Einde Wereld Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Hoewel het nog een beetje vroeg is, is wereld 66 zo goed als gespeeld. Met de opgave van N.E.O voor de wereldwinst gaat de winst uiteindelijk naar Chess. Niet elk N.E.O Account gaat stoppen op dit moment, en om de tijd te doden tot de sluiting gaan we er nog een paar mooie schermutselingen van maken, terwijl Chess gaat proberen de 100% dominantie te behalen voor het overwinningspunten aantal bereikt is. Daarom nu iedereen nog randje actief is nu al dit topic. Hopelijk kunnen alle grote partijen die bij de wereld betrokken waren een aantal lijstjes maken, N.E.O, Chess, UFO enz enz.

Code:
[B]Voormalige / Huidige spelersnaam W66: 
Beste speler : 
Beste gestopte Speler :
Beste stamspeler :[/B]
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Meest ontrouwe speler :
Grootste wannabe , in-game :
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :[/B]
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
De mooiste WERELD actie :
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Grootste stabber van W66:
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De beste aanvaller :
De beste verdediger :
De beste VV'er :
Grootste flop (speler) :
Grootste flop (stam) :
De beste stamleider:
De slechtste stamleider:
Grootste P&P abuser :

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? 
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? 

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?[/B]
 
Reactiescore
967
Ik zal maar beginnen met mijn lijstje, wat tevens ook mijn eerste lijstje ooit is.
Ik ben een nogal een new-gen speler. Maar, ondanks dat deze wereld met een erge grootte anti-climax geëindigd is, heb ik toch erg veel geleerd en ook plezier gehad van de wereld. Sommige antwoorden zullen nogal vanuit NEO optiek zijn, maar dat is logisch en verwacht dat er sowieso meer lijstjes van Chess leden komen.

Voormalige / Huidige spelersnaam W66: HardcoreAngel

Beste speler : Ik weet dat dit niet blijkt uit statistieken, maar dit is dan ook meer een keuze uit persoonlijk optiek. Ik ga hier voor Niels (Niels5151) en Job (Jayce Garen) en Rutger (Ruiter939). Met deze gasten heb ik afgelopen maanden erg veel gelachen in Skype, maar ze hebben me ook daadwerkelijk alles uitgelegd over TW. Dit maakt hun, voor mij, de beste spelers. Puur uit statistieken kan ik niemand anders benoemen dan Lemonpops, maar die komen later nog wel terug.

Beste gestopte Speler : 100% Ritesh. Nog steeds jammer dat die gestopt is op 66, maar ik kan het hem echt niet kwalijk nemen. Nu nog fixen dat die op 70 mee komt spelen :tongue:. Ritesh kon met iedereen goed overweg in privé en nam altijd vv's aan om even te deffen of munten te slaan. Het was gewoon een goede stabiele factor binnen de stam, waar NEO er maar weinig van had.

Beste stamspeler :
Binnen Chess kan ik hier moeilijk over oordelen, dus dat zal ik bij latere lijstjes nog wel terugzien. Ik hoor dat ChuChu en Interdictum veel VV's draaien en zich bezig houden met de gemoedsrust binnen de stam, dus dit lijkt mij dan een logische keuze als outsider.

Binnen NEO vind ik het erg lastig om te oordelen wie nou de beste stamspelers waren. Het klinkt een beetje egoïstisch maar ik denk dat Job en ik hier wel voor benoemd kunnen worden, althans als we de afgelopen twee weken niet mee rekenen. Toen probeerde we niet meer heel erg het moraal op te houden, daar meeste mensen toch gestopt waren en niks meer deden. Dan mogen sommige mensen ook wel eens de waarheid horen :p. Maar als we dat buitenwegen houden, vind ik dat wij, in ieder geval op sociaal niveau, de stam draaiend hebben geprobeerd te houden. Het sussen van ruzies in PM's werd bij ons bijna een dagelijkse bezigheid. En de VV's begonnen eigenlijk ongevraagd standaard bij ons in de nacht gedropt te worden.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Hiervoor wil ik de spelers van Jutlord en Rone benoemen. Worden soms een beetje vergeten, maar zijn wel een van de weinige die alles voor stam wilde doen en ook hun eigen account op orde hadden. Ze waren misschien wat stiller, maar dat maakte hun niet meer onmisbaar.

Meest ontrouwe speler : Stevie van El Capitan? Denk dat deze er wel bovenuit steekt, uitleg is er niet voor nodig.

Grootste wannabe , in-game : Thomas, An Attempt to Perfection. God, eigenlijk de enige speler in heel NEO met wie ik echt niet over weg kon. Hij had op iedereen kritiek en uitte dat ook doodleuk constant in de stamgroep, maar droeg eigenlijk helemaal niks bij aan de stam. De VV moest automatisch weg bij Incs, want dat vond die eng en dreigen met op del gaan leek bij hem wel een natuurlijke reactie op tegenspraak. Maar wel het grootste gebied eisen waar niemand van de defbunkers barbs in mocht edelen :p.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Ik ga hiervoor twee stammen benoemen:
- Galaxy/Intern FC: niet omdat deze stam nou opmerkelijke defensieve of offensieve acties heeft laten zien, maar wel omdat hier eigenlijk nooit internen issues waren. Het was gewoon een gezellige vrienden groep, waar iedereen zijn zegje had. Ik denk dat eigenlijk elk andere stam wel wat internen problemen had, waar NEO met schouders bovenuit stak.
- Chess: lijkt me wel duidelijk. Heeft/gaat de wereld winnen. Zowel in game hebben ze het waargemaakt, als op het AF. Early game propaganda van Chess veroorzaakte, ook al zullen weinig het toegeven, veel heisa binnen NEO.


Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :[/B] NEO. Het is eigenlijk gewoon nooit een stam geweest. Je had het westelijke blok wat goed met elkaar omging en het oosten waar eigenlijk zowel met het Weste als met eigen leden in het Oosten altijd gedoe was. Hierdoor was er altijd enige vorm van spanning, waardoor er nooit echt een leuke sfeer is kunnen ontstaan. Jammer, want er was wel potentie. Zeker met de early lead van de belegeringsdorpen.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Job, Rutger, Ritesh, Daan, Tim, Jordy, Niels, Mark, Dennis en Laurens.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Thomas

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Dronken leaven :biggrin:

De mooiste WERELD actie : De vele pogingen van verschillende accounts om CF's weg te spelen en daardoor 80 clears verliezen, niemand leerde van elkaar fouten leek het.

Grootste stabber van W66: Stevie El Capitan. Meerdere acties; acc op dell, die NAP schending etc.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Niet leaven, was toch wel een beetje gezichtsverlies.

De beste aanvaller : Lemonpops. Ondanks dat er weinig tegenstand was, hadden ze dit toch goed aangepakt.

De beste verdediger :
- Niels5151. Hier hebben verschillende goede deffers gespeeld. Ik denk dat Niels, Mark en Laurens echt goed hebben gedefd en dan spreken hun acties via VV dit nog het meeste toe. Ik weet dat Laurens 15 minuten voor incomings op cheqmate de vv in zijn handen kreeg gedrukt. Dat hij hier maar enkele dorpjes had verloren vond ik echt sick. Ik heb hier en daar gelezen op het forum dat laurens alleen maar kan deffen en verder geen stamspeler is. Ik moet echt zeggen dat ik geen negatief woord van Laurens in de groepsapp heb gelezen en dat die vaak juist degene die het moraal probeerde hoog te houden.

- Lemonpops. Dit account kan hier moeilijk niet benoemd worden. Ook al waren de acties van NEO nogal voorspelbaar, heeft hij toch erg goed gedeft en heeft hij eigenlijk solo het moraal van de omliggende accounts kapot gemaakt.

De beste VV'er : Mark, Laurens, Niels en Job

De beste stamleider: de leiding van Chess. Ik heb vernomen dat het er bij jullie ook niet al tijd positief aan toe ging, maar dit lieten jullie niet naar buiten blijken. Ik neem aan dat jullie de issues intern goed hebben kunnen oplossen en als één stam deze wereld hebben gewonnen.

De slechtste stamleider: Kan hier wel wat noemen, maar NEO leiden met alle persoonlijke vendettas is ook gewoon onmogelijk.

Grootste P&P abuser : Serenity? Heeft bij veel leden het bloed onder de nagels vandaan getrokken, dan doe je toch iets goed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
362
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: Voorheen Solar Eclipse, nu Red Sky At Morning.
Beste speler : Lemonpops en Niels. Beide accounts hebben op hun eigen manier bewezen onmisbaar voor hun stam te zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat de spelers van Niels af en toe helemaal gek zijn geworden op het falen van hun stamgenoten. Van Lemon kent iedereen ondertussen het verhaal wel. Ik zou daarom Lemon net iets hoger plaatsen dan Niels.
Beste gestopte Speler : Dat zal toch Jeremy moeten zijn. Hij zit dan nu wel bij NEO, maar vond je een erg fijne gast en nog eens een goede speler.
Beste stamspeler : Jannes en Inge. Hoevaak wij 3 wel niet in de nacht de vvtjes deden van onze stamgenoten tijdens aanvallen en voor elkaar snipen. Beide ook een ontzettend goede inzet voor de stam en deze 2 hebben van Chess een topstam gemaakt. Verder heb ik goede dingen gehoord over Hardcore Building.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Martijn natuurlijk. Nee Ik ga hier voor Calvin van Suicide. Er is veel gezegd over deze speler en ook de nodige kritiek geweest vanuit zelfs stamgenoten. Echter heeft deze speler zich altijd ingezet op een account waar co naar co stopte, waar soms dorpen van werden gepakt en dat geen kant meer uit kon. Ik denk dat menig persoon gestopt zou zijn in zijn situatie, maar Calvin is altijd door blijven gaan en heeft zelfs op zijn vakanties nog zijn best gedaan!
Meest ontrouwe speler : Timmieboy. Deze man heeft wel vaker gepolst of er niet wat mogelijk was bij Chess, daarbij het laatste akkefietje met Bus heeft laten zien dat het geen betrouwbare speler is.
Grootste wannabe , in-game : Herewego/maus. Ik heb het gewoon niet op deze speler. Vindt zichzelf vrij goed terwijl dat reuze meevalt en zijn acties toen het account nog in UFO zat was zeker niet zuiver.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Chess. Geen uitleg voor nodig denk ik.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Moet hier toch NEO neerzetten. Vanaf dag 1 al geen duidelijk beleid en ze hebben vooral van hunzelf verloren.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Teveel om op te noemen, een aantal uit NEO lijken mij wel lachen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Maikel van We en Herewego/Maus

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Het wegspelen van Stunt (niet een hele grote prestatie, maar heeft wel veel in gang gezet)
De mooiste WERELD actie : De laatste massa van NEO op Solar. Heb nog nooit zo'n makkelijke vv gehad.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : /
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik ga hier Mick neerzetten. Ik kende Mick redelijk van een vorige wereld maar heb je hier echt goed leren kennen. Je bent een beetje Chess kleinere broertje die je graag belachelijk maakt, maar je hebt jezelf echt ontwikkeld tot een goede speler! Verder vond ik HC een leuk team om te volgen.
Grootste stabber van W66: Roy, triest geval blijft het. Hoop dat hij snel van tw verdwijnt, was op W30 ook al zo'n stabber.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Het nu wegvallen van NEO, ik had nog wel zin in een leuke wereld :(

De beste aanvaller : Melvin
De beste verdediger : Laurens
De beste VV'er : Inge/Jannes en team van Niels
Grootste flop (speler) :Erik van Stunt
Grootste flop (stam) : NEO
De beste stamleider: Jannes
De slechtste stamleider: Ik zelf, heb ook hier weer de nodige fouten gemaakt.
Grootste P&P abuser : Jan van Solar :p

