Einde Wereld Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
@Cacturne is dat van die opblaascactussen nu echt waar? Zo jaa, leg mij dan eens uit waarom ik als favoriete vijand nog niets ontvangen heb?
Laat me raden, 3 x geprobeerd maar niet gelukt?!
Ik zie het tegemoet.

mvg

Een teleurgestelde papa Wess

Jullie wouden niet blijven fronten met cacturne waardoor er een derderangs moraalbreker overbleef aan hun front (ik zal geen naam noemen), ik zou dat ook heel kwalijk genomen hebben.
 
Reactiescore
193
Hierbij mijn lijstje. Kleine noot hierbij is dat ik dus slechts een goede 3 weken aanwezig ben geweest op deze wereld en dus weinig weet (voornamelijk van hier en daar lezen en van 'horen' in de stamchat en dergelijke) over de eerste maanden van de wereld. Sommige awards laat ik dus leeg/kan ik geen eenduidig antwoord op geven of zijn volledig gebaseerd op mijn korte tijd bij Tyrant. Als ik een AF naam wist of kon herinneren heb ik deze toegevoegd.

Speler awards

Beste speler:
Dit is quasi onmogelijk voor mij te bepalen (cliché). Ik ken veel spelers uit Tyrant en enkele uit Salt van vroeger en ik weet dat de Tyrantspelers veel beter kunnen dan ze hebben laten zien op deze wereld. Dat houdt dus ook in dat de beste speler sowieso in de Saltgelederen gezocht moet worden. Wie dat is kan Salt beter zelf bepalen - wat ze ook doen aan de lijstjes te zien!

Beste stamspeler: Als ik kijk bij Tyrant kijk moet ik daar de mensen die zijn blijven strijden tot het einde, ook toen alles uitzichtloos werd nomineren. Ze weten wie ze zijn. Een speciale mention voor Justin @Wow Who die nog een hele massa op poten heeft proberen zetten voor een stam waar hij nog maar pas bijgekomen was, net zoals ik. Ik ken geen positiever ingestelde TWer eerlijk gezegd. Zelfs op het moment dat duidelijk werd dat de helft niet eens liep bleef hij positief. Iedereen die VV heeft gedraaid, onder meer voor mij past ook in deze categorie wat mij betreft.

Beste aanvaller: Het mag duidelijk zijn dat het aanvallend een stuk beter in elkaar zat bij Salt dan bij ons. Het brein of de breinen achter de Salt massa's hebben duidelijk optimaal gebruik gemaakt van de wereldinstellingen en dat is een echte TW skill die ik (helaas) niet bezit. Vervolgens werden die massa's ook goed omgezet in eigenlijke aanvallen met goed resultaat. Daar kan ik enkel op zeggen: chapeau.

Beste verdediger: Spelers op Noire, waaronder @lord-toms alsook iedereen van team @Kyuka, Melvin in het bijzonder (zie ook VV slet).

Grootste VV slet: Melvin without a doubt. Ook jongens van Mienmaaiers en Carlo van IJKYO kon ik altijd op rekenen.

Grootste ego: Ik denk dat het bekvechten hier op het AF (maar ook intern in de stamchat) heeft aangetoond dat er meer dan één te groot ego in Tyrant zat. Ik ben er van overtuigd dat Salt ook botsende karakters heeft, maar daar veel beter mee omgegaan is. Een goede les dus.

Gezelligste speler: Als de sfeer niet te negatief was was de stamchat gewoon best lekker gemoedelijk. Helaas was dat niet continu het geval. Verder zijn het allemaal goede gasten en heb ik me prima kunnen vermaken. Wat Salt betreft heb ik geen idee, al lijken de Cacturne jongens me vriendelijk en ben ik er zeker van dat mijn oud maatje Aad @henk27 van Snow heel gezellig was daar aan de overkant.

Welke speler was voor jou de verrassing: Team @Cacturne dat de vloer aanveegde met mijn outdated deff ''skills'' die stammen uit de goede oude oldgen tijd. Ik wist dat het moeilijk ging worden maar het werd nog moeilijker.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik zelf, ik ben een minder goede speler dan ik zelf dacht. Ik heb wel veel bijgeleerd en ben ook uitstekend geholpen met raad en daad dus kan mezelf gaan verbeteren op andere werelden.

