Einde Wereld Awards

Reactiescore
2.878
Speler awards

Beste speler: De beste speler deze wereld was imo Jens (@Qui Intus Diaboli ). Zoals gewoonlijk nam de beste man heel de stam op sleeptouw in de nacht, plande hij massa's en defte hij ze. Ook op het account Qui was hij altijd bereid om te plannen/meedenken.

Beste stamspeler: In mijn ogen hebben meerdere spelers deze verdiend maar ik wil graag die gekke Rene (@EquinoxDR ) in het zonnetje zetten. Iedere massa zat hij wel ergens op een account waar de klappen vielen. Ook alle leden van het OFFTeam/Floater @rikkert1234 of Jody hadden hier genoemd kunnen worden. <3

Beste aanvaller: De heren van @Cacturne hebben op deze wereld offensief het meeste laten zien. Of dit kwam door het uitstekende offensieve werk of het vakantie beleid op TDM weet ik eerlijkgezegd niet zo goed.

Beste verdediger: De beste defensieve prestatie deze wereld was denk ik toch wel de massa op Noire (@DragonShield3 & @lord-toms en co). Had graag Salt in een gelijkwaardige situatie gezien. Ook heeft Jens (@Qui Intus Diaboli) een knap staaltje deffen laten zien tijdens de massa op Snow en samen early game op Qui.

Grootste VV slet:

@Qui Intus Diaboli deze man bespeelt het account van de mb van jouw mb nog.

Grootste ego:
@Kyuka vs. @EquinoxDR vs. @DragonShield3

Gezelligste speler: Gezellige spelers genoeg in Salt, @Warre ik zie je.

Welke speler was voor jou de verrassing: @Kodakski was voor mij een verassing. De man was er iedere ochtend strak om 6 uur. Altijd in voor een vriendelijk praatje of iets serieuzers. Voor de mensen die het niet weten: Matt heeft in de ochtend van de massa op Duck onverwachts zijn eerste grote massa zonder al teveel kleerscheuren doorstaan. Altijd knap als een speler onverwachts een massa kopt zonder het hazen pad te nemen.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Het front met @Kyuka was wat teleurstellend maar ik begrijp het vanuit zijn kant wel.

Voor wie heb jij echt respect: Weet hij zelf wel ;)

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Onze Jeroen (@.Hustler ) werd helaas wat inactief na de midgame. De beste man heeft inmiddels een huis gekocht en zal gaan samenwonen met zijn wederhelft. Sterkte Jeroen.

Stam awards

Beste stam: Salt nummer 1 hé!

Slechtste stam: Pfoe, die gasten van Waste hadden er wel een potje van gemaakt.

Beste leider: Jody <3 Ik geef het je maar te doen samen met Rona in de leiding..

Slechtste leider: Die gasten van Baken! Ik heb een onobjectieve kijk op de leiding van Tyrant. Kan zeggen dat ik hun beleid raar vond, hun leden zullen wss hetzelfde zeggen over het onze.

Wie had je graag in de stam gehad: Zou leuk zijn als Calamity gestart zou zijn op 76.
Wie had je liever niet in je stam gehad: -

Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter: @Absurd. Met zijn correcte gelul altijd.
Minst favoriete forumposter: @IMakeYouHappy en @xKarKiinos kunnen er wat van.. Al is onze eigen @Rarwghhh. ook niet altijd te houden.
Favoriete topic: Spotprenten ofc
Minst favoriete topic: -

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld:
100ms, het maakt snipen misschien (te) makkelijk maar het maakt ook de befaamde edelspam toch een stukje minder OP.

Slechtste instelling deze wereld:
Loopsnelheden 1 (200%), leuk om een keer te doen maar verdomme het is vermoeiend.

