Einde wereld Awards

Reactiescore
660
Hahaha ik speel op je acc M. Ik doelde er enkel op dat meeste mensen zichzelf niet als beste p&p'er zullen nomineren.
Ha zo, nu snap ik dat hij zich zo profileert op het AF. Goed gespeeld Jan en hoezo kom jij op die kerel zijn account?
 

DeletedUser82314

Guest
Ben eerder benieuwd naar ieder zn lijstjes dan dit gekibbel over wie zichzelf toffer vind
 
Reactiescore
2.303
Ben eerder benieuwd naar ieder zn lijstjes dan dit gekibbel over wie zichzelf toffer vind
Terwijl je zelf zo een reactie geeft en geen lijst maakt...
 
Reactiescore
35
Ha zo, nu snap ik dat hij zich zo profileert op het AF. Goed gespeeld Jan en hoezo kom jij op die kerel zijn account?

Haha ik had geen idee dat het Jan zijn forum acc was :p

Also @MyPride Zielig dat ge je eige zo laat kennen. Maar dat was al wel duidelijk dat ge daar niet tegen kunt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als m'n acc genoten zelfs gaan vechten ga ik weer delete hoor
 
Reactiescore
35
Ok nu 1tje maken die serieus is niet om te trollen:

Beste speler van C22 : Sagittarius
Beste stam van C22 : Sorry maar hier blijft mijn antwoord hetzelfde, Noobs
Beste stam speler van C22: Schedel
De beste aanvaller van C22: Mac Duck? Naar mijn idee was het aanvallend wat minder dan verdedigend op deze wereld.
De beste verdediger van C22: Naccer (Mats/Jan)
Meest gezellige speler van C22: Pedik
Grootste VV slet van C22: Echt geen idee.
Het grootste ego van C22 : Naccer (Martijn)
Beste leider van C22: Gli Occhi del Gueriero
Slechtste leider van C22: MasterMarkB
Mooiste speler naam van C22 : Ben Ketser
Mooiste stam naam van C22 : ???
Beste P&P'er C22: Pedik
Slechtste P&P'er C22: Moonlight
Favoriete forumposter C22: Duckje
Mooiste profiel foto spelers C22 : Idc
Mooiste profiel foto stammen C22: Idc
Welke speler was voor jou de grootste verassing C22: 2 Bans van beide CAC leden
Mooiste actie van C22: Eindstrijd Lions/Noobs
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22: Quits/Runs van verschillende stammen. TOSL/CAC
Slechtste verliezer van C22: R.E.L (Ondanks fijne forum posts)
Grootste blunder van C22: Bans door scripts
Met wie wil je een volgende wereld draaien C22: Pedik, Team GLI
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien C22: Spelers van banned accounts vanwege de scripts, Backstabbers zoals MMB
Welke speler verdient het meeste respect:[/b]: Kwa offwerk in eindstrijd Mac Duck, Noble train ook super solid account. Schedel voor de mega support speler in de eindstrijd zonder front. Sagi voor het vele OS'n :)

En iedereen voordat je begint met commenten. Maak ook aub je eigen lijstje :) anders komen we nergens.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
399
Hierbij de lijst van Jeffrey, Gli ochi. Doe mijn best op onderdeel iemand te benoemen vanuit Lions en n00bs. Voor mijn eerste classic vond ik het zeer geslaagd of we nu winnen of verloren hadden. Veel nieuwe leuke nieuwe mensen leren kennen.

De eindstrijd was enigszins wat kort maar wel spannend, we hadden redelijk gelijke kansen:)

Beste speler van C22 :

Naccer
Het bazen team van Naccer heeft in mijn opinie het meest lastige front in de eindstrijd gehad. Naccer fronten met 4 van de 5 accounts van Lions. Dit waren Macduck, Cabbie, Noble en Games. In eerste instantie fronten Naccer ook met Danny ik denk dat een foto meer dan 1000 worden zegt:

1586294204515.png

Naccer heeft meerdere massa's gekregen met minimale dorpen verlies. Ondanks de massa's bleef Naccer ook continu actief op offensief gebied voor de stam. Hierbij moet ik wel vermelden dat deze eer gaat naar Mats en Jan.