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Lemonpops en wellicht toch ook Red Sky.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Toen ik nog op Solar zat heb ik met het team zo lang mogelijk volgehouden defensief gezien. Verder met Red toch Fear/Pancake en Stunt gepakt. Hier heeft Tim echter ook zijn aandeel in gehad
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Deze hiervoor. Eindelijk alle randstammen waren weg en het waren nog 2 stammen die helemaal klaar waren voor de eindstrijd.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Dan had Chess het zeker een stuk moeilijker gehad.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Tranquillo en onze clowntjes.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Ik ben wellicht niet zo bekend als sommige in Chess, maar ik hoop dat mijn reputatie als leider goed is voor het vervolg van mijn tw carriere. Ik vind leiden ook veel te leuk om mee te stoppen.[/B]
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: Voorheen Solar Eclipse, nu Red Sky At Morning.
Beste speler : Lemonpops en Niels. Beide accounts hebben op hun eigen manier bewezen onmisbaar voor hun stam te zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat de spelers van Niels af en toe helemaal gek zijn geworden op het falen van hun stamgenoten. Van Lemon kent iedereen ondertussen het verhaal wel. Ik zou daarom Lemon net iets hoger plaatsen dan Niels.
Beste gestopte Speler : Dat zal toch Jeremy moeten zijn. Hij zit dan nu wel bij NEO, maar vond je een erg fijne gast en nog eens een goede speler.
Beste stamspeler : Jannes en Inge. Hoevaak wij 3 wel niet in de nacht de vvtjes deden van onze stamgenoten tijdens aanvallen en voor elkaar snipen. Beide ook een ontzettend goede inzet voor de stam en deze 2 hebben van Chess een topstam gemaakt. Verder heb ik goede dingen gehoord over Hardcore Building.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Martijn natuurlijk. Nee Ik ga hier voor Calvin van Suicide. Er is veel gezegd over deze speler en ook de nodige kritiek geweest vanuit zelfs stamgenoten. Echter heeft deze speler zich altijd ingezet op een account waar co naar co stopte, waar soms dorpen van werden gepakt en dat geen kant meer uit kon. Ik denk dat menig persoon gestopt zou zijn in zijn situatie, maar Calvin is altijd door blijven gaan en heeft zelfs op zijn vakanties nog zijn best gedaan!
Meest ontrouwe speler : Timmieboy. Deze man heeft wel vaker gepolst of er niet wat mogelijk was bij Chess, daarbij het laatste akkefietje met Bus heeft laten zien dat het geen betrouwbare speler is.
Grootste wannabe , in-game : Rone/maus. Ik heb het gewoon niet op deze speler. Vindt zichzelf vrij goed terwijl dat reuze meevalt en zijn acties toen het account nog in UFO zat was zeker niet zuiver.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Chess. Geen uitleg voor nodig denk ik.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Moet hier toch NEO neerzetten. Vanaf dag 1 al geen duidelijk beleid en ze hebben vooral van hunzelf verloren.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Teveel om op te noemen, een aantal uit NEO lijken mij wel lachen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Maikel van We en Rone/Maus

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Het wegspelen van Stunt (niet een hele grote prestatie, maar heeft wel veel in gang gezet)
De mooiste WERELD actie : De laatste massa van NEO op Solar. Heb nog nooit zo'n makkelijke vv gehad.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : /
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik ga hier Mick neerzetten. Ik kende Mick redelijk van een vorige wereld maar heb je hier echt goed leren kennen. Je bent een beetje Chess kleinere broertje die je graag belachelijk maakt, maar je hebt jezelf echt ontwikkeld tot een goede speler! Verder vond ik HC een leuk team om te volgen.
Grootste stabber van W66: Roy, triest geval blijft het. Hoop dat hij snel van tw verdwijnt, was op W30 ook al zo'n stabber.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Het nu wegvallen van NEO, ik had nog wel zin in een leuke wereld :(

De beste aanvaller : Melvin
De beste verdediger : Laurens
De beste VV'er : Inge/Jannes en team van Niels
Grootste flop (speler) :Erik van Stunt
Grootste flop (stam) : NEO
De beste stamleider: Jannes
De slechtste stamleider: Ik zelf, heb ook hier weer de nodige fouten gemaakt.
Grootste P&P abuser : Jan van Solar :p

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Lemonpops en wellicht toch ook Red Sky.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Toen ik nog op Solar zat heb ik met het team zo lang mogelijk volgehouden defensief gezien. Verder met Red toch Fear/Pancake en Stunt gepakt. Hier heeft Tim echter ook zijn aandeel in gehad
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Deze hiervoor. Eindelijk alle randstammen waren weg en het waren nog 2 stammen die helemaal klaar waren voor de eindstrijd.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Dan had Chess het zeker een stuk moeilijker gehad.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Tranquillo en onze clowntjes.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Ik ben wellicht niet zo bekend als sommige in Chess, maar ik hoop dat mijn reputatie als leider goed is voor het vervolg van mijn tw carriere. Ik vind leiden ook veel te leuk om mee te stoppen.[/B]

Nu zet je me als runner neer terwijl ik alle voorbereiding had gedaan zodat je een makkie had :(.

Wel bedankt voor de 2de ;).
 
