Einde Wereld Awards

Reactiescore
2.039
Moet eerlijk zeggen dat ik het bijzonder vind dat de oud tyrant leden nu 'de schuld krijgen'. Op een provocerende post van Dialgaman na was het namelijk enkel verdedigen tegen ongefundeerde onzin posts van Melvin. Hun goed recht lijkt mij.
 
Reactiescore
143
Mijn stamgenoten zijn me al voor inderdaad, de meningen waren sowieso erg verdeeld, na een aantal eerdere voorvallen met Tyrant waren sommige mensen ook wat huiverig dat ze zelf de motivatie zouden verliezen als we nu een NAP weg moesten geven. Uiteindelijk terwijl wij aan het discussiëren waren ging het hier los en dat deed voor twijfelaars de deur wel wat dicht. Eigenlijk vooral een samenloop van omstandigheden dus. En uiteindelijk is ook de vraag wat nog gelukt was met een NAP van een week of 2 weken (vooral gezien ons eerst volgende offensief een week na de NAP aanvraag uiteindelijk pas liep). We hadden wel nog voor een meer 1v1 strijd kunnen gaan, maar we wilden ook de efforts van het off team niet aan de kant leggen toen duidelijk werd dat de NAP er niet ging komen, die waren namelijk ook alweer een tijdje bezig met de voorbereidingen voor een volgend offensief. Door een aantal spelers van Tyrant is daar ook helemaal niet slecht op geanticipeerd, dus dat was tof om te zien. Eventueel hadden we daarna nog een meer 1v1 karakter aan de wereld kunnen geven voor de accounts die er nog de motivatie voor hebben. Ik begreep dat dat op sommige plekken ook wel ontstaan is nog.

Als voormalig Cave lid had ik wel veel begrip voor de situatie van te weinig spelers om de boel bemand te houden, ik heb er dan ook echt niks dan respect voor dat jullie een wissel van de wacht hebben gedaan in de leiding om te kijken wat er nog te lijmen was.
 
Reactiescore
7.918
Moet eerlijk zeggen dat ik het bijzonder vind dat de oud tyrant leden nu 'de schuld krijgen'. Op een provocerende post van Dialgaman na was het namelijk enkel verdedigen tegen ongefundeerde onzin posts van Melvin. Hun goed recht lijkt mij.

Dat staat er niet, ik vind het van beide kanten dom. We hebben allemaal inmiddels gedaalde balletjes in onze broek, men zou inmiddels boven zoiets moeten staan. Maar klaarblijkelijk niet.
 
Reactiescore
7.918
Mijn stamgenoten zijn me al voor inderdaad, de meningen waren sowieso erg verdeeld, na een aantal eerdere voorvallen met Tyrant waren sommige mensen ook wat huiverig dat ze zelf de motivatie zouden verliezen als we nu een NAP weg moesten geven. Uiteindelijk terwijl wij aan het discussiëren waren ging het hier los en dat deed voor twijfelaars de deur wel wat dicht. Eigenlijk vooral een samenloop van omstandigheden dus. En uiteindelijk is ook de vraag wat nog gelukt was met een NAP van een week of 2 weken (vooral gezien ons eerst volgende offensief een week na de NAP aanvraag uiteindelijk pas liep). We hadden wel nog voor een meer 1v1 strijd kunnen gaan, maar we wilden ook de efforts van het off team niet aan de kant leggen toen duidelijk werd dat de NAP er niet ging komen, die waren namelijk ook alweer een tijdje bezig met de voorbereidingen voor een volgend offensief. Door een aantal spelers van Tyrant is daar ook helemaal niet slecht op geanticipeerd, dus dat was tof om te zien. Eventueel hadden we daarna nog een meer 1v1 karakter aan de wereld kunnen geven voor de accounts die er nog de motivatie voor hebben. Ik begreep dat dat op sommige plekken ook wel ontstaan is nog.

Als voormalig Cave lid had ik wel veel begrip voor de situatie van te weinig spelers om de boel bemand te houden, ik heb er dan ook echt niks dan respect voor dat jullie een wissel van de wacht hebben gedaan in de leiding om te kijken wat er nog te lijmen was.

