Einde Wereld Awards

Reactiescore
2.433
Ik type ook wel ff een eerlijk lijstje, niet janken als ik wat verkeerds type of wtf <3

Beste speler:

Van cult kant: Kyuka, die vond ik het meest netjes spelen zonderdat ze vvs of floaters nodig hebben en kunnen gewoon mooi tw spelen, vandaar de benoeming.

Van andere kant: Greedy/tbb, kon tussen die 2 niet echt kiezen beide accounts waren in mijn ogen het meest solide en waren voor cult de moeilijkste te breken target.. (geen pony dus kuchkuch :p)

Beste stamspeler:

Van cult kant: Damien, die noob heeft zowat solo heel los bombardos gecarried via floaten, zonder die gozer was los wss heel veel meer kwijt geweest. + had de wereld er denk ik heel anders uit gezien, want de normale spelers die erop zaten, waren erg incapabel imo en je kon echt het verschil merken als die noob er wel of niet zat, dus complimenten voort noobje :)

Van andere kant: Okke mag van mij ook een goeie pluim krijgen hoor! Die heeft volgens mij het meeste moeite erin gestoken en zich erg laten zien :)

Beste aanvaller:

Mijn eigen kant heeft bar slecht aangevallen, dus die benoem ik niet :p
Van cult: Kyuka, vond ik het beste aanvallen en ook weer zonder floaters.

Beste verdediger:

Ik vond qua deffen er niemand bovenuit steken..
Cbc/los etc zijn gered door floaters en niet door de eigen bespelers, dus ik laat deze voor de cult kant open.
Qua de andere kant wil ik wel een groot compliment geven aan mijn team greedy + tbb :) (heb daar zelf erg veel van geleerd qua aanpak hoe je netjes dingen voorbereid enzo :D)

Als ik een persoon zou moeten kiezen qua ''beste verdediger op w81'' moet t wel melmel zijn vind ik :) Complimenten voor zijn defwerk.

Grootste ego:

Heel cult, grote bakkes van hier tot Tokio (vind ik onterecht) , aangezien zij met easymodus hebben gewonnen.

Gezelligste speler:

Ookal was hij er kort, @Divine Legion die noobmod was altijd toen hij er was, erg gezellig :). Ben dankzij hem ook op w81 gaan spelen, ookal wou ik het eerst niet.
Ook wel leuk dat ik deze wereld bij allemaal onbekenden kwam en uiteindelijk erg leuke contacten heb overgehouden :).

Mooiste spelersnaam:

.bugs bunny ofc :D

Welke speler was voor jou de verrassing:

Ik had niet verwacht dat die noob van een Laurens (weet ff zijn afnaam niet meer) t nog voor elkaar krijgt om n beetje leiding te geven xD.
Ookal zat dat ventje in zn lamme buien constant te janken bij mij om cool te doen, die dude heeft t mooi geflikt :)

Welke speler was voor jou de teleurstelling:

Onze flex, ik ben zwaar teleurgesteld in die knul.. Die gozert botte gewoon op zijn account, speelde allemaal info door, omdat hij zn zin niet kreeg, waardoor gewoon bijna alles op straat lag.. Erg zonde.

Voor wie heb jij echt respect:

Hier een benoeming voor Tjerk (@monymaker ) van pony..
Hoe hard dat accie van hem ook gerekt werd en hoeveel lui er runnden, die gozer stond er wel iedere keer en heeft echt heel hard zn best gedaan om er solo zowat er wat van te maken.. Ik denk dat veel mensen al veel eerder gestopt zouden zijn als zij in een vergelijkbare situatie zouden verkeren als hij.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Mn bae @The Greedy Misanthropist Daniel, in 1x was die gozer zoek.. We maken ons als team ook echt zorgen wat er met m aan de hand is..
Ik hoop dat t goed met m gaat.. Dankzij zijn stop was greedy, greedy niet meer.. Aardig gedemotiveerd etc.. Dusja daarom :)

Stam awards
Beste stam:

Cult

Slechtste stam:

Ook cult, omdat ik vind dat cult met zware easymodus gewonnen heeft.

