Einde Wereld Awards

Reactiescore
2.444
OD boosten vind ik persoonlijk een jammerlijke zaak, de wereld is voorbij en daarmee ook het plezier en de eer die op een wereld behaald kan worden. Ik ben altijd verbaasd dat mensen zoveel waarden hechten aan de awards dat ze deze gaan boosten om de ranglijsten op een neppe manier te veranderen.

Ik begrijp dat er veel denken dat Savior te terechte rang 1 is, ik denk dat persoonlijk ook. Het account stond voordat iedereen serieus stopte met de wereld op rang 1 en in de gedachtenis van vele zullen ze dat ook zijn. Is dat dan niet genoeg denk ik dan altijd. Maar goed verschillende mensen vinden verschillende dingen belangrijk.

Spread in ieder geval gefeliciteerd met de wereldoverwinning, de manier waarop ben ik bij vlagen geen fan van geweest maar de overwinning is vanzelfsprekend meer dan terecht.
 
Reactiescore
3.452
Denk dat we wel mogen stellen dat we allemaal boosten,zelfs onze Roald die de hoogste punten per dorp heeft om nog ff in de ranglijst omhoog te schuiven.
9C28733D-BDC0-495D-A0FF-0D2952E7870B.jpeg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Respect dat jullie allemaal nog spelen. Sinds Roald zn post dat Imago ging verliezen was ik alle motivatie al verloren.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Guttegut waar je je druk om maakt 8 dagen voor een sluiting van de wereld.

Was je er zo op gefocussed om nog ff rang 1 te halen ofnie Roald?
Misschien had je midgame beter je best moeten doen
Oh enne succes met het verder uitbouwen van je dorpen he?:)

Haha wat een bende salty reacties. Wat ik al zei; ik weet waar ik aan toe ben.

En als je toch refereert naar w59, doe het dan goed. Wie die context daar kent weet dat dat niets meer dan logisch was.

Op 30 augustus werd de witte vlag door Roald geheven. Kijkende naar TW Stats kun je niet verder meer terug gaan dan 1 september. Op 1 september stond Collationem nog 9e, vandaag de dag staan ze 5e, een hele grote stijging. Hoe representatief is die rank die het account nu bekleed (mede door het uitbouwen van dorpen)?

Het uitbouwen van dorpen heeft 0 invloed op de ranking, de ranking zou exact hetzelfde zijn als je slechts naar dorpenaantallen kijkt. Daarbij was het NIETTEDOEN die startte met het uitbouwen van zijn dorpen om mij voorbij te streven, dit heb ik meermaals naar Noonoo en Semper gecommuniceerd. Gisteren ging ook kratje naar een hoog gemiddelde toe.

1606667173409.png

1606667192604.png

Inmiddels is iedereen aan het bouwen dus gaat het, as always geen verschil maken. Maar blame mij niet om deze uitbouwsessie, blame NTD, ik heb enkel gereageerd daarop en daarom moet de rest ook reageren.

Legitieme rang 1, sorry Roald maar de enige reden dat je überhaupt in de buurt komt is omdat we 2x voor de lol wat 1c aanvallen hebben gestuurd op de core. Je hebt geen enkele legitieme all out massa ontvangen, noch offensief potten weten te breken.

Je hebt mij hierin verkeerd begrepen, ik ben er van overtuigd dat Colla niet de beste man voor de rang 1 OD zou zijn, immers heeft Colla nog nooit edels op noemenswaardige schaal hoeven te deffen. Ik bedoelde legitiem als in: verkregen op een normale wijze. Dat jullie clears komen dumpen en ik daar odd mee vergaar is niet aan mij te wijten. Dat Savior zijn eigen troepen gebruikt om zijn eigen OD te spekken, dat is anders en dat is altijd verwerpelijk geweest.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik hoop voor Roald dat er nog eens een wereld komt waar hij dezelfde tegenstand heeft om zichzelf te bewijzen. Ik zou niet willen dat hij deze frustraties moet blijven opkroppen.

Ik heb helemaal niets te bewijzen alsook dat het mij echt geen moer kan schelen wat men van mijn speelcapaciteiten zou vinden. Iedere noob met activiteit mag in elke topstam komen spelen, reputatie heeft zo goed als geen waarde meer tegenwoordig.

Waarom zou het vreemd zijn te posten over de (mis)daden van Spread in een winnende fase als verliezer? Het feit dat er zo salty gereageerd is door een dozijn spreaders spreekt boekdelen.

Vanwaar de noodzaak om mee te gaan / te reageren met het uitbouwen van dorpen / boosten van punten terwijl je boosten van OD wel verwerpelijk vind? Sta er toch lekker boven en doe niet mee aan die onzin.

Omdat NTD een droeftoeter is die de oorlog met -30 eindigt, nooit iets betekent heeft maar door middel van het diehard internen van TAD's MB's wel hoog mag eindigen. Met die insteek is geen enkele rang iets waard. Waarom zou ik dan nog dorpen edelen als verliezer? Waarom zou heel spread mb's blijven internen (= boosten van punten?) terwijl het overwinningsaantal allang gehaald is? Jij moet wat witte voetjes halen bij Spreaders zeker Bram met je consistente bijdehante opmerkingen.
 
Reactiescore
1.226
Jij moet wat witte voetjes halen bij Spreaders zeker Bram met je consistente bijdehante opmerkingen.

Vanwaar deze salt, ik vraag alleen waarom je het OD boosten verwerpelijk vindt maar ondertussen het punten boosten wel zelf doet. Ik ben tegen boosten in welke vorm dan ook en ik snap niet eens waarom men er überhaupt moeite in zou steken danwel de ranglijst in de gaten houden wat een ander doet. Maar zoals @Absurd. ook al zei, ieder zijn ding. De spreaders komen er dan tenminste nog wel voor uit en zeggen iedereen doet het dus wij ook. Jij zegt iedereen doet het, ik ben er tegen, maar doet het ondertussen zelf ook. Komt gewoon hypocriet over.

Ik had verwacht dat juist jij, een kritische noot wel kon waarderen. Ik heb je immers nooit zo uit de slof zien schieten als ik een kritische noot richting een Spreader plaatste :wink:
 
Reactiescore
279
Ik heb helemaal niets te bewijzen alsook dat het mij echt geen moer kan schelen wat men van mijn speelcapaciteiten zou vinden. Iedere noob met activiteit mag in elke topstam komen spelen, reputatie heeft zo goed als geen waarde meer tegenwoordig.

Waarom zou het vreemd zijn te posten over de (mis)daden van Spread in een winnende fase als verliezer? Het feit dat er zo salty gereageerd is door een dozijn spreaders spreekt boekdelen.



Omdat NTD een droeftoeter is die de oorlog met -30 eindigt, nooit iets betekent heeft maar door middel van het diehard internen van TAD's MB's wel hoog mag eindigen. Met die insteek is geen enkele rang iets waard. Waarom zou ik dan nog dorpen edelen als verliezer? Waarom zou heel spread mb's blijven internen (= boosten van punten?) terwijl het overwinningsaantal allang gehaald is? Jij moet wat witte voetjes halen bij Spreaders zeker Bram met je consistente bijdehante opmerkingen.
Gedraag je roald! Anders trap ik je m'n rim uit hoor!
 
Reactiescore
3.452
Ik bedoelde legitiem als in: verkregen op een normale wijze. Dat jullie clears komen dumpen en ik daar odd mee vergaar is niet aan mij te wijten. Dat Savior zijn eigen troepen gebruikt om zijn eigen OD te spekken, dat is anders en dat is altijd verwerpelijk geweest.
Onze rang 1 is altijd steady geweest,eerlijk vergaard.
Een vertekent beeld geeft het niet aangezien we nog steeds op rang 1 staan?
Dat jij frusti bent omdat je poging tot bereiken van die odd rang vlak voor het sluiten van de wereld wss niet haalbaar is,is niet mijn probleem tho. Dat zou pas een vertekend beeld weergeven vind je niet?
En nu weer je roze bril af aub ,fijne zondagavond toegewenst iig.
 
Reactiescore
1.278
Op zich heeft Roald natuurlijk wel gelijk en is dat boosten aan het einde van de wereld gewoon achterlijk. Al moet je aan het einde op zo'n manier nog wat compenseren betekent dit gewoon dat je gedurende de rest van de wereld meer had moeten presteren.

Boosten wordt nu eenmaal bestreden met meer boosten en zo ga je van kwaad tot erger. Of je moet natuurlijk de moraalridder uit gaan hangen waar je uiteindelijk alleen jezelf mee hebt en de boosters mee in de hand speelt.

Had spread nu volledige dominantie behaald had ik er anders ingestaan, maar dit is nu eenmaal nagelaten.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb helemaal niets te bewijzen alsook dat het mij echt geen moer kan schelen wat men van mijn speelcapaciteiten zou vinden. Iedere noob met activiteit mag in elke topstam komen spelen, reputatie heeft zo goed als geen waarde meer tegenwoordig.

Waarom zou het vreemd zijn te posten over de (mis)daden van Spread in een winnende fase als verliezer? Het feit dat er zo salty gereageerd is door een dozijn spreaders spreekt boekdelen.



Omdat NTD een droeftoeter is die de oorlog met -30 eindigt, nooit iets betekent heeft maar door middel van het diehard internen van TAD's MB's wel hoog mag eindigen. Met die insteek is geen enkele rang iets waard. Waarom zou ik dan nog dorpen edelen als verliezer? Waarom zou heel spread mb's blijven internen (= boosten van punten?) terwijl het overwinningsaantal allang gehaald is? Jij moet wat witte voetjes halen bij Spreaders zeker Bram met je consistente bijdehante opmerkingen.

Dus omdat in jouw ogen iemand weinig gepresteerd heeft is het legitiem voor jou om te boosten?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Anders gunnen we Roald gewoon die rank 1 heeft ie weer wat leuks voor zijn CV op een online browserspel
 
Reactiescore
2.433

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hele bijbel met uitleg incoming

Ik snap wel dat Roald gefrustreerd is dat zijn laatste wereld compleet anders is verlopen dan hij van te voren verwacht had maar dit slaat alles. Collationem legitimeert boosten omdat een account van Spread het doet en het in Roald’s ogen niet verdient? Daarbij niet in acht nemen dat Collationem bijna elke massa vanuit Imago heeft opgeeist en altijd maar een paar dorpjes heeft kunnen pakken terwijl zijn stam en bondgenoot tientallen dorpen verloor? Dan nog maar te zwijgen over het falen als leidersaccount. En natuurlijk hypocriet dat hij boosten nu veroordeelt terwijl hij dit op een vorige wereld ook heeft gedaan.

Zit overigens ook liever in de stam die 1 massa onderuit gaat dan een account dat heel erg vol van zichzelf is en keer op keer offensief gefaald heeft.
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik snap wel dat Roald gefrustreerd is dat zijn laatste wereld compleet anders is verlopen dan hij van te voren verwacht had maar dit slaat alles. Collationem legitimeert boosten omdat een account van Spread het doet en het in Roald’s ogen niet verdient? Daarbij niet in acht nemen dat Collationem bijna elke massa vanuit Imago heeft opgeeist en altijd maar een paar dorpjes heeft kunnen pakken terwijl zijn stam en bondgenoot tientallen dorpen verloor? Dan nog maar te zwijgen over het falen als leidersaccount. En natuurlijk hypocriet dat hij boosten nu veroordeelt terwijl hij dit op een vorige wereld ook heeft gedaan.

Zit overigens ook liever in de stam die 1 massa onderuit gaat dan een account dat heel erg vol van zichzelf is en keer op keer offensief gefaald heeft.
Klinkt alsof Colla het wel verdient ja.
 
Reactiescore
1.278
Ik snap wel dat Roald gefrustreerd is dat zijn laatste wereld compleet anders is verlopen dan hij van te voren verwacht had maar dit slaat alles. Collationem legitimeert boosten omdat een account van Spread het doet en het in Roald’s ogen niet verdient? Daarbij niet in acht nemen dat Collationem bijna elke massa vanuit Imago heeft opgeeist en altijd maar een paar dorpjes heeft kunnen pakken terwijl zijn stam en bondgenoot tientallen dorpen verloor? Dan nog maar te zwijgen over het falen als leidersaccount. En natuurlijk hypocriet dat hij boosten nu veroordeelt terwijl hij dit op een vorige wereld ook heeft gedaan.

Zit overigens ook liever in de stam die 1 massa onderuit gaat dan een account dat heel erg vol van zichzelf is en keer op keer offensief gefaald heeft.

Klopt niet helemaal natuurlijk Rik. Actie-reactie vinden we op TW allemaal erg normaal behalve nu. Heel w73 is een actie-reactie festijn geweest, recruuts, fusies, samenwerkingen en kata partijen. En nu vinden we actie-reactie ineens hypocriet. Voor de rest haal je een hele hoop dingen aan die zeker waar zijn, maar ook enorm irrelevant. Punt is dat NTD en Savior begonnen zijn met boosten en daar mag best kritiek op gegeven worden. Al sla jij mij en ik sla je terug betekent dat natuurlijk niet dat jouw niks meer verweten mag worden. Nu is het zelfs andersom en krijgt degene die terugslaat de schuld van alles. Of mag je nu ineens alleen kritiek hebben op boosten als je account van een plaats 10 naar een plaats 50 is gezakt doordat de rest eroverheen boost.

Beetje treurige reacties hier, maar dat past ook wel bij het spel van Spread de laatste periode. Zonde dat men zich laat verleiden tot zulk spel voor simpele awards.
 
Bovenaan