Eerlijk, waarschijnlijk niet. Maar wel hogere kans aangezien een deel binnen Tyrant het AF zo'n aanfluiting vond dat de motivatie nog meer daalde. Ik denk wel dat als er niet zoveel gezeik was geweest er meer kans was. Maarja, als als als
 
Reactiescore
2.039
Dat staat er niet, ik vind het van beide kanten dom. We hebben allemaal inmiddels gedaalde balletjes in onze broek, men zou inmiddels boven zoiets moeten staan. Maar klaarblijkelijk niet.
Dan lees ik het misschien verkeerd, maar voor mijn gevoel heb ik nu al enkele keren gelezen 'omdat oud tyrant leden begonnen met bashen'. Overigens vind ik de opmerking dat je er boven moet staan ook vrij flauw, als jij onterecht gebashed wordt wil jij je er ook tegen kunnen verdedigen natuurlijk.
 
Reactiescore
14
Ha Allen,

Ik ben geen actief forum lezer/schrijver, werd alleen op deze post geattendeerd.

Ik zou graag een kleine trotse vinger wijzen naar mijn stam BLOK. Voor velen van jullie misschien niet geheel bekend, maar voor sommigen van Tyrant/PONY maar al te bekend.

Ik kan het nooit bewijzen, maar ik durf wel te zeggen dat wij vrij irritant/vervelend (op een goede manier) zijn geweest in het oosten/cluster van Tyrant en hiermee de groei van Tyrant hebben opgehouden.

Erg trots op mijn stam, wat maar laat zien hoe belangrijk communicatie is :)

Groetjes en veel plezier verder met spelen!

Gr, Patrick/PaterPat
 
Reactiescore
143
Eerlijk, waarschijnlijk niet. Maar wel hogere kans aangezien een deel binnen Tyrant het AF zo'n aanfluiting vond dat de motivatie nog meer daalde. Ik denk wel dat als er niet zoveel gezeik was geweest er meer kans was. Maarja, als als als
Ik kan me voorstellen dat dat intern echt een klap tegen is ja, de vraag is of dat de situatie was die het 'butterfly effect' had kunnen veranderen. Maar ik meen het wel, veel respect dat jullie het nog wilden proberen en na de afgelopen werelden, waar best een aantal in drama of stabs eindigden, dat jullie dit heel netjes aangepakt hebben.
 
Reactiescore
3.540
Godverkut loop ik de hele wereld opblaascactussen te sturen, heb beide fronters naar de maan gestuurd en nog steeds worden de mannen van Cacturne vergeten.

Mijn ego ligt in duigen en mijn dag is verpest. ONvriendelijke groeten!!!!!!!!!


ps ik maak morgen lijstje xx


edit: het was vandaag
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Dames, heren, Joachim, en wat er allemaal nog meer op deze aardbol rondloopt;

Er is weer een wereld ten einde gekomen, en wat was dit voor een bijzondere wereld. We hebben gelachen, gehuild, gevochten en het goed gemaakt. Er is gestreden om dingen waar normaal niet om gestreden zou worden, en er is gediscussieerd over dingen waar normaal geen persoon naar zou omkijken. De grenzen zijn opgezocht, verlegd, overschreden en genegeerd. Moraalbrekers zijn mishandeld, beroofd van hun nachtrust EN hun dorpen. Dit alles heeft tot de perfecte storm geleid waarin er maar een stam overduidelijk als winnaar uit kwam. SALT. Ik hoor jullie denken: "wtf lult deze gozer allemaal waar zijn die klote awards" waarop ik alleen maar kan antwoorden IK SPEEL NIET VOLGENS JULLIE REGELS, IK TREK MIJN EIGEN PLAN.

Enfin. In plaats van het lijstje te kopiëren en te plakken waar je 12 dingen moet invullen waar je eigenlijk geen mening over hebt type ik het op deze manier uit. Wellicht iets minder overzichtelijk, maar als je klachten hebt kun je terecht bij de stamadvocaat Willem-Frederik (of zijn lieftallige assistent Roell). Waarschuwing: een of meerdere narcotische middelen zijn geconsumeerd voor het schrijven van deze post, dus wellicht gaan sommige zinnen wat lang door en lijkt het alsof ik in een soort trein der gedachten verzonken raak (geleend vanuit het Engels), waardoor je tegen het eind van de zin eigenlijk al bent vergeten hoe de zin is begonnen en waar het eigenlijk om ging, en wat is
dan daadwerkelijk de zin van het leven en zijn wij alleen in het universum, dat lijkt me namelijk sterk aangezien het universum praktisch oneindig groot is dus het is best wel logisch om aan te nemen dat er minstens op een andere planeet wel een vorm van leven is, wat voor een vorm dat mag zijn is niet voor te stellen maar desalniettemin zeer interessant om over na te denken.