Reactiescore
3.452
B]Voormalige / Huidige spelersnaam W66:
TheTraingoeschuchu
Beste speler :
Lemonpops . Het staande blijven tijdens tig massa’s ,je buren helpen,altijd positief blijven,ja die Maarten is van alle markten thuis.
Vv draaien draait hij ook zijn hand niet voor om,een dikverdiende nominatie!
Beste gestopte Speler :
Mijn lieve co’tjes Aaron en Jason . Wat een heerlijk duo waren jullie om mee samen te spelen.
Beste stamspeler :[/B]
Ian en Jannes.
Zoals Ian ook al eerder aangaf,we hebben wat nachten gezeten met al die ## vv’s:)
Tot diep in de nacht en af en toe een nachtje doorhalen,maar altijd gevolgd met een dikke spam aan memes waarbij er altijd 1 de lul was,sorry Jannes! :)
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Gert,Ian,Jannes.
Er zijn momenten geweest in Chess waarbij het niet zo koek en ei was maar nooit werden de persoonlijke conflicten boven de stam gezet.
Meest ontrouwe speler :
Martijn en Roy
Martijn om zijn vreselijke “ik stop per direct ‘ reeks die al tientallen werelden worden herhaalt,grow up en probeer eens een normaal gesprek aan te gaan ipv meteen in de Flip te schieten en niet open willen staan voor andermans meningen wat steevast gevolgd wordt door kinderachtige achter de rug om lulsessie’s. Ik hoop oprecht dat je snel uit die vervelende pubertijd komt.
Roy ,ga hier niet teveel woorden aan besteden want dat moge duidelijk zijn. Altijd de kantjes eraf willen lopen en jezelf steeds weer in grijze gebieden verlagen,heel jammer want je bent ig een goede speler.
Grootste wannabe , in-game :
Tja dat vond ik Buizerd,mensen via Pm uitschelden en de k ziekte toewensen,heb oprecht medelijden met zulke spelers.
Beste stam (kan zowel een
huidige als eerdere stam zijn) :
Denk dat we wel kunnen stellen dat Chess de stabiele factor was als stam zijnde,als Neo dat ook was weet ik niet hoe de wereld er nu uitzag.
Qua stabiliteit en inzet/activiteit zet ik hier Chess neer.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :[/B]
Ufo
Een samengeraapt zooitje met veel interne shit.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :
Ben niet zo kieskeurig,maar met een Roy en een Dpschut zeker niet.
De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Poeh de aktie op Action was wel leuk maar ook het wegknallen van Mowo die constant hun katas gooide naar ons.
De mooiste WERELD actie :
Het joinen van Lemon en Dabb.
Al waren ze door deze aktie zwaar de lul met de tig massa’s op hun,we hebben met deze twee recruits een dikke stempel op de wereld gedrukt .
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
-
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Justin en Martijn ( eigenaar we)
Als groentjes beginnen op de wereld en zie waar jullie staan^^
Leergierig en zwaar enthousiast !
Jammer dat Martijn is gestopt
Grootste stabber van W66:
Roy
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
Elke keer weer proberen mee te denken als Roy weer met een Neo probleem aan kwam kakken ,maakte toch niet uit in hoeverre we onze good Will wilde tonen,was namelijk nooit goed.

De beste aanvaller :
Tim van Red en ook al zegt ie over zichzelf dat hij niet kan offen,Ian ook jij hebt een hele hoop laten zien.
De beste verdediger :
Die ene die op Niels speelde die zichzelf de beste deffer van tw noemde ,kan ff niet op zijn naam komen .
De beste VV'er :
Ian Jannes en die ene ,zie boven
Grootste flop (speler) :
Pfffff zijn er teveel
Grootste flop (stam) :

De beste stamleider:
Ian en Jannes
De slechtste stamleider:
Roy
Grootste P&P abuser :
Maikel

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Zonder Chuchu was Solar allang weggebashed
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
Fase dat Dabb en Lemon net waren gejoined.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Solar had er niet meer gelegen en daardoor Suïcide ook hoogstwaarschijnlijk weggespeeld .
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
Timmie, Niels
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Bitch met een grote muil
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
B]Voormalige / Huidige spelersnaam W66:
TheTraingoeschuchu
Beste speler :
Lemonpops . Het staande blijven tijdens tig massa’s ,je buren helpen,altijd positief blijven,ja die Maarten is van alle markten thuis.
Vv draaien draait hij ook zijn hand niet voor om,een dikverdiende nominatie!
Beste gestopte Speler :
Mijn lieve co’tjes Aaron en Jason . Wat een heerlijk duo waren jullie om mee samen te spelen.
Beste stamspeler :[/B]
Ian en Jannes.
Zoals Ian ook al eerder aangaf,we hebben wat nachten gezeten met al die ## vv’s:)
Tot diep in de nacht en af en toe een nachtje overslaan,maar altijd gevolgd met een dikke spam aan memes waarbij er altijd 1 de lul was,sorry Jannes! :)
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Gert,Ian,Jannes.
Er zijn momenten geweest in Chess waarbij het niet zo koek en ei was maar nooit werden de persoonlijke conflicten boven de stam gezet.
Meest ontrouwe speler :
Martijn en Roy
Martijn om zijn vreselijke “ik stop per direct ‘ reeks die al tientallen werelden worden herhaalt,grow up en probeer eens een normaal gesprek aan te gaan ipv meteen in de Flip te schieten en niet open willen staan voor andermans meningen wat steevast gevolgd wordt door kinderachtige achter de rug om lulsessie’s. Ik hoop oprecht dat je snel uit die vervelende pubertijd komt.
Roy ,ga hier niet teveel woorden aan besteden want dat moge duidelijk zijn. Altijd de kantjes eraf willen lopen en jezelf steeds weer in grijze gebieden verlagen,heel jammer want je bent ig een goede speler.
Grootste wannabe , in-game :
Tja dat vond ik Buizerd,mensen via Pm uitschelden en de k ziekte toewensen,heb oprecht medelijden met zulke spelers.
Beste stam (kan zowel een
huidige als eerdere stam zijn) :
Denk dat we wel kunnen stellen dat Chess de stabiele factor was als stam zijnde,als Neo dat ook was weet ik niet hoe de wereld er nu uitzag.
Qua stabiliteit en inzet/activiteit zet ik hier Chess neer.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :[/B]
Ufo
Een samengeraapt zooitje met veel interne shit.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :
Ben niet zo kieskeurig,maar met een Roy en een Dpschut zeker niet.
De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Poeh de aktie op Action was wel leuk maar ook het wegknallen van Mowo die constant hun katas gooide naar ons.
De mooiste WERELD actie :
Het joinen van Lemon en Dabb.
Al waren ze door deze aktie zwaar de lul met de tig massa’s op hun,we hebben met deze twee recruits een dikke stempel op de wereld gedrukt .
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
-
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Justin en Martijn ( eigenaar we)
Als groentjes beginnen op de wereld en zie waar jullie staan^^
Leergierig en zwaar enthousiast !
Jammer dat Martijn is gestopt
Grootste stabber van W66:
Roy
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
Elke keer weer proberen mee te denken als Roy weer met een Neo probleem aan kwam kakken ,maakte toch niet uit in hoeverre we onze good Will wilde tonen,was namelijk nooit goed.