Danny Archer
Fronten met zowel Gli Ochi als Sagi. Danny met name een irritante tegenstander die constant druk hield en ondanks de massa op hem weinig dorpen verloor. Daarnaast ook respect hoe Danny om elk dorpje bleef vechten ondanks dat deze eigenlijk verloren was. Volgens mij namen wij om 9 uur 's ochtends een dorp van je over en ondanks dat er weinig front def/off beschikbaar meer was eindigde de recap battle pas 8 uur later toen echt alle troepen op waren van beide zijde.



Beste stam van C22 :
Denk dat mijn naam de beste stam van classic 22 wel eer aandoet :D

n00bs starte door twee vrienden Naccer en Gli Ochi. Begin van de wereld was er weinig verwachtingen van deze stam maar heeft volgens mij bijna de hele wereld op rang 1 gestaan. Ondanks twee gevallen accounts mid game had n00bs op het einde 5 toppers.

Beste stam speler van C22:

Sagittarius / Schedel

Welk tijdstip het ook was, als je op het forum een lijstje posten om stacks te vervangen of te snipen stonden Sagi en Schedel gelijk klaar. Clears / fakes doneren deden ze altijd met alle liefde.

In de stamchat was Jan ook altijd actief om mee te denken bij andere accounts, en gaf goede feedback op onze ideeën.

Cabbie

Binnen Lions kan ik een slechte inschatting geven wie de beste stamspelers was. Wel zagen we met regelmaat ondersteuning binnen komen van Cabbie. Op andere werelden ook met Cabbie samengespeeld en weet dat dit echt een top stam speler is.


De beste aanvaller van C22

Helaas weinig goede aanvallen gezien op deze classic. Denk dat de twee aartsrivalen Mac Duck en Danooontje kwalitatief de beste aanvallen hebben laten zien.

Howlin heeft samen met @jvds11 /mats de massa geplant die macduck de das deed omdraaien.

De beste verdediger van C22

@Chameleon was echt een beest op Gli Ochi. Bij 3k incomings en 50 edels incommings samen met ezzie cancel dodgen en edels blokken zonder dodge fouten.

@MyPride heeft zich defensief ook goed bewezen en meer edels van Gli ochi gekilled als er forum berichten zijn op deze classic wereld.

Meest gezellige speler van C22

Binnen n00bs was het altijd erg gezellig op één keer na wanneer Mats de hele stam wilden katapulten.

1586294776670.png

Blijkbaar kon Mats het niet waarderen dat ze naam in Feyenoord was veranderd.


Grootste VV slet van C22:
Binnen n00bs was de VV van Naccer enkele keren afgegeven aan Pedik en binnen Lions weet ik niet hoe het daar is gegaan.

Het grootste ego van C22 :
1586295388871.png

1586295303753.png

Beste leider van C22:
Volgens mij hebben ze binnen classics niet echt zoiets als een leider

Mooiste speler naam van C22 :

Danooontje vind ik wel iets hebben, maar deze classic niet echt zoiets als de ''mooiste spelers naam'' gezien.

Mooiste stam naam van C22 :
n00bs --> never out of beer vond ik wel humor hebben

Beste P&P'er C22:

Weinig PP gezien deze wereld, maar Howlin<3 Pedik verdienen dit wel.

Slechtste P&P'er C22:
Macduck, kwam steeds met de zelfde argumenten en als je erop reageerd krijg je de zelfde argumenten alleen met meer tekst. Na 3 keer reageren kreeg je een halve encyclopedie met nog steeds de zelfde argumenten.

Favoriete forumposter C22
@R.E.L had altijd wel goede posts in mijn beleving, nooit haat naar iemand toe, en inhoudelijk sterk.

Mooiste profiel foto spelers C22 :

1586296029253.png

Net pas voor het eerst profiel foto's gekeken. Voor nu enige leuke die ik kon vinden.