DE DRIJVENDE DROL AWARD

De eerste prijs van de avond gaat naar niemand minder dan Rikkert1234. Rik, onze knuffelbeer, onze floater. Waarom Rik over de andere floaters? Rik was het meest actief, het meest dynamisch, en, misschien wel het allerbelangrijkst, het meest sexy. Rik is tevens sinds zijn verjaardag de trotse eigenaar van een opblaascactus van bijna een meter groot. Gefeliciteerd Rik!! Zijn inzet binnen de stam was tijdens massa's zeer aanwezig, zowel sturen als ontvangen, Rik stond paraat om zowel klappen te vangen als uit te delen.


DE NERD VAN HET JAAR AWARD

Huh? Een nerd award? Hier kun je toch de hele community van TW neer zetten? Daar heb je zeker een punt, figment van mijn fantasie, echter torent hier een iemand boven de rest van de nerds uit, en dat is niemand minder dan Joachim. Deze jongeman zit tot diep in de nacht zones te tekenen op de wereldkaart om vervolgens een massa uit zijn hoed te toveren waar menig wereldleider U tegen zegt. De massa's van Joachim waren zo krachtig dat we plannen hebben moeten schrappen omdat de wereldwijde gevolgen niet te overzien waren, zoals eventueel de spanningen tussen Noord- en Zuid-Korea die volledig uit de hand zouden lopen waardoor een 3e Wereldoorlog vrijwel gegarandeerd was. Aldus de nerd van het jaar, Joachim.


VROUW VAN DE STAM AWARD

Dit was een award waar ik even over heb moeten puzzelen. Zoveel goede opties binnen Salt, en er kan maar een iemand met de hoofdprijs naar huis. Is die prijs dan voor René? De eeuwige emotie die van René afdroop was niet alleen spectaculair, maar ook meeslepend. "JAA WE HEBBEN ER EEN WE HEBBEN ER EEN, WAAR LIGT DEZE oh hij is al weer weg". Prachtig. Of is deze award toch voor Robbe? Robbe had een knipperlichtrelatie met de stamdiscord, maar het was altijd feest zodra deze lieftallige jonge hert terug in de discord kwam. Maar nee, zonder gekheid, de award VROUW VAN DE STAM gaat naar Jody. "simp", hoor ik ze al zeggen. Maar nee, mijn respect voor Jody is oprecht. Jody kende ik al een beetje van w69, en die heeft het hart op de goede plek zitten. Zo ging ze niet mee in de stab van Cave! toentertijd en is tevens een trotse eigenaar van een opblaascactus. Droomvrouw toch? Dan als laatst wil ik nog iets uitspreken wat ik eerst privé wilde sturen maar toch besloten heb om dit op het forum te zetten. Ik heb immens veel respect voor Jody vanwege de manier waarop ze met de situatie van Patrick is omgegaan, en wat ze na zijn dood nog voor hem en zijn nabestaanden heeft kunnen betekenen. Zelden heb ik iemand zo zorgzaam en betrokken gezien, en je hebt mijn eeuwige respect hiervoor gekregen. Ook deed me dit nog eens extra realiseren dat Patrick gemist gaat worden, niet alleen door zijn directe nabestaanden maar ook door de gehele TW community die de eer heeft gehad om hem te leren kennen. Rest in peace Patje, ik spreek je over een jaar of 80 in het hiernamaals en dan hebben we het over onze glorieuze overwinning op wereld 76.


CO-SPELER BONUS RONDE

Het is al weer tijd voor de co-speler bonus ronde! Hier neem ik even kort de tijd om al mijn co-spelers in het zonnetje te zetten (die wegens conflict of interest uitgesloten zijn van de rest van de awards).

WOUTER: Potverdikkie wat hou ik van Wouter. Deze droogkloot weet meer feitjes dan er feitjes op de wereld bestaan, en bovendien kan hij ook nog eens een potje TW'en. Dan heeft hij ook nog eens een zwoele Belgenstem en binnenkort is ie nog dokter ook. Lotje mag zich gelukkig prijzen!

