Einde Wereld Awards

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Gegroetekes vrienden van wereld 77,

de wereld loopt langzaam op zijn einde en naar goede gewoonte is het dan tijd voor de EINDE WERELD GOLDEN AWARDS JAAAAA (zie hieronder voor vreugdedansende vibejongen)
tenor.gif

Hoe het werkt: je kopieert de inhoud van onderstaande spoiler en zet ze zelf in een nieuw berichteke en vult het in, ik vermoed dat dit niet al te moeilijk is maar voor een @Burger ofzo maak ik met plezier een verduidelijkende tekening.

PS: de manier waarop je 'speler' interpreteert is volledig je eigen keuze, je kan dus kiezen of je een account dan wel een bepaald persoon benoemt.
PPS: het is een vrij uitgebreide lijst, als je minder tijd/zin hebt, hoef je dan ook niet alle categorieën in te vullen maar des te meer mensen een lijsteke maken des te leuker????

dank bij voorbaat vrinden van deze pauperwereld
groetekes
combino

PPPS: ik doe binnenkort ook lijstke mvg

SPELER AWARDS
Beste speler:
Beste gestopte speler:
Beste stamspeler:
Meest loyale speler (in het algemeen):
Meest ontrouwe speler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Beste vv'er:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Welke speler verdient het meeste respect:
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen:
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever NIET in je stam gehad:
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten:
Welke speler had de grootste invloed op je stam:
Mooiste accountnaam:
Mooiste profielplaatje:

STAM AWARDS
Beste stam:
Slechte stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste profielfoto stammen:

ALGEMEEN FORUM AWARDS
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter (hoeft dus niet per se P&P te zijn):
Minst favoriete forumposter:
Favoriete spotprenteke:

EXTRA
Mooiste actie (algemeen) van W77:
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc) op W77:
Grootste blunder (algemeen) op W77:
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77:
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst:
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend:
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren:
Ik wil nog meedelen dat:
 

DeletedUser84257

Guest
SPELER AWARDS
Beste speler: ongetwijfeld Magnificus
Beste gestopte speler: Henk Veerman
Beste stamspeler: Panda6forever
Meest loyale speler (in het algemeen): de volledige stam W.P., loyaal aan Panda tot de dood, zouden hun moeder verkopen indien panda het vroeg
Meest ontrouwe speler: /
Beste aanvaller: MAGNIFICUS
Beste verdediger: Tuurz :biggrin: (serieus: Solis Occasus.)
Beste vv'er: Frits, als hij het correcte dorp recapt
Grootste ego: Panda6forever
Gezelligste speler: Combinooke
583107531723898978.png

Welke speler was voor jou de verrassing: Tragedy Under Grace
Welke speler was voor jou de teleurstelling: AT
Welke speler verdient het meeste respect: Materlotti
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen: @Rob. indien hij stopt met me te negeren
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen: panda6forever
Wie had je graag in de stam gehad: niet 1 speler specifiek, misschien was noord vs zuid leuker geweest dan oost vs west?
Wie had je liever NIET in je stam gehad: panda6forver, niet leuk als buurman, niet aangenaam als stamgenoot, def achterhouden, stacks op eigen front à volonté, ... genoeg belachelijke stacks gezien en wanneer ze geconfronteerd worden met iets wat ze niet leuk vinden/kunnen appreciëren beetje kinderachtig dreigen dat ze gaan leven
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten: /
Welke speler had de grootste invloed op je stam: /
Mooiste accountnaam: Dis que tu es te
Mooiste profielplaatje: AT

STAM AWARDS
Beste stam: House
Slechte stam: Trump
Beste leider: Combinooke, onze ENIGE leider
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: Gaatje
Mooiste profielfoto stammen: Gaatje, Margot kan mij krijgen

ALGEMEEN FORUM AWARDS
Beste P&P'er: DER COMBINOMEISTER
Slechtste P&P'er: /
Favoriete forumposter (hoeft dus niet per se P&P te zijn): DER COMBINOMEISTER
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete spotprenteke: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/spotprenten.205301/page-34#lg=attachment29280&slide=0