Mooiste actie deze wereld:
1
. BAKEN RECRUIT.
2. Stolz/Beertje die er achter komen dat alle recaps NOK zijn door de def edels.
3. TNP die een massa deft zonder 1 snipe te zetten.
4. @Rarwghhh. die earlygame LC moet dodgen en door 5lc te sparen de halve clear verliest.
5. @Qui Intus Diaboli en ik die samen een nacht doorhalen, er 1 dorp NOK gaat door een recap en die bleef TS haken.
6. @.Hustler trollen wanneer die het wachtwoord weer is vergeten is.
7. Joeri die vroeg wat er met mn kipnuggets ging gebeuren als we in de - gingen.
8. @Habitum Daemones Die net op het account kwam en de avond voor een massa van Tyrant de zaak op roven stuurde.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Het uiteenvallen van Tyrant en tegelijkertijd uitvoeren van het offensieve meesterplan van Joachim @Calamity.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
455
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Onze Jeroen (@.Hustler ) werd helaas wat inactief na de midgame. De beste man heeft inmiddels een huis gekocht en zal gaan samenwonen met zijn wederhelft. Sterkte Jeroen.

Werk en vriendin hebben mij helaas van mijn professionele TW-carrière bestolen, F voor mijzelf.
 
Reactiescore
286

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Jongens ik stem trouwens dat Mashup de ODD mag krijgen, volgens mij staat het nu weer gelijk?
 
Reactiescore
261
Speler awards

Beste speler: Onze 'vriendelijke' turken van Qui Intus Diaboli hebben deze award dubbel en dwars verdiend. Ze waren er altijd, farmen je hele cluster leeg, maar sturen de gs'jes weer lief terug. Je kan altijd op ze aan en de kwaliteit druipt er vanaf. Blij dat ik hen als buur had. Tevens nog een speciale shout out naar robot @Qui Intus Diaboli . Hij was overal te vinden op de wereld. Van vv'en tot floaten aan toe. Jammer dat Kyuka het in zijn broek deed voor deze mannen en ze zich niet hebben kunnen laten zien met een deftig front.

Beste stamspeler: Om Jens niet meer veren in zijn reet te steken gaat deze naar @EquinoxDR. De 1e incs vielen en hij stopte met loggen. Acc's die de klappen kregen werden geholpen door deze gekke Rotterdammer. Aanvallend natuurlijk ook zijn steentje bijgedragen en het enthousiasme die er vanaf spat is mooi om te zien.

Beste aanvaller: Is dit de speler met de beste times? De speler die de meeste dorpen heeft veroverd? Voor mij is dit de speler met het aanvallende mastermind. De man van Code Rood. Waar de meeste mannen dromen van mooie vrouwen, droomt hij van de torens en hoe je ze kan omleiden. Bruine, rode of groene bijlen, je kan hem er mee dood gooien. Dit is natuurlijk the man, the myth, the maagd @Calamity. Hoe hij een massa plant is prachtig en mooi om van dichtbij mee te kunnen maken.
Speciale shout out naar team @Cacturne voor het slopen van 2 teams? van TDM.

Beste verdediger: The Night Pharmacy, zij hebben de legende Kyuka kunnen stoppen. Dat is toch de beste prestatie die je maar kan bedenken? Zonder gekheid, Binnen Salt zijn hier genoeg die je kunt nomineren maar hij gaat naar Inevitable. Zij hebben de meeste klappen gekregen en zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Vanuit Tyrant ga ik voor Noire. Tegen een overmacht van Salt hebben zij zich knap staande gehouden door maar een paar dorpjes te verliezen. Als enige account binnen Tyrant eigenlijk 'vlekkeloos' gedefft, daarvoor mijn complimenten!

Grootste VV slet: Jens, hij slijt meer vv's dan René vrouwen met corona.

Grootste ego: @rikkert1234 Denkt mee te kunnen praten terwijl hij maar een simpele floater is<3

Gezelligste speler: Iedereen binnen Salt heb ik het goed mee kunnen vinden. De mannen van Cacturne steken hier nog wel een stukje bovenuit. Zij brengen de stamsfeer met al hun alter ego's.