WALTER: Vaste nachter Walter. Wat heb jij mooie blitzes gedaan, en wat liggen die dorpen er nog lekker bij. Gelukkig stond je aan mijn kant, want tegen deze absolute UNIT van een vent zou ik voor geen goud in de ring staan.

WUM: Wimpie ouwe rot! Je weet dat je op Wim kunt bouwen. Na wereld 49, 69 en nu ook 76 met Wim te hebben afgerond, kan ik me haast geen betere co voorstellen dan Wim. Deze vent is van alle markten thuis, hij kan plannen, het account onderhouden, farmen, wekkertjes zetten, aanvallen smijten, massa's deffen, hell, als ik het vroeg zou Wim nog mijn gras komen maaien en hij zou het FUCKING PERFECT DOEN ook. Ik kan me geen wereld meer voorstellen zonder Wim, dus ik ga hem ontzettend missen op 78. Mocht Melvin bezwijken aan een hartaanval of een andere complicatie wegens zijn morbide obesitas dan ben je de eerste die ik zal bellen!

SAMIR: Deze agressieve, recht-voor-zijn-raap, maar goudeerlijke jongen regelt alle diplomatieke kanten van dit spelletje zodat ik het niet hoef te doen. Tevens is het een nachtbraker, dus een ideale aanwinst voor ieder account. De kebabzaak van zijn vader Karim is tevens echt goud waard, ik denk dat Mats van team Schedel of Robbert dit wel kan beamen. (ik wilde zeggen Robbert van Deceiver hahaha alsof rob het wachtwoord wist)

JELLE: Deze droeftoeter is lastig te motiveren, maar toen ik eenmaal heb ontdekt welke wortel ik aan het touwtje moest binden ging hij als een speer. Ieder dorpje dat hij pakte kreeg hij van mij 1m op OSRS (if you know you know), en ineens ging Jelle offen als een malle. Als we een massa kregen was hij er vaak wel vrijwillig, dus dat scheelde me een hoop geld!

NIELS: Over geld gesproken! Onze ouwe klaplong Niels, onze ochtendco. Altijd als het nodig is staat Niels voor je klaar. Zijn ideale online tijden sloten perfect aan bij het account, en de onverantwoordelijke manier hoe deze vent met zijn geld om gaat is ook echt ideaal voor een arm pauper account als Cacturne. Deze sugardaddy houdt het account draaiende en zorgt dat die verwarming aan stond in de winter. Respect.

SEBAS: Een wat stillere kracht, maar altijd iemand waar je op kon bouwen als het nodig was. Vallen er gaten, Sebas vult ze op, met name in de late uurtjes!

RUBEN: Wacht Ruben zat er ook? Nee niet echt, maar een goede mascotte is noodzakelijk voor een succesvol account!



VIJAND VAN HET JAAR AWARD


De meest logische vijand van het jaar is Melvin. Want godver, Melvin haalde het bloed onder de nagels vandaan van iedereen binnen Salt. Dit had als voordeel dat de koppen binnen Salt dezelfde kant op stonden, want iedereen wilde Melvin rekken. Ergens heb ik wel respect gekregen voor de handelswijze van Melvin, want hij gaf geen centimeter toe aan de leiding van Salt. Zeer onhandig om mee te discussiëren, zeer handig om je zin te krijgen. Ook in-game is er eigenlijk veel controverse geweest rond Melvin, gezien de early game stab accusatie en de interne struggles van Tyrant waar Melvins' naam vaak om de hoek kwam kijken. Echter heeft Melvin op deze wereld gewoon goed gespeeld, en veel vv's genomen waar hij ons het leven nog wel zuur heeft kunnen maken

Een honorable mention voor Mien, Carlo, voor de activiteit en kwaliteit, en een mention voor Team TAS/Beertje early game waar we met een goed gesprek een moeilijke situatie hebben ontmanteld. Zelfde voor Erik van TDM waar ik ook altijd goed contact mee heb gehad.



NACHTEGAALTJE VAN HET JAAR AWARD

Deze gaat naar het duo Jens + Nigel van Qui Intus, en Tony van Why Not?. Ik heb zelden zulke actievelingen in de nacht gezien, en ze hebben vele accounts gered van een potentiële ondergang door middel van hun nachtvv's. Heren, bedankt voor jullie inzet, en ik heb met HOGE UITZONDERING 3 van deze awards laten maken in de vorm van een opblaascactus die je kunt afhalen bij de balie.



