Einde Wereld Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Aangezien de wereld morgen gedaan is, open ik het Einde Wereld Awards nog even. Misschien zijn er niet veel die een lijstje gaan maken, maar ik vond het W69 AF dermate stil dat ik wel van mening ben dat de buitenwereld wel mag weten hoe men over elkaar dacht op deze wereld! Afgezien van het einde is het namelijk een boeiende wereld geweest in mijn ogen, en verdient het wel wat lijstjes!

Mijn lijstje komt er ook aan hoor :wink:

Code:
Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W69:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Beste speler: Cacturne
Beste stamspeler: Cacturne
Beste aanvaller: Cacturne
Beste verdediger: Cacturne
Grootste vv slet: Niet Cacturne
Grootste ego: Coruscant
Gezelligste speler: Cacturne
Mooiste spelersnaam: Cacturne
Mooiste profielfoto speler: 1594418262073.png
Welke speler was voor jou de verrassing: Cacturne
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Abuser
Voor wie heb jij echt respect: Cacturne
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Cacturne


Beste stam: Cacturne
Slechtste stam: Cacturne
Beste leider: Cacturne
Slechtste leider: Warre niemand mocht hem lol
Mooiste stamnaam: Cacturne
Mooiste stamplaatje: 1594418061492.png
Wie had je graag in de stam gehad: Cacturne
Wie had je liever niet in je stam gehad: Abuser


Beste P&P'er: Cacturne
Slechtste P&P'er: Iedereen behalve Cacturne
Favoriete forumposter: Cacturne
Minst favoriete forumposter: Iedereen behalve Cacturne
Favoriete topic: Cacturne
Minst favoriete topic: stabby stab


Beste instelling deze wereld: Cacturne die mee deed
Slechtste instelling deze wereld: Abuser die mee deed
Mooiste actie deze wereld: Cacturne start zijn account
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Cacturne die Walk. betreed
Grootste blunder van W69: Abuser inviten
 
Reactiescore
742
Beste speler: Cacturne
Beste stamspeler: Cacturne
Beste aanvaller: Cacturne
Beste verdediger: Cacturne
Grootste vv slet: Niet Cacturne
Grootste ego: Coruscant
Gezelligste speler: Cacturne
Mooiste spelersnaam: Cacturne
Mooiste profielfoto speler: Bekijk bijlage 22007
Welke speler was voor jou de verrassing: Cacturne
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Abuser
Voor wie heb jij echt respect: Cacturne
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Cacturne


Beste stam: Cacturne
Slechtste stam: Cacturne
Beste leider: Cacturne
Slechtste leider: Warre niemand mocht hem lol
Mooiste stamnaam: Cacturne
Mooiste stamplaatje: Bekijk bijlage 22005
Wie had je graag in de stam gehad: Cacturne
Wie had je liever niet in je stam gehad: Abuser


Beste P&P'er: Cacturne
Slechtste P&P'er: Iedereen behalve Cacturne
Favoriete forumposter: Cacturne
Minst favoriete forumposter: Iedereen behalve Cacturne
Favoriete topic: Cacturne
Minst favoriete topic: stabby stab


Beste instelling deze wereld: Cacturne die mee deed
Slechtste instelling deze wereld: Abuser die mee deed
Mooiste actie deze wereld: Cacturne start zijn account
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Cacturne die Walk. betreed
Grootste blunder van W69: Abuser inviten

toch nog een lijstje waar wij in voorkomen, maakt me niet uit hoe!!
 
Reactiescore
1.478
Oud lijstje is beter dan geen lijstje. Ik heb tot 0,5m punten mb gespeelt in de rim van Walk, maar heb wel de wereld een beetje via af gevolgd. Ik hoop dat het lijstje nog wat oude herinneringen ophaalt.

Speler awards
Beste speler: Cacturne > Abuser natuurlijk.
Beste stamspeler: Iemand van early game, namelijk Tribana. Zeer gezellige stamgenoot met wie het een groot plezier was de rim te veroveren.
Beste aanvaller: Schedel. is volgens mij het mastermind achter de aanvalsplannen van Walk, en je moet toegeven dat die effectief zijn in combinatie met hun strakke timings. Credits.
Beste verdediger: Ik natuurlijk. De rim was zo rustig dat ik geen enkel defdorp gebouwd heb, en muren uit de AM halen om meer pop voor de clear te krijgen. Toch geen enkel dorp verloren deze wereld. ;)
Grootste vv slet: Durf ik niet te zeggen, alhoewel onze halve stam bij Calamity. als vv stond geloof ik.
Grootste ego: Coruscant.
Gezelligste speler:
Tribana, rest van walk heb ik weinig contact mee gehad, dus heb geen inspiratie.
Mooiste spelersnaam: ToInfinityForSerenity. moest ik om glimlachen.
Welke speler was voor jou de verrassing: Warre. Ik heb verder niks tegen je, maar je mag wel iets aardiger tegen mb spelers doen hoor. Misschien wel tegen alle spelers.
Voor wie heb jij echt respect: De mensen die Cave later in het spel back in the game brachten, en hem daar een tijdlang hielden.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Coruscant.

Stam awards
Beste stam: Walk heeft objectief deze wereld perfect uitgespeeld. Een sterke start en steady groei tot midgame, waarbij One. keihard overlopen werd door goed teamwork en pure dedicatie.
Slechtste stam: Cave early game. Ik vond het 3 x niks.
Beste leider: Warre heeft Walk goed geleid, er kan niets anders gezegd worden.
Slechtste leider: Leiding one., of eerder het gebrek aan een gedreven leider die zijn stam achter zich krijg. Dat is wat ik mij herinner tenminste.
Mooiste stamnaam: Vond er niet 1 uitsteken.
Mooiste stamplaatje: Discovered by accident had een sick plaatje, met die boom in het midden.
Wie had je graag in de stam gehad: Ik had eigenlijk geen contact met walk en andere mb's behalve .Conor Mcgregor en tribana, maar ik vermaakte me prima. Walk had altijd een goede sfeer, daar had ik graag door willen spelen als ik toen niet met eindopdrachten en examens zat.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Sabbie. Tryhard.
Welke stam was voor jou de teleurstelling: Toen ik aan het begin van de wereld zag hoeveel Mb's, spelers en pp er bij walk gebruikt werden, was ik teleurgesteld in TW. Mensen die rustig een accountje willen spelen hebben vrijwel geen kans op deze manier, en worden er elke wereld kansloos uitgespeeld. The guru die met 1M punten nog geen 200k oda had. Brrr

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: @Calamity.
Slechtste P&P'er: Cave early game zat geen enkele p&p'er in, waardoor het forum zo saai werd. W69 ging bij het begin juist lekker hard met de posts. 10k mark hadden we ergens?
Favoriete forumposter: De memers natuurlijk, dank voor alle laughs
Minst favoriete forumposter: @Warre, soms zijn je posts echt delusional.
Favoriete topic: Spotprenttopic natuurlijk.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Snelheid 2 is dit? Anders geen.
Slechtste instelling deze wereld: De event'feature' waarbij je met een beetje pp en moeite eindeloos pakketjes kon farmen.
Mooiste actie deze wereld: Herpakken van Cave. Het moment dat ik via T-time 500 LC 4 x op de zelfde ms voor de edel gooi en die persoon niet eens logged om te deffen.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Tsja. Misbruik2.0 wellicht, hoeveel drama dat wel niet was.
Grootste blunder van W69: Starten. :)

Weltrusten allemaal!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Ouch
Aub de kopjes ook dikgedrukt zodat het leesbaar is, enne ruimtes tussen laten mag
Het lijkt nu net een boos appje van je vriendin als je weer telaat bent thuisgekomen en geen 'ik ben thuis' appje heb gestuurd
Klopt, ik had er meerdere spaties tussen gedaan maar dat neemt hij dus niet mee. Ik zal zometeen misschien de kopjes aanpassen.

edit: beter?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Welke speler was voor jou de verrassing: Warre. Ik heb verder niks tegen je, maar je mag wel iets aardiger tegen mb spelers doen hoor. Misschien wel tegen alle spelers.
Still holding grudges over that i see...
 

Deleted User - 24028

Guest
Dit soort reacties bedoel ik dus. :)
Ach komop, je bent negatief en kwaad op mij sinds de dag dat ik jou duidelijk moest maken dat je wereldafspraken niet mag verbreken en als MB niet zomaar kan doen waar je zin in hebt maar wel degelijk mee onder de afspraken van een stam en dus diens leiding speelt. Als jij er niet mee kan leven dat ik je ietwat hardhandig heb moeten vertellen dat je geen bb dorpen als cf's mag edelen moet jij dat weten, maar om er een jaar lang verzuurd over te blijven...
 

Deleted User - 24028

Guest
Voor ik mijn lijstje neer zet wil ik graag nog iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan deze mooie wereld, in mijn ogen was het 1 van de betere werelden met een echte deftige eindstrijd. Jammer dat deze eindstrijd niet langer heeft kunnen duren, maar alsnog is er hard heen en weer gestreden, iets wat je niet veel meer ziet tegenwoordig.

Mijn lijstje is natuurlijk een selectie van wat nu in me op komt, ik zal vast mensen vergeten die eigenlijk wel een vermelding verdienen!

Speler awards

Beste speler:
Schedel en Calamity zijn binnen Walk de accounts die erg veel hebben laten zien in mijn ogen, binnen Cave zou ik gaan voor Ducktator (de inzet en activiteit om dat account lag gigantisch hoog, de recente stab niet meegerekend) en Stan. Jammer dat de clash tussen Schedel en Ducktator eigenlijk nooit echt heeft kunnen ontwikkelen, had dat erg graag gezien!
Beste stamspeler: Abuser voor het regelmatig draaien van vv's en voor hoe ze telkens zichzelf helemaal leeg zette wanneer de buren onder aanval lagen, ook wanneer dit bijna slecht eindigde voor hunzelf.
Beste aanvaller: Calamity, niet perse omwille van hun eigen aanvallen, maar Joachim is eigenhandig verantwoordelijk voor het grootste deel van de aanvalsplannen van Walk (zeker in late game). Ducktator en geit hun aanvallen zagen er verder altijd wel netjes uit.
Beste verdediger: Zowel The Guru als HVH hebben zeer regelmatig onder serieuze aanval gelegen en altijd hun mannetje weten staan, zelfs nadat het een keer mis ging herstelde HVH zich razendsnel en zorgde ze dat de cf's geen grote problemen opleverde. Supergril verloor dan wel veel dorpen, maar bleef er altijd wel voor vechten tot het einde.
Grootste vv slet: Hier zijn volgens mij een heel aantal namen die in aanmerking komen: Mathieu (schedel), Mike (Sick minds), team Abuser en ook Jamie (Turtles) hebben we te danken voor het draaien van veel vv's. Binnen Cave heb ik geen zich om wie daar wat deed.
Grootste ego: Coruscant for sure en ikzelf ook wel :p
Gezelligste speler: Wouter (Abuser) telkens met zijn weetjes die ook nog eens altijd bleken te kloppen en Brian (Gentleman) is altijd lachen.
Mooiste spelersnaam: TheProphecy, Cacturne (altijd leuk in combo met de cactus grapjes) en Sick Minds
Mooiste profielfoto speler: Die van TheProphecy vind ik echt nice!
Welke speler was voor jou de verrassing: Sick Minds, hoe die begon als onze MB en uitgegroeid is tot het 2de grootste account binnen Walk, plots was die te groot en waren wij onze intern kwijt :( Bij Duckator ook wel verschoten van hoe snel die tot bij ons geraakte en maar bleef door edelen.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Iedereen die heeft deelgenomen aan de stab en daarna nog alles in werking gesteld heeft om zo veel mogelijk rangen en prestaties in de wacht te slepen door ons te forceren om de wereld te sluiten. Dit wereld einde is een gigantische domper op deze leuke wereld!
Voor wie heb jij echt respect: Mijn co Mathieu, alleen al om het zo lang met mij uit te houden.. Stan, voor hoe die Cave heeft recht getrokken om toch nog een onvergetelijke eindstrijd te krijgen.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Daan (Gentleman), we waren het verre van altijd met elkaar eens, maar ik heb wel respect voor wat hij voor Gentleman gedaan heeft. Hij is 1 van de weinigen (of enige) echte main spelers van uit de start van Walk die gestopt zijn.

Stam awards

Beste stam:
Walk, een premade stam die zonder recruits het een hele wereld vol houd en meerdere oorlogen tot een succes brengt, trots ben ik op deze groep!
Slechtste stam: One en Cave, beide stammen hadden veel interne strubbelingen en verloren accounts waar ze vervolgens moeilijk of helemaal geen antwoord op wisten te geven. Cave heeft zich een tijd herpakt onder leiding van Stan, maar ook op het einde is duidelijk dat er binnen Cave te veel strubbelingen waren om er echt iets van te maken.
Beste leider: Stan, ondanks dat ik teleurgesteld was in zijn aanpak ivm de uni stab heeft hij daar wel zijn best gedaan om het recht te trekken. En vooral voor de periode waarin hij Cave dat eigenlijk volledig leek op te geven recht trok tot een stam die ook aanvallend wat terug kon doen verdient hij enorm veel credits.
Slechtste leider: Mathieu (Ruai), als je als leider de andere leider die al zo veel voor de stam gedaan heeft gaat ondermijnen door achter de rug te lobby'en en onethische stemmingen te organiseren dan ben je echt verkeerd bezig. Iedereen die leiding is geweest binnen One, niemand daar had de stam in de hand en kon deze leiden in de goede richting.
Mooiste stamnaam: Road to Perfection (Walk) blijf ik een mooie naam vinden.
Mooiste stamplaatje: Ook die van Walk, die gifjes blijven toch iets extra hebben
Wie had je graag in de stam gehad: Vanzelfsprekend had ik liever 12 plaatsjes in onze stam gehad zodat ook onze 2 uit de kluiten gewassen MB's (Jah Lion en Sick Minds) er gewoon bij kon, zij verdienen deze wereld winst namelijk even hard dan al de rest van Walk! naar cave toe gekeken had ik graag Stan, De geitenbijters en AM er bij gehad. Naar oud One kijkend had ik graag de spelers van TAS er bij gehad, maar dat is er nooit van gekomen...
Wie had je liever niet in je stam gehad: Iedereen die binnen Walk speelt of heeft gespeeld was meer dan welkom in de stam, ik ben niet het soort persoon of leider dat bepaalde mensen haat en weg wilt. Er zijn er wel sommigen die vertrokken zijn en die ik niet gemist heb nadien.

Algemeen Forum Awards

Beste/slechtste P&P'er:
Er is niet veel echte P&P geweest deze wereld, voor mij is dat prima want dat is eigenlijk iets waar ik liever men tijd niet in steek.
Favoriete forumposter: Cacturne (Sem) die na een inactieve periode op gegeven momenten ineens op duikt met gigantische posts, voor de lachen of voor serieus. Calamity (Joachim) voor de talloze spotprentjes.
Minst favoriete forumposter: Coruscant, We like hot chicks en potje
Favoriete topic: Spotprentjes en [W69] Officieel Oorlogstopic
Minst favoriete topic:
[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden, niet dat de openingspost niet mooi geschreven is, maar ik had het topic liever gewoon nooit zien verschijnen als je snapt wat ik bedoel...

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld:
De uitkijktoren. Veel mensen hebben zich hard uitgesproken tegenover dit nieuwe gebouw en veel mensen vinden dit toren werelden voor noobs. Ik vind totaal het tegenovergestelde! De uitkijktoren zorgt er voor dat er nieuwe aanvalstactieken dienen te worden ontwikkelt met bv als gevolg dat de getimde massa helemaal terug komt. Oorlogen kunnen niet langer puur gespeeld worden op de tegenstander vermoeid maken, maar je moet effectief dorpen zien te pakken van een speler die gewoon actief en fris is. Zo veel meer voldoening dat je daar uit kan halen, ik ben fan!
Slechtste instelling deze wereld: 125ms timing, in combinatie met de toren maakt het aanvallen wel echt moeilijk, die zou van mij gerust lager mogen zodat deffen toch net dat tikje moeilijke wordt.
Mooiste actie deze wereld: Het vormen van de falanxen van Walk is me altijd bij gebleven, hoe we nog voor de wereld begon al aan het plannen waren, kaartjes maken om vervolgens in waves te starten en uiteindelijk het resultaat te krijgen dat we vandaag de dag hebben. En de tal van leuk uitgevoerde massa's waarbij we allemaal samen aan het aftellen waren naar de aankomst om vervolgens heel tw te zien crashen :D
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Verschillende gebeurtenissen hebben een grote invloed gehad. Neem bijvoorbeeld het feit dat 3 stammen in staat zijn om echt af te spreken een 3 stammen oorlog te voeren, zeer vaak zal het op een 1 vs 2 uitdraaien wat een helemaal andere wereld geeft. Dat Walk al vroeger tegen One lag en daardoor meteen begon aan te vallen heeft veel schade gedaan bij One en uiteindelijk gezorgd voor de val er van, wat had er wel niet met One gebeurd als Walk en Cave eerst zouden hebben geclasht... En wederom Stan die Cave terug op het rechte pad kreeg, menig Walker dacht op dat moment dat de wereld al over was zonder echt een grote strijd. Blij dat we die strijd toch nog gezien hebben, jammer dat die niet nog langer geduurd heeft!
Grootste blunder van W69: De allergrootste komt in mijn ogen van bij innogames vandaan, namelijk het uitvinden van dit soort endgame "Tijdperk van verlichting". Ze zouden deze endgame echt moeten afvoeren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
minder gezeur meer lijstjes (met abuser erin) anders plaats hem maar gewoon niet!
Beste speler: Cacturne > Abuser natuurlijk.
Right here.
Ach komop, je bent negatief en kwaad op mij sinds de dag dat ik jou duidelijk moest maken dat je wereldafspraken niet mag verbreken en als MB niet zomaar kan doen waar je zin in hebt maar wel degelijk mee onder de afspraken van een stam en dus diens leiding speelt. Als jij er niet mee kan leven dat ik je ietwat hardhandig heb moeten vertellen dat je geen bb dorpen als cf's mag edelen moet jij dat weten, maar om er een jaar lang verzuurd over te blijven...
Dat is jou visie, in mijn lijstje sta je toch echt een paar keer positief vermeld, lees het nog maar eens.
 
Reactiescore
143
Speler awards
Beste speler:
Duck
Beste stamspeler: Stan, Duck, Robin van Alexandria Morgan, Jens, Jens, Joeri
Beste aanvaller: Duck again en Jens die van grill af werd gezet, planning was altijd top. Ook shout out aan Matthias die plande voor Geit!
Beste verdediger: Lastig te zeggen, (bijna) iedereen was beter dan ik, maar wel shout out naar Duck, Stan en Jens van Ruai voor de lessen :D
Grootste vv slet: Robin van AM, by far, thanks once more ;)
Gezelligste speler: ik natuurlijk xD en dan in random volgorde de boys van Muffin, Matthias, Stan, Jens van Ruai etc, etc.
Mooiste spelersnaam: No Woman No Cry
Mooiste profielfoto speler: Geit natuurlijk!
Voor wie heb jij echt respect: Lastig te zeggen, er zijn veel mensen waar ik respect voor heb. Basically betrouwbare stamspelers die ook nog goed voor de sfeer zijn kunnen op mijn respect rekenen.

Stam awards
Ik ga geen beste of slechtste aanwijzen, we hadden activiteitsproblemen bij Cave, feit. Maar er waren een aantal kwalitatief goede spelers, dus ik ga niet zeggen dat wij per definitie slechter waren. Grote kans dat we het op gebied van sfeer elke dag zouden winnen haha! En dat is niet the name of the game, maar toch minstens zo belangrijk ;)
Beste leider: Stan. No doubt.
Mooiste stamnaam: Cave, maar dat vooral omdat Jody and the Cavemen gewoon zo'n heerlijk idee was xD
giphy.gif

Mooiste stamplaatje: Walk
Wie had je graag in de stam gehad: Behalve de toppers die we al hadden had ik wel een Prophecy en Turtle willen kapen.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Geen idee
Slechtste P&P'er: Geen idee
Favoriete forumposter: Geen idee
Minst favoriete forumposter: Warre xD kost zoveel tijd om te lezen!
Favoriete topic: Golden Awards en Spotprenten
Minst favoriete topic: Geen idee xD

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Ik vond bijna alles wel prima, uitkijktoren was leuk eens mee te maken, snelheid was chill om de game eens goed onder de knie te krijgen op de meeste vlakken.
Slechtste instelling deze wereld: Uni.
Mooiste actie deze wereld: Ik denk de laatste paar massa's van Cave (behalve dan de echte laatste), we hebben laten zien dat we wel degelijk één en ander in huis hadden.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Ik denk dat er aardig wat momenten zijn geweest. Maar laat ik voor het gemak maar zeggen het uppen van de uni, dat bepaalde wel aardig het wereldverloop.

Mist hier en daar misschien wat juicy stuff, maar hier een Cave awards lijstje.
 
Bovenaan