Beste leider:

Laurinho

Slechtste leider:

Daantje heeft eigenlijk in het begin al ervoor gezorgd (door bijv de rekruut van pony) dat onze kant al had verloren, voordat de strijd überhaupt begon..
Erg zonde.

Wie had je graag in de stam gehad:

Onze legend @TasmanianDevil natuurlijk <3
Dan hadden we iedere dag mooie vrouwen gehad (WAAR HIJ NOG STEEDS OP ACHTERLOOPT)

Wie had je liever niet in je stam gehad:

Geen flex, geen robin en ook niet die noob mb die ook alles had doorgeluld (ben ff zijn naam kwijt)

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:

Ookal praatte hij soms veel bs, moet ik @Conceived by Communism wel de beste award geven.. Die deed nog wel redelijk een poging om netjes te lullen volgens mij.

En ik vond @odv1 ook erg netjes zn best doen :)

Slechtste P&P'ers:

Ons domme dolfijntje Jonathan, praatte echt zware poep met 0 inhoud. gelukkig postte hij niet veel..
Onze Tombo zat ook alleen maar dom te janken met 0 inhoud.. Beetje jammer van dat meeloop gedrag ook..

Favoriete forumposter:

Heb ik op deze wereld eigenlijk totaal niet gehad..
Maar wel vaak gelachen om @Istari met zn leuke memes :D

Minst favoriete forumposter:

Al die kinderachtige meeloperige cult ventjes, die eigenlijk hele topics verneuken met domme posts over mollen of wtf.
Zo haal je gewoon de essentie van bepaalde punten/discussies weg. Wat erg zonde is, waardoor het af gewoon inactief is geworden op den duur.
Daarnaast vind ik het met z'n 10en op 1 gozer vallen, omdat ze poep willen lullen ook geen niveau meer.. (ook mij erg vaak overkomen)

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld

5 leden stammen

Slechtste ''instelling'' deze wereld

1:20 regel, die moet VERBODEN worden svp.
+ het toestaan van kinderachtige mbs + boosts, verkloten ook het spel imo.. Leer eens legit spelen.

Mooiste actie deze wereld

Het kicken van rotte appels in onze stam, had cult bijvoorbeeld ook moeten doen met hun spelers.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:

Het rekruten van pony in het begin.

Grootste blunder van W81:

Te weinig doorgezet om een duidelijk punt te maken, ookal werden mijn posts te vaak deleted door domme noob mods.. Vindt dat mods daarmee eens uit moeten schijten en neutraler naar dingen moeten gaan kijken en andere spambs moeten aanpakken of wat ervan zeggen als er lui ''gepiled'' worden.
Vandaag is rooooooooooooooood

ten ere aan marco borsato?
 
Reactiescore
280
Ha vrinden,

Het gras is al enigszins voor mijn voeten weggemaaid door eerdere lijstjes. Wellicht val ik hier en daar in herhaling maar ik heb geprobeerd een zo reëel mogelijk beeld te schetsen hoe ik het zie.

Kusjes Daniël


Speler Awards
Beste speler:

Dit is direct een van de lastigste awards. Naar mijn mening heeft Kyuka de early- en midgame vrij hard gedomineerd. Met relatief weinig te spenden is het account hard gegroeid en lag snel tot aan de continentlijn. Er zijn vele succesvolle blitzes uitgevoerd, massa’s leverden flinke resultaten op en ook na het landen van massa’s werd er prima doorgepakt. De bezetting op het account was goed waardoor er regelmatig spelers (Corné, Melvin, Walter, Frits, Zidan) konden floaten naar andere accounts. Verdedigend hebben we niet extreem veel te verduren gehad maar ook deze massa’s en blitzes zijn (voor zover ik mij herinner) zonder verliezen afgeslagen.

In de late game zijn de verschillen minder groot geworden. Met name RiS en Bunny hebben de laatste tijd laten zien ook prima aanvallend door te kunnen pakken. Waar RiS in de early game wat activiteitsproblemen had en achterbleef met het edelen richting het noorden, heeft dit account (met enkele nieuwe spelers) zich goed herpakt en een belangrijke rol opgeëist in Cult.

Over de hele wereld gezien kies hier echter toch voor mijn eigen account @Kyuka.

Beste stamspeler:
Ik ga hier kiezen voor @.Bugs Bunny. Deze mannen hoor je weinig klagen en staan altijd klaar voor de stam. Activiteit was prima waardoor ze gedurende de wereld regelmatig floaters konden afstaan.

Ook een speciale vermelding voor onze MB’s Thalightone420 (@ThaLightOne420) en Unagi (@san holo) die qua activiteit en skills zeker niet onderdoen voor de main accounts.

Tenslotte wil ik hier de spelers uit de alliantie benoemen die keihard hun best hebben gedaan om er nog wat van te maken. Met name @odv1 die onder andere geprobeerd heeft Pony te redden toen het oorspronkelijke team was gerund. Dikke respect voor deze inzet.

Beste aanvaller:
Vanuit de alliantie heb ik aanvallend helaas weinig gezien. De mannen van TBB hebben laten zien prima te kunnen timen. Echter zijn er steeds minimale resultaten behaald met massa’s waardoor ik hier niet echt iemand kan benoemen.

In Cult zitten op meerdere accounts spelers die meer dan degelijk kunnen aanvallen. Zo heeft Melvin bij enkele massa’s laten zien dat hij prima kan offen/timen. Jammer dat hij door drukte in real life niet altijd tijd had om mee te spelen.

Ik ga hier daarom twee mannen noemen die gedurende de hele wereld uitstekende aanvallende prestaties hebben laten zien. Ik heb het over @Rave Into Space en @sosabowski. Deze mannen timen zo bizar strak dat je als verdediger al snel met je muis boven de dilliet knop zweeft. Chapeau!

Beste verdediger:
Het is al door andere benoemd maar er is slechts 1 speler die hier met kop en schouders boven de rest uit steekt: @Kyuka. Als floater op een onbekend account een flinke massa deffen met vrij beperkte middelen, is gewoon een uitstekende prestatie. Melvin komt niks tekort aan zelfvertrouwen maar doorziet het spel bijzonder goed en maakt het waar.

Grootste vv slet:
Binnen Cult kan ik niet echt 1 iemand kiezen die er enorm bovenuit steekt (of ik heb een slecht geheugen). Om toch een paar namen te noemen: Tom en Piet van Bunny, Mien, Fritske en Niels als floater. Daarnaast een speciale vermelding voor Berry en Dennis van @ThaLightOne420 die ook niet vies zijn van een VV-tje pakken om edels te spammen.

Vanuit de alliantie heeft @odv1 volgens mij wel flink wat VV’s gepakt.

Grootste ego:
Ik stoor met niet zo snel aan mensen met een groot ego, mits ze hun woorden waarmaken. Melvin wordt vaak benoemd in lijstjes maar in mijn ogen is dit ook wel één van de beste TW-spelers dus ik heb daar geen moeite mee. Ik laat deze dan ook open.

Gezelligste speler:
Ik heb een prima tijd gehad in Cult. In het bijzonder wil ik hier mijn co’s noemen waar ik het meest mee samen heb gespeeld: @Klaveren Koning, @Boarders of Brutality, @xKarKiinos, @NachtFritz en @Vleesje (Walterke we missen je). Sfeer is van begin tot nu altijd top geweest. Het is dat ik wil stoppen met TW maar met deze baaskes zou ik zo weer een wereld starten.

Verder kon ik altijd wel genieten van mannen als @Istari, @Kaas is Baas en @TasmanianDevil in de stamchat.

Mooiste spelersnaam:
Ik vind @Conceived by Communism wel een mooie naam. Ook toepasselijk gezien Jordi leiding geeft als een ekte diktator.

Mooiste profielfoto speler:
Die van @ThaLightOne420 is wel heel gaaf:
164743_large.jpg

Welke speler was voor jou de verrassing:
@xKarKiinos die al vrij snel de kar is gaan trekken op Kyuka en zich bizar veel inzet voor het account en de stam.

Daarnaast sta ik elke keer weer verbaast te kijken van de time skills van @Rave Into Space. Die timed gewoon op commando 5 aanvallen op 5 opeenvolgende milliseconden. Brrrrrrr.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Ik ga hier alle accounts van Talent/MoM benoemen. Hebben de hele wereld praktisch niets laten zien. Ja, er zijn enkele massa’s relatief succesvol afgeslagen maar er is echt 0 initiatief vanuit deze stam getoond. Ik vraag me oprecht af waarom deze stam nog niet geheel grijs is gegaan.

Voor wie heb jij echt respect:
Jordi die de gehele wereld degelijk leiding heeft gegeven en vrijwel alle massa’s heeft gepland en Laurens die zich ongekend inzet voor account en stam (soms tot diep in de nacht).

Verder wil ik ook de spelers benoemen die @Los Bombarderos* draaiend houden. Het team dat startte is grotendeels gestopt in de early game waardoor het lastig was om spelers op het account te krijgen en het account goed draaiend te houden. Toch hebben deze mannen (soms met behulp van floaters) iedere massa gewoon prima mee gegooid en de hele wereld in stambelang gespeeld.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Davy (@Wockz) die in de early behoorlijk actief was op Kyuka en Walterke (@Vleesje) die even een stapje terug moest doen van TW. We missen jullie vrinden.

Stam Awards
Beste stam:

Cult. Geen verder toelichting nodig. Ik ben wel benieuwd hoe de wereld was gelopen als de alliantie zich goed had kunnen verenigen en niet zo snel nat was gegaan.

Slechtste stam:
Blaze was geen sterke stam en had ook een vrij beroerde ligging. Het is dan ook niet gek dat Pony zo gruwelijk hard gerekt is. Daarnaast had ik zoals gezegd wat meer initiatief verwacht van Talent/MoM.

Beste leider:
Jordi (@Conceived by Communism) heeft mij echt verrast met zijn manier van leidinggeven. Rustig als het kan maar ook hard en duidelijk als het moet. Jordi staat altijd open voor een ieder zijn input en weet de juiste afwegingen te maken. Topprestatie om het zootje met ego’s in Cult zo bij elkaar te houden.

Daarnaast ook een vermelding voor mede-leiders Laurens (@xKarKiinos) en John (@TasmanianDevil) die zich ook flink hebben ingezet in het leidinggeven aan Cult.

Slechtste leider:
Tja het is makkelijk om hier de verschillende leidingen van de alliantie te benoemen voor de keuzes die zijn gemaakt. Tegelijkertijd begrijp ik dat het lastig is om 15 accounts met de neuzen dezelfde kant op te krijgen en alle ego’s te overtuigen wat de juiste keuzes zijn in stambelang. Wellicht had de leiding gewoon wat harder op moeten treden tegen de “dwarse” accounts maar ik heb dat niet van dichtbij meegemaakt.

Mooiste stamnaam:
Geen, ik vind het allemaal niks. Ik ben niet zo van die fancy namen en zou zelf eerder een meme naam kiezen.

Mooiste stamplaatje:
Die van Flawless, te herkenbaar.
164109_large.jpg

Wie had je graag in de stam gehad:
Dirk (@United Masters) is volgens mij voor iedere stam wel een aanwinst.

Daarnaast denk ik dat Robert en Okke van @The Bloody Butcher ook wel een aanwinst zijn. Dit account brengt in ieder geval veel activiteit mee en ze hebben laten zien prima te kunnen timen.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Pony. Nat gaan overkomt iedereen weleens maar runnen is een keuze.