De beste aanvaller :
Tim van Red en ook al zegt ie over zichzelf dat hij niet kan offen,Ian ook jij hebt een hele hoop laten zien.
De beste verdediger :
Die ene die op Niels speelde die zichzelf de beste deffer van tw noemde ,kan ff niet op zijn naam komen .
De beste VV'er :
Ian Jannes en die ene ,zie boven
Grootste flop (speler) :
Pfffff zijn er teveel
Grootste flop (stam) :

De beste stamleider:
Ian en Jannes
De slechtste stamleider:
Roy
Grootste P&P abuser :
Maikel

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Zonder Chuchu was Solar allang weggebashed
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
Fase dat Dabb en Lemon net waren gejoined.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Solar had er niet meer gelegen en daardoor Suïcide ook hoogstwaarschijnlijk weggespeeld .
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
Timmie, Niels
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Bitch met een grote muil

Tnx voor de def hé :cool:
 

Deleted User - 487925159

Guest
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Ik ga hier Mick neerzetten. Ik kende Mick redelijk van een vorige wereld maar heb je hier echt goed leren kennen. Je bent een beetje Chess kleinere broertje die je graag belachelijk maakt, maar je hebt jezelf echt ontwikkeld tot een goede speler! Verder vond ik HC een leuk team om te volgen.
♥️♥️♥️
 
Reactiescore
54
Gegroet vrienden en (vijanden)

bij deze geeft het acc pop ook op. Jullie hebben deze wereld terecht gewonnen. Een volgende wereld zie ik jullie graag weer als vriend of vijand.

kus sebas

PS: ik weet dat we de naam tegen hebben gehad, maar wij zijn best lief!
 
Reactiescore
26
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: TranquilloPorFavor
Beste speler : Lemonpops - Veel activiteit en de overige stats spreken voor zich.
Beste gestopte Speler : Jason
Beste stamspeler :
Jannes
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Gert. Veel contact met Gert gehad gedurende de wereld, stond altijd klaar, en was altijd bereid een vv te pakken, deff te sturen, mee te denken in edel lijnen.
Meest ontrouwe speler : Roy
Grootste wannabe , in-game : Laurens. Weet zeker hoe t spelletje werkt, alleen schreeuwt t van de daken dat hij de beste is. Continu opzoek naar bevestiging.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Chess - spreekt voor zich.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : NEO - Ik hoor niets anders dan dat het er constant gezeik is. Vervolgens gaat het merendeel nog runnen ook.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Melvin, Tim en Gert
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Eric van stunt.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Wegspelen pancake en stuntman.
De mooiste WERELD actie : Recruiten van Tranquillo door Chess. Paar dagen daarna was wereld namelijk gedaan.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : -
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : TranquilloPorFavor. Met slechts 1 speler op het account toch tot het einde volgehouden :)
Grootste stabber van W66: Roy
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Niet 20+ clears doodlopen op CF van Niels haha

De beste aanvaller : Tim
De beste verdediger : MelvinBlockOk
De beste VV'er : -
Grootste flop (speler) : Eric van stuntman
Grootste flop (stam) : NEO
De beste stamleider: Jannes - Steekt enorm veel tijd in TW en is een prima visitekaartje voor Chess. Daarnaast ook Ian die achter de schermen het zooitje bij elkaar wist te houden.
De slechtste stamleider: Hele zooitje van NEO
Grootste P&P abuser : Jan van solar.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Gezien de energie die Calvin in t spel gelegd heeft, zou hij zeker een top 5 plek verdienen.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Dat Chess netjes opgevuld is tot 15 leden.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Laatste fase met massa op stunt.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Circus en RSAM buren
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Bovenstaand
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Loyale gast die graag wat over voetbal lult.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: TheTrainGoesChuChuuu