EXTRA
Mooiste actie (algemeen) van W77: @NachtFritz die het verkeerde dorp recapt
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc) op W77: MIJN strakke timings met de edelspam op AT (Frits heeft ook ENKELE gedaan, maar doet er helemaal niet toe???)
Grootste blunder (algemeen) op W77: 2BE en AT gigantisch front geven (ook al wilden ze het zelf)
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77: Block OK van Kekkei Genkai, tot 3x toe
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst: Tidal, Materlotti, Magnificus, Gentleman., Level up
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: we waren er als het nodig was MVG
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren: de carry van Magnificus einz
Ik wil nog meedelen dat: panda de meest egoïstische, meest skilloze pp abusers zijn die ik meegemaakt heb op TW. Enige wat ze kunnen is 4 edelclears sturen na de 7 clears die hun 27 moraalbrekers al gestuurd hebben. Ben zelf allesbehalve een pro maar dat account slaat oprecht alles.
 
Reactiescore
524
ik zal dit niet vergeten en dat op mijn verjaardag
 
Reactiescore
68
Grootste blunder (algemeen) op W77: Zeepje die zich elke massa lam dronk :love:
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77: Level die in de rim 15+ dorpen verloor aan panda op een welgekende zondagvoormiddag
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: quintie koek die telkens onder vv moest omdat ik examens had en dan maar intern werd voor Level

EXTRA EXTRA:
Mooiste excuus voor niet te kunnen loggen op W77: Tuurz die naar het ziekenhuis moest
 
Reactiescore
470
SPELER AWARDS
Beste speler: ongetwijfeld Jelle, Solis Occasus. lag mid game simpelweg in puin, trump dacht het account even op te rollen dit viel toch even tegen.
Later heeft hij zich ook meerdere keren sterk getoond

Beste gestopte speler: @Slabiack, szymon, gekke pool <3
Beste stamspeler: De 27mbs die in fuctie spelen van Panda6forever
Meest ontrouwe speler: /
Beste aanvaller: Beste aanvallend account ga ik hier niet benoemen, aangezien ik geen idee heb. maar ik wil wel jens (zal wel een af account hebben maar ik weet hem niet), in de bloemetjes zetten met de meerdere goed geplande massa's.
Beste verdediger: Solis Occasus (jelle)
Beste vv'er: /
Grootste ego: Panda6forever
Gezelligste speler: House was een gezellige groep, gezellige tijd gehad met onder andere: combino, burger, jelle, brian, tuurke etc.
Welke speler was voor jou de verrassing: W77 was mijn 1e wereld die ik was gestart sinds w11 dus zowat alle accounts en spelers waren een verrassing :)
Welke speler was voor jou de teleurstelling: AT, arrogant team, gingen wel even met een dubbel front spelen. 24uur voor de aankomst van de welbefaamde massa die hun heeft doen runnen nog stoer doen in de discord dat ze alles wel even gingen deffen etc. wel niet dus. lijkt me moeilijk om dit account in de volgende werelden nog serieus te nemen.
Welke speler verdient het meeste respect: Materlotti en level Up. Level up heeft de mid game nipt kunnen overleven en had daarbij een heel bauwde positie in de core. hun doel was dan ook niks anders dan, hun core cluster verdedigen en dat hebben deze heren (sean) gedaan. Petje af.

Materlotti ook een account dat al sinds het begin van de wereld alles voor de stam heeft gedaan, altijd def over om te ossen wat zich uitbetaalde in een constante, hoge ranking bij ods. en een leuke bij naam zo als osserlotti (einz)


Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen: ik zou zeker met die prettig gestoorde @Burger starten. daarnaast zou ik niet twijfelachtig staan tegen een wereldje me alle gezellige persoonlijkheden uit de discord
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen: panda6forever, was vanaf dag 1 al bezig met eigen belang ipv stam belang.
Veel loze beloftes maar weinig daden met dingen op poten te zetten, bij de minste twijfeling of kritiek al aanvallend reageren en dreigen met op delliet te gaan.

Wie had je graag in de stam gehad: De 27 mbs van Panda.
Wie had je liever NIET in je stam gehad: panda6forver, enkele drama met die gasten maar is leuk om je GA lijstje mee te vullen, veel interessants is er niet gebeurd deze wereld.
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten: /
Welke speler had de grootste invloed op je stam: Jens, maakte mooie plannetjes
Mooiste accountnaam: Gentleman.
Mooiste profielplaatje: Tidal

STAM AWARDS

Beste stam: House
Slechte stam: Trump
Beste leider: Combino goed leiderke
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: Clowns :cool:
Mooiste profielfoto stammen:/

ALGEMEEN FORUM AWARDS
Beste P&P'er: Combino en johny englisch waren beide heel sterk.
Slechtste P&P'er: /
Favoriete forumposter (hoeft dus niet per se P&P te zijn): Burgerke
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete spotprenteke: de talloze spotprenekes die zijn gemaakt in de periode dat er spraken was tussen een fussie tussne gaatje en trump

EXTRA

Mooiste actie (algemeen) van W77: kan niet 123 iets bedenken.
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc): we hebben een paar keer leuk geedelspamd :D
Grootste blunder (algemeen) op W77: Tuurz front geven :tongue::biggrin:
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77: tijdens vv op gentle ineens een cf opmerken tijdens het deffen, dus logischerwijze deze proberen te recappen. bleek dat ding al 2 maanden in hun gatenkaas cluster te liggen.
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst: Tidal, Materlotti, Magnificus, Gentleman., Level up
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: Magnificus, de carry van het zuiden.
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren: een stamspeler :d

Ik verwacht nog meer GA lijstjes van anderen,
Groetekes
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
hoeft ni jannes
 
Reactiescore
470
ga je ook vermelden waar je speelde? ben eigenlijk wel benieuwd.
 
Reactiescore
487
SPELER AWARDS
Beste speler: Jelle van Solis, en onze enige echte @Combino Pastasaus op Materlotti. Was ook echt een topper!

Beste gestopte speler: Die ene Martijn van Oilsjt, jammer dat die gestopt is
Beste stamspeler: Materlotti, zonder twijfel. Stonden altijd klaar voor onze k*t buren.
Meest loyale speler (in het algemeen): -
Beste aanvaller: Jens, (@.AloeVera als ik het goed heb) bedankt voor de massa’s plannen.
Beste verdediger: jelle van Solis
Beste vv'er: @NachtFritz onze echte VV held.
Grootste ego: @jacob3 van Mystery Man (eng mannentje;))
Gezelligste speler: Hier plaats ik er graag 4 mooie gasten. Die nooit online waren ingame maar op de discord server iets teveel online waren: hendrikjeee (@Kipdrik ) Brian van gentleman, mien (@Rave Into Space) en the one and only @Combino Pastasaus
Welke speler was voor jou de verrassing: Oelewapper, verassend slecht!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Anonymous threat.
Welke speler verdient het meeste respect: Mien, voor het afstaan van het legendarische account: Henk Veerman!
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen: @Combino Pastasaus en mien (@Rave Into Space) gouden duo, gegarandeerd Wereldwinst!!!
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen: De co’s van Anonymous threat.
Wie had je graag in de stam gehad: @Unidentified Black Male. Lijkt me wel een aardige gozert,.
Wie had je liever NIET in je stam gehad: Mystery man, vreselijk account, vervelende mannetjes die de leiders kwaliteiten van @Combino Pastasaus niet inzien. Iedereen die dat niet inziet wil ik
niet in de stam hebben. Bah bah bah
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten: Henk Veerman. Beste account van deze wereld, die weg moest, omdat een ander (loser) accountje genaamd @Tuurz niet wilde fuseren. Bah
Welke speler had grootste invloed op je stam: Jens, nadat hij in de stam kwam werden er eindelijk wat massa’s geplanned (en daarvan elke keer maar de helft gegooid, maar dat terzijde)
Mooiste accountnaam: Dis Que tu es te
Mooiste profielplaatje: Mystery Man

STAM AWARDS
Beste stam: House of Clowns
Slechte stam: Naatje
Beste leider: @Combino Pastasaus
Slechtste leider:
diegene die verzonnen heeft dat Anonymous Threat. een dubbel front mocht hebben.
Mooiste stamnaam: House of Clowns
Mooiste profielfoto stammen: House of Clowns, prachtig gemaakt door @Combino Pastasaus

EXTRA
Mooiste actie (algemeen) van W77: Het leider maken van @Combino Pastasaus
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc) op W77: Het benoemen van @Combino Pastasaus tot: hoofd muntenslaan. Dit heeft die uitstekend uitgevoerd.
Grootste blunder (algemeen) op W77: Dubbel front voor AT
Grootste blunder van jouw account: Materlotti maakt geen blunders.
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst: Mystery man, Level up, Materlotti, Panda6forever, Solis Occasus
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: Simpel, zonde Materlotti had House nooit wereldwinst behaald:
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren: NIET
Ik wil nog meedelen dat:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser84257

Guest
SPELER AWARDS
Beste speler: Jelle van Solis, en onze enige echte @Combino Pastasaus op Materlotti. Was ook echt een topper!

Beste gestopte speler: Die ene Martijn van Oilsjt, jammer dat die gestopt is
Beste stamspeler: Materlotti, zonder twijfel. Stonden altijd klaar voor onze k*t buren.
Meest loyale speler (in het algemeen): -
Beste aanvaller: Jens, (@.AloeVera als ik het goed heb) bedankt voor de massa’s plannen.
Beste verdediger: jelle van Solis
Beste vv'er: @NachtFritz onze echte VV held.
Grootste ego: @jacob3 van Mystery Man (eng mannentje;))
Gezelligste speler: Hier plaats ik er graag 4 mooie gasten. Die nooit online waren ingame maar op de discord server iets teveel online waren: hendrikjeee (@Kipdrik ) Brian van gentleman, mien (@Rave Into Space) en the one and only @Combino Pastasaus
Welke speler was voor jou de verrassing: Oelewapper, verassend slecht!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Anonymous threat.
Welke speler verdient het meeste respect: Mien, voor het afstaan van het legendarische account: Henk Veerman!
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen: @Combino Pastasaus en mien (@Rave Into Space) gouden duo, gegarandeerd Wereldwinst!!!
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen: De co’s van Anonymous threat.
Wie had je graag in de stam gehad: @Unidentified Black Male. Lijkt me wel een aardige gozert,.
Wie had je liever NIET in je stam gehad: Mystery man, vreselijk account, vervelende mannetjes die de leiders kwaliteiten van @Combino Pastasaus niet inzien. Iedereen die dat niet inziet wil ik
niet in de stam hebben. Bah bah bah
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten: Henk Veerman. Beste account van deze wereld, die weg moest, omdat een ander (loser) accountje genaamd @Tuurz niet wilde fuseren. Bah
Welke speler had grootste invloed op je stam: Jens, nadat hij in de stam kwam werden er eindelijk wat massa’s geplanned (en daarvan elke keer maar de helft gegooid, maar dat terzijde)
Mooiste accountnaam: Dis Que tu es te
Mooiste profielplaatje: Mystery Man

STAM AWARDS
Beste stam: House of Clowns
Slechte stam: Naatje
Beste leider: @Combino Pastasaus
Slechtste leider:
diegene die verzonnen heeft dat Anonymous Threat. een dubbel front mocht hebben.
Mooiste stamnaam: House of Clowns
Mooiste profielfoto stammen: House of Clowns, prachtig gemaakt door @Combino Pastasaus

EXTRA
Mooiste actie (algemeen) van W77: Het leider maken van @Combino Pastasaus
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc) op W77: Het benoemen van @Combino Pastasaus tot: hoofd muntenslaan. Dit heeft die uitstekend uitgevoerd.
Grootste blunder (algemeen) op W77: Dubbel front voor AT
Grootste blunder van jouw account: Materlotti maakt geen blunders.
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst: Mystery man, Level up, Materlotti, Panda6forever, Solis Occasus
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: Simpel, zonde Materlotti had House nooit wereldwinst behaald:
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren: NIET
Ik wil nog meedelen dat:

Nergens Burger
 
Bovenaan