Mooiste profiel foto stammen C22:
1586296088041.png
Idemdito voorgaande.

Welke speler was voor jou de grootste verassing C22:
Schedel, had helaas geen front had het hem graag gegund. Maar ondanks dat Schedel geen front had was het wel een top speler binnen n00bs voor ondersteuning, aanvallen en gezelligheid. Team van schedel stond ook gelijk klaar als je vragen had.


Mooiste actie van C22:

Ondanks dat dit gevoellig ligt, de komst van Mats + matties naar n00bs. Jullie hebben de stam gecarried.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22:
Danny die front heeft aangestaan aan Games en de laatste massa op Macduck.

Early en mid game ook wel de BG tussen Lions en n00bs.

Slechtste verliezer van C22:

/
Grootste blunder van C22:
Nog niet naar buiten gekomen, op Gli ochi was er wel één actie die verkeerd had kunnen aflopen. Toen we een massa krijgen werden de stacks nog even snel gezet. Maar zoals iedereen één keer mee maakt ging het aanvragen van def verkeerd en belande alle def van het account in één dorp en waren te laat met annuleren:)

Met wie wil je een volgende wereld draaien C22:
Vond iedereen binnen n00bs fijn samenspelen.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien C22
Weet helaas niet meer wie het precies waren maar tussen lions en noobs lag rechts een boost stam en later werden mensen hieruit ook nog gebanned wegens gebruik van bots.


Welke speler verdient het meeste respect:
Het team van een lijn te ver die n00bs kwam ondersteunen.

- Howlin; is qua strategie 200IQ en daarnaast een echte gangmaker in de stamchat.
- @jvds11 ; Dacht met iedereen mee en stond voor iedereen klaar. Defensief een echte topper met een doorzettingsvermogen waar je u tegen zegt
- @Chameleon : is een echt een beest
- Mats kwam als eerste naar n00bs en zorgde dat n00bs klaar was voor de eindstrijd en heeft zich echt bewezen in de eindstrijd
 

Bijlagen

  • 1586295238840.png
    1586295238840.png
    31,3 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Reactiescore
298
Ha zo, nu snap ik dat hij zich zo profileert op het AF. Goed gespeeld Jan en hoezo kom jij op die kerel zijn account?
Samen met Mats op t acc gekomen, moest toch een beetje tijd doden in quarantaine hè! Maar goed, wel blij dat t er alweer op zit, eindelijk weer langer dan 2u achter elkaar slapen :biggrin:
 
Reactiescore
2.303
Beste speler van C22 :
Hier zou ik Noble plaatsen ondanks dat hij nooit echt deffensief wat heeft moeten laten zien. Daardoor zou ik dan sneller naar een Naccer neigen die zowel deffensief als offensief dingen heeft laten zien. Verder hele echte uitspringers van goeie spelers heb ik niet gezien.

Beste stam van C22:
Dit zal N00bs moeten geweest zijn na de versterking met Mats, jan, Fred, ezra en Howlin. Hiervoor zal ik dan toch naar Lions gaan. T'is simpel, zonder de versterking ging noobs nooit een boost gehad hebben om de endgame te halen. In tijde was er discussie om te verhogen naar 38%, als deze discussie er niet was geweest was Noobs ook niet boven de 27% geraakt (zoals het stond tot aan de verliezen met een naccer). Ik gok en ben vrijwel zeker dat er dan niet genoeg motivatie zou geweest zijn op Naccer en Gli.

Beste stam speler van C22:
Hier zou ik van uit ons Lions kamp zeker Pedik plaatsen. Deed vvtjes indien nodig, alles wat je hem vroeg werd gedaan. Twas een de geknipte persoon om aan te spreken als je hulp nodig had bij iets, massa plannen samen had hij ook geen problemen mee. Top kerel (y).
Alles wat ik verneem binnen kamp van N00bs is dat hier Sagi aka Bas een goede stamspeler was en wel heel het oosten op sleep meenam in de aanval.