DE BESTE WIJZE UIT HET OOSTEN AWARD

Voor context, binnen Salt hadden we een grote actieve stamdiscord, maar ook een paar subdiscords voor specifieke regio's. In het Noord-Oosten was dat een discord met Calamity, Cacturne, en Mashup. En godverdikkie wat was dit een leuke server. De tepelweken, teenweken, Joost-Kotst-In-Een-Steeg-Weken, allemaal stuk voor stuk daverende successen. Dus daarom wil ik deze award geven aan heel team Mashup, team Calamity, en natuurlijk mijn co's die in deze discord zaten (echter zijn de co's uitgesloten voor awards dus in de officiële puntentelling worden ze hier niet meegenomen.

Denk hier aan toppers zoals Joost, Siert, Stein, Ezra, Joachim, Twan, Zidan, en zelfs Hendrik. Het was me een waar genoegen mannen.



DE GEZELLIGE GRABBELTON

Deze grabbelton is er voor gemaakt omdat ik niet genoeg ruimte en tijd heb om iedereen die een award verdient, een award te geven. Daarom laat ik jullie er onderling voor strijden!

Aad, Thomas, Kyle, Michiel, en Wouter van Yellow Snow. Stelletje gekkies zijn jullie, en kunnen nog een verdomd potje TW spelen ook. Jullie mogen strijden om de Gele Sneeuw award. Wie het eerste van jullie zijn eigen naam in de sneeuw weet te spellen door middel van plas, krijgt een opblaascactus toegestuurd.

Warre & Mathieu, jullie zijn als peper en zout. Van Warre moeten mensen soms niezen, want sommigen zijn erg allergisch voor zijn doordringende en directe manier van discussiëren. Ik weet dat Warre het altijd goed bedoelt, echter komt dit voor sommigen niet zo over. Ook Mathieu staat er om bekend dat zijn intense motivatie soms wordt aangezien als een sneer, waardoor hij al snel het bijnaam Zoutje kreeg en we tevens onze stamnaam aan deze status te danken hebben. Helaas heeft Mathieu al eens een cactus toegestuurd gekregen, die spontaan vermist is geraakt, waardoor ik geen prijs aan deze prachtgozers kan beloven. Hierover later meer, aangezien ik heb ontdekt wat er mis is gegaan. Warre en Mathieu, het is duidelijk waarom jullie zo veel winnen, want dit spelletje snappen jullie van voren en van achter! Jullie stralen succes uit, en natuurlijk kan ik de prachtige scripts van Warre (en Joeri/Jens/met name Hackerman Nigel) niet vergeten in dit lijstje.

Kevin (NT), Masti (NT) Joeri, Mats, Jens (Inev), Ritesh, Joppe, René (Shelly), Matt (WTD), Yannick, Rafael, Roell, Sander & Sander. Stuk voor stuk toppers die ik of al goed kende, of beter heb leren kennen op deze mooie wereld. Wat was het een leuke ervaring, en wat waren jullie gezellig! Honorable mention voor jullie.

Tijn, Mike, Lars, Dieter, Jordi, Ben, Jacco, Cedric, Dylon, Domien, Flex, Ben, Boris, Erik, Falco, Gert, Gio, James, Jeffrey, Jeroen, Joren, Kevin (Why Not?), Luc, Matthias (TNP), Niels (WN), René (QID), Rick, Roel, Stefan, Tristan, Stan (floatertje), ook jullie bedankt voor al jullie inzet, en ook al hebben we misschien op deze wereld persoonlijk niet veel contact gehad, ik weet dat jullie harde werk achter de schermen zeer gewaardeerd is door het respectieve account waar jullie voor hebben gespeeld, en dus door de hele stam. Het was me een waar genoegen!



DAN ALS LAATST: HET MYSTERIE ONTRAFELT?

Zoals bij velen bekend, heb ik 12 opblaascactussen de wereld in geholpen tijdens de duratie van W76. Dit ging vaak goed, zoals bij Jody, Kevin, Masti, Rikkert, en vele anderen. Ook ging het af en toe mis, zoals (tot drie keer toe) bij Jens en bij Mathieu. Eerste keer bij Jens was mijn fout, Postcode verkeerd geschreven. Jammer maar helaas, uithuilen en opnieuw proberen. Hij is verstuurd, 2 dagen later kreeg ik het bericht dat hij geleverd was. Adres gedubbelcheckt, klopte exact. Jens heeft echter niks ontvangen. Dus ik een boos mailtje naar de verzender gestuurd, en geëist dat hij opnieuw verzonden zou worden. Driemaal is scheepsrecht denk je dan, maar nee, wederom geen cactus voor Jens. Omdat ik er nu al bijna 40 euro in had zitten besloot ik om niet nog een cactus te sturen die niet aan zou komen, en mijn verlies te pakken. Vlak na het Jens-fiasco stuurde ik een cactus naar een mede Vlaming, Mathieu. Ook deze, spoorloos.

Na dagen, weken, maanden peinzen en rekenen kwam ik maar tot een conclusie. Er zit een mol in de postservice van België, die opblaascactussen onderschept en op de zwarte markt doorverkoopt voor miljoenen. MILJOENEN zeg ik je. Maar wie wist er van de levering van cactussen, naar zowel Jens als Mathieu? Dat liet een kleine lijst verdachten over, aangezien het hoogstwaarschijnlijk een stamgenoot moest zijn, die ook nog eens in België woonde. Tevens moest deze persoon weten waar Jens woonde, en op de hoogte zijn van mijn verzending naar Mathieu.

Dan blijft er nog maar een iemand over, en toen deze realisatie tot mij kwam viel ik flauw van de schrik en werd pas 3 dagen later weer wakker, waarna ik het me opnieuw realiseerde en opnieuw 3 dagen in coma lag. Het was Jens. Fucking Jens. De trotse eigenaar van 4 opblaascactussen, die hij vast en zeker op illegale wijze aan het kweken is en de hallucinogene cactusmelk doorverkoopt aan de junkies op de hoek. Jens, ik weet dat je dit zult lezen. En ik hoop dat je het snel doet. Want ik kom er aan, en ik kom niet in vrede.

Cacturne out.


VOETNOOT: als ik je vergeten ben vat dat dan persoonlijk op, je was waarschijnlijk niet leuk genoeg xxx
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
519
Speler awards

Beste speler: Ook ik ga hier jens (@Qui Intus Diaboli ) neerzetten!
Een speler die voor elk stamlid klaarstaat en niet enkel waakt over eigen account.
deze jongen gaat voor niets minder dan perfectie! zijnde timings, planningen, VV's en gewoon algemene kennis van dit spel ken ik niemand die deze kerel kan bijbenen! zulke ambitie en enthousiasme verdiend alle lof.

Beste stamspeler: De floaters in salt verdienen deze award!
Verder vind ik dat er binnen Salt gewoon ontzettend veel goede stamspelers zitten.
elk account heeft zn steentje bijgedragen naarmate de mogelijkheden,
geen egootjes die 70% van hun def thuishouden omdat ze heel misschien nog target zouden zijn etc

Beste aanvaller: @Calamity. dik verdiend , waar velen gewoon met suggesties en ideen komen ben jij meestal diegene die het oppakt en tot de puntjes uitwerkt, ook SO naar de handige off sheet van jens!
Beste verdediger: ZATTE RENEEEE , net zoals wereld 72 verliest deze rukker geen dorp bij massas!
Grootste VV slet: Er zijn er wel meerdere die niet vies zijn van VVtjes draaien! voor ons was dat vooral team QID en WTD vooral.
Grootste ego: Laurens, kan zijn dat jij ooit goed was, maar van wat ik zelf van je heb gezien ben ik niet overtuigd.
je manier van posten en mentaliteit kan ik niet mee overweg.


Gezelligste speler: De boys van cacturne kunnen er wel de sfeer in brengen!
Welke speler was voor jou de verrassing: Mashup had ik nog nooit van gehoord, kende de spelers ook niet, maar zeker een team dat endgame waardig is imo.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Ik hoorde dat melvin een sterke aanvaller was dus vind het jammer dat ze front ontweken met QID.
Voor wie heb jij echt respect: Iedereen binnen salt heeft een positieve invloed op mij achtergelaten, vooral respect voor de mensen die dedicated zijn aan dit spelletje en er dan ook veel tijd, moeite en geduld in steken.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Het verlies van patje heeft er diep ingehaakt overal :(
We wisten natuurlijk al even dat hij ziek was, de positiviteit en moed in een uitzichtloze situatie gaat me bijblijven voor altijd!