Voor wie heb jij echt respect: Wederom te veel om op te noemen maar ik ga hier @Global Knowledge Steven pakken. Stamleiding overnemen en er het beste van proberen te maken is geen makkelijke taak. Weinigen zouden het hem nagedaan hebben. Ik ben daar niet door verrast want ik ken hem ook van vroeger als iemand die wilt doorpakken en een goede leider is en altijd probeert te zijn.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Dit valt tweeledig op te vatten. Aan onze kant was het stoppen van enkele toppers begin januari een aderlating van die orde dat het eigenlijk het half doodbloeden van Tyrant betekende. Dat is overigens geen verwijt maar een vaststelling.
Anderzijds was er ook de plotselinge dood van Patrick van account @What the Duck. Dit heeft me zelfs als iemand die hem enkel kende via het AF toch wel echt geraakt en ik was er echt niet goed van. Ik vond het daarentegen wel prachtig om te zien dat we er ondanks de in game situatie in geslaagd zijn ons te verenigen en allemaal samen te werken voor een eerbetoon (o.a. de geldinzameling, maar ook gewoon het plaatsen van het profielplaatje). Dat is eigenlijk het mooiste moment wat ik op deze wereld heb meegemaakt. Nogmaals veel sterkte aan iedereen die hem kende en graag had.

Stam awards

Beste stam:
Salt. De winnende stam en ze hebben het niet gestolen. Enige stam die hier dus aanspraak op kan maken.

Slechtste stam: Ik ben er zeker van dat de slechtste stam van w76 al lang opgedoekt is, dus weinig relevant voor dit lijstje. Tyrant had veel goede kanten, veel goede spelers en een prima leiding dus een slechte stam zou ik ons zeker niet willen noemen.

Beste leider: Ik weet dat Jordi @Conceived by Communism een prima leider is, maar Steven was leider vanaf het moment dat ik erbij kwam. Hij heeft dat naar de mogelijkheden erg goed gedaan. Ook hoor ik eigenlijk enkel lof over Jodi @StereoSystem dus ik ben benieuwd naar haar als stamleidster.

Slechtste leider: -

Wie had je graag in de stam gehad: Wat van die mensen van Salt die zo bedreven zijn met de torenwereldtechnieken, dat zeker. Alsook Aad.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Ik zit met iedereen graag in de stam, behoudens stabbers/botters. Ik denk wel dat sommigen zich van hun minst goede kant hebben laten zien (enigszins begrijpelijk) maar zij zullen zich vast herpakken bij een nieuwe TW uitdaging.

Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter + Minst favoriete forumposter: :
Iedereen die kan discussiëren zonder meteen verwijten te gooien lees ik graag. Zoals gezegd eerder in dit topic heb ik het AF amper gevolgd, dus heb niet echt favorieten, maar ik ben wel gecharmeerd van @StereoSystem en @Boy Meets World. Mensen die enkel VF praat kunnen vertellen op het 'serieuze forum' vind ik altijd wat jammer. Memes zijn leuk maar niet als er niets anders uitkomt.

Favoriete topic: Dit topic zover eigenlijk.

Minst favoriete topic: Topic waar de onderlinge ruzie uitbrak tussen (ex-)Tyrant spelers. Dat was gewoonweg een dieptepunt voor alle betrokkenen. Ook het oorlogstopic was leuk opgezet en was uiteindelijk redundant. Erg jammer voor wie daar veel moeite in gestoken heeft.

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld
: Ik vind GS productie die lekker hoog staat leuk. De troepensnelheid was een enorme aanpassing voor mij en had ik langer nodig dan ik heb gekregen om aan te wennen. Dat was dus zeker niet mijn favoriete instelling i.t.t. wat de rest hier vindt. Misschien omdat de wereld imo te klein is voor zulke snelle troepen, of gewoon mijn eigen incompetentie, wie zal het zeggen.

Slechtste instelling deze wereld: Geen OS kunnen timen was echt heel vervelend, maar anderzijds was het met zo'n instelling nog lastiger verdedigen geweest op TDM dus misschien moet ik dit eigenlijk omwisselen met bovenstaande...

Mooiste actief op deze wereld: De nasleep en het samenkomen na de plotselinge dood van Patrick. Hoe een uitermate treurig en erg moment toch nog een soort van positieve draai krijgt.


Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Moeilijk te zeggen, ik denk dat de wereld al in een plooi begon te vallen voor ik überhaupt gejoind ben. Het noorden van Tyrant kon gewoon niet op tegen het noorden van Salt. De eigenlijke oorzaak is wellicht meerledig, onder andere bepaalde rekruten, bepaalde beslissingen, slechte falanxen... Dit is een vraag voor wie vanaf het begin speelt.
 
Reactiescore
1.148
Heeft Kyuka eigenlijk al front? :tongue:
 
Reactiescore
449
Ik kan het nooit bewijzen, maar ik durf wel te zeggen dat wij vrij irritant/vervelend (op een goede manier) zijn geweest in het oosten/cluster van Tyrant en hiermee de groei van Tyrant hebben opgehouden.
Ik heb jullie volledig uit mn rim weggespeeld??? Maar DOTN/REOL/Noire hebben dat inderdaad nooit gedaan. Of eerder, nooit de moeite gedaan.
 
Reactiescore
2.039
Ik heb jullie volledig uit mn rim weggespeeld??? Maar DOTN/REOL/Noire hebben dat inderdaad nooit gedaan. Of eerder, nooit de moeite gedaan.
Wat is dit nou voor waardeloze steek? Als die accounts je niet geholpen hadden zat je nu zelf nog steeds aan te klooien tegen BANNED.
 
Reactiescore
449
De intentie was niet om een steek te doen, maar om duidelijk te maken aan die kerel van BLOK dat er maar 1 acc is dat nog moeite heeft gedaan om iets aan de rim te doen, het was niet zijn 'kwaliteit' die het hem deed, maar onze inactiviteit. Excuus als dat als een steek overkwam, vanuit mij is er geen bad blood naar wie dan ook binnen Tyrant voor een van jullie dat denkt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
De intentie was niet om een steek te doen, maar om duidelijk te maken aan die kerel van BLOK dat er maar 1 acc is dat nog moeite heeft gedaan om iets aan de rim te doen, het was niet zijn 'kwaliteit' die het hem deed, maar onze inactiviteit. Excuus als dat als een steek overkwam, vanuit mij is er geen bad blood naar wie dan ook binnen Tyrant voor een van jullie dat denkt.

Dit vind ik een nare steek naar @PaterPat
 
Reactiescore
1.476
Altijd leuk om als rimspeler inactieve core spelers te pesten.
 
Reactiescore
449
Tijd voor mijn kwalitatief uitermate teleurstellende lijstje:

Speler awards

Beste speler: Qui Intus Diaboli, het account dat in mijn optiek het meest zichzelf heeft bewezen op w76, en hiermede hopelijk ook het account dat #1 zal hebben aan t einde van de rit. Verdient niks minder dan dat. Hebben veel VV's gepakt constant, rang 2 ODA, rang 2 ODS, wat nog meer te zeggen?
Beste stamspeler: Noire, De heren van Noirey zijn gewoon altijd top geweest, had je even 100 clears nodig? Geen probleem. Snel dorpen laten stacken? Ze waren al bezig. Allemaal gasten waar ik zeker graag opnieuw mee in de stam zou zitten.
Beste aanvaller: Cacturne, mogelijk een wat dubieuze nominatie, maar ik acht dit account toch wel tot deze nominatie. Ondanks alle vv's, stamOS etc die TDM kreeg bleven ze van het account wegsnoepen. Misschien waren ze niet het BESTE in aanvallend opzicht, maar wel geniepig genoeg om zich in aanvallend opzicht goed te laten zien en mij tot deze keuze te doen overtuigen.
Beste verdediger: Do Not Eat Yellow Snow, en specifieker Kyle van Snow. De massa van Tyrant op Snow perfect gedaan, zover ik weet in latere massa's ook nog flawless VV's gedraaid op de defmachine. Andere mogelijkheid hiervoor is Damien van Mienmaaiers
Grootste VV slet: Dirk van Kyuka, Het is geen grap, Kyuka had oprecht soms 12-13 VV's staan van mensen, want Dirk was er altijd in de nacht. Ook Eli van REOL komt zeker in aanmerking hiervoor. Goeie tweede zeggen we maar.
Grootste ego: Melvin van Kyuka, ik mag Melvin erg, maar zn ego is soms wel dat tandje teveel, kan ik wel van genieten though. Beetje popcorn materiaal op t forum is nooit verkeerd. Zolang hij maar niet mensen uit gaat callen opt AF, yikes.
Gezelligste speler: Abusing the Law, ga hier gewoon voor een geheel account. Allemaal super chille gasten die altijd mee bleven doen en leuk bleven doen. dikke shoutout naar Tim van ATL sowieso.
Welke speler was voor jou de verrassing: The Night Pharmacy, denk dat velen (zeker binnen Tyrant) toch wel hadden gedacht dat dit account keihard zou floppen. Maar dat heeft het nooit gedaan, dus deze pluim is wel verdient.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik ga niet onnodig shit gooien naar mensen. Natuurlijk stelden sommige account teleur, maar een sneer is onnodig.
Voor wie heb jij echt respect: Sean van et Murus Magnificum, Sean durfde het aan mij op het account te halen, een gozer zonder veel ervaring en dan meteen als avond/weekendco neerzetten. Niks minder dan respect en dankbaarheid hiervoor. Anders zat ik waarschijnlijk reeds nog vast op Rave Into Space als MB voor Mienmaaiers!!
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Elko van Deceiver of the Nine, t spijt me, maar na de stop van Elko op DOTN was het account eigenlijk gewoon niet meer wat het geweest was, misschien overdrijf ik de situatie in mijn hoofd nogal, maar dit is hoe het voor mij voelt. Ook Daan op Beertje Paddington was een pijnlijke imo.


Stam awards

Beste stam: Salt, een klassieke start to finish. Sinds ik op eMM zit (half november) ben ik er eigenlijk constant zeker van geweest dat Salt deze wereld vrijwel zeker ging winnen. Zeker na kerst kwam de overtuiging toen de Salt massas ons vernietigden en de eigen geen deuk in een pakkie boter sloegen. Kwalitatief & kwantitatief de beste stam.
Slechtste stam: BANNED, defbunkers in de rim zonder enige potentie buiten spelverzieking. Nuf said, walgelijke gasten. Liggen er nog steeds 2 namelijk, Hurricane en Tiempie.
Beste leider: Jordi van Noire, ben eigenlijk constant wel gecharmeerd geweest van hoe hij dingen aanpakte. Steven had hier ook kunnen staan voor zijn poging om door te pakken na velen waren geleaved.
Slechtste leider: Is er niet.
Wie had je graag in de stam gehad: Rafael van What The Duck, heb al meerdere malen mijn liefde voor Rafael uitgesproken, maar wacht nog tot hij mijn ring accepteert?????
Wie had je liever niet in je stam gehad: Orginele team van TDM, runners.


Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter: Calamity zn spotprenten. Nuf said.
Minst favoriete forumposter: Too Hot For This Planet, vervelend ventje, nee, ik vergeet je niet! anderszijds ook Why Not, sorry, vind je manier van posten gewoon walgelijk. Je mag misschien de wereld winnen, maar gedraag je als een waardig winnaar niet een salty pretzel. (pun intended)
Favoriete topic: Spotprenten (de prenten dus, niet de discussies daaro)
Minst favoriete topic: Einde wereld awards, deze wereld is veelste snel gespeeld eigenlijk, had nog niet hier mogen zijn maarja. So be it.


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 2x speed, kon ik wel van genieten, lekker rap allemaal, geen incs 5 lichtjaren van te voren zien aankomen etc. Lekker fast paced
Slechtste instelling deze wereld: Uitkijktorens, de fakemolen was hier echt insane geweest als er geen toren was geweest. Misschien wel de goede keuze, maar t had echt een gestoorde zooi kunnen worden zonder de torens. Heerlijk.
Mooiste actie deze wereld: MBs aan het front, sorry, maar ik vond het gewoon mooi dat Salt keer op keer CFs kreeg doordat MBs te dicht bij het front lagen. Zorgde gewoon voor mooie momenten.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Alles dat SALT deed in 2021, in mijn optiek was er nog een goede kans voor beiden rond kerst, er werd bij Tyrant intern ook aangedrongen op een massa, maar Salt was eerder, en domineerde vanaf dat moment volledig. Dus let's say the eerste massa van 2021 was t breekpunt in mijn optiek.

Op naar de volgende wereld maar weer! Bedankt voor het meespelen allen.
 
Reactiescore
2.444
Tijd voor mijn kwalitatief uitermate teleurstellende lijstje:

Beste verdediger: Do Not Eat Yellow Snow, en specifieker Kyle van Snow. De massa van Tyrant op Snow perfect gedaan,

Die massa op snow was inderdaad perfect gedaan alleen was dit door @Qui Intus Diaboli als floater. Ik moest toen helaas werken, ik was pas vlak voor aankomst klaar met werk en ben toen als een gek naar huis geracet. Om de pc aan te slingeren en te zien dat alles al perfect was gedaan door Jens en Aad/Thomas.
 
Reactiescore
449
Die massa op snow was inderdaad perfect gedaan alleen was dit door @Qui Intus Diaboli als floater. Ik moest toen helaas werken, ik was pas vlak voor aankomst klaar met werk en ben toen als een gek naar huis geracet. Om de pc aan te slingeren en te zien dat alles al perfect was gedaan door Jens en Aad/Thomas.
Woopsie hahaha, nja so be it :p Dan is t dus eigenlijk Jens die de nominatie pakt hmm....
 
Reactiescore
261
Kevin (NT), Masti (NT) Joeri, Mats, Jens (Inev), Ritesh, Joppe, René (Shelly), Matt (WTD), Yannick, Rafael, Roell, Sander & Sander. Stuk voor stuk toppers die ik of al goed kende, of beter heb leren kennen op deze mooie wereld. Wat was het een leuke ervaring, en wat waren jullie gezellig! Honorable mention voor jullie.

Bedankt Sem, volgens mij zie ik mijn naam dubbel of ik moet toch eens stoppen met overdag drinken.

Welke speler was voor jou de verrassing: The Night Pharmacy, denk dat velen (zeker binnen Tyrant) toch wel hadden gedacht dat dit account keihard zou floppen. Maar dat heeft het nooit gedaan, dus deze pluim is wel verdient.

Bedankt! Altijd mooi om mensen het tegendeel te kunnen bewijzen :)
 
Bovenaan