Einde Wereld Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
''Die ods is bewust geboost, omdat noo-noo gewoon de meeste vvs/stam shizzl heeft gedaan, is een ''gebaar''.''

Dat had gewoon volstaan in je hele post. Feit is dus gewoon omdat in de stam Spread Noo-noo het meeste gedaan heeft - kunnen jullie als stam legitiem bepalen wie er eerste mag worden op die rang? Terwijl Noonoo op geen enkele legitieme manier een hoge OSD ranking had gehad? Ja, Noire kreeg een hogere OSD door jullie clear-dumpen - maar dat heeft niet het verschil gemaakt voor Noo-noo.

Oh en ik ben inderdaad niet beroerdste stamgenoot hoor, ook ik maak lolletjes in pm's en in de skypechat. Maar niet op het AF. Ja, hier zou dat ook kunnen, maar in mijn systeem zit gewoon nog het AF zoals dat er tien jaar terug ook aan toe ging - een stuk zakelijker en genuanceerder. Op het moment dat ik mij hier ook als een clown ga gedragen is het einde snel zoek.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Denk dat het vakkundig boosten van 30 miljoen OSD op een volstrekt dode wereld meer tijd gekost heeft hoor.
 
Reactiescore
756
Roald, respect voor je ingesteldheid en dat je daar niet van af wijkt. Maar besef eens dat dit maar een online browser spelletje is? Op het AF mag al eens lol gemaakt worden. Zakelijk kan ook en mag zeker, maar je hoeft niet steeds een hele boek te typen wanneer je post. Je 'reputatie' zal heus niet geschaad worden wanneer je eens een keertje de clown uithangt hoor.

Een beetje humor doet goed voor de gehele community. :smile:
 
Reactiescore
1.363
''Die ods is bewust geboost, omdat noo-noo gewoon de meeste vvs/stam shizzl heeft gedaan, is een ''gebaar''.''

Dat had gewoon volstaan in je hele post. Feit is dus gewoon omdat in de stam Spread Noo-noo het meeste gedaan heeft - kunnen jullie als stam legitiem bepalen wie er eerste mag worden op die rang? Terwijl Noonoo op geen enkele legitieme manier een hoge OSD ranking had gehad? Ja, Noire kreeg een hogere OSD door jullie clear-dumpen - maar dat heeft niet het verschil gemaakt voor Noo-noo.
OK. Ga je serieus nou op zo'n manier reageren man? Deed echt mn best om t aardig over te brengen.. Hoevaak noo-noo wel niet leeg stond, omdat jullie gewoon te slecht waren om überhaupt dorpen van ons te pakken? Of ons aan te durven vallen, omdat ik ooo zoo slecht was en jullie mij wel ff zouden laten runnen...? Hou toch op man, nu zit jij gewoon dom hypocriet te lullen kerel, zonde. Denk dat jij nu de echte ''janknoob'' bent man, de tering.
Ja, wij winnen, wij bepalen dat, jij verliest, omdat jij gewoon (...)ing slecht leiding gaf en jouw stam gewoon noob was, klaar. Niks meer en niks minder mn jongen. Jij piept nu puur, omdat jij bent ingehaald door mij in jouw GEBOOSTE od score. Please man.. Deed veel pleziertjes voor jou, doe ik 1x wat dingen terug ist nog niet goed meneertje.. Desalniettemin had ik wel beter van jou verwacht man.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.433
''Die ods is bewust geboost, omdat noo-noo gewoon de meeste vvs/stam shizzl heeft gedaan, is een ''gebaar''.''

Dat had gewoon volstaan in je hele post. Feit is dus gewoon omdat in de stam Spread Noo-noo het meeste gedaan heeft - kunnen jullie als stam legitiem bepalen wie er eerste mag worden op die rang? Terwijl Noonoo op geen enkele legitieme manier een hoge OSD ranking had gehad? Ja, Noire kreeg een hogere OSD door jullie clear-dumpen - maar dat heeft niet het verschil gemaakt voor Noo-noo.
Ja, in mijn optiek wel. Op mijn eerder gewonnen wereld hebben we deze awards ook netjes verdeeld aan degene die ze toebehoorde, netjes overlegd en tenslotte de democratie door middel van een stemming laten beslissen. In mijn ogen is veel VV draaien, Ezra die zich enorm heeft ingezet als stamleider en de stam in goede banen heeft geleid, zichzelf leegzetten bij elke massa (ook toen we zelf incomings kregen) een veel betere legitieme reden om de ODS award te ontvangen. Zeker in tegenstelling tot Noire die - als fulltime rimspeler/deffbunker(?)- enkel crossdeff naar de fronten heeft gestuurd. Heb zelf gehoord dat een VV'er bij de laatste 'massa' Noire heeft moeten leegzetten aangezien ze hierzelf de tijd niet voor hadden of de moeite voor wouden nemen. Verdien je dan die ODS award, die veelal door het hersenloos clears dumpen voor de lol is behaald, nee, toch?

Persoonlijk kan ik je P&P best goed smaken en vind het meestal ook plezierig om te lezen aangezien ze goed onderbouwd zijn en je een uitgebreide woordenschat hanteert. Echter vind ik je in deze echt wel de plank behoorlijk mislaan. Ook vind ik dat wel dat je iet of wat arrogant overkomt. Imo doe je ook vrij denigrerend naar Pit en ipv je verlies te nemen heb ik het gevoel dat je het wilt verdraaien naar Spread die enkel heeft gewonnen vanwege hun zogenaamde r2w en geboost? Wantja, de tw elite in de core konden we natuurlijk niet aanpakken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Roald, respect voor je ingesteldheid en dat je daar niet van af wijkt. Maar besef eens dat dit maar een online browser spelletje is? Op het AF mag al eens lol gemaakt worden. Zakelijk kan ook en mag zeker, maar je hoeft niet steeds een hele boek te typen wanneer je post. Je 'reputatie' zal heus niet geschaad worden wanneer je eens een keertje de clown uithangt hoor.

Een beetje humor doet goed voor de gehele community. :smile:
Graag een nieuw plaatje nemen aangezien ik steeds denk dat Howlin aan het posten is?
 
Reactiescore
279
Je bedoelt die post waar jij even haarfijn komt uitleggen ''waar het allemaal mis ging''. Hoeveel jaar speel je nou eigenlijk en hoevaak was jij stamleider? Het feit dat jij als spotprentposter met dat topic kwam was al een verrassing, maar het interne beleid van een stam waar je niet toe behoort bekritiseren dat moet toch wel het toppunt van arrogantie zijn. Tot een discussie of een noemenswaardig topic (slechts 55 antwoorden) kwam je topic nieteens. Afgezien daarvan heb ik volgens mij behoorlijk mijn hand in het eigen boezem gestoken deze wereld, en dat doen 'prominente posters' niet zo vaak / vrijwel nooit.

Die spectrum post van mij bijvoorbeeld, die is neergezet en benoemd als ''rectificatie van de publieke verwachtingen'' alsook dat veelvoudig aangegeven is dat de startidealen niet haalbaar bleken, dat de omvang in de praktijk te groot bleek en ook het overmatig boosten binnen de eigen stam is gewoon erkent. Uit mijn posts van van de week komt ook maar één conclusie; dat ik van mening ben dat de wereld grotendeels verloren is door het maken van fairplay-gebaseerde keuzes die gewoon van lagere efficiëntie zijn dan de niet fairplay-keuzes. Keuzes die we democratisch gemaakt hebben en ik gedeeltelijk tot uitvoering kon gaan brengen.

En ja, ik vind Spread een ontzettende ballenpartij en ben er uiterst van overtuigd dat Imago deze wereld schoner wilde spelen en schoner heeft kunnen spelen dan Spread. Ik ben er van overtuigd dat Spread in tegenstelling tot Imago wel vaak voor 'the easy way' koos en jullie afsluiting waarbij alle grote namen het mogen overleven strookt daar perfect mee. Het boosten van rangetjes, zoals Noonoo die nu 2x zoveel OSD heeft als Noire - terwijl het nooit een noemenswaardige OSD had en een Savior die zijn OD boost op een volstrekt dooie wereld - waar ben je dan nog mee bezig? Dat zijn gewoon statistische feiten en op het moment dat ik deze hier kenbaar maak reageren vele van jullie met boze berichten waarbij jullie niet eens ingaan op de post zelf maar de discussie weer willen verleggen naar het onderwerp 'imago/roald verliest de wereld'. Ik voel mij gevleid hoor daar niet van. Vrij treffend vond ik deze zin uit een topserie.

'' You waste time trying to get people to love you, you'll end up the most popular dead man in town ''

Echter zal deze post niet tot je wens zijn, jij wilt mij graag door de slijk zien gaan correct? Omdat ik ik mijn streak van 5 easy wins niet kon voortzetten op deze wereld en ik weer 'een nieuwe streak' mag opbouwen? Wat ik al zei; het was hoog tijd om weer een keer te verliezen anders zweeg je op een gegeven moment weg van je eigen succes. Zoals mijn metafoor; als Max elke grand prix zou winnen dan zou er helemaal niemand meer kijken en dan sterft de hele sport uit. Natuurlijk heeft mijn beleid gevolgen gehad voor Imago, echter is het hele beleid democratisch bepaald dus in hoeverre is dat aan mij in persoon te wijten? En ja, er zijn tal van invloedrijke externe factoren die de gehele situatie beïnvloeden. Als je tegenstander gewoon voor zieke terreinwinst gaat middels rekruteren en ladingen MB's op een 51% dominantiewereld - dan moet je je aanpassen. Een externe factor waardoor het eigen beleid direct de prullenbak in kon. Nog een externe factor; Warre en ik zouden deze premade samen gaan leiden - een plan waar ik wel energie van kreeg. Echter liep het wat anders en heeft Warre nooit een leidinggevende functie gehad. Ik kon rekenen op wat hulp van mijn vaste maatjes, maar geen van hen kon op structurele basis helpen. Überhaupt zou ik deze zomer 4 maanden weggeweest zijn als corona er niet was, dan was ook alles anders gelopen, 100% zeker.

Groetjes
Nu is t klaar roald, m'n rim uit!
 
Reactiescore
7.918
Stel je voor je vraagt om clears aan de tegenstander op je volgestackte front (wist ik niks vanaf), en de tegenstander doet hier voor de grap aan mee. Vervolgens ga je klagen over boosten, daar waar je de vijand feitelijk gezien gewoon vraagt om jou te boosten. Hypocriet much?


Even losstaand van het andere. Wat had je verwacht als iemand om clears vraagt? Een leeg edelbaar front? :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je bedoelt die post waar jij even haarfijn komt uitleggen ''waar het allemaal mis ging''. Hoeveel jaar speel je nou eigenlijk en hoevaak was jij stamleider? Het feit dat jij als spotprentposter met dat topic kwam was al een verrassing, maar het interne beleid van een stam waar je niet toe behoort bekritiseren dat moet toch wel het toppunt van arrogantie zijn. Tot een discussie of een noemenswaardig topic (slechts 55 antwoorden) kwam je topic nieteens. Afgezien daarvan heb ik volgens mij behoorlijk mijn hand in het eigen boezem gestoken deze wereld, en dat doen 'prominente posters' niet zo vaak / vrijwel nooit.

Je komt hier wel bijzonder denigrerend over. Het is vrij irrelevant hoe lang ik speel, hoe vaak ik stamleider geweest ben en of ik een spotprentposter ben of niet. Mocht je het graag willen weten, ik ben zeven jaar actief op dit spel, ben drie keer stamleider geweest en naast spotprenten post ik ook genoeg normale posts. Vervolgens vind ik het uitermate bijzonder om over de lengte van het topic te starten. Ik heb een post gemaakt als reflectie/terugblik op de wereld en veel spelers uit beide partijen konden zich erin vinden. Of er dan een grote discussie geweest is of niet kan evengoed positief geweest zijn.

Bovendien kan je prima wat zeggen over het interne beleid van een stam. Als het immers gaat over zichtbare resultaten, en daarmee doel ik bijvoorbeeld op de recruitkeuzes en edellijnen van een stam, kan ik daar gerust een oordeel over vellen. Als je kritiek hebt op bepaalde recruits of hoe edellijnen zijn aangepakt, kan dat toch prima gedaan worden? Dat is in mijn ogen gezond discussievoer.

En ja, ik vind Spread een ontzettende ballenpartij en ben er uiterst van overtuigd dat Imago deze wereld schoner wilde spelen en schoner heeft kunnen spelen dan Spread. Ik ben er van overtuigd dat Spread in tegenstelling tot Imago wel vaak voor 'the easy way' koos en jullie afsluiting waarbij alle grote namen het mogen overleven strookt daar perfect mee.

Het is prima om ervan overtuigd te zijn dat Imago schoner wilde spelen. Daar is immers geen sluitend antwoord op en iedereen denkt er anders over. Het is ook niet bepaald een goed meetbaar iets. Om een voorbeeld te noemen; de recruit van Kratje kwam op de konto van Spread, maar wat niet in beschouwing wordt genomen is het resultaat van wanneer die keuze níet gemaakt werd. Dan hadden Imago en Pit samen een aanzienlijke overmacht op Spread en waren jullie ineens de "bad guys". Daarom ben ik altijd voorzichtig in dit soort uitspraken, en houd ik beide partijen verantwoordelijk voor een aantal discutabele acties en gaat het mij niet om de meting "welke stam heeft net wat meer gedaan dan de ander".

Het boosten van rangetjes, zoals Noonoo die nu 2x zoveel OSD heeft als Noire - terwijl het nooit een noemenswaardige OSD had en een Savior die zijn OD boost op een volstrekt dooie wereld - waar ben je dan nog mee bezig? Dat zijn gewoon statistische feiten en op het moment dat ik deze hier kenbaar maak reageren vele van jullie met boze berichten waarbij jullie niet eens ingaan op de post zelf maar de discussie weer willen verleggen naar het onderwerp 'imago/roald verliest de wereld'. Ik voel mij gevleid hoor daar niet van. Vrij treffend vond ik deze zin uit een topserie.

'' You waste time trying to get people to love you, you'll end up the most popular dead man in town ''

Zoals al aangegeven is dat een keuze geweest van Spread. Het is een keuze die erg veel stammen maken op dit moment en geen bizarre wending. Je probeert een discussie te starten over een issue waar een groot deel van de community geen problemen mee heeft en actief uitgevoerd wordt op het meerendeel van de werelden. In dit geval is het vaak een meningsverschil en dat maakt de discussie wel iets anders dan bepaalde recruitmoves, katagebruik en CF's waar de community nagenoeg op één lijn ligt. Er wordt inderdaad geboost en Spread heeft er ook beweegredenen voor gegeven, maar daar zul je het ook mee moeten doen.

Mooie quote overigens en ik realiseerde me dat die verdomd goed past bij Martijn!

Echter zal deze post niet tot je wens zijn, jij wilt mij graag door de slijk zien gaan correct? Omdat ik ik mijn streak van 5 easy wins niet kon voortzetten op deze wereld en ik weer 'een nieuwe streak' mag opbouwen? Wat ik al zei; het was hoog tijd om weer een keer te verliezen anders zweeg je op een gegeven moment weg van je eigen succes. Zoals mijn metafoor; als Max elke grand prix zou winnen dan zou er helemaal niemand meer kijken en dan sterft de hele sport uit. Natuurlijk heeft mijn beleid gevolgen gehad voor Imago, echter is het hele beleid democratisch bepaald dus in hoeverre is dat aan mij in persoon te wijten? En ja, er zijn tal van invloedrijke externe factoren die de gehele situatie beïnvloeden. Als je tegenstander gewoon voor zieke terreinwinst gaat middels rekruteren en ladingen MB's op een 51% dominantiewereld - dan moet je je aanpassen. Een externe factor waardoor het eigen beleid direct de prullenbak in kon. Nog een externe factor; Warre en ik zouden deze premade samen gaan leiden - een plan waar ik wel energie van kreeg. Echter liep het wat anders en heeft Warre nooit een leidinggevende functie gehad. Ik kon rekenen op wat hulp van mijn vaste maatjes, maar geen van hen kon op structurele basis helpen. Überhaupt zou ik deze zomer 4 maanden weggeweest zijn als corona er niet was, dan was ook alles anders gelopen, 100% zeker.

Neen hoor, ik hoef geen schuldbekentenis of jou door het slijk zien gaan. Je mag van mij alleen een andere houding pakken dan onsportief eindigen door op het einde je eigen gefaalde deel van de stam en Spread steken na te geven en nalaten ook eigen verantwoordelijkheid te pakken. Je laat overkomen dat jullie core praktisch niet verloren heeft en Spread enkel "gewonnen" heeft van een niet relevant deel van jouw stam. Dan mag je best wat meer respect hebben voor jouw eigen stam en ook voor Spread en de wereld sportief eindigen. Het maakt me geen reet uit of je winstreak van 4 hiermee beëindigd is. Neem een voorbeeld aan je stamgenoten die het wel positief proberen te houden en hun verlies pakken en respect tonen richting Spread.

Als je tegenstander gewoon voor zieke terreinwinst gaat middels rekruteren en ladingen MB's op een 51% dominantiewereld - dan moet je je aanpassen. Een externe factor waardoor het eigen beleid direct de prullenbak in kon. Nog een externe factor; Warre en ik zouden deze premade samen gaan leiden - een plan waar ik wel energie van kreeg. Echter liep het wat anders en heeft Warre nooit een leidinggevende functie gehad. Ik kon rekenen op wat hulp van mijn vaste maatjes, maar geen van hen kon op structurele basis helpen. Überhaupt zou ik deze zomer 4 maanden weggeweest zijn als corona er niet was, dan was ook alles anders gelopen, 100% zeker.

Prima als er een aantal factoren zijn die jou negatief beïnvloed hebben. Zulke factoren zijn er altijd. Als ik een wereld verlies heb ik ook echt wel een rijtje met dingen waar het onder andere aan te wijten valt. Kijk, mochten twee accounts in mijn stam ziek gestabbed hebben en daardoor breekt de gehele stam, dan kun je jezelf vrij weinig verwijten hé. Maar als je met elkaar dezelfde strijd voert en deze strijd simpelweg verliest (en dat doe je mét elkaar, want je kunt elkaar ondersteunen, VV'en, overstappen en alles) dan moet je niet doen alsof dat alleen aan anderen ligt, pak gewoon je verlies en laat deze wereld achter je. Ga niet in het wilde weg nog even je eigen stam en de vijand bashen op alles wat vast en los zit is mijn advies.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Roald, respect voor je ingesteldheid en dat je daar niet van af wijkt. Maar besef eens dat dit maar een online browser spelletje is? Op het AF mag al eens lol gemaakt worden. Zakelijk kan ook en mag zeker, maar je hoeft niet steeds een hele boek te typen wanneer je post. Je 'reputatie' zal heus niet geschaad worden wanneer je eens een keertje de clown uithangt hoor.

Een beetje humor doet goed voor de gehele community. :smile:

Dat besef ik zeker. Tevens de reden dat ik - waarschijnlijk als een van de enige - kan stellen dat ik in mijn elf speeljaren nog nooit een cent uitgegeven heb aan tribal wars. Van surveys over bamboesokken invullen met de gegevens van de lokale praxis tot het verkopen van ladingen grondstoffen.

Echter is voor mij de hele charme van het AF nou juist dat hogere niveau en dat het fungeert als discussieplatform. Politiek en propaganda was de titel die boven elke pagina prijkte en als puber heeft dit forum echt wel wat bijgedragen aan mijn woordenschat en discussievermogen, iets waar ik (zonder grappen), in het dagelijks leven nog wel eens profijt van kan hebben. Vervlogen tijden.

Ik vind mijzelf overigens nog best grappig op dit forum. Ik denk dat velen dat kunnen beamen, op verschillende manieren haha

Stel je voor je vraagt om clears aan de tegenstander op je volgestackte front (wist ik niks vanaf), en de tegenstander doet hier voor de grap aan mee. Vervolgens ga je klagen over boosten, daar waar je de vijand feitelijk gezien gewoon vraagt om jou te boosten. Hypocriet much?

Het leuke is het volgende: jullie clear-zwaartepunt lag helemaal niet op het gestackte front maar juist daarachter. De enige reden dat Noire zoveel OSD pakte. Colla heeft namelijk geen prestacks van anderen, niet gehad ook, ik heb mijn mobiele zone laten stacken door buren en daar kwamen alle clears zowat op. Jullie insteek was dus helemaal niet het bashen van stacks, anders had je het front gaan bashen in plaats van de welbekende lege linies erachter.

Bovendien kan je prima wat zeggen over het interne beleid van een stam. Als het immers gaat over zichtbare resultaten, en daarmee doel ik bijvoorbeeld op de recruitkeuzes en edellijnen van een stam, kan ik daar gerust een oordeel over vellen. Als je kritiek hebt op bepaalde recruits of hoe edellijnen zijn aangepakt, kan dat toch prima gedaan worden? Dat is in mijn ogen gezond discussievoer.

Een Spreader, of was je op dat moment nog schijn-neutraal?, die het rekruteringsbeleid van een andere stam bekritiseerd. Vrij krom, typerend voor je uiteenzetting.

Om een voorbeeld te noemen; de recruit van Kratje kwam op de konto van Spread, maar wat niet in beschouwing wordt genomen is het resultaat van wanneer die keuze níet gemaakt werd. Dan hadden Imago en Pit samen een aanzienlijke overmacht op Spread en waren jullie ineens de "bad guys".

Nonsense. Imago en Pit lagen gewoon in oorlog en Kratje behoorde tot Pit. Zonder het wegtrekken van Kratje hadden we drie partijen gehad waarbij Spread met afstand de grootste was geweest. Spread gooide roet in het eten, het overhevelen van Kratje veroorzaakte een flinke frontvergroting bij Pit en zorgde ervoor dat spelers die nooit een front hadden moeten hebben, ineens front hadden. Zorgde ervoor dat Wurm, The boy ineens front kregen en TNP een kansloze jump moest maken waar hij makkelijk weggespeeld werd. De rekruut van Kratje is gamechanging en de rekruut van Kratje is het rekruteren van je directe concurrent en dat is altijd verwerpelijk. Als Imago QQEEZZ gerekruteerd had, was dat van veel minder belang geweest bijvoorbeeld.

Er wordt inderdaad geboost en Spread heeft er ook beweegredenen voor gegeven, maar daar zul je het ook mee moeten doen.

Zoals ik al schreef, jij zet het neer als dat wij slechts kunnen toekijken maar Imago is een veel betere positie om OD en OSD te boosten dan Spread. Simpelweg doordat het verlaten van stammen aan onze kant niets uit maakt en zodoende iedereen elkaar kan aanvallen. Echter is het een keuze om niet mee te gaan in een boost-oorlog, die wij 'zouden winnen' tenzij Spread bereid is om de 14 dagen te resetten.

Neen hoor, ik hoef geen schuldbekentenis of jou door het slijk zien gaan. Je mag van mij alleen een andere houding pakken dan onsportief eindigen door op het einde je eigen gefaalde deel van de stam en Spread steken na te geven en nalaten ook eigen verantwoordelijkheid te pakken. Neem een voorbeeld aan je stamgenoten die het wel positief proberen te houden en hun verlies pakken en respect tonen richting Spread.

Prima, wij zijn uitgesproken. Ik was de eerste die met een behoorlijke uitgebreide felicitatiepost kwam waarbij ik de leiding van Spread hoofdelijk als de betere partij en winnaar feliciteerde. Dat is zowat een unicum op tribal wars. Lees die post nog eens terug, ergens half september en zeg dit vervolgens nog eens. Ik kan nog genoeg leren maar mijn reflectievermogen is altijd in orde geweest. Daarnaast het feit dat ik het boosten slechts aanstip en verder accepteer (en niet zelf de od en odd) eruit boost) lijken mij ook te getuigen van sportief eindigen. Waarom zou het uiten van ongenoegen direct onsportiviteit zijn. Ik richt mij liever op daden en je kunt roepen wat je wilt maar uitgerekend ik - vanaf colla - heb altijd lekker doorgespeeld waardoor de slotfase in ieder geval nog enig leven had. Vertaal het naar een voetbalwedstrijd, heb je liever dat het hele elftal het veld afloopt in de 70e minuut omdat ze toch al 0 - 15 stonden, of heb je liever dat een enkeling nog blijft voetballen. Over sportiviteit gesproken.
 
Reactiescore
614
Verrassing Roald iedereen heeft random wat ge-1c’d zonder afspraken onderling.
Als je denkt dat er daadwerkelijk nog een plan achter zat heb je het echt hoog in je bol.

Wordt wakker uit je droom. Probeer je negatieve reputatie die je hier verwezenlijkt wellicht nog een beetje bij te schaven. Je wil niet net zoals op 77 een standaard doelwit worden van anderen, iets waar je wel naartoe werkt deze wereld (althans wat ik zoal meekrijg).
 
Reactiescore
447
Het was zelf zo random gecoordgrabbed dat ik clears had lopen op semper :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Verrassing Roald iedereen heeft random wat ge-1c’d zonder afspraken onderling.
Als je denkt dat er daadwerkelijk nog een plan achter zat heb je het echt hoog in je bol.

Wordt wakker uit je droom. Probeer je negatieve reputatie die je hier verwezenlijkt wellicht nog een beetje bij te schaven. Je wil niet net zoals op 77 een standaard doelwit worden van anderen, iets waar je wel naartoe werkt deze wereld (althans wat ik zoal meekrijg).

En toch leidde dat in praktijk op voornamelijk fakes op de frontdorpen en louter clears erachter. Had ik niets gedaan dan had colla nog geen honderd clears gekopt op de standaard prestacks. Negatieve reputatie zeg je? Het maakt mij geen bal uit wat men van mij op het AF denkt - overigens denkt een aanzienlijk deel gewoon positief. Het is net de ervaring hè. Zit ik bij jou in het kamp dan vind je mijn posts top, zit je bij de tegenpartij dan vind je ze ruk. Dat is altijd hoe het werkt. In the end zijn we allemaal een stel kerels die wat vrije tijd spenderen aan een onschuldig dom spelletje, voor de fun.

Uiteindelijk gaat het op TW ook allemaal om ingame-acties en je kunt roepen wat je wilt maar ik behoor zeker wel tot de actievere of meer gemotiveerde spelers van tw. Ik ben de eeuwige carry die vrijwel al zijn werelden van begin tot einde actief uitspeelde (en vaak solo) en ben tot zover nooit weggespeeld. Ja uitgenomen w77 waar ik met 5k pp een yolo startje maakte en een bottenkraker met zijn mb's gemakkelijk mijn dorpje kon pakken (verhouding 1 op 8 of zo). Ik kan ook sneaky op een anoniem account starten, maar dat is gewoon niet mijn stijl. Ik speel al 11 jaar voornamelijk op twee accounts. Collationem en Roald97. Moest ik angst hebben een start niet door te komen dan neem ik gewoon wat vrienden mee, start ik direct met een zooi gefarmde PP en dan kom ik de start wel door, ongeacht die zogenaamde haat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
447
Stel je voor overgenomen worden door oelewapper en zen slaafjes.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hallo de eeuwige carry die vrijwel al zijn werelden van begin tot einde actief uitspeelde (en vaak solo) en tot zover nooit is weggespeeld, ik ben Melvin.

@Rob. zal trots op me zijn.
 
Reactiescore
614
En toch leidde dat in praktijk op voornamelijk fakes op de frontdorpen en louter clears erachter. Had ik niets gedaan dan had colla nog geen honderd clears gekopt op de standaard prestacks. Negatieve reputatie zeg je? Het maakt mij geen bal uit wat men van mij op het AF denkt - overigens denkt een aanzienlijk deel gewoon positief. Het is net de ervaring hè. Zit ik bij jou in het kamp dan vind je mijn posts top, zit je bij de tegenpartij dan vind je ze ruk. Dat is altijd hoe het werkt. In the end zijn we allemaal een stel kerels die wat vrije tijd spenderen aan een onschuldig dom spelletje, voor de fun.

Uiteindelijk gaat het op TW ook allemaal om ingame-acties en je kunt roepen wat je wilt maar ik behoor zeker wel tot de actievere of meer gemotiveerde spelers van tw. Ik ben de eeuwige carry die vrijwel al zijn werelden van begin tot einde actief uitspeelde (en vaak solo) en ben tot zover nooit weggespeeld. Ja uitgenomen w77 waar ik met 5k pp een yolo startje maakte en een bottenkraker met zijn mb's gemakkelijk mijn dorpje kon pakken (verhouding 1 op 8 of zo). Ik kan ook sneaky op een anoniem account starten, maar dat is gewoon niet mijn stijl. Ik speel al 11 jaar voornamelijk op twee accounts. Collationem en Roald97. Moest ik angst hebben een start niet door te komen dan neem ik gewoon wat vrienden mee, start ik direct met een zooi gefarmde PP en dan kom ik de start wel door, ongeacht die zogenaamde haat.

Om je even uit de volgende droom te helpen, er zijn er genoeg uit imago die ook zo denken afgezien van dat ze bij je in de stam zitten.

Je ego stijgt echt naar ongekende hoogte als je jezelf de eeuwige carry noemt. Zeker aangezien je hier letterlijk niks bereikt hebt behalve dan jezelf voorschut zetten. Maar goed ik zal het hier bij laten, ik denk dat iedereen zijn mening inmiddels wel gevormd heeft :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Om je even uit de volgende droom te helpen, er zijn er genoeg uit imago die ook zo denken afgezien van dat ze bij je in de stam zitten.

Je ego stijgt echt naar ongekende hoogte als je jezelf de eeuwige carry noemt. Zeker aangezien je hier letterlijk niks bereikt hebt behalve dan jezelf voorschut zetten. Maar goed ik zal het hier bij laten, ik denk dat iedereen zijn mening inmiddels wel gevormd heeft :p

Ik denk dat je Roald hier echt te kort doet. We moeten niet vergeten hoe de core van Imago altijd stand hield doordat deze gecarried werden door Roald.

Logisch dat hij de flanken niet ook nog kon carryen, maar als er twee Roalds in imago zaten waren wij kansloos. Binnen de hedendaagse community zijn er geen spelers die meer voor hun stam, de wereld waarop ze spelen, het spel en de ontwikkeling van ons speler als persoon betekend hebben dan Roald.
 
Bovenaan