Daarnaast zou ik niet zo graag samen spelen met een Flex (deze naam is gefingeerd, echte naam is bij de redactie bekend). Dit account heeft iedere wereld wel een reden om te quitten.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:

@Conceived by Communism heeft altijd wel sterke posts. Daarnaast is @Kyuka ook een prima P&P-er al was dat deze wereld vrij beperkt. Jammer dat het AF dood is, ik geniet altijd wel van een beetje P&P.

Slechtste P&P'er:
Martijn van @Against All Odds. Die discussie over hoogstaande massa’s was echt hopeloos slecht.

Favoriete forumposter:
@Istari, onze eindbaas in het maken van spotprenten. Heerlijk.

Minst favoriete forumposter:
@We Like Hot Chicks. Sorry Chris, volgens mij ben je 1 op 1 een prima gast maar je kunt beter wegblijven van het AF.

Favoriete topic:
Spotprenten en Golden Awards.

Minst favoriete topic:
Die beroerde topics die werden geopend door DenDubel. Man, man, van die namen krijg je spontaan overal jeuk.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:

Toren, no haul, speed 2 en de verre edelrange.

Slechtste instelling deze wereld:
Geen. Prima instellingen en voor herhaling vatbaar.

Mooiste actie deze wereld:

De massa’s op Pony waar keer op keer dikke winsten werden behaald. Daarnaast de heerlijke nachtblitzes van Frits en Mien.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Allereerst natuurlijk de recruit van-, en massa op Pony maar dat is al door anderen benoemd. Daarom wil ik hier ook het initiatief van Cult noemen, en in bijzonder Jordi die onvermoeibaar bezig was met massaplannen maken. Massa’s waren nog nauwelijks voorbij of Jordi was alweer de volgende aan het plannen. Ik denk dat deze constante druk niet heeft meegewerkt in de motivatie bij de alliantie, waar de activiteit sowieso al wat matig was.

Grootste blunder van W81:
Ik wil hier graag onderscheid maken tussen persoonlijke blunders en blunders van mijn vrinden op Kyuka / in Cult (ik zal geen namen noemen liefjes).

Persoonlijk:
Op w78 per ongeluk 500 i.p.v. 50 aanvalsvlaggen hangen om een MB te helpen (terwijl er ook een massa liep op w81). Hierdoor hadden we niet meer zoveel goede aanvalsvlagjes over voor de massa op w81. Het mooiste was dat w78 een dag later ging sluiten waar ik nooit meer aan gedacht had.

Kyuka/Cult:
Tijdens het spammen 50 edels dodgen en vergeten te annuleren.

Er tijdens het spammen achter komen dat er een uur van de planning mist in de notes (was overigens een heerlijk uurtje met de beentjes omhoog).

Fake edels zetten bij Arith tijdens een massa op Greedy en deze vergeten weg te halen. Bij de volgende massa was Arith wel target en werden deze edels gescout waardoor Arith direct ‘wist’ dat ze target waren.

Een massa plannen met als hoofddoel om het front van TBB te bashen en vervolgens door miscommunicatie geen edels beschikbaar hebben om op het front te spammen. Dankzij een nachtje flink doorhalen van Lauke en Melvin uiteindelijk toch nog een prima resultaat gepakt.
 
Reactiescore
383
Daneel vrind <3
 
Reactiescore
2.433
Zouden jullie ook BIG BOOBS BERRY uit appreciatie neuken?
 
Reactiescore
676
Hehe eindelijk weer wat lijstjes :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Ik mis je Daneel
 
Reactiescore
1.853
Minst favoriete forumposter van We Suck Hot Dicks. Daar doen we het absoluut voor. Hem gelukkig nog wel even gerekt voor ik mn TW-pensioen officieel inluid na deze wereld.
 
Reactiescore
5.599
Gelukkig
 
Reactiescore
524
tijd voor een nieuwe lijst
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
bij 500 likes post ik mijn lijst en komen jullie te weten welk account ik anoniem zat
 
Reactiescore
524
ik begin alvast
 
Reactiescore
5.599
Wat een walgelijke manier van likes bedelen Robert, ik weet namelijk allang waar jij speelde.
 
Reactiescore
5.599
lijstjes aub
 
Bovenaan