Welke speler was voor jou de verrassing: Mag ik hier mijn eigen team neerzetten? Nee? Oke we doen het toch. Ik had van te voren niet verwacht dat wij als The Night Pharmacy zijnde zo goed mee zouden draaien binnen het kwalitatief hoge Salt.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: @Kyuka . In het begin van de wereld uitspreken dat torenwereld makkelijk deffen is, Salt 15 velden block ok aftrekfront heeft. Dan gaan we naar ingame: Toren leggen door middel van illegaal cf'en. Bij de 1e de beste inc nog maar een toren verder pakken. Puntje bij paaltje: over de gehele wereld torens staan. Dan zou je zeggen ze hebben een moeilijk front, maar blijkt dat ze geen front hebben? Als je zulke uitspraken hebt en je zo profileert maar ingame die woorden niet waarmaakt, vind ik dat toch teleurstellend, omdat er wel kwaliteit op het account zit. Misschien zijn ze dan toch niet zo overtuigd van eigen kunnen?

Voor wie heb jij echt respect: Voor iedereen die doorheeft dat het maar een spelletje is en er belangrijkere zaken zijn.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Patrick, mooi om te zien hoe de community hierop heeft gereageerd en de initiatieven die gedaan zijn <3

Stam awards

Beste stam: Salt
Slechtste stam: Baken
Beste leider: @StereoSystem
Slechtste leider: -
Wie had je graag in de stam gehad: @Chameleon
Wie had je liever niet in je stam gehad: @The Pooh


Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter: @Absurd. @Cacturne @Vleesje
Minst favoriete forumposter: -
Favoriete topic:
Spotprenten, GA en huisdierentopic
Minst favoriete topic: -


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: de snelheid. Na 76 gaat alles veel te traag..
Slechtste instelling deze wereld: Dat je stamgenoten je kunnen aanvallen. QID bleef maar om dorpen zeuren..
Mooiste actie deze wereld: De 1e echte massa van Salt waarbij heel Noord in puin is gegaan
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Bovenstaande massa
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Welke speler was voor jou de teleurstelling: @Kyuka . In het begin van de wereld uitspreken dat torenwereld makkelijk deffen is, Salt 15 velden block ok aftrekfront heeft. Dan gaan we naar ingame: Toren leggen door middel van illegaal cf'en. Bij de 1e de beste inc nog maar een toren verder pakken. Puntje bij paaltje: over de gehele wereld torens staan. Dan zou je zeggen ze hebben een moeilijk front, maar blijkt dat ze geen front hebben? Als je zulke uitspraken hebt en je zo profileert maar ingame die woorden niet waarmaakt, vind ik dat toch teleurstellend, omdat er wel kwaliteit op het account zit. Misschien zijn ze dan toch niet zo overtuigd van eigen kunnen?

Sorry dat ik geen front met 3 cf's dichtgeedeld heb om met een 7 miljoen speler met 15 vakjes front te fronten, terwijl zijn stam 10 mil groter was. Die pro-gamer move was natuurlijk geheel logisch om te doen terwijl je gehele noorden ontzettend def behoevend was.

Verder prima dat je me als teleurstelling neerzet, kan het op basis van W76 wel begrijpen. Denk alleen dat je ook gewoon even realistisch naar de omstandigheden moet kijken.
 
Reactiescore
261
Sorry dat ik geen front met 3 cf's dichtgeedeld heb om met een 7 miljoen speler met 15 vakjes front te fronten, terwijl zijn stam 10 mil groter was. Die pro-gamer move was natuurlijk geheel logisch om te doen terwijl je gehele noorden ontzettend def behoevend was.

Verder prima dat je me als teleurstelling neerzet, kan het op basis van W76 wel begrijpen. Denk alleen dat je ook gewoon even realistisch naar de omstandigheden moet kijken.

Volgens mij had je een heel actief team die dit had moeten kunnen deffen? Je spreekt aan het begin van de wereld dat het op een torenwereld makkelijk deffen is, of is je dat erg gaan tegenvallen?
Je had in elk geval je front dichter kunnen edelen dan wat je gedaan had.

Als jij/jullie overtuigd waren van je kwaliteiten had je ook het front kunnen pakken en zelf een potentiële target voor een massa kunnen zijn? Aangezien jullie team actief is en kwaliteit bevat had je dit kunnen deffen in mijn ogen? Had de druk op Noord kunnen verlichten.

Maar je hoort mij niet klagen, Het gaf QID de ruimte om volledig leeg te gaan.

Dat ik je als teleurstelling heb staan kan je ook als compliment beschouwen omdat ik gewoon meer van het account kyuka had verwacht en je je praatjes niet hebt waargemaakt op deze wereld.

En ja over def richting noord: dan lijkt het mij ook niet verstandig om je eigen cf's te overstacken met 200k maar die pro-gamer move moet ik nog ontcijferen
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgens mij had je een heel actief team die dit had moeten kunnen deffen? Je spreekt aan het begin van de wereld dat het op een torenwereld makkelijk deffen is, of is je dat erg gaan tegenvallen?
Je had in elk geval je front dichter kunnen edelen dan wat je gedaan had.

Als jij/jullie overtuigd waren van je kwaliteiten had je ook het front kunnen pakken en zelf een potentiële target voor een massa kunnen zijn? Aangezien jullie team actief is en kwaliteit bevat had je dit kunnen deffen in mijn ogen? Had de druk op Noord kunnen verlichten.

Maar je hoort mij niet klagen, Het gaf QID de ruimte om volledig leeg te gaan.

Dat ik je als teleurstelling heb staan kan je ook als compliment beschouwen omdat ik gewoon meer van het account kyuka had verwacht en je je praatjes niet hebt waargemaakt op deze wereld.

En ja over def richting noord: dan lijkt het mij ook niet verstandig om je eigen cf's te overstacken met 200k maar die pro-gamer move moet ik nog ontcijferen

Nadeel van waarschijnlijk potentieel target zijn is niet kunnen floaten, minder vv kunnen draaien en minder OS kunnen uitzetten. Dat QID leeg kon geldt natuurlijk eveneens voor ons, maar dat zal je vast gemerkt hebben op Mienmaaiers. Verder viel het nogal mee hoe overstacked mijn cf's stonden, die edelspamdorpen bij TNP hadden zelfs 11k verkenners stacks.
 
Reactiescore
261
Nadeel van waarschijnlijk potentieel target zijn is niet kunnen floaten, minder vv kunnen draaien en minder OS kunnen uitzetten. Dat QID leeg kon geldt natuurlijk eveneens voor ons, maar dat zal je vast gemerkt hebben op Mienmaaiers. Verder viel het nogal mee hoe overstacked mijn cf's stonden, die edelspamdorpen bij TNP hadden zelfs 11k verkenners stacks.
dan was er ook geen floater meer nodig bij andere accounts, minder deff nodig etc.

ik kan in ieder geval nog een toren van je herinneren waar een stack van 200k+ in stond. Maakt verder niet uit. Het mes snijdt zoals je ziet aan 2 kanten en toch mooi dat je mij inzichten geeft hoe het een beetje is gegaan.

Nogmaals: zie het als een compliment omdat ik meer van je verwacht had.
 
Reactiescore
864
Beste verdediger: The Night Pharmacy, zij hebben de legende Kyuka kunnen stoppen. Dat is toch de beste prestatie die je maar kan bedenken? Zonder gekheid, Binnen Salt zijn hier genoeg die je kunt nomineren maar hij gaat naar Inevitable. Zij hebben de meeste klappen gekregen en zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Vanuit Tyrant ga ik voor Noire. Tegen een overmacht van Salt hebben zij zich knap staande gehouden door maar een paar dorpjes te verliezen. Als enige account binnen Tyrant eigenlijk 'vlekkeloos' gedefft, daarvoor mijn complimenten!

Wil het toch even gezegd hebben maar Murus heeft de eerste twee massa's moeten deffen zonder stamdef i.v.m. VV restricties.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
449
Bovenaan