Beste speler: Kan er eigenlijk niet omheen om hier Lemonpops te benoemen. Geweldig team die op defensief gebied lange tijd met nagenoeg geen dorpsverlies stand heeft weten te houden totdat de rest van Chess het front wat kon verlichten. Afgelopen weken hebben ze op offensief gebied ook nog eens ontzettend veel dorpen van NEO weten te pakken.
Beste gestopte Speler : Aaron en Jason. (@justlikeus / @TheTrainGoesChuChuuu). Met deze gasten ben ik deze wereld gestart. Helaas is Aaron na een aantal maanden afgehaakt en logt Jason laatste tijd ook bijna niet meer. Waren echt twee beesten in de start waar ik nog veel van ze heb kunnen leren.
Beste stamspeler: Inge en Jannes. Omdat zij voor een lange tijd de leiding op zich hebben genomen en daarnaast ook nog ontzettend veel accounts geholpen hebben met verdedigende zaken. Ian heeft ook veel in de stam gestoken, maar in iets mindere mate. Bij NEO is Philosophy of Plato als nummer 1 ondersteuner denk ik één van de beste stamspelers, gecombineerd met een aantal NEO-west spelers die de dragende kracht vormden.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Ian, die ongeveer de hele wereld leiding heeft gegeven.
Meest ontrouwe speler : Stevie van El Capitan is het beste voorbeeld denk ik. Zo maar je account op delete zetten en totaal niet denken aan de gevolgen voor omliggende en stam. En dat allemaal omdat de groei de laatste weken tegenviel bij zijn eigen afwezigheid (?)
Grootste wannabe , in-game : Martijn van We Regret.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Chess, geen uitleg nodig.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Ik ga hier NEO ondanks het rampzalige beleid niet neerzetten. Als je het als stam zijnde toch van begin tot het einde op een wereld schopt moeten er toch genoeg dingen goed zijn gegaan. Ik denk dat het wel gepast is om UFO hier neer te zetten. Dat was een bij elkaar geraapt zooitje, deden moeilijk om wereldafspraken en maakten met allerlei vijanden afspraken om hun eigen zaakjes te redden. Nu in het heden zijn het ook de ex-UFO spelers van NEO die als eerst weggespeeld worden.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Zal de voornaamste opnoemen, uiteraard speel ik graag met iedereen vanuit Chess: Inge, Mick, Gert, Calvin, Ruben, Maarten, Melvin, Collin, Wesley en Jannes. Vanuit NEO lijkt het me leuk om met de jongens van HardcoreAngel te spelen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Roy en Stevie door hun acties. Mauss is sowieso gewoon een galbak.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Het breken van ActionReaction was toch wel één van de belangrijkste gebeurtenissen voor het account ChuChu. Zonder die actie was het account nooit geweest hoe het nu is qua grootte en omvang.
De mooiste WERELD actie : Het recruiteren van Lemonpops, TheUltimateFighter en Drx. Dabb van directe concurrent NEO. Wat was ik blij toen die gigantische overmacht eindelijk eens wat meer overbrugbaar leek. Helaas sloeg NEO nog geen dag later al terug met het recruiteren van UFO:rolleyes:
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Bij Chess zijn tot nu toe nog geen accounts weggespeeld, die bij NEO had ik helemaal niks mee. Dus om dan toch een keuze te maken zeg ik Fatpool; hier hadden we in de start van de wereld leuk contact mee.
Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : We Regret to Inform U, toen dit account 2 dorpen had werd hij geedeld door ons. Een aantal weken later had dit account zich via een herstart behoorlijk herpakt en was uitgegroeid tot een grote rimspeler. Dit heeft ze uiteindelijk de plek in Chess opgeleverd. Iets wat ik van te voren nooit had verwacht.
Grootste stabber van W66: Roy. Geen uitleg nodig denk ik. Zonde want speelde op W62 echt een sterke wereld als stamgenoot.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Echt veel eerder beginnen aan het opruimen van de rim. Die irritante gastjes van MoWo hebben alle barbarendorpen gepakt en toen we ze uiteindelijk gingen opruimen waren ze al groot genoeg om flink schade bij ons toe te brengen via kata's:(

De beste aanvaller: Ruben (@baspost) en Tim van Red Sky at Morning
De beste verdediger : Laurens, geen idee welk account je nu speelde uiteindelijk maar het is wel bekend dat je kan deffen. Verder het team van Lemonpops met Maarten aan het roer.
De beste VV'er : Jannes. Pakte echt ontzettend veel vv binnen Chess.
Grootste flop (speler) : Strange Clouds, kan er nog steeds niet met mn hoofd bij dat we die ooit in de MB stam hebben aangenomen en dan ook nog een lijn naar het front hebben gegeven manman.
Grootste flop (stam) : NEO, echt niks waargemaakt van de potentie die ze hadden. Zwak beleid en amper wat gepresteerd.
De beste stamleider: Jason
De slechtste stamleider: Bas van Timmieboy(?) en Eric van Stuntman
Grootste PP abuser : Jan van Solar en Martijn van We Regret

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Lemonpops voor zijn prestaties. Verder de core-accounts van Chess; *Suicide Consultant, Interdictum, CircusOfInsanity & TheTrainGoesChuChuuu. Uiteindelijk begon het hier allemaal mee.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Het account heeft leiding gegeven aan de stam via Inge en Jason, het heeft op defensief gebied genoeg gedaan om Suicide en Solar Eclipse staande te houden en op offensief ontzettend veel eenheden gesloopt van NEO.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

De eindstrijd die helaas veel te kort was.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Dan was Chess een centrum account kwijt, ik heb geen idee hoe ze dat hadden opgevangen. Ik weet zeker dat Solar Eclipse er dan niet meer was geweest.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? CheQMate
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Interesseert me vrij weinig wat ze van me vinden:p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
140
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Martijn natuurlijk. Nee Ik ga hier voor Calvin van Suicide. Er is veel gezegd over deze speler en ook de nodige kritiek geweest vanuit zelfs stamgenoten. Echter heeft deze speler zich altijd ingezet op een account waar co naar co stopte, waar soms dorpen van werden gepakt en dat geen kant meer uit kon. Ik denk dat menig persoon gestopt zou zijn in zijn situatie, maar Calvin is altijd door blijven gaan en heeft zelfs op zijn vakanties nog zijn best gedaan!
- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Gezien de energie die Calvin in t spel gelegd heeft, zou hij zeker een top 5 plek verdienen

Het scheelde af en toe niet veel of ik was er mee gekapt, vaak genoeg hele dagen achter elkaar actief geweest om het account bij elkaar te houden. Dus deze complimenten doen mij goed!
<3 <3 <3
 
Reactiescore
2.478
Jannes die een wereld wint, dat is lang geleden. Gefeliciteerd ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
3.537
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: Interdictum.

Ik ga het vrij kort en inhoudelijk houden, kom 1 van dees nog wel eens met een GA (mijn eerste) voor de uitgebreide versie en zijn toch iets andere nominaties bij ook.


Beste speler(s):
Lemonpops, zowel aanvallend als defensief zich kunnen tonen in niet altijd makkelijke omstandigheden waarbij ze ook amper tot niet afhankelijk waren van vv's. Daarbovenop geen ster allures/top mentaliteit.

Beste gestopte Speler: Moest NEO het ons nog moeilijker gemaakt hebben had Jason zijn input zeker nog zijn meerwaarde kunnen gehad hebben op tactisch gebied.

Beste stamspeler(s): Inge haar inzet en bereidwilligheid voor de stam en zijn spelers kent geen grenzen al had ik het begrepen ze soms eens iets zou laten gaan als het slecht uitkwam maar dat zat er duidelijk niet in, wat eigenlijk een hele mooie karakter eigenschap is om als persoon te hebben.

Meest loyale speler (in 't algemeen):
Uiteindelijk is iedereen die zijn stam niet verlaten heeft loyaal gebleken. Om dan de meest loyale te kiezen is in dat opzicht lastig. Maar mijn persoonlijke keuze gaat dan naar Interdictum omdat dit account vrij vroeg in de wereld nog in opspraak kwam binnen Chess wat enkele maanden heeft gewogen op de stam en het er even naar uitzag de wegen zouden scheiden nadat een grote meerderheid dat wou (al dan niet bij voldoende kennis). Het valt des te meer te prijzen er nooit ongenoegen bekend is geraakt buiten de stam, de rechten die het account had niet ingezet zijn geweest voor persoonlijke vete's en daarbij uiteindelijk het gezond verstand het toch gewonnen heeft van de emotie in het belang van de stam.

Meest ontrouwe speler:
Ik vind dit echt een hele moeilijke om te doen. Kan mij in vele nominaties van voorgaande lijstjes vinden maar ga dan toch ook voor Timmieboy omdat die meermaals polste bij de vijand om te komen en ook als het even tegen zit leaven in de nog redelijk goede periode van je stam valt me altijd tegen van mensen.

Grootste wannabe , in-game:
Eric van Stuntman kwam speciaal spelen om Red sky weg te vegen omdat hij daar een vete mee had op een voorgaande wereld uiteindelijk is het omgekeerde gebleken ondanks alle grootspraak en zijn we de man in kwestie niet meer tegen gekomen op de wereld, nam al snel de benen.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn): Chess, overall in alles wel de betere gebleken.

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn): Zijn maar 2 serieuze stammen geweest op de wereld (wat voor beide een compliment is). Dus NEO krijgt deze, viel veel meer uit te halen dan eruit gehaald is geweest.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen?: Where the heart goes, I go.


Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen?: Martijn/UT, altijd gedoe.

De mooiste PERSOONLIJKE actie: Het bijleggen met Jason.

De mooiste WERELD actie: Lemon, Dabb en TUF die naar Chess kwamen en voor een balans in de wereld zorgden die uiteindelijk geleid heeft tot een toch wel mooie en leuke strijd.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten?: Ik had graag samen met Cederic van het account *Suicide Consultant de wereld afgesloten.

Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account): Bolletje was in het begin echt zo'n vrij noob rim accountje maar Collin heeft zich samen met Jordy in een latere fase toch ontpopt tot een sterk account in de wereld die hun mannetje stonden zowel defensief als offensief tegen toch wel het sterke westelijke gedeelte van NEO. Zeker hun meerwaarde gehad in de winst van de stam.


Grootste stabber van W66: Roy van Plato.

De beste aanvaller: Tim van Red sky stak er bij momenten erg veel tijd in, meer dan eender wie en voerde het dan ook nog eens grotendeels zelf af. Waar je maar zin in hebt natuurlijk :D

De beste verdediger(s): Account Niels heeft dan uiteindelijk op eigen account en VV's bij elkaar op geteld nog het meest moeten deffen dan ieder ander account op de wereld dus mogen ze deze nominatie van mij wel krijgen.

De beste VV'er: Laurens/Dragonnoob

Grootste flop (speler): Uiteindelijk is het account Strange clouds wel een flop geworden terwijl het account best de nodige potentie had maar de hoofdspeler erop was bij momenten dagen/weken niet bereikbaar waardoor er geen constante opzat en we noodgedwongen het dan maar ge edeld hebben voor dat NEO er teveel profijt uit zou gehaald hebben.

Grootste flop (stam): UFO, zat geen idee of gedachtegang achter, die waren er op de wereld en dat was het dan uiteindelijk ook.

De beste stamleider(s): Ian krijgt deze van mij, staat beetje op de achtergrond door mijn enorme imposante charismatische uitstraling (^^) heeft zowel voor de schermen als achter de schermen heel veel werkt verricht en voor stabiliteit gezorgd in misschien wel de moeilijkste periode van de stam, wat ik hem niemand zie nadoen. Dat zijn kwaliteiten die in het globale verhaal het verschil kunnen maken.

De slechtste stamleider: Dat is als kiezen tussen je linkerbeen kwijt spelen of je rechter. Eric of Bas? Moet dan toch nog gaan voor Eric die Jamie op een wansmakelijke manier afgezet heeft als leider van NEO terwijl dat zelfs uiteindelijk gezien de beste is geweest die ze gehad hebben. Zelf met veel blablabla begonnen als leider van NEO ze nu wel een eerlijk beleid gaan voeren terwijl hij in zijn eerste dagen nog bewust mee werkte aan het indekken van een stab door de NAP afspraken die zijn leden niet nakwamen op Fearless.

Grootste P&P abuser: Jan, Calvin, Martijn? Kies er maar 1 uit :D (ik las pp abuser xD) Neem @The Clown. dan maar voor de rustige neutrale kijk en de leuke filmpjes!

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 3 notering in de ranglijst?: Chuchu, Lemon, Bolletje.

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Inderdictum heeft eigenlijk nooit echt een belangrijke aanvallende of verdedigende rol gehad en is in dat opzicht een vrij onzichtbaar account geweest op de wereld. Dan ga ik maar voor de oprichting van Chess als grootste meerwaarde van het account zelf.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? De eindstrijd was het meest intensieve, het mocht opzicht nog wel wat langer geduurd hebben maar ik ga er ook niet om treuren het niet zo is.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Hangt van de fase in de wereld af maar globaal gezien zou dat weinig hebben uitgemaakt als ik puur kijk naar het account en niet zijn bespelers.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Basbushka had daar wellicht het meest profijt van gehad, grotere rimligging en een rechtstreekse doorgang naar de core om front te nemen tegen TBN.

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren? Hopelijk niet als een bitch met een grote muil :s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
685
Voormalige / Huidige spelersnaam W66: CircusOfInsanity

Beste speler : Lemonpops
Als je Chuchu, Lemon, Pop en niels pakt zijn dat de 4 beste accounts van W66 denk ik. Alleen heeft lemon zoveel laten zien dat zij er van deze 4 bovenuit springen. Verdedigend heeft lemon altijd zijn mannetje gestaan en aanvallend ook. Lemon had met de eerste massa op Stuntman mooi wat cfs gepakt waardoor heel Stuntman en TBN er geen vertrouwen meer in hadden wat weer uiteindelijk resulteerde in de val van Neo. natuurlijk zullen er nog meer redenen geweest zijn dat Neo stopte, maar ik denk dat dit ook wel een reden was.

Beste gestopte Speler : Jason, Aaron. Met name helemaal in het begin van de wereld mee te maken gehad. maar die 2 wisten ook wel waar ze mee bezig waren. Maar ook Cedric van Circus, Erg jammer dat die 'klootzak' er 5? maanden geleden mee gestopt is. Speler waar je echt van op aan kon. en erg fijn in de omgang.

Beste stamspeler : De beste stamspelers zijn eigenlijk onze 3 leiders. Inge, Jannes, Ian. Hoeveel VV's zij wel niet gedaan hebben en moeite in de stam hebben gestoken daarvoor petje af. Maarten en Jordy hebben na wat ik weet iets minder VV's gedaan maar deze horen er toch ook echt bij. plezier om met hun in een stam te zitten.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Maarten en Inge: Maarten handelt altijd op een eerlijke manier. om het zo maar te zeggen... als ik er 1 moet kiezen aan wie ik mijn pornoboekjes toevertrouw is dat maarten.

Meest ontrouwe speler : Roy.

Grootste wannabe , in-game :

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Chess, Geen twijfel mogelijk. Altijd voor de buitenwereld stabiel gebleven. Maar ook binnenshuis was er voor mijn gevoel vrij weinig aan de hand de laatste paar maanden. Of ze moeten het voor mij ook allemaal verzwegen hebben.....:rolleyes:

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : [/B]Dan ga ik ook voor Ufo. Totaal geen idee zat daarachter.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Ook zoon lastige vraag.. Inge, Calvin. Jordy Henri. Maar als ik dan echt 1 moet kiezen kom ik alweer bij maarten uit. Ik heb nu 2 werelden gespeeld. Alle 2 zat ik bij Maarten in de stam. En alle 2 heb ik ze gewonnen :). Maar misschien zie ik het wel verkeerd en mag maarten gewoon hartstikke blij zijn dat die nu 2x op rij met mij in de stam zit. ;)

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Roy.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Ik heb er wel een paar. Of ze echt mooi zijn in een andere vraag.
- Ik smeerde Account Circus een ban aan wegens verkeerd loggen helemaal in het begin van de wereld.
- Tijdens een event had ik best wat munten opgespaard. Alleen je hebt niks aan die munten als je ze na het event niet binnen 24 uur opmaakt aan items. Juist je begrijp hem al....
Maar echt een mooie actie dat ik een 'waardige' tegenstander compleet zoek heb gespeeld is er er niet dus daar kan ik geen mooi verhaal van maken.


De mooiste WERELD actie : Dat lemon. dabb en tuf naar Chess kwamen. Anders zag het er erg moeilijk uit voor Chess.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Geen.

Grootste verrassing van W66 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Zoals hierboven al gezegt is moet Neo ontzettend verrast zijn geweest toen lemon, dabb en tuf ervandoor gingen.

Grootste stabber van W66: Roy.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De beste aanvaller :
Tim en Melvin. Als je die als linker en rechter buurman hebt dan hoef je niks te doen, of je zelfvertrouwen krijgt een enorme deuk.

De beste verdediger : Laurens. Maar ik denk dat Maarten hem aardig dicht in de buurt zit.

De beste VV'er : Jannes. tijdens elke uitgaande of binnenkomende massa heeft jannes wel een VV gedaan voor langere tijd. Maar ook REOL van suicide die een tijdje vaak de nachtelijke VV van Circus wilde doen.

Grootste flop (speler) : Stuntman. Maar ook Simon die op Cheq zat. Mischien geen flop speler (Geen idee) Maar wel een irritante speler.

Grootste flop (stam) : Ufo

De beste stamleider: Die van chess. Inge, jannes en Ian.

De slechtste stamleider: Ufo, Maar als we ufo even weglaten kunnen we ook wel wat van Neo bij. Geen idee wie er allemaal leiding is geweest daar maar dat zag er verre van goed uit een tijdje.

Grootste P&P abuser : Steek er niet echt 1 bovenuit. vind jannes en maarten altijd wel goede onderbouwde post hebben.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Lemonpops, ChuChu, Niels, Bolletje, Pop

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Niet echt dat we de kar vooruit trokken ofzo. Denk dat wij belangrijk zijn geweest door niet te falen en actief te blijven zodat de rest door kon. En af en toe een VV'tje pakken waar nodig was.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Geen. Ik vind de hele wereld verloop meemaken van het begin tot het eind het leukst. Kan ook niet echt kiezen omdat er elke fase wel weer wat gebeurt.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Dan zou er door Chess eerder met red sky at morning (zat toen nog in ufo) in gesprek zijn geweest denk ik. Dan zou Inter tussen chuchu en red door zijn gegaan in plaats van de hele omweg die ze nu gemaakt hebben.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
Echt heel groter waren ze dan niet geweest. Maar zoals gezegt de 3 hierboven zouden daar profijt van hebben gehad

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Als die clown met zijn filmpjes die misschien geen pro (nog) is, maar wel zijn best probeert te doen.


EDIT: Bij beste gestopte speler hoort ook Ritisch natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan