Einde Wereld Awards

Reactiescore
3.457
Punt is dat NTD en Savior begonnen zijn met boosten
Uhm Savior is zeker niet begonnen met boosten met ods/oda rangen.
Zoals ik al eerder zei zijn de rangen geruime tijd terug besproken stamgewijs en heeft men en later wij daarna gehandeld.
Dat een account die een paar dagen voor het einde van de wereld een gooi wil doen naar een rang terwijl hij lange tijd ver beneden in dat rijtje stond nu gaat lopen mekkeren is subtiel gezegd een beetje jammer.
 
Reactiescore
1.278
Uhm Savior is zeker niet begonnen met boosten met ods/oda rangen.
Zoals ik al eerder zei zijn de rangen geruime tijd terug besproken stamgewijs en heeft men en later wij daarna gehandeld.
Dat een account die een paar dagen voor het einde van de wereld een gooi wil doen naar een rang terwijl hij lange tijd ver beneden in dat rijtje stond nu gaat lopen mekkeren is subtiel gezegd een beetje jammer.

Persoonlijk vind ik het al verkeerd dat zulke dingen geruime tijd van te voren worden afgesproken. Op zich kan ik erin komen al zorg je ervoor dat je met je stam ook daadwerkelijk alle tegenstand wegspeelt. Alleen dat is hier niet gebeurt zelfs het tegendeel waarbij de 'tegenstand' misschien nog wel harder gestreden heeft. Zulke titels geven een prestatie aan en niet dat je toevallig deel uitmaakte van de winnende stam. Daar is immers al een andere titel voor.

Had dit anders gekund?.. Zeker door de tegenstand te breken en daarmee aan te tonen dat spread ook écht alle titels verdient.
 
Reactiescore
3.576
Beter laat TW die top 3 gewoon volledig vallen om te ver eeuwigen in de stats. Het is zelden dat die 3 accounts ook de grootste bijdrages hebben geleverd voor de stam. Dat heeft voor 50% met de ligging te maken (save/rim/tegenstander/recruit beleid/...).


Als ze enkel de stam extra voorop zetten zal de ranking minder uitmaken, tenslotte is de teamprestatie toch wat de winst binnensleept en wat het mooist is om te behalen.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Je praat alsof je weet hoe het voelt om te winnen Jannes
 
Reactiescore
1.278
Enige tegenstander die een award verdiend is @Absurd. daarom dat ook niemand van Spread ODD boost. Dat is onze visie en daar handelen we naar simpel.

Duidelijk. Spread is dan toch voor boosten snap dan ook niet helemaal waar de reacties op Roald vandaan komen. Zet er zelfs enigszins vraagtekens bij zo'n verdeling. Zeker terecht al kan je iedereen wegspelen, maar laat dit nu zeker niet het geval zijn geweest.

Mag overigens hopen dat noo-noo zich hiervan wel distantieert?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Volgens mij vermaakt Chris zich nog wel op Noo-Noo rest van team logt niet meer
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij vermaakt Chris zich nog wel op Noo-Noo rest van team logt niet meer

Gelijk hebben ze. Dan zullen we het vanzelf zien. We waren altijd vrij uitgesproken tegen de award zucht, en volgens mij helemaal terecht, zou wat krom zijn om dan wel zo te wereld te beëindigen. Toch altijd een beetje dezelfde slag accounts die aanspraak denken te maken op zulke awards. Had ze zo aan het begin van de wereld al aan kunnen wijzen.
 
Reactiescore
1.365
Duidelijk. Spread is dan toch voor boosten snap dan ook niet helemaal waar de reacties op Roald vandaan komen. Zet er zelfs enigszins vraagtekens bij zo'n verdeling. Zeker terecht al kan je iedereen wegspelen, maar laat dit nu zeker niet het geval zijn geweest.

Mag overigens hopen dat noo-noo zich hiervan wel distantieert?
Intern alleen Justin man, maar dat wouden we al doen toen jij drop zat. En heb speciaal voor Roald 2x de stam opgetrommeld om n massa op hem te doen, omdat hij erom vroeg.. Vindt het bijzonder jammer dat Roald zo erover dan loopt te praten.. Mag hij zelf weten natuurlijk, hij was zo vriendelijk in de pms.. Vindt t zonde.. En idd actie/reactie antipanti. En de bbs in ons cluster opggedeld, had nog 400% opslag er staan en met 50% korting heb je in 1x 250 edels erbij ofzo.. Dusja je moet toch wat.. Ga niet constant niks zitten te doen met 300 edels, snap jij ook wel :p.
 
Reactiescore
5.686
Intern alleen Justin man, maar dat wouden we al doen toen jij drop zat. En heb speciaal voor Roald 2x de stam opgetrommeld om n massa op hem te doen, omdat hij erom vroeg.. Vindt het bijzonder jammer dat Roald zo erover dan loopt te praten.. Mag hij zelf weten natuurlijk, hij was zo vriendelijk in de pms.. Vindt t zonde.. En idd actie/reactie antipanti. En de bbs in ons cluster opggedeld, had nog 400% opslag er staan en met 50% korting heb je in 1x 250 edels erbij ofzo.. Dusja je moet toch wat.. Ga niet constant niks zitten te doen met 300 edels, snap jij ook wel :p.
Welke drop Chris?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gelijk hebben ze. Dan zullen we het vanzelf zien. We waren altijd vrij uitgesproken tegen de award zucht, en volgens mij helemaal terecht, zou wat krom zijn om dan wel zo te wereld te beëindigen. Toch altijd een beetje dezelfde slag accounts die aanspraak denken te maken op zulke awards. Had ze zo aan het begin van de wereld al aan kunnen wijzen.

Intern in spread zijn die ranks gewoon zonder discussie of mokken bepaald, naar waar iedereen al stond en ze verdiend, er is niemand met award zucht naar mijn idee.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Intern in spread zijn die ranks gewoon zonder discussie of mokken bepaald, naar waar iedereen al stond en ze verdiend, er is niemand met award zucht naar mijn idee.

Ik vind dat Oelewapper ze allemaal hoort te krijgen.
 
Reactiescore
447
Ik vind dat Oelewapper ze allemaal hoort te krijgen.
Eindelijk zeg jij eens wat nuttig, ben bezig met men ODA te boosten op een stackie van noo noo. Bedankt voor de steun
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Eindelijk zeg jij eens wat nuttig, ben bezig met men ODA te boosten op een stackie van noo noo. Bedankt voor de steun

Vergeet de kata niet van de boer te halen
 
Reactiescore
2.039
Intern in spread zijn die ranks gewoon zonder discussie of mokken bepaald, naar waar iedereen al stond en ze verdiend, er is niemand met award zucht naar mijn idee.
Waarom zou je od rankings gaan bepalen intern? Tis toch gewoon wat het is? Als je een hogere Oda wilt gooi je je clears gewoon nog een keer, zoiets geks heb ik nog nooit gehoord
 

Deleted User - 487957763

Guest
Waarom zou je od rankings gaan bepalen intern? Tis toch gewoon wat het is? Als je een hogere Oda wilt gooi je je clears gewoon nog een keer, zoiets geks heb ik nog nooit gehoord
Komt omdat je er al vrij lang uit bent geweest. Had er ook nog nooit van gehoord maar sinds die profiel awards is dat veranderd. 71,72,73 elke wereld waar endgame tot eind heb meegemaakt is gebeurt.
 
Reactiescore
614
End game awards boosten gebeurt echt al minimaal 20 werelden lang, als het niet langer is (waarmee ik niet wil zeggen dat het iedere wereld is gebeurd in die periode).
 
Reactiescore
1.278
Waarom zou je od rankings gaan bepalen intern? Tis toch gewoon wat het is? Als je een hogere Oda wilt gooi je je clears gewoon nog een keer, zoiets geks heb ik nog nooit gehoord

Moet zeggen dat ik dat ook best vaak heb meegemaakt. Snap je vraagtekens, maar je moet beseffen dat die profielbenoeming toch op een of andere manier erg belangrijk gevonden wordt. Belangrijk genoeg om een reden te zijn voor enorme conflicten op het moment dit niet vooraf afgesproken is. Stammen zouden zelfs nog op zulke punten kunnen splitsen.

Oorzaak van de conflicten is dan ook wel dat vooral de end-game, die dan ook nog is vaak al beslist is, enorm vertegenwoordigd is bij de ODA/OD/ODD cijfers. Dus dan krijg je de vraag wie verdient nu zo'n titel. Iemand die stug doorspeelt en consistent zijn barbaren cleart of iemand die zich offensief bewezen heeft gedurende de wereld.

Op w73 is het nu intern bepaald en ik denk dat dat niet helemaal terecht is doordat de tegenstand nog best aanzienlijk vertegenwoordigd is. Al is het natuurlijk wel mooi dat Absurd de ODD award krijgt, waar hij natuurlijk ook volledig recht op heeft.
 
Bovenaan