De beste aanvaller van C22:
Saggi in mijn ogen. Zonder dat kut front te verliezen met Games had Gli nooit 1 dorp gepakt. Sagi timede als een dikke nolifer waardoor heel dat linkse deel bij ons (danny) viel.

De beste verdediger van C22:
Hier zal ik Naccer nomineren. Er is niet gigantisch goed gedeffed maar dat is vrijwel onmogelijk met zoveel incs. De 2de linie was zo goed als volledig dood na 1ste of 2de aanval. Het ligt eerder aan het falen van onze stam dat wij hier niet meer op konden doorhameren.

Meest gezellige speler van C22:
@Boregore was me gewoon super gezellig deze oude rot nog eens tegen te komen. Wetende dat hij me op cl11 nog kapot gemaakt heeft :/

Grootste VV slet van C22:
binnen lions is er vrijwel nooit vv gedraaid, cabbie eens op danny, pedik eens op mac duck en dan laurens de ochtend bij mac duck. dus 3 vvs in de gehele tijd. Valt wel mee bij ons. VV zicht in n00bs heb ik niet dus idk.

Het grootste ego van C22:
@Naccer heel de wereld easy dorpen gepakt. Om vervolgens met een gigantisch grote bek op het af te komen terwijl Mats en jan quasie 24/7 je account gedeffed hebben met uitzonderingen eens in de nacht. Je staat sindsdien ook gewoon op mijn negeerlijst. T'is niet alleen het grootste ego maar ook eerder de grootste klapmongool die hier rond loopt. Ik hoor van Jeffrey en jan dat je nochtans een leuke peet bent in de omgang. Jammer dat we op het af enkel de geslagen hond zien passeren en niet die leuke peet waar ik van hoor. Bijt je niet zo vast aan het feit dat ik je een miet noemde en doe gewoon normaal.


Slechtste leider van C22:
Ikzelf, ondanks we niet echt Leiding hadden in Lions had ik het moeten zien aankomen dat er effectief ruzie was tussen Elko en Mats. Normaal is onze chat nog veel giftiger dan het toen was maar blijkbaar was het toch een serieuze bedoening.

Beste P&P'er C22:
Is er veel p&p gevoerd? Misschien deze week even kakken op elkaar op het forum. Voor de rest 0

Slechtste P&P'er C22:
Naccer, je eigen co al bashen die 50% van het werk deed zonder te weten wie het is. Zegt genoeg over je vermogen in discussies met al het opzoek werk die je er vooraf aan doet!

Favoriete forumposter C22:
Meh SSEG post zoals altijd wel super goed, door het weinige ge p&p is er niet echt een favo.


Welke speler was voor jou de grootste verassing C22:
Pedik

Deze speler heeft gewoon veel gedaan voor ons, aangename dude. Had graag meegemaakt wat je zou gepresteerd hebben met een front account zoals Games bv.

Mac Duck
Tasmanian devil die quasie solo een hele dag zat, iedere dag. Respect, zou het niet kunnen opbrengen.


Mooiste actie van C22:
Ik denk dat vooral n00bs hier de mooiste actie van de wereld gedaan heeft.
Het falen van games op de 2de oorlogsdag heeft bij ons redelijk wat moraal weggepakt en ook aangetoond wie het kwetsbaarste was binnen onze stam.
Niet alleen heeft dit gewoon mijn front volledig verneukt met Gli maar ook gewoon Games zijn mooi front kapot gemaakt.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22:
Er zijn 2 dingen die de wereld volledig bepaald hebben.
1ste zal ongetwijfeld de ruzie zijn met Mats en elko die ervoor zorgde dat kamp van lions met 3 man overbleef. Niet alleen met 3 man maar ook gewoon nog tegengewerkt geweest door Zug. De coalitie van mats die hierdoor bij de vijand gaan spelen is.
2de zal ongetwijfeld de actie zijn die hierboven vernoemd is geweest. Hierdoor verloor games niet alleen 50-60 dorpen maar verloor danny ook gewoon een groot deel front doordat ik plots extra front spelers had.

Slechtste verliezer van C22:
Denk dat er deze wereld niet echt een slechte verliezer is.
Volgens Naccer zou dat ik moeten zijn, dan neem ik bij deze ook mijn proficiats terug.
Jullie zijn allemaal gecarried door mats jullie nerdzs, zonder Fred en dergelijke ging je nooit wat gewonnen hebben vieze vuile 1c spammers.


Grootste blunder van C22:
Paul aanvaarden in Lions. en dit in samengang met Mark.
1ste aanval op naccer al de front off/deff naar naccer gestuurd en alles dood. Facking handicapten @Conquerking

Met wie wil je een volgende wereld draaien C22:
Enkel met mijn eigen account, de rest zijn bloedzuigers.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien C22:
Wil iedereen wel zien volgende wereld, al is het voor hen de tering in te kataen.

Welke speler verdient het meeste respect:
@Dutchgangster zomaar turk zijn er mee weg komen, chapeau.

Hopelijk krijgt iedereen corona en kan hij eindelijk stoppen met dit kut verslavend spel.
Houdoe noobs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
Gefeliciteerd, helaas konden we op sommige accounts te weinig activiteit voortbrengen om ook maar enige aanspraak te mogen maken. Helaas ook in het noorden wat struggles met rimspelers die de ernst van de inactiviteit niet wilde inzien, en volledig tegen gingen werken. Erg jammer.

Macduck, kwam steeds met de zelfde argumenten en als je erop reageerd krijg je de zelfde argumenten alleen met meer tekst. Na 3 keer reageren kreeg je een halve encyclopedie met nog steeds de zelfde argumenten.

Totaal mee oneens. Totale misinterpretaties aan jullie kant van de begrippen CF en jumpdorpen (van de vijand edelen). Dit is net zo goed toepasbaar op degene van noobs die met mij die discussie aangingen. Die cf's waren overduidelijk geen cf's en hadden ook zeker niet met externe accounts aangevallen mogen worden door Danooontje, terwijl n.b. Jeffrey van Gli Occhi had gezegd dat wij die dorpen "gewoon" mochten houden (en Zhadee mochten aanvallen), wat behalve zeer tegenstrijdig met de in-game acties, ook nog eens zeer tegenstrijdig was met hetgeen door Noobs op het AF werd verkondigd.


Maar goed hoorde via via dat mastermarkB in jullie stam speelde. Super komisch gezien sommige van jullie hem nu nog zitten te flamen op het AF nadat hij die stabs had gedaan op zijn eigen slaafjes. Sterk staaltje P&P hoor!

In tijde was er discussie om te verhogen naar 38%, als deze discussie er niet was geweest was Noobs ook niet boven de 27% geraakt (zoals het stond tot aan de verliezen met een naccer). Ik gok en ben vrijwel zeker dat er dan niet genoeg motivatie zou geweest zijn op Naccer en Gli.

Ik begrijp dit niet zo goed, ik zou zweren dat noobs al eens de 28% had aangetikt.

pedik eens op mac duck

Ik kan me dit niet herinneren eerlijk gezegd?

Tasmanian devil die quasie solo een hele dag zat, iedere dag. Respect, zou het niet kunnen opbrengen.

Dat ging dus ook niet....

S'nachts logde gelukkig Eli REOL die was zeker wel een toevoeging!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Reactiescore
24
VakantievervangersStartEinde
Danny Archer op 06.04.2020 om 00:32 uurop 06.04.2020 om 06:21 uur
Danny Archer op 05.04.2020 om 23:34 uurop 05.04.2020 om 23:46 uur
Games Continued op 16.03.2020 om 16:02 uurop 16.03.2020 om 16:46 uur
Kaneki EyePatch. (verwijderd) op 05.02.2020 om 14:47 uurop 10.02.2020 om 09:36 uur
Kaneki EyePatch. (verwijderd) op 03.02.2020 om 12:10 uurop 05.02.2020 om 12:58 uur

Niet onder vv gestaan van pedik
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan