Einde wereld Awards

Reactiescore
326
Beste speler van C22 : Moet hier toch echt wel voor team Zug kiezen. Vrij goed gestart, helaas liepen ze de hele tijd net iets op mij voor :( Verder zijn Mats, Howlin en Fred erg belangrijk geweest in de eindstrijd.
Beste stam van C22 : In de huidige staat is dit toch echt N00bs. Als er geen interne conflicten binnen Lions zouden zijn geweest, waren zij dit vrij zeker.
Beste stam speler van C22: Schedel stond constant paraat om zijn hele acc leeg te zetten, hierdoor hebben Gli en Naccer het defensief een stuk fijner gekregen. Ook spamden ze Danny maar al te graag vol met fakes / random nukes. Beetje jammer voor ze dat ze niet aan het front lagen, wat ze graag wilden.
De beste aanvaller van C22 Kan hier vrij weinig over zeggen, aangezien ik zelf nooit incs heb gekregen. Howlin zijn plan op duck zag er wel erg strak uit, dus hij krijgt van mij deze plek.
De beste verdediger van C22 Mats en Jan hebben het erg goed gedaan op Naccer. Menig speler had met dit front vrij veel dorpen verloren. Moet zeggen dat Danny het ook erg goed heeft gedaan. In het begin van de oorlog vielen er vrij weinig potten te breken tegen dit account. Kreeg zelfs ook de opmerking van Emile dat ik een tunnelvisie had, aangezien ik eigenlijk maar 1 dorp een beetje kon aanvallen. Doordat games viel was, helaas voor hen, het front een stuk aangenamer om aan te vallen.
Meest gezellige speler van C22 Eigenlijk vrijwel iedereen binnen de stam. De sfeer zat er goed in! :)
Grootste VV slet van C22 Games is hier toch echt de terechte winnaar. Heb daar zelf ook nog een keer vv moeten draaien om een backtime op zijn edels te dodgen.
Het grootste ego van C22 : -
Beste leider van C22: Gli heeft vanuit niks toch een aardig sterke sterke stam opgezet. Mijn intentie was vrij snel om weer met mijn oude stamgenoten te spelen. Echter werd dit een beetje onmogelijk gemaakt doordat N00bs vrij sterk begon te staan.
Slechtste leider van C22: Leider van CAC die dacht dat ze easy wereldwinst hadden door een massafusie te plegen.
Mooiste speler naam van C22 : Games Continued, omdat Lennart eigenlijk ook al vrij lang zegt dat hij zou quitten!
Mooiste stam naam van C22 : Donuts, wie houdt er niet van
Beste P&P'er C22: Er was helaas niet echt veel P&P deze wereld. Helaas was er ook niet echt een oorlogstopic waar de beste P&P'er zich kon uiten.
Slechtste P&P'er C22: -
Favoriete forumposter C22
Martijn sseg reageerde altijd wel objectief. Bij veel had je vrij duidelijk het gevoel bij welk kamp ze hoorden. Martijn reageerde gewoon voor en tegen Lions, waardoor je een duidelijk beeld kreeg.
Mooiste profiel foto spelers C22 : Pedik
Mooiste profiel foto stammen C22: N00bs
Welke speler was voor jou de grootste verassing C22: Mats. Had nooit verwacht dat hij mij een bericht zou sturen dat hij graag tegen Lions zou willen spelen.
Mooiste actie van C22: Massa op games waar we zeiden dat hij om 7 uur dacht "Fuck it, ik log uit". Bleek indirect ook waar te zijn, omdat Yoshi alleen mijn vroege edels had gesniped, waarna er niemand meer gelogd was op Games.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22: Team Zug die Lions verlaat, ik die ze vervolgens niet joined. Team Zug die vervolgens bij N00bs komt spelen. Games die vrij snel in de wereld al 50 dorpen verliest, waardoor Naccer een stuk sterker staat en Danny enorm verzwakt is.
Slechtste verliezer van C22: -
Grootste blunder van C22: Kwam er een keer te laat achter dat ik zwaar zat te kruisdeffen naar mijn eigen dorpen in plaats van naar Naccer
Met wie wil je een volgende wereld draaien C22: Ik wil eigenlijk quitten, maar de instellingen van de volgende wereld zien er wel weer heel geil uit :oops:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien C22 -
Welke speler verdient het meeste respect:
Mats, nam vrij snel een leidende rol binnen de stam, waar we samen ook de massatargets bespraken. Kon het redelijk goed met hem vinden, ook al werd ik 2x door hem gekickt in de Lions chat.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Beste speler van C22: Van dichtbij meegemaakt hoe vooral Danny Archer (meer in defensief opzicht) en -A Noble Train (meer in offensief opzicht) de boel behoorlijk naar hun hand wisten te zetten. Ondanks het front dat Danny had waren ze tot op het laatste moment bezig met hun account en rageden al bij 1 dorp verlies: dat zegt wel wat over hun intenties. En Noble gewoon flinke bijdrage aan alles wat er aanvallend gebeurde, hoefde m'n muis maar over de kaart te hoveren en ik zag clears/fakes van Noble lopen, op wie of waar het ook was. Daarnaast verdient het verdedigende werk van Naccer ook een compliment.

Beste stam van C22: Had je me dit op elk willekeurig moment gevraagd op deze Classic had ik Lions gezegd, maar N00BS heeft uiteindelijk met de nodige extra input #1 behaald, dus dan verdienen zij ook deze titel. Wil m'n eigen stam, Curio, ook niet wegcijferen: als groep vrienden stond iedereen altijd voor elkaar klaar.

Beste stamspeler van C22: Denk dat de meesten hun steentje waar nodig hebben bijgedragen, weet niet of er echt iemand ver bovenuit springt. MacDuck verdient hier wel een vermelding: ik weet hoe kut het is om veel uurtjes solo te moeten draaien.

De beste aanvaller van C22: -A Noble Train

De beste verdediger van C22
: Danny Archer

Meest gezellige speler van C22:
M'n stammies (Jakoe99, Zardo, Mammoet en Admin-Im-Back), Noble, Danny en Naccer. Eigenlijk gewoon de spelers waar ik (bijna) de hele wereld contact mee heb gehad. Heb ook vaak moeten lachen om de shit die ik voorbij zag komen in de Lions-chat, kan altijd wel genieten van die toxicity :biggrin:

Grootste VV-slet van C22: Denk mezelf. Naast Naccer en Games ook veelvoudig vv gedraaid bij Jakoe/Mammoet bij incs van C.A.C/N00BS.

Het grootste ego van C22: Teveel werk om de halve wereld op te moeten noemen :biggrin:

Beste leider van C22: Volgens mij was en in geen van de overgebleven stammen echt 1 leider. En anders Elko natuurlijk :boer:

Slechtste leider van C22: MasterMarkB, geen onderbouwing maar gewoon voorgevoel

Mooiste spelersnaam van C22: handige harry

Mooiste stamnaam van C22
: Predominance

Beste P&P'er C22
: Kon bijdrages van sseg altijd wel waarderen, ondanks dat hij natuurlijk ook gekleurd is (niet op Elko's manier) kon hij dat wel relativeren en toch enigszins objectief naar discussies kijken

Slechtste P&P'er C22: Sorry Howlin, maar je zit nog vers in m'n geheugen en die discussie van laatst ging echt nergens over

Favoriete forumposter C22: Eigenlijk iedereen, was allang tevreden als er überhaupt iets gepost werd hier

Mooiste profielfoto spelers C22: M'n eigen, heb er genoeg PP voor moeten betalen :mad2:

1586336077346.png

Mooiste profielfoto stammen C22: Django, omdat ze voor whatever reason refereren naar mijn stam. Gratis reclame :biggrin: Die copyright linksonder maakt m ook helemaal af.

1586336117604.png

Welke speler was voor jou de grootste verRassing C22: Had niet verwacht dat Zardo en Jakoe zo groot zouden worden. Had het van mezelf ook niet verwacht tho. Ook had ik niet verwacht dat Gli en Naccer het zolang uit zouden houden met hun ligging, but they proved me wrong.

Mooiste actie van C22: Voor mij persoonlijk de aanval op Mary toen ik amper 100k had en het deffen tegen laatstgenoemde en Prope, die uiteindelijk ook banned werden (rofl)

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22: Volgens mij hebben de kata's van Admin en mij best wat losgemaakt op de wereld en de gebeurtenissen die hieruit zijn voortgekomen :biggrin:

Slechtste verliezer van C22: Pedik (Ben soms te fanatiek en eigenwijs om verlies te nemen)

Grootste blunder van C22:
- Het überhaupt starten van de Classic onwetende hoeveel fucking tijd het me zou gaan kosten
- Maar 1 AH van Zug platleggen met het oog op wat ik de dag erna terug zou krijgen

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Ik ga de volgende wereld absoluut niet meedraaien

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Iedereen die mij ooit heeft aangevallen. Fuck jullie. Make love, not war.

Welke speler verdient het meeste respect: Iedereen die zich daadwerkelijk heeft ingezet voor het grote plaatje, ongeacht welke stam je zit.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Naccer defte niet heel goed, Noble lukt het niet dorpen te pakken, maar Noble is wel beste speler?:rolleyes:
 
Reactiescore
660
Wat ik een beetje raar vind is dat een stam als ‘beste’ wordt gekozen als ze eerst een impuls moeten krijgen van al sowieso drie topspelers. Het lijkt me dan eerder dat die stam ‘niet’ zo goed was, anders waren die extra spelers niet nodig. Maar goed, ik was er niet bij.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Ik denk dat niemand zal beweren dat spelers als Mats, Jan, Fred,... geen belangrijke rol hebben gespeeld in de eindstrijd.
Dat mensen (en zeker Lions) beweren dat zonder deze spelers de winst sowieso naar Lions was gegaan, ben ik het dan weer niet mee eens.

N00BS had sowieso een vrij sterke groep met sterke accounts die het Lions zonder deze key spelers ook enorm moeilijk had kunnen maken.
Of wij gewonnen hadden zonder hen kan ik niet zeggen maar ik kan wel zeggen dat ik zeker ben dat wij niet zomaar verloren hadden.
Lions was de laatste tijd (na het gedoe met zug) echt niet zo sterk en actief als men dacht.

Hebben deze spelers bijgedragen aan de winst? Absoluut, vooral Mats en Jan zijn dé reden dat Naccer er nog ligt.
Zijn deze spelers de enige reden van de winst? Absoluut niet
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Als naccer was gebroken was de wereld voorbij. Danoontje zonder howlin werd in 2 dagen gebroken, net zoals Sagi met Bas. Gli werd moeilijker omdat die voornamelijk ziek defensief was, en schedel daarachter als defbron.

Uiteindelijk was danoon&naccer wegspelen genoeg voor de winst.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ligt eraan, gli en naccer hadden sowieso nieuwe spelers nodig om qua activiteit het te overleven, ligt er een beetje aan welke mensen anders waren aangenomen ipv ons als wij niet waren gekomen
 
Reactiescore
660
Ik denk dat niemand zal beweren dat spelers als Mats, Jan, Fred,... geen belangrijke rol hebben gespeeld in de eindstrijd.
Dat mensen (en zeker Lions) beweren dat zonder deze spelers de winst sowieso naar Lions was gegaan, ben ik het dan weer niet mee eens.

N00BS had sowieso een vrij sterke groep met sterke accounts die het Lions zonder deze key spelers ook enorm moeilijk had kunnen maken.
Of wij gewonnen hadden zonder hen kan ik niet zeggen maar ik kan wel zeggen dat ik zeker ben dat wij niet zomaar verloren hadden.
Lions was de laatste tijd (na het gedoe met zug) echt niet zo sterk en actief als men dacht.

Hebben deze spelers bijgedragen aan de winst? Absoluut, vooral Mats en Jan zijn dé reden dat Naccer er nog ligt.
Zijn deze spelers de enige reden van de winst? Absoluut niet

Wil ik zeker geloven en excuses als het zou overkomen alsof ik denk dat jullie noobs zijn. Dat is zeker niet zo. Anders was je al niet zo ver gekomen.
 
Reactiescore
399
Als naccer was gebroken was de wereld voorbij. Danoontje zonder howlin werd in 2 dagen gebroken, net zoals Sagi met Bas. Gli werd moeilijker omdat die voornamelijk ziek defensief was, en schedel daarachter als defbron.

Uiteindelijk was danoon&naccer wegspelen genoeg voor de winst.

Opzich viel het mee hoe defensief Gli was. Waren 50/50 of 60off / 40 deff. Alleen grote voordeel is dat wij in het front ZC clears hadden. Schedel achter ons was wel echt ideaal.
 
Reactiescore
326
Als naccer was gebroken was de wereld voorbij. Danoontje zonder howlin werd in 2 dagen gebroken, net zoals Sagi met Bas. Gli werd moeilijker omdat die voornamelijk ziek defensief was, en schedel daarachter als defbron.

Uiteindelijk was danoon&naccer wegspelen genoeg voor de winst.

Als als als, klinkt een beetje als een slechte verliezer.
Laatste keer dat ik keer zat ik juist winsten tegen jullie te pakken. Dan kan je iets als mijn cluster wel de schuld geven, maar als je echt zo goed bent hoef je toch niet -30 te staan?

Ik weet niet waar je problemen met mij vandaan komen, maar laatst zat je ook te lullen in de w73 chat.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Laurens voelt de snipe 2021 door z'n handen glippen vm
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Opzich viel het mee hoe defensief Gli was. Waren 50/50 of 60off / 40 deff. Alleen grote voordeel is dat wij in het front ZC clears hadden. Schedel achter ons was wel echt ideaal.

Je vergeet te zeggen dat alle off ook zc clears waren, waardoor je defensieve verhouding eerder op 80/20 komt dan op 60/40. Zet daarbij de stacks van schedel en één enkele frontspeler, en je krijgt dit resultaat.

EDIT: dat zei je dus wel. Mijn excuses :p
Als als als, klinkt een beetje als een slechte verliezer.
Laatste keer dat ik keer zat ik juist winsten tegen jullie te pakken. Dan kan je iets als mijn cluster wel de schuld geven, maar als je echt zo goed bent hoef je toch niet -30 te staan?

Ik weet niet waar je problemen met mij vandaan komen, maar laatst zat je ook te lullen in de w73 chat.

Slechte verliezer? Ik heb hier like in totaal misschien 5x gelogd. Deze wereld boeide mij niet en dat wist iedereen. De laatste keer dat je zat was tijdens de massa waarschijnlijk? Als je 12 dorpen pakt met 4k incs, vind ik dat best schandalig slecht (ook veel spelers van je eigen stam vonden dat).

Verder is mijn probleem met jou best logisch. Ik heb je al zo vaak meegemaakt, en nooit heb je iets gepresteerd. De arrogantie die dan van je af spat om Emile aan te spreken als je een dorp pakt kan er bij mij niet in. We hebben je de voorbije classic meegemaakt waar je niks klaarspeelde, op enrico dandolo waar je dé runner van de classic was en alsnog heb je zo'n grote smoel. Nee, sorry. Zo werkt het niet. Voor mij had je voor deze classic al lang afgedaan. Gefeliciteerd met je eerste classic winst.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zc clears zijn vrij snel teruggebracht tot 50 ipv de eerste 100 dus alle off was zeker geen zc bij gli. :p

Bas is een van de grote carrys geweest in Noobs, waar toch in het begin toch wel gezegd werd dat Noobs niet zo lastig was weg te spelen. Dat je het dan toch stiekem extra leuk vindt als je dorpen pakt kan ik best snappen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zc clears zijn vrij snel teruggebracht tot 50 ipv de eerste 100 dus alle off was zeker geen zc bij gli. :p

Bas is een van de grote carrys geweest in Noobs, waar toch in het begin toch wel gezegd werd dat Noobs niet zo lastig was weg te spelen. Dat je het dan toch stiekem extra leuk vindt als je dorpen pakt kan ik best snappen.
Zonder team Zug was noobs weggeknald met gemak. Wellicht dat we moeilijkheden hadden ondervonden met schedel, maar de rest van die stam was best te pakken uiteindelijk. Nou kan je mij wel gaan vertellen dat het team dat op naccer zat voor jou, beter was dan Elko of Martijn, maar dat zou een kind zelfs niet geloven.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zonder team Sagi was Noobs ook weggeknald, zo kan je wel meer spelers noemen. Bas heeft gewoon een goede classic gespeeld, beter dan menig persoon in Lions. Als je het arrogant vindt dat hij komt praten als ie dorpen pakt kan, maar een beetje praten gebeurt over en weer, hoort er bij. Dat je het ff niet kan hebben als je al dagen deft snap ik dan ook wel weer, maar niet echt iets om over te zeiken op 't af later imo.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hij is een omhooggevallen noob die ik best 1 v 1 nog eens wil tegenkomen op een classic. De laatste keer was de man sneller weg dan de wind blaast. Vraag me af of het niet nog eens zo word:)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Deze classic frontte je met hem terwijl jouw stam de kwantiteit had, aangezien die 1v1s in de praktijk niet mogelijk zijn was dit de beste kans die je had denk ik.
 
Reactiescore
35
Zonder team Zug was noobs weggeknald met gemak. Wellicht dat we moeilijkheden hadden ondervonden met schedel, maar de rest van die stam was best te pakken uiteindelijk. Nou kan je mij wel gaan vertellen dat het team dat op naccer zat voor jou, beter was dan Elko of Martijn, maar dat zou een kind zelfs niet geloven.

Allemaal veel praatjes waar uiteindelijk niks van uit is gekomen. Je kan wel allemaal als als verhalen gaan schrijven maar die zijn niet gebeurd. Als jullie zo overduidelijk de betere spelers waren dan ben ik niet echt onder de indruk.
 
Reactiescore
974
Wat ik een beetje raar vind is dat een stam als ‘beste’ wordt gekozen als ze eerst een impuls moeten krijgen van al sowieso drie topspelers. Het lijkt me dan eerder dat die stam ‘niet’ zo goed was, anders waren die extra spelers niet nodig. Maar goed, ik was er niet bij.

Zo kan je het ook omdraaien. Dat Lions al vrij snel het loodje laat leggen als slechts 1 team exclusief account (delete) overstapt naar een andere stam. Met daarbij nog dat Mats volgens bepaalde stemmen in Lions maar een matige speler zou zijn.
 
Bovenaan