Stam awards

Beste stam:
Het samenspel binnen salt is iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. als je alles zo goed op een rijtje hebt kan je gewoon niet verliezen!
Slechtste stam: Waste , daar kunnen de tyrant leden wel van meespreken denk ik :cata:
Beste leider: Het engelengeduld van Jody zie je ook niet elke dag ! Een nuchtere vrouw in een harde mannenwereld!
Slechtste leider: Begrijpde keuzes van Melvin niet allemaal, achterpoortjes en sneaky toestanden ben ik geen fan van.
Wie had je graag in de stam gehad: De spelers van TAS lijken me wel fijne stamgenoten,
Wie had je liever niet in je stam gehad: /

Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter:
Nigel was spotprentkoning deze wereld!
Minst favoriete forumposter: @DragonShield3 een beetje respect voor je medemens zou je niet misstaan, met je arrogantie en attitude ben je niet bepaald een trekpleister voor nieuw bloed in de NL server ook..
Favoriete topic: Spotprenten en GA ( tenzij het blind kontlikkerij is)
Minst favoriete topic: Er zijn zoveel nutteloze topics

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:

Snelheid 2 is wel fijn voor een nachter, helaas heb ik aan eigen front weinig kunnen blitzen deze wereld door de goede nachtactiviteit en antiblitz stacks bij mn fronters.
Slechtste instelling deze wereld: OS na aanvallen timen vind ik wel fijn :)
Mooiste actie deze wereld: CODE ROOOOOOOOOOOOOOOD
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
De recruit van waste was imo de "overreaction" op een vaag vermoeden.


Na w76 las ik een lange TW break in ! heb een leuke tijd gehad op dit spel! en mocht de hele wereld weer stilvallen zoals laatst ben ik weer van de partij :tongue:

PEACE OUT
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
DE DRIJVENDE DROL AWARD

De eerste prijs van de avond gaat naar niemand minder dan Rikkert1234. Rik, onze knuffelbeer, onze floater. Waarom Rik over de andere floaters? Rik was het meest actief, het meest dynamisch, en, misschien wel het allerbelangrijkst, het meest sexy. Rik is tevens sinds zijn verjaardag de trotse eigenaar van een opblaascactus van bijna een meter groot. Gefeliciteerd Rik!! Zijn inzet binnen de stam was tijdens massa's zeer aanwezig, zowel sturen als ontvangen, Rik stond paraat om zowel klappen te vangen als uit te delen.

Ik hou van je <3 En nogmaals super bedankt voor de opblaascactus
 
Reactiescore
1.228
Dan blijft er nog maar een iemand over, en toen deze realisatie tot mij kwam viel ik flauw van de schrik en werd pas 3 dagen later weer wakker, waarna ik het me opnieuw realiseerde en opnieuw 3 dagen in coma lag. Het was Jens. Fucking Jens. De trotse eigenaar van 4 opblaascactussen, die hij vast en zeker op illegale wijze aan het kweken is en de hallucinogene cactusmelk doorverkoopt aan de junkies op de hoek. Jens, ik weet dat je dit zult lezen. En ik hoop dat je het snel doet. Want ik kom er aan, en ik kom niet in vrede.
:oops:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat onverwachts zeg. Het lijstje van Tony is meteen het slechtste lijstje. Dat had ik nou nooit verwacht.

nou moet ik toegeven dat je persoonlijke gevoelens tov mij wel een rol spelen daarin hoor. Die persoonlijke sneer in je lijst toont dat aan, maar das oke. Je hebt tenslotte het IQ van een goudvis en ik ben ontzettend blij dat ik jouw gepost niet meer hoef te lezen hierna.
 
Reactiescore
1.283
@Cacturne is dat van die opblaascactussen nu echt waar? Zo jaa, leg mij dan eens uit waarom ik als favoriete vijand nog niets ontvangen heb?
Laat me raden, 3 x geprobeerd maar niet gelukt?!
Ik zie het tegemoet.

mvg

Een teleurgestelde papa Wess
 
Bovenaan