dat gewoon bijzonder weinig.

Intern onze dictator voor even Joey. Die had niet heel veel langer in GWAMM moeten zitten m

Gezelligste speler:
De meesten uit de stam wel. De echte kern heb ik het dan over van GWAMM/Tegel

Welke speler was voor jou de verrassing:
Sommige in het zuiden hadden veel commentaar op het account .Machiavelli en gunden hen het liefste geen edellijn. Maar uiteindelijk zijn zij het enige originele account van Chaos die nog met hun basis speelden waar ze mee begonnen waren. Hebben ook altijd geleverd naar de mogelijkheden die ze hadden.

Daarnaast inderdaad Xbraun. Onbekende spelers en in het begin veel gezeik geweest met Ian. Het was toen een aantal maal een dubbeltje op zijn kant. Was het allemaal perfect? Nee natuurlijk niet. De moestuintjes van EoS is en blijven vervelend. Maar ze stonden er steeds en vochten als leeuwen ondanks verschillende (persoonlijke) problemen. Ze hebben menigeen verbaasd en ik ben daar eentje van.

Ook ben ik verbaasd door Guided by the light. Natuurlijk zijn de originele spelers vertrokken. Althans dat zeggen de huidige spelers. Maar die nieuwe spelers hebben ondanks de clusterfucks toch goed verzet getoond en Davroar verrast. Dat alles ondanks de precaire situatie in het noorden bij Looney.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Beast of No Nation
Veel motivatie aan het begin. Maar het bleeft soms dubieus en duister m.b.t. interngebied claimen/opeisen, timings die om te janken waren en spelstrategieen willen hanteren die niet passen bij NL. Omdat wij hier het fenomeen mixed clusters niet kennen.

Uiteindelijk door omstandigheden is het oude team ook vertrokken en ik ben benieuwd naar hoe het in noord gegaan was als daar wel langer capabele spelers speelden.

Innosmurf
Bas was 100% positivisme en Karel 100% realisme. Een oude spreuk. Aan de inzet van Bas lag het niet. Maar veel met betrekking tot Innosmurf was vaak gewoon luchtfietserij. Innosmurf ging ondermeer naar Chaos om initiatief toe te voegen. Maar door een chronisch gebrek aan daadwerkelijke activiteit is het meestal amper tot niet uitgekomen.

Noord Looney
Ik had de hoop dat de situatie vlak voor de ban van Guided by the light een wake-up call zou zijn, omdat het noorden van Looney toen op wankelen stond. Alleen de conclusie die getrokken moet worden is dat door verschillende factoren die verandering in prestaties niet heeft plaatsgevonden waardoor Looney daar, afgezien van de actie op Bonn, daar altijd achter de feiten aan hebben gelopen.

Voor wie heb jij echt respect:
Luc en Nicky. Tomeloze inzet getoond in Tegel. Respect. Ook onze lord Tegel Kevin niet te vergeten.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Op accountgebied Dennis en Jeremy. Dennis door privé problemen minder actief geworden en Jeremy kon toch niet de activiteit en motivatie vinden.

Als stam toch de spelers van Captain. Niet zozeer omwille van de kwaliteit maar bovenal gezien de ligging die het account had.


Stam awards
Beste stam:
Allebei de stammen gingen gelijk op en hebben zowel zwakke als goede momenten gekend. Dan heb ik het over Tegel en Looney. Ik denk uiteindelijk Tegel. Maar lastig om te zeggen door hoe het is geëindigd.

Slechtste stam:
No doubt Chaos. Need I say more? Floris, Jurn en ga zo maar door?

Beste leider:
Kyle, Luc en Nicky

Kevin als onze strateeg

Slechtste leider:
Joey

Wie had je graag in de stam gehad: Sebastiaan eerder. Kut Zidan. Hem vragen en uiteindelijk niet spelen. Dan nog Kyle en EoS.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Door botsende karakters niet met Bas, Jurn, Floris en Warre.




Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
OS en Tech

Slechtste instelling deze wereld:
MS en fakelimiet.

Mooiste actie deze wereld:
De voortdurende strijd onderling.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
De bans

Grootste blunder van W80: De mensen die die steam functie hebben gebruikt zonder het formeel te laten toetsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
490
Als Luc en Nicky echt goede leiders waren hadden ze de steam bug wel gemeld ?!?!

1645693297489.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
Niet dat er ook maar iemand op defensief vlak foutloos gedeft heeft bij serieuze massa's en dus wellicht niemand de tag verdient. Maar ben toch benieuwd waarom jullie vanuit TEGEL Jelle kiezen?

Zover wij het gezien hebben heeft Jelle een massa bij Wurm gedeft, de tweede massa op DT en een massa op Champ. De massa op Wurm is dan wel of niet gedeft, ik vermoed niet door het grandioze dorpenverlies dat er was... Maar de laatste twee massa's is er wel degelijk gedeft door Jelle en zijn er in totaal 40-50+ dorpen verloren gegaan, is er tweemaal een verdediger van rond de 10mil geweest en is er gebruik gemaakt van de steam exploit/bug. Wellicht dat er achter de schermen dingen anders gegaan zijn dan wij het vanuit onze positie kunnen zien, dus wellicht dat jullie daar wat meer over zouden kunnen vertellen? Maar voor ons als buitenstaanders behoorlijk apart dat iemand een grote lading dorpen kan verliezen, terwijl er gigantisch veel op block OK gaat en er gebruik gemaakt wordt van de steam exploit/bug?
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Niet dat er ook maar iemand op defensief vlak foutloos gedeft heeft bij serieuze massa's en dus wellicht niemand de tag verdient. Maar ben toch benieuwd waarom jullie vanuit TEGEL Jelle kiezen?

Zover wij het gezien hebben heeft Jelle een massa bij Wurm gedeft, de tweede massa op DT en een massa op Champ. De massa op Wurm is dan wel of niet gedeft, ik vermoed niet door het grandioze dorpenverlies dat er was... Maar de laatste twee massa's is er wel degelijk gedeft door Jelle en zijn er in totaal 40--50+ dorpen verloren gegaan, is er tweemaal een verdediger van rond de 10mil geweest en is er gebruik gemaakt van de steam exploit/bug. Wellicht dat er achter de schermen dingen anders gegaan zijn dan wij het vanuit onze positie kunnen zien, dus wellicht dat jullie daar wat meer over zouden kunnen vertellen? Maar voor ons als buitenstaanders behoorlijk apart dat iemand een grote lading dorpen kan verliezen, terwijl er gigantisch veel op block OK gaat en er gebruik gemaakt wordt van de steam exploit/bug?

Als ik het van de afgelopen 2 massa's verder uitwerk:

Op champ indd geregeld dubbele bezetting (Jelle op de normale browser) en het grootste gedeelte clear op block ok. Maar dit had ook te maken met de (voorspelbare) frontbash, waren nog steeds veel edels die afgehandeld moesten worden. Er was vooral goed gefocust op de stacks aanvullen zodat die hielden. Vergeet overigens niet dat stamgenoten zonder het script hier veel minder kunnen betekenen op vlak van snipen en het meer aankomt op de accounts zelf. Uiteindelijk ook door schedel goed splits uitgevoerd waarmee Jelle inderdaad afgetroefd werd.

De massa ervoor op DT ging via VV. Hiernaast was de voorbereiding dramatisch - geen presnipes gezet en VV werkt nu eenmaal ook minder goed dan een dubbele bezetting (of dit nu 2x browser is of browser+steam). Als op steam degene defensieve taken uitvoert waar meerdere tabbladen geen hoofdrol spelen valt het nadeel van steam relatief mee. Ook waren de stacks op DT drama en als Jelle instroomt kan hij niet op dat moment de stacks regelen en dat kan niet op zijn conto komen.

Belangrijkste blijft voor mij wel dat Jelle altijd als eerste in de rij stond om de defensieve taken op zich te nemen. En de verliezen zouden vooral meer beperkt kunnen worden met meer voorbereiding, niet de man die defft in the heat of the moment.
 

DeletedUser69389

Guest
Als Luc en Nicky echt goede leiders waren hadden ze de steam bug wel gemeld ?!?!


Niettegenstaande dat je daarin absoluut gelijk hebt is het wel zo dat zonder hun inzet Tegel niet eens tot dit moment gekomen was. Hun inzet daarvoor is en was prijzenswaardig.

Niet dat er ook maar iemand op defensief vlak foutloos gedeft heeft bij serieuze massa's en dus wellicht niemand de tag verdient. Maar ben toch benieuwd waarom jullie vanuit TEGEL Jelle kiezen?

Zover wij het gezien hebben heeft Jelle een massa bij Wurm gedeft, de tweede massa op DT en een massa op Champ. De massa op Wurm is dan wel of niet gedeft, ik vermoed niet door het grandioze dorpenverlies dat er was... Maar de laatste twee massa's is er wel degelijk gedeft door Jelle en zijn er in totaal 40-50+ dorpen verloren gegaan, is er tweemaal een verdediger van rond de 10mil geweest en is er gebruik gemaakt van de steam exploit/bug. Wellicht dat er achter de schermen dingen anders gegaan zijn dan wij het vanuit onze positie kunnen zien, dus wellicht dat jullie daar wat meer over zouden kunnen vertellen? Maar voor ons als buitenstaanders behoorlijk apart dat iemand een grote lading dorpen kan verliezen, terwijl er gigantisch veel op block OK gaat en er gebruik gemaakt wordt van de steam exploit/bug?
Het is zoals Joachim het schrijft dat Jelle de schade gigantisch heeft beperkt. Zonder zijn ingrijpen waren de verliezen veel en veel meer geweest waardoor jullie daar hadden kunnen doorbreken.
 
Reactiescore
742
Niet dat er ook maar iemand op defensief vlak foutloos gedeft heeft bij serieuze massa's en dus wellicht niemand de tag verdient. Maar ben toch benieuwd waarom jullie vanuit TEGEL Jelle kiezen?

Zover wij het gezien hebben heeft Jelle een massa bij Wurm gedeft, de tweede massa op DT en een massa op Champ. De massa op Wurm is dan wel of niet gedeft, ik vermoed niet door het grandioze dorpenverlies dat er was... Maar de laatste twee massa's is er wel degelijk gedeft door Jelle en zijn er in totaal 40-50+ dorpen verloren gegaan, is er tweemaal een verdediger van rond de 10mil geweest en is er gebruik gemaakt van de steam exploit/bug. Wellicht dat er achter de schermen dingen anders gegaan zijn dan wij het vanuit onze positie kunnen zien, dus wellicht dat jullie daar wat meer over zouden kunnen vertellen? Maar voor ons als buitenstaanders behoorlijk apart dat iemand een grote lading dorpen kan verliezen, terwijl er gigantisch veel op block OK gaat en er gebruik gemaakt wordt van de steam exploit/bug?


DT is helaas -37 gegaan, dit komt vooral omdat er geen een stack die gebashed is het hield. Ik kwam pas rond 20:00 via vv aan en zag dat er miss 50 edels op ok stonden (waarvan ook stack ok die niet stack ok waren) er kwamen zoon 600-700 edels aan binnen 2 uur ik denk zelfs dat ik DT van een goeie -100 heb gehaald naar een -37?-40 idk zelfs, daarnaast werd ik ook nog een gekickt toen ik op het laatste moment 10 recaps in de tabs had staan kan wel zeggen dat ik pisst off was..

heb de kracht term even weggelaten aangezien niet iedereen hier blij van word.
1645708599768.png

Tja, bij wurm weet ik het al niet meer is al best lang geleden het enige wat ik weet is dat steambrowser toen nog niet relevant was en dat wurm al een tering bende was kwa account. Dit was vlak nadat ik weer een beetje erin gerold was door isaac na een 3 maanden break, snipes niet onpoint rommel account 0 help van de buren. Tja slecht gedefft wss ik durf het niet in grote lijnen meer te vertellen. Misschien weet nicky het.


Bij champ is er idd gebruik gemaakt van dubbel browser, waarbij ik chrome had en dennis van champ steambrowser. Volgens mij zat dennis toen der tijd op zijn werk durf dit niet 100% te bevestigen. Alles was daarin tegen ook afgewerkt op champ, helaas had schedel een aantal splits lopen wat ze goed heeft gedaan aangezien ik daar niet zoveel op gelet heb. stom van mij? mwa had het niet verwacht dus helaas. Er zijn ook een aantal Pre recaps geblockt door schedel hier liepen 5 diepe clears op van Inno/machia deze heeft schedel geblockt door ridder boost (of liep mee met OS) en een muur boost + maxvlaggen booster kon hier helaas ook weinig aan veranderen.

Daarbij word er aan onze kant amper gebruik gemaakt van Pre snipes, dit omdat wij geen tribeshare hebben en gericht presnipes kunnen gooien of een Jens script die het gigantisch makkelijk maakt. In onze ogen zijn deze scripts iedere massa HARD gebruikt, precies het zelfde als jullie denken dat onze steam feature hard gebruikt is.
 
Reactiescore
2.444
DT is helaas -37 gegaan, dit komt vooral omdat er geen een stack die gebashed is het hield. Ik kwam pas rond 20:00 via vv aan en zag dat er miss 50 edels op ok stonden (waarvan ook stack ok die niet stack ok waren) er kwamen zoon 600-700 edels aan binnen 2 uur ik denk zelfs dat ik DT van een goeie -100 heb gehaald naar een -37?-40 idk zelfs, daarnaast werd ik ook nog een gekickt toen ik op het laatste moment 10 recaps in de tabs had staan kan wel zeggen dat ik pisst off was..

Dit klopt wel echt van geen kant he, we zijn die tweede massa op DT op veel betere stacks gelopen dan de eerste en jullie hadden een verdediger van bijna 10mil. We zijn daar inderdaad op wat meer recaps gelopen dan de eerste massa, maar een groot deel stond nog steeds op block ok. Een stuk meer dan de eerste wave.
 
Reactiescore
94
Tja, bij wurm weet ik het al niet meer is al best lang geleden het enige wat ik weet is dat steambrowser toen nog niet relevant was en dat wurm al een tering bende was kwa account. Dit was vlak nadat ik weer een beetje erin gerold was door isaac na een 3 maanden break, snipes niet onpoint rommel account 0 help van de buren. Tja slecht gedefft wss ik durf het niet in grote lijnen meer te vertellen. Misschien weet nicky het.
Tja, iets met een power adapter die ontplofte volgens Jurn, Bas die zou gaan deffen, maar die logde ineens op een ander acc de avond voor de massa dus die kon niet meer. iets met stacks zetten? Toen ben ik gelogd een goed uur voordat jij er kwam, En nadat ik 16x eruit gegooid werd door de spelers van WURM, die immers zelf geen tijd hadden of ontplofte poweradapters hadden was err nog helemaal niks gedaan. De volgende massa, dat was die massa dat magmador een ban kreeg, Warre heeft toen een deal gemaakt en vroeg ons om niet te veel te verliezen, omdat die het anders moelijk kreeg met EOS. Nadat heel Chaos de stacks terug trok omdat er een deal zou zijn, ging het acc gruwelijk over de kop omdat er toch een deal kwam en niemand wilde deffen. Warre was toen ineens van mening dat de deal niet rond was na eerdere bevestiging, en er moest een nieuwe komen. Ten behoven van Looney ofc.
 
Reactiescore
742
Dit klopt wel echt van geen kant he, we zijn die tweede massa op DT op veel betere stacks gelopen dan de eerste en jullie hadden een verdediger van bijna 10mil. We zijn daar inderdaad op wat meer recaps gelopen dan de eerste massa, maar een groot deel stond nog steeds op block ok. Een stuk meer dan de eerste wave.

Een rood bolletje betekent niet dat het block ok is he? DT was echt een ramp en verloor alle front stacks zonder dat ik er iets aan kon doen kijk maar bvb de dorpen van snow dat zijn allemaal verloren dorpen omdat de stack brak, heel EOS is ook een stuk front opgeschoven toen eerste massa op DT heb ik geloof ik niet eens gedefft? over welke heb je het dan zelfs?

Tja, iets met een power adapter die ontplofte volgens Jurn, Bas die zou gaan deffen, maar die logde ineens op een ander acc de avond voor de massa dus die kon niet meer. iets met stacks zetten? Toen ben ik gelogd een goed uur voordat jij er kwam, En nadat ik 16x eruit gegooid werd door de spelers van WURM, die immers zelf geen tijd hadden of ontplofte poweradapters hadden was err nog helemaal niks gedaan. De volgende massa, dat was die massa dat magmador een ban kreeg, Warre heeft toen een deal gemaakt en vroeg ons om niet te veel te verliezen, omdat die het anders moelijk kreeg met EOS. Nadat heel Chaos de stacks terug trok omdat er een deal zou zijn, ging het acc gruwelijk over de kop omdat er toch een deal kwam en niemand wilde deffen. Warre was toen ineens van mening dat de deal niet rond was na eerdere bevestiging, en er moest een nieuwe komen. Ten behoven van Looney ofc.

Oowja dat was het verhaal iemand zei dat er een deal was en alle dorpen terug moesten dus heb toen op kruisje geklikt :D
 
Reactiescore
2.444
Een rood bolletje betekent niet dat het block ok is he? DT was echt een ramp en verloor alle front stacks zonder dat ik er iets aan kon doen kijk maar bvb de dorpen van snow dat zijn allemaal verloren dorpen omdat de stack brak, heel EOS is ook een stuk front opgeschoven toen eerste massa op DT heb ik geloof ik niet eens gedefft? over welke heb je het dan zelfs?

Een rood bolletje op clears wel haha... Ik heb het over de massa op 3-2, de tweede massa op DT toen jullie een verdediger van 9.4mil haalde wat hoger was dan de voorgaande massa op DT. Een massa waar we vooraf dachten dat die veel op block ok ging en dat ook waar bleek te zijn, enkele stacks braken wel maar het overgrote deel van de dorpen die gepakt werden kwam van Archer en EOS af in de mobiele zone van DT. Niet bij het oude front met EOS, wat toen inderdaad een versplinterd front was door de massa twee weken eerder.

Wellicht dat jij het over de eerste massa op 19-1 hebt, toen stonden inderdaad zo goed als alle stacks op NOK maar naar mijn weten heeft Luc die gedeft via vv en gingen er ongeveer 65 dorpen verloren. Waarbij Snow inderdaad ook onze eerste lading dorpen pakte van DT (een stuk of zeven, bij de tweede massa waren dat er vijf).
 
Reactiescore
742
Een rood bolletje op clears wel haha... Ik heb het over de massa op 3-2, de tweede massa op DT toen jullie een verdediger van 9.4mil haalde wat hoger was dan de voorgaande massa op DT. Een massa waar we vooraf dachten dat die veel op block ok ging en dat ook waar bleek te zijn, enkele stacks braken wel maar het overgrote deel van de dorpen die gepakt werden kwam van Archer en EOS af in de mobiele zone van DT. Niet bij het oude front met EOS, wat toen inderdaad een versplinterd front was door de massa twee weken eerder.

Wellicht dat jij het over de eerste massa op 19-1 hebt, toen stonden inderdaad zo goed als alle stacks op NOK maar naar mijn weten heeft Luc die gedeft via vv.

geen enkele massa op DT heeft het front goed gestaan in het verdedigend aspect, zelfs niet op 3-2 zoals je hier beaamd die 9,4m is idd van veel geblockte clears maar de meeste stacks zijn toch gewoon echt gebroken. vind het dan ook raar dat je dit zegt aangezien er bijna 1 op 1 gedefft is en de focus toch wel echt op het front lag vanuit looney (kwa clears).

Daarnaast moet je even nagaan dat loonie op defensief vlak meer deff heeft dan Tegel of Choas puur omdat dit 1 stam is tegen 2 hierdoor konden jullie ook offensiever spelen aangezien choas meer een doodpaard was dan helpende hand (niet bedoeld naar enkele spelers die wel iinitiatief toonde), ook vermeld dat loonie heeft aangeboden 1 te worden. Toen speelde ik nog niet anders had ik iedereen voor gek geklaard met deze wereldinstellingen


Oow en die 19-1 heeft luc geloof ik vv bij mij gedumpt aangezien die het niet meer aankon...
